Sari la conținut

Bataie motor


emylyo
 Share

Postări Recomandate

"Vibrochenul" nu "balboteaza", ungerea e sub presiune. Din cate motoare la care se aprindea becul de presiune a uleiului am verificat nu am gasit niciodata manocontactul (adica "presostatul") defect, doar presiune insuficienta. Deja daca zici ca e posibil sa fi amestecat capacele e clar vb de dorelism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da ... barbotarea e atunci cand suflii printr-un pai intr-un pahar cu apa. Scuze de confuzia creata.

 

Pentru petre81, poti sa imi explici te rog de ce era tot motorul praf daca se aprinde becul de ulei la ralanti?

» Post actualizat in 05 Feb 2018 23:57

Fara bullshit ca nu era presiune in galerii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barbotajul e cand piesele se "balacesc" in ulei, cum o fac cele din cutiile de viteze de exemplu. La motoare in 4 timpi nu se mai foloseste de zeci de ani, e chiar problema daca manetoanele lovesc uleiul din baie.

Iti raspund eu: pentru ca presiune insuficienta = ungere necorespunzatoare => uzuri la toate componentele motorului care au nevoie de ungere (de ex arbori cu came + lagarele lor din chiulasa, tacheti, ca sa nu mai zicem de arbore cotit si cuzineti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... barbotarea e atunci cand suflii printr-un pai intr-un pahar cu apa. Scuze de confuzia creata.

 

Pentru petre81, poti sa imi explici te rog de ce era tot motorul praf daca se aprinde becul de ulei la ralanti?

» Post actualizat in 05 Feb 2018 23:57

Fara bullshit ca nu era presiune in galerii

 

Barbotajul e cand piesele se "balacesc" in ulei, cum o fac cele din cutiile de viteze de exemplu. La motoare in 4 timpi nu se mai foloseste de zeci de ani, e chiar problema daca manetoanele lovesc uleiul din baie.

Iti raspund eu: pentru ca presiune insuficienta = ungere necorespunzatoare => uzuri la toate componentele motorului care au nevoie de ungere (de ex arbori cu came + lagarele lor din chiulasa, tacheti, ca sa nu mai zicem de arbore cotit si cuzineti).

 

La care se mai adauga un aspect important, numarul de kilometri la care un motor ajunge sa nu mai aiba presiune de ulei la relanti este unul destul de mare. Inainte sa se uzeze arborele impreuna cu cuzinetii (principalele piese pe unde se pierde presiunea) deja ajungi sa nu mai ai compresie din cauza uzurilor pe cilindri, distributia daca e pe lant sigur e si aia pe duca iar o uzura a lantului duce la o decalare a axului cu came fata de arbore, uzuri la supape, tacheti hidraulici care se mai intepenesc intr-o anumita pozitie... sunt n probleme care apar inainte sa se aprinda becul de presiune a uleiului.

 

Ce-ti spune eu (si john) sunt observatii invatate si constatate in ani de zile de reparatii de motoare, reparatii capitale.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers un an cu motorul asta si in plina forja pe autostrada la viteza mare si-a dat duhul.Au cedat prezoanele de la biela nr 3 si a facut prapad spargand si blocul motor.Nici in ziua de azi nu am aflat motivul bataii.

 

Salut Emilio,

Tocmai ai scris ca ai cam aflat unde a fost buba de fapt.... Sau nu esti sigur daca a fost mai intai problema la cuzinetii de biela ori la cele doua organe de asamblare?

Ai cumva o poza cu defectul pe care il suspectezi? Ar fi interesant daca ai posta-o.

Multumesc! :peace:

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...