Jump to content

Motul Grand Prix of Japan


Recommended Posts

@BB, normal sa fie nambar uan, saptamana asta, doar este noul campion mondial. Este firesc sa se vorbeasca in toata media despre el. 48% mentions, nu e rau deloc, dar ia imagineaza-ti daca ar fi luat Rossi titlul, cam ce procent scotea.. :) Oricum, pustiul merita!

 

@Method, cum pui problema, aproape ca imi doresc sa vina BMW in MotoGp, ca sa vad ce poate face in.. sa zicem.. 4-5 ani. Pe partea ailalta, insa, cum ca i-au trebuit 6 ani lu' R1, ca sa ajunga la nivelul lui S1000RR, eu nu as pune problema asa. Yamaha a vandut foarte bine modelul precedent, ca sa nu fie presata sa scoata modelul urmator. Si pe unde au mers cu el, au si castigat ce se putea castiga. Si in WSBK au luat titlul si in EWC, BSB, AMA, etc.. Asta nou, este la inceput de drum si are un potential urias. Place sau nu place, R1 este o referinta la clasa asta.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Method, cum pui problema, aproape ca imi doresc sa vina BMW in MotoGp, ca sa vad ce poate face in.. sa zicem.. 4-5 ani. Pe partea ailalta, insa, cum ca i-au trebuit 6 ani lu' R1, ca sa ajunga la nivelul lui S1000RR, eu nu as pune problema asa. Yamaha a vandut foarte bine modelul precedent, ca sa nu fie presata sa scoata modelul urmator. Si pe unde au mers cu el, au si castigat ce se putea castiga. Si in WSBK au luat titlul si in EWC, BSB, AMA, etc.. Asta nou, este la inceput de drum si are un potential urias. Place sau nu place, R1 este o referinta la clasa asta.

Si eu imi doresc,dar nu cred ca se va intampla,cel putin nu in viitorul apropiat.

 

In opinia mea la ora actuala S1000RR ramane inca un punct de referinta la aceasta clasa.Da,acum R1 e langa el,ZX10 e acolo,Panigale,Aprilia cu V4 si acel sasiu,competitia e foarte acerba.

R1 aduce foarte multe inovatii si in materie de solutii tehnice,da,este cea mai avangardista : pe langa electronice,un lcd care vinde,imi place ca a venit si cu noutati mecanice - supape si biele de Ti,rezervor de Al,magneziu la roti si subframe,deci multe smecherii.Si mai ales insistenta pe acel big-bang.Acel big-bang cred ca ii ajuta mai ales pe pilotii profesionisti pt ca le ofera un feeling superior screamerului si cred ca si asta e unul din motivele pentru care Yamaha castiga in competitii.Nimic de obiectat,jos palaria pentru Yamaha pentru ca incearca sa aduca pe strada tehnicile si materialele rezervate competitiilor.

Sunt convins ca si japonezii ar putea scoate avioane,dar nu vor.Ce Honda nu ar putea scoate un Blade superior la tot ce e pe piata la ora actuala?Sunt sigur ca ar putea.Dar problema japonezilor,tot timpul am spus asta,e faptul ca ei nu se risca,nu se dau in stamba,merg pe cizelare si asculta de contabili.Nu se arunca.Honda a calculat ca va face bani destui cu hidosenia asta noua care nu are nici un fel de noima,si prin urmare,gata.

De aia imi plac mie europenii,pentru ca risca.

Prin urmare,desi nu cred ca ktm-ul are o motoreta reusita,totusi ii aplaud si sper sa aiba un parcurs ok.

 

 

Hai cu etapa urmatoare ca ne plictisim si iata,incepem sa divagam,nu face nimeni topic?

 

Moshu' :)

Philip Island

"If it's cold, we'll have to be very careful because we already had to be with the Bridgestones," said Rossi. "Let's not lose our minds ahead of time, because last year the weather was very good.

 

"They say it's six degrees there, so if that's the case we are better off playing with the PlayStation, which will be less dangerous!"

 

Problema lu Moshu ramane in continuare MM,care acum va fi foarte dezinvolt pentru ca il va durea la spate de tot si va mere blana.Frig,6 grade,nu conteaza.Ala micu nu va sta aks pe PS ca Rossi,ci va fi calare pe circuit.

Link to post
Share on other sites

@Method, cum pui problema, aproape ca imi doresc sa vina BMW in MotoGp, ca sa vad ce poate face in.. sa zicem.. 4-5 ani. Pe partea ailalta, insa, cum ca i-au trebuit 6 ani lu' R1, ca sa ajunga la nivelul lui S1000RR, eu nu as pune problema asa. Yamaha a vandut foarte bine modelul precedent, ca sa nu fie presata sa scoata modelul urmator. Si pe unde au mers cu el, au si castigat ce se putea castiga. Si in WSBK au luat titlul si in EWC, BSB, AMA, etc.. Asta nou, este la inceput de drum si are un potential urias. Place sau nu place, R1 este o referinta la clasa asta.

SBK

post-12055-0-46123200-1476908595_thumb.jpg

 

STK

post-12055-0-36456400-1476908601_thumb.jpg

 

Smecher R1.

Link to post
Share on other sites

Smecher R1.

Da,si se vede clar ca S1000 RR e praf,nu are decat 4 titluri :bounce:

 

In fine,nu mai conteaza,hai cu Philip Island.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

http://www.motorsport.com/motogp/news/yamaha-riders-express-tyre-fears-for-phillip-island-840307/

 

Valentino Rossi and Jorge Lorenzo arrive at Phillip Island for this weekend's MotoGP race uncertain about the performance of the Michelin tyres, following several crashes in last winter's test.

As temperatures fell on the last of three days of testing at the Australian circuit, there were 13 accidents – although they were not as low as they are now.

With the sun out at 10am, it was 12 degrees Celsius, but some forecasts predict it could go as low as 6degC when it gets dark.

On top of that, as of right now, the majority of the forecasts indicate a very high chance of rain for Friday (90 percent on average) and not so high for Saturday (around 45 percent). That, when there's a part of the grid that doesn't trust the tyres, means a stressful weekend is expected.

In Japan, Marc Marquez clinched the title after the crashes of Rossi, on Lap 7, and Lorenzo, on Lap 19. Never, in the seven years they have been teammates, had they both crashed in the same race.

As both said after their accidents, neither understood the reasons why they ended up on the gravel. That is what generates the biggest doubts in a rider, especially ahead of a grand prix that is expected to be cold.

"If it's cold, we'll have to be very careful because we already had to be with the Bridgestones," said Rossi. However, he added: "Let's not lose our minds ahead of time, because last year the weather was very good.

"They say it's six degrees there, so if that's the case we are better off playing with the PlayStation, which will be less dangerous!"

On his Japan crash, he added: "It was an unexpected fall. I don't have the feeling of having done anything different, but it's clear that if I crashed it's because I made a mistake."

Lorenzo was less talkative and very angry after having missed the chance to overtake his teammate following an accident that highlighted how sensitive the Michelins are.

"I opened the throttle half a meter earlier than on the previous lap and that was enough," said the Spaniard.

"Michelin and Bridgestone are two different manufacturers, with two different philosophies. The pace is similar between them, but with the Michelins there are many more accidents.

"They have to improve the grip of the rear tyre under acceleration, because it slides a lot, and also the front one.

"There's a lot of crashes because of the tyres. They don't give you any warning, and when you realise, you are already on the ground."

One of the hopes for the three-time champion is the new compound that Michelin is taking to Phillip Island this weekend, designed specifically for the track based on data gathered during the winter test.

 

Lorenzo zice ca a tras de gaz cu juma' de metru mai devreme si a fost de-ajuns pentru cazatura.

Link to post
Share on other sites

da da diiii! :crack:

Da,go Rossi,go,sa fie batalie,sunt pentru :peace:

 

Ma,da ati murit,nu face nimeni topic de Philip Island?

 

Conferinta de presa,chestii,nimic?

Link to post
Share on other sites

Mie nu imi vine sa cred ca putinica a putut gandi asa ceva,cum ca Lorenzo a cazut intentionat ca sa il ajute pe Marquez sa castige campionatul.haha

 

:crack: viitorul Hagi al declaratiilor.

@Method, BMW nu face nici o branza in MotoGP. Nu au reusit aproape nimic, intr-o competitie majora de pista. In WSBK, in afara de cateva victorii de etapa, obtinute de Melandri si Haslam, nu au facut nimic. La SST1000 au luat un titlu cu Badovini, dar fara o concurenta reala nici la piloti, nici la producatori. In EWC sunt pe niciunde. Fie abandonuri tehnice, fie clasari modeste, la zeci de ture in spatele liderilor, cu probleme tehnice, etc... Ei bine, MotoGp este total diferit, de toate aceste competitii, presupune un know how, pe care nu il pot importa de niciunde, chiar daca ar avea de unde sa il importe. BMW este un brand care stie sa faca touringuri si adventure touringuri premium, burdusite de electronica si comode ca niste fotolii de presedinte de companie. Pentru racing este nevoie de altceva. Cred ca si ei stiu asta si de aceea nu se baga. Diferenta intre ei si KTM, este ca par mai cu picioarele pe pamant.

:10:

 

BMW e peste toti.da!PE STRADA!si atat.degeaba au divizia auto bmw si tehnologii spatiale ca in MGP ar fi la fel de "rookies"

 

La ei platesti doar comoditatea si imaginea afisata. Ma mir ca au scos atasul din optiunile oferite..

 

Cum trece timpul.

14718743_10154272881133855_3454128548992

 

 

Hayden in locul lui Pedrosa

 

M-as bucura sa castigea aceasta cursa, sa le scoata mintile din cap tuturor celor ce l-au judecat, ca atunci cand as pune toti banii pe el. :)

» Post actualizat in 20 Oct 2016 10:06

Hayden said: "First of all my best wishes to Dani, I’m sure he will come back stronger than ever like he always does. For me it’s crazy hard work but it’s a chance, ten year after winning my World Title, to get back to my old “dream team”! Doing a week-end in Phillip Island on a factory Honda, it’s pretty emotional for me to even think about it, and I’m very grateful for this opportunity and the trust that Honda gives me.

 

Miscarea asta cantareste cat o cursa a lui Stoner pe Ducati la Phillip Island. :-)

Edited by ZaiR
Link to post
Share on other sites

ce topic pentru phillip island? sa se faca topic cu qatarul din 2017, 2016 e inchis! :D

True 100%. Nu mai are nici o atractie restul de campionat 2016.

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca se vor bate la victorie fara nici presiune. Aici doar victoria conteaza.

» Post actualizat in 20 Oct 2016 17:59

 

Eu cred ca se vor bate la victorie fara nici presiune cu privire la punctele din campionat. Aici doar victoria conteaza.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

La aia pe data logger la Honda apare ca a fost apasata frana si vine September si din pixelu'albastru isi da seama el.

Mah, oricat de fan inrait ai fi.. n-o mai tine langa oricata hatereala ai in tine spre directia Rossi. Tu si Niko parca sunteti legati cu lanturi de un stalp, cand vine vorba de acest subiect.

Vrei sa inventam roata sau ce?!?! A fost un joc psihologic inventat de Marcel ce l-a scos din carti pe Rossi cand asta il alerga pe Lorenzo. De aici si ejacularile lui Niko de bucurie la adresa titlului castigat. Ce bucurie trebuie sa fie in sufletul unui om cand stii ca oponentul tau pleaca de pe ultima pozitie?!?! E ca si cand ai juca DOOM2, si nu-l poti termina decat cu QWERTY la pornire...

Ce draq, ne incapatanam precum niste ultrasi steaua de 5 ani sau acceptam adevarul?!?

 

Bai.. Lacatus si Inzaghi cadeau mai frumos decat Marcel asta al tau, nu mi spune ca al dracu dupa ce scoate mobra aia din situatii imposbile, la capul dat in genunchiul lui Rossi deja cazatura arata ca la 300/h

 

 

Stoner...e un tester "ambasador", adica doar macane de pe margine si de 2ori pe an mai da o tura de circuit.

Bine ca s-a lamueir treaba, nu ne mai milogim sa alerge intr-o cursa.

:10:

 

In primul rand , si eu sunt de parare ca orice titlu e pe bune, atata timp cat se trage linie si cineva are mai multe puncte in dreptul lui. Mai ales Hayden, care nu s-a plans la federatie, nu a dat nimanui cu piciorul, nu a facut magarii si nici nu a beneficiat de un material de concurs din alta galaxie.

.............

Si eu am vazut cursele alea si imi amintesc perfect cum se juca Rossi cu ei. Cand a prins Barros un prototip 4T l-a batut ( mai mult, in ultimele 4 curse a adunat mai multe puncte decat Rossi ). Biaggi mergea peste limita in fiecare cursa si lumea rade de el ca se tavalea cand il impingea Rossi de la spate.

 

D.p.m.d.v. Rossi si-a aratat clasa cu titlurile din 2001, 2003, 2004 si 2008 ( mai ales cel din 2001 ). Alea sunt sezoanele in care a avut de invins o opozitie serioasa pe pista.

:10:

 

 

...Și primele poze, înainte de lansarea de la EICMA.

.........

215cp la arbore, 150kg la gol.

Mobra asta alearga in WSStock de la inceputul sezonului. Superbe ultimele 7 curse

» Post actualizat in 07 Nov 2016 14:34

BIG UP !!!

Dstar traieste doar pe la 'timpulaliber'

 

Daca nu-si ia Ducati, e degeaba oricum...

Link to post
Share on other sites

...Și primele poze, înainte de lansarea de la EICMA.

 

215cp la arbore, 150kg la gol.

INCREDIBILA.

Ma tot uit la ea fara carene,e cred ca cea mai compacta motoreta pe care am vazut-o.Numai tevile alea de esapament cu coturilea alea anapoda ari fi putut fi redesenate sa fie mai eficiente,dar in rest e stas.Nu inteleg deasemnea de ce le-au scos in sus si nu au pastrat design-ul initial cu evacuare laterala.Dar oricum,foarte tare.Nota 15.Prima moto de serie de CF.

Performantele,daca are 215 cai la arbore inseamna vreo 200 la roata ceea ce e extraordinar.

Iar 150kg la gol inseamna vreo 170 la plin,adica un 600 super usor.

Foarte tare directia in care mere Ducati.

Sunt curios daca am face o paraela,cate kg a pierdut din aceasta cura cu carbon?Parca vreo 20,ma insel eu?

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

INCREDIBILA.

Ma tot uit la ea fara carene,e cred ca cea mai compacta motoreta pe care am vazut-o.Numai tevile alea de esapament cu coturilea alea anapoda ari fi putut fi redesenate sa fie mai eficiente,dar in rest e stas.Nu inteleg deasemnea de ce le-au scos in sus si nu au pastrat design-ul initial cu evacuare laterala.Dar oricum,foarte tare.Nota 15.Prima moto de serie de CF.

Performantele,daca are 215 cai la arbore inseamna vreo 200 la roata ceea ce e extraordinar.

Iar 150kg la gol inseamna vreo 170 la plin,adica un 600 super usor.

Foarte tare directia in care mere Ducati.

Sunt curios daca am face o paraela,cate kg a pierdut din aceasta cura cu carbon?Parca vreo 20,ma insel eu?

 

12kg mai ușoară. Nu e chiar atât de mult. Dar asta arată că și varianta standard de Panigale e ținută bine la regim.

 

Ar trebui să aibă puțin peste 200cp la roată - 1199 Superleggera avea vreo 200 la arbore și scotea 193cp la roată.

 

Evacuarea au tot lungit-o și în WSBK, de când au trecut de la Termignoni la Akrapovič. Inițial au trecut de la finala ventrală 2-1-2 la un 2-2-1 cu galerie alungită...

 

87106d1433612562-wsbk-portimao-2015-1105 87107d1433612562-wsbk-portimao-2015-1142

 

...și acum au revenit la 2-1-2, dar au păstat galeriile lungi:

 

00104_P3_Ambience.jpg

 

De ce? Cel mai probabil pentru că power mai mult. Cum? Nu-mi dau seama exact - probabil back pressure mai mare?

 

Motocicleta asta în sine nu înseamnă nimic pentru noi: nu cred că o să ajungă unul dintre noi să pună mâna pe una dintre cele 500 de bucăți. Ceea ce contează este ca pe viitor să regăsim genul acesta de arhitectură la modelele normale și mai accesibile.

Edited by PzKpfW
Link to post
Share on other sites

Fata de MV Agusta aia din CF de 110k e pistol cu apa; si Honda Racing Replica tot peste sutica se invirte.

Curios e ca Agusta aia era deja vinduta cind am vazut-o in stand la SMAEB acu'vreo 2-3 ani.

Edited by FLEX
Link to post
Share on other sites

 

12kg mai ușoară. Nu e chiar atât de mult. Dar asta arată că și varianta standard de Panigale e ținută bine la regim.

 

Ar trebui să aibă puțin peste 200cp la roată - 1199 Superleggera avea vreo 200 la arbore și scotea 193cp la roată.

 

Evacuarea au tot lungit-o și în WSBK, de când au trecut de la Termignoni la Akrapovič. Inițial au trecut de la finala ventrală 2-1-2 la un 2-2-1 cu galerie alungită...

 

 

...și acum au revenit la 2-1-2, dar au păstat galeriile lungi:

 

 

De ce? Cel mai probabil pentru că power mai mult. Cum? Nu-mi dau seama exact - probabil back pressure mai mare?

E mult 12 kile.Le simti major.Umple moto full si da-te pe curbe si las-o goala si da-te pe curbe.Si nu mai zic ca au ras greutate de peste tot.

Normal ca si Panigale initial era slim,numa magneziu si etc.

De la Mg si Al care au in jur de 2500 respectiv 2700 kg/mc,la CF cu 1700 kg/mc e diferenta.

Cred ca rotile se simt pizdos rau de tot.sunt curios ce greutate au.Rotile din motogp au 3.5/2.6kg.Desigur fara discuri,etc.

 

Da,au overlap-ul supapelor mare pentru a "suge" cat mai mult amestec,si deci le trebuie back pressure mare.Insa cu coturile alea interminabile mi se pare ca ce castiga pe o parte pierd pe alta.E ca Yamaha care insista cu 5v/cil.Dupa aia i-au tras ei un calcul si si-au dat seama ca nu are sens,a fost hilar.

Teoretic 2-1-2 e o prostie,iti dai seama.Nici ca back pressure nu mai conteaza.Draq,sa puna supapa aia controlata de ecu pe care o au toate,am uitat cum se numeste.

Nu am vazut insa,chiar si la 4L de la motogp,acele galerii perfecte si incolacite una dupa alta pentru a avea aceeiasi lungime cum e la F1.Ma intreb cum rezolvau cei din F1 treaba cu overlap-ul mai ales in era V10-20.000rpm...sa ia si astia notite.

Si iarasi,dpdv tehnic,spatiul gol acolo jos intre baia de ulei (dc draq nu fol dry sump la motoretele de banii astia?) si radiator e o greseala.Ala e spatiu premium tu nu pui nimic acolo jos? Rezervor,baterie,ceva greu,nu stiu,draq.

 

Iarasi foarte interesant - primul cadru de CF si de asemenea motorul ca stressed member,adica fix ce blameaza cei din motogp si spun ca nu se poate face.Bine,acum pe partea ailalta,nici nu merg astea la 65 de grade inclinatie.

 

Urmatorul pas - direct injection.Si atunci au putere mai mare,consum mai mic,lean burn si scapa si de catalizator care are 10kile ca scot euro 4 din arderea omogena. :bounce:

 

Motocicleta asta în sine nu înseamnă nimic pentru noi: nu cred că o să ajungă unul dintre noi să pună mâna pe una dintre cele 500 de bucăți. Ceea ce contează este ca pe viitor să regăsim genul acesta de arhitectură la modelele normale și mai accesibile.

E un pas inainte.E un breakthrough.Prima moto din CF.E McLaren F1 din 1991.

Arata potentialul acestui material.Arata ca se poate,ca mere,ca e fiabil,scoate CF din "exotic" si il pune pe strada la stop langa tine.

E o inspiratie - si totodata o manusa,o provocare aruncata celorlalti constructori.

I heart Ducati :bounce:

 

Asteptam totodata replica BMW care am inteles ca vor sa implementeze CF pe scara larga in constructia moto,dar fabricat "la rece" nu in autoclava,nu stiu cum,e o smcherie mare.Smecherie care il va face viabil economic.

I heart si BMW :P

Link to post
Share on other sites

Nu-l prindea nici daca pleca de langa el!

Asa au spus multi si prin 2008 in Catalunya :P

 

 

12kg mai ușoară. Nu e chiar atât de mult. Dar asta arată că și varianta standard de Panigale e ținută bine la regim.

 

Ar trebui să aibă puțin peste 200cp la roată - 1199 Superleggera avea vreo 200 la arbore și scotea 193cp la roată.

 

Evacuarea au tot lungit-o și în WSBK, de când au trecut de la Termignoni la Akrapovič. Inițial au trecut de la finala ventrală 2-1-2 la un 2-2-1 cu galerie alungită...

 

 

 

Motocicleta asta în sine nu înseamnă nimic pentru noi: nu cred că o să ajungă unul dintre noi să pună mâna pe una dintre cele 500 de bucăți. Ceea ce contează este ca pe viitor să regăsim genul acesta de arhitectură la modelele normale și mai accesibile.

Tu mai bine te-ai duce sa dai cateva lectii si alora in MotoGP. Poate fac in sfarsit din oala aia ceva mai special..

 

Am auzit ceva ca va costa 72,000Eur? Atunci mi se pare inutila!

Ca Honda aia ce costa dublu, ar face banii..

 

Cum as fie inutila? O sa-i dea 200 de bucati lui Lorenzo "Uite 15 milioane, pa!"

Si le pune pe ebay, daca nu... le putem gasi si in autovit :P

 

Asteptam totodata replica BMW care am inteles ca vor sa implementeze CF pe scara larga in constructia moto,dar fabricat "la rece" nu in autoclava,nu stiu cum,e o smcherie mare.Smecherie care il va face viabil economic.

I heart si BMW

 

BMW-ul a stiut dintodeauna sa tina cu dintii de rolul pierzatorului :D

Edited by ZaiR
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...