Sari la conținut

Problema electrica


Ilie-Cristian Lupu
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti! Am si eu o problema... am o yamaha tzr din 2008 si cred ca am o problema cu electrica. Intr-o zi ma plimbam linistit cand am observat ca bordului incepe sa ii scada din luminozitate. Este pus pe plus de la baterie in momentul cand pun contactul se aprinde. Dupa vreun km nu se mai intelege nimic din kilometraj... apoi bordul se stinge complet mobra incepe sa dea rateuri...mai merg 200m si se opreste de tot...ii iau contactul si stau 20 de secunde. Il pun iar bordul se aprinde cat de cat.. o imping sa porneasca iar face asa dar mult mai repede. Am incercat si ceva.. cu motorul pornit aproape sa se opreasca fara lumina in bord cum am povestit mai sus cand ii dau curent la borne de la masina isi revine turatia. Daca in timp ce merge motorul ii scot o borna de la baterie se opreste. Am un prieten cu aceeasi mobra si la el tot merge motorul. Am pus aparatul de masura pe bornele bateriei si imi indica cam 11.8v la relanti..daca o turez scade voltajl.. am schimbat regulatorul de tensiune.. ce pot sa mai fac? Sper ca s-a inteles problema mea din tot romanul asta. Am uitat sa precizez ca dupa ce patesc asta... pun bateria pe un ups sa se incarce ca eu simt ca nu o incarca motoreta. Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi si bateria in ce stadiu eu. Ca daca si bateria e dusa, o sa iti faca probleme pentru ca la motociclete, sistemul e gandit sa treaca prin baterie.

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, bateria la motociclete este o "perna", buffer intre incarcare si consumatori. Ceva aproximativ a patit un amic de al meu. II murea la relanti cu mai multi consumatori porniti. Dupa ce a schimabat bateria nu mai era la fel de pregnanta problema(el avand si ceva probleme la incarcare). Schimba si bateria si dupa aia vezi ce se intampla cu partea de incarcare de la motocicleta. In pricipiu la relanti ar trebui sa iti indice un voltaj de aproximativ 12,3-12,5. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc mult pentru raspunsuri. Dar ce ma framanta pe mine este ca de ce se opreste cand ii iau borna?

 

Când iei borna de la baterie tu practic deschizi circuitul electric (ca atunci când stingi un bec de la întrerupător)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit exact asa la un Kawasaki ZR7. La mine era o borna de la baterie rupta. Am schimbat bateria si de atunci nu am mai avut probleme.

Scuze, acum am vazut ca ai probleme si cu incarcarea. La mine incarca 14.2V

Editat de Teodor148
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...