Sari la conținut

Accident autostrada A2 07.10.2016


SiD
 Share

Postări Recomandate

Din pacate, in Romania, sunt foarte multi soferi daltonisti sau care sufera de nictalopie. Ai putea sa fii imbracat si ca pomul de Craciun si tot nu te-ar vedea.

Din pacate testele oftalmologice in Romania sunt la tula-i ma-sa. No sa ma mire daca in curand voi vedea pe strada o curca conducand o masina.

 

Spor la recuperatul pagubei.

nictalopie ?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@măicuțele Să îmi fie cu iertare, stopul original e cu bec, stopurile de la modelul 2000-2001 sunt pe led. Nu cred că e cazul să explic de ce stopul ăsta e mai vizibil. Atât suporturile de număr aftermarket cât și cel original ies în afara undertailului, la o lovitură din spate suportul de număr e primul element lovit.

 

@rider Se spune că dacă mergi noaptea, o cauți cu lumânarea. Pe seară, dacă dă si un pic de ploaie, nu te aștepta să fii văzut nici în oraș, darămite în afară. O idee (dacă n-ai învățat nimic din asta și te mai prinde noaptea pe drum) e să alegi un iepure mai vizibil, o conservă care merge cam cu viteza ta, mergi cu faza scurtă la 25-30m în spatele lui până acasă dacă vrei să ajungi întreg. Vesta reflectorizantă nu e nici ea o idee rea, de aia scrie la regulament că ar trebui să o folosești. Eu unul recunosc că nu am, că o ard fără ca bagabonții. Dar bagabonții și-o mai și fură.

 

Altfel, spor la reparat, primul lucru de înlocuit în cazul ăsta sunt rulmenții de basculă și cei de la roată și cum nu sunt ieftini deloc (300 RON + 450 RON) ar trebui trecuți primii pe foaia de constatare. Plus roata reechilibrată, cadrul de codiță înlocuit, plasticele, sudura la urechile de prindere de la cadru, tare îmi miros a daună totală. Modelul e mai vechi de 10 ani, valoarea maxim despăgubită 1000 de euro, 75% în regie proprie în cel mai fericit caz.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stop e mai vizibil? Ala cu bec sau cele de dupa 2000 cu led? Intreb pentru ca e tare relativa treaba, depinde cate led-uri si de ce putere se folosesc, desi in principiu si led-urile si becurile incandescente ar trebui sa ofere un flux luminos similar, daca se vor omologate pentru circulatia pe drumurile publice.

 

Si din ce an e motocicleta in discutie? Stopurile asa sunt ele din fabrica, afumate/negre?

 

@măicuțele Să îmi fie cu iertare, stopul original e cu bec, stopurile de la modelul 2000-2001 sunt pe led. Nu cred că e cazul să explic de ce stopul ăsta e mai vizibil. Atât suporturile de număr aftermarket cât și cel original ies în afara undertailului, la o lovitură din spate suportul de număr e primul element lovit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stop e mai vizibil? Ala cu bec sau cele de dupa 2000 cu led? Intreb pentru ca e tare relativa treaba, depinde cate led-uri si de ce putere se folosesc, desi in principiu si led-urile si becurile incandescente ar trebui sa ofere un flux luminos similar, daca se vor omologate pentru circulatia pe drumurile publice.

 

Si din ce an e motocicleta in discutie? Stopurile asa sunt ele din fabrica, afumate/negre?

 

CTL-0072.gif41k9kbDVPgL._SY300_.jpg

Da, așa vin din fabrică. Vrei să știi dacă sunt omologate? Întreabă-i pe chinezii ăia de la fabrică. Sunt ușor de găsit, se vând și pe ebay și pe amazon.

 

Până numeri tu ledurile și socotești dacă e sau nu mai luminos decât becul de 15W de pe stopul stock de la modelul 1999-2000, termin și eu de numărat gaborii și măicuțele de aici.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e vorba de gabori si maicute.

Eu as considera ca m-am batut singur cuie in bocanci daca as fi facut modificari la mobra care au rezultat intr-o vizibilitate mai scazuta si daca apoi as fi fost lovit in spate in conditii meteo nefavorabile.

grammar sucks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu stiu daca e vorba de gabori si maicute.

Eu as considera ca m-am batut singur cuie in bocanci daca as fi facut modificari la mobra care au rezultat intr-o vizibilitate mai scazuta si daca apoi as fi fost lovit in spate in conditii meteo nefavorabile.

grammar sucks.

Daca se umplea de neoane era cocalar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of, lasati stopul omului...

DAR farul aluia care bate IN FATA?

DAR ochii aluia din masina care privesc in fata la ce lumineaza farurile?

 

aaaa, stai ca nu se uita la drum, se uita la mobil, la laptopul de pe bord, la tableta incorporata in bord, la gps... dupa unele pe strada, etc.

 

deci...

 

Faru', ba, faru'!!!

nu stopul...

 

 

chiar sa nu vezi nici macar ce este in fata ta? horror.

vedeti de ce eu merg minim 10km/h mai repede decat traficul? cel putin...

ca mai degraba ma bazez pe ce vad eu si pe reactiile mele decat pe ce vede sau nu altul si pe reactiile lui poate incetinite de beutura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' Suhoi, de data asta o sa fiu baiat finut si ma fac ca nu observ aerul superior cu care imi raspunzi la intrebari... dar pe cazul general e cam de porc sa o arzi la modul asta cand cineva te intreaba frumos una-alta.

Sa reluam:
- Am intrebat din ce an e motocicleta in discutie. Nu ai binevoit sa-mi raspunzi.
- Am intrebat care din stopuri (led vs bec incandescent) e mai luminos pentru motocicleta in discutie. Nici la asta nu te-ai obosit sa-mi raspunzi, desi ma asteptam sa fie simplu pentru un posesor (si probabil cunoscator) al acestui model de agregat.
- Iar legat de cat de fumurii sunt stopurile, am intrebat in ideea ca daca asa le-a conceput inginerul japonez sau subcontractorul chinez, probabil au luminozitatea conform standardelor (in ciuda "afumarii" lor). Cele "aftermarket" pot fi conforme, sau la fel de bine pot fi niste tampenii periculoase, in functie de cine le produce.


Domnu' Goe, in caz ca n-ai observat, intrebarea era de genul la care se raspunde cu DA / NU.
Daca raspundeai cu DA / NU, ma lamureai si pe mine, si nici nu ne aratai tuturor ca nu esti foarte familiar cu ortografia. A... si ca bonus, trecea neobservata tendinta ta de a te opari complet nejustificat atunci cand nu intelegi sensul intrebarilor.

 

 

Jerry, nu sugera nimeni pe aici ca motociclistul ar fi vinovat de producerea accidentului. Se vorbea de pozitii/stopuri pentru ca pe ele le putem controla noi (si implicit le putem imbunatati sau mentine vizibilitatea originala). Farurile soferilor, gradul lor de atentie nu sunt sub controlul nostru, asa ca nu le putem ameliora.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tu cine plm oi fi de vrei sa-ti raspund la intrebarea asta?

Da cine plm oi fi si tu ma sa-ti raspunda lumea la intrebari?

 

 

--------

--------

Chestia asta pe care scrii si citesti e forum. Adica un loc in care oamenii schimba idei, intreaba, raspund, chestii de-astea. Gen. ;)

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Domnu smar2.

 

Eu am inteles foarte bine dar preocuparea ta cu ...nu are valoare de divertisment la fel de mare precum un tip cu nume de scena "smar2"=smardoi,dar cu atitudine de maicuta.Asta e ce nu ai inteles tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAR farul aluia care bate IN FATA?

O suprafata matuita, murdar, inchis la culoare nu reflecta la fel de multe lumina. Nu te a surprins niciodata cat un pieton sau un obstacol pe drum toamna noapte?

Cheia e sa fii vizibil cat mai mult, nu te bazezi ca celalt are xenon curat directiv cu autonivel si ochi de soim.

Nu discut vinovatie ci sanse de accident.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rula cu peste 100, intre benzi, ploua torential. eu eram pe banda 1, maxim 60-70, mai mult nu se putea. a spus ca nu m-a vazut. normal ca nu, pentru ca era liber...si oarecum ii oferea incredere ideea de a ii da blana si sa ocupe ambele benzi. cel mai sigur atent pe telefon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te a surprins niciodata cat un pieton sau un obstacol pe drum toamna noapte?

man, nu.

nu de alta dar dovada este ca tastez acum...

de fapt, ba da, mint.

diferite carute care nu isi aprinsesera farurile ca consuma mai mult curent masina sau oboseste releul de incarcare... probabil.

sunt de aia care au prea multe lumini si de aia care nu au deloc... ambele categorii niste cretini.

insa sa nu vad stopuri, pozitii... daca ma uit le vad. daca-s cu ochii in bord sa nu depasesc viteza sau mai uit pe gps, etc, poate nu... desi nu am patit.

» Post actualizat in 11 Oct 2016 13:33

evident ca te manca in coor ...

» Post actualizat in 11 Oct 2016 13:27

presupunem ca legal 100% vinovat este conservarul, dar: pana mea, era bezna, ploua tare (incat sa nu poti merge mai tare de 60-70 kmh), frig, autostrada ...

bun, te prinde ploaia, ce faci stai la hotel?

noapte este bezna, mai si ploua cateodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, te prinde ploaia, ce faci stai la hotel?

noapte este bezna, mai si ploua cateodata...

Si...din nou ajungem la vesnica poveste: iti asumi riscurile sau nu? Cu mobra mergea saracul cu 70, vine Barabulea din spate si te arunca cat colo. Cu tot cu stopuri originale, numar vizibil sau nu, tot pe tine de dor oasele, tot tu ai mobra indoita. Asta e, se intampla si figuri din astea, eu unul stateam cu o frica tot timpul si poate nu ma bucuram de motociclit cum trebuie, insa macar am supravietuit si de-abia astept sa ma apuc din nou pe meleaguri mai civilizate, tot ca hobby de weekend...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si...din nou ajungem la vesnica poveste: iti asumi riscurile sau nu?

daca te dai cu motorul pe doua roti... cam da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da!

Bingo! :) Cum ziceam si prin alta parte, drumurile sunt cum sunt, oamenii sunt cum sunt, iar pe langa mai gasesti si diverse. Esti calare, iti asumi ca poate esti obosit si nu iei calumea o curba, ca franezi si blochezi o roata, ca nimeresti o pata de smoala uda, ca dai peste un maidanez rasarit de cine stie unde, ca stai linistit si te ia unul din spate, ca nu iti cedeaza trecerea, ca X, ca Y. E frumos pe moto...da' nu prea - la noi. In alte parti poate ai mai multe sanse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nu.

nu de alta dar dovada este ca tastez acum...

de fapt, ba da, mint.

diferite carute care nu isi aprinsesera farurile ca consuma mai mult curent masina sau oboseste releul de incarcare... probabil.

sunt de aia care au prea multe lumini si de aia care nu au deloc... ambele categorii niste cretini.

insa sa nu vad stopuri, pozitii... daca ma uit le vad. daca-s cu ochii in bord sa nu depasesc viteza sau mai uit pe gps, etc, poate nu... desi nu am patit.

» Post actualizat in 11 Oct 2016 13:33

 

bun, te prinde ploaia, ce faci stai la hotel?

noapte este bezna, mai si ploua cateodata...

Taman la noi.... in infinitatea asta de drumuri si autostrazi... te prinde noaptea, ploaia, frigul si Golfu' din spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...