Jump to content
Sign in to follow this  
AlexImreh

Cu astfel de preturi poate incepe rEVolutia e-moto?

Recommended Posts

În China circula (2016) 200milioane biciclete, scutere si motociclete electrice. Producatorul care face acest model are 5 fabrici in China si vinde pe magazinul online 90 ebike-uri PE ZI. 300.000 pe an, desigur majoritatea scutere electrice ieftine cu baterii acid. Designul e cam copiat, no comment on that. Motorul de 3000w vine de la QS, care deja e brand la motoare hub gearless. Acest model a fost initial proiectat cu doua compartimente de baterie, cu doua chargere, pt baterii acid dar recent a fost modificat sa mearga si cu baterii acid. In aceste conditii, modelul devine eligibil, compatibil cu piata europeana - viteza maxima va fi peste 100km/h si autonomia cu baterii lithium devine decenta.

post-2653-0-57917700-1478004672_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

China leads the ebike rEVolution

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar zilele trecute vorbeam cu niste prieteni despre masini hybrid sau full electric. E clar ca asta e trendu si ca acolo o sa ajungem toti, mai devreme sau mai tarziu.

Am vrut sa ma uit la o cursa de Formula E...am rezistat 7-8 minute => merg tare, dar e sec.

 

Motoreta (serioasa) electrica inca nu am vazut/incercat, dar sunt destul de sceptic :scratch:

Cred ca o sa strang bani sa imi iau vreo 2-3 motoare noi, pe benzina, sa am pe viata :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre nene, revino-ti cu cotetele astea electrice! :))))

hmmm, nu este chiar asa.

Ls-218 nu mi-ar displace...

sau un Stealth B-52...

sau ambele...

 

aia de mai sus din link are ceva feeling in poze de produs gen ieftin, chinezarie...

niste poze reale nu ar strica...

oricum la banii aia de urban comute ar trebui sa fie geniala.

ne mananca inca range-ul si pretul bacteriilor, desi ca si pret imagineaza-ti ceva care NU se strica, nu se sincronizeaza, nu are nevoie de ulei/ benzina/ antigel...

porneste la -25, trage mai tare dact te poti astepta, etc.

sunt ceva avantaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest model a fost initial proiectat cu doua compartimente de baterie, cu doua chargere, pt baterii acid dar recent a fost modificat sa mearga si cu baterii acid.

Baterii fara acid cred ca e nu?

 

Mie imi plac, insa nu ai zis de autonomie (incat sa fie ceva testat si palpabil).

Share this post


Link to post
Share on other sites

China leads the ebike rEVolution

 

Eu apreciez faptul ca te ocupi de businessul tau , dar fi realist , la noi in tara , ai mare noroc daca reusesti sa vinzi incat sa traiesti doar din asa ceva . Problemele de care zice jerry_mcrie sant reale , si nu exista termen de comparatie intre piata din China cu cea din Romania .

Share this post


Link to post
Share on other sites

super e-moto - Lightning - This is an electric motorcycle that actually out-performs anything you can buy that burns dinosaur bones. It makes 200 horsepower, a ludicrous number but one we’re more or less familiar with in today’s modern superbikes. But, being electric, it makes an absolute mountain of torque – 70% more than the punchiest petrol superbike you can buy, and it can output this torque from almost a standstill. It recorded a top speed of 218 miles per hour (351 km/h) on the Bonneville Salt Flats, making it the world’s fastest production bike. When the LS-218 raced against a field of primarily petrol bikes up Pike’s Peak in 2013, it demolished everything else on the mountain by more than 20 seconds. In racing terms, that’s an absolute pants-down spanking. This thing is capital-F Fast. The acceleration is just unbelievable. I’ve opened the throttle on plenty of open-class superbikes, but nothing throws you into the future like this thing. Nothing. I can’t keep the throttle wide open for more than about a second. There’s just no straight piece of road long enough. My brain can’t keep up with just how ferociously it builds speed, and my eyes can’t bulge open wide enough to take in every piece of scenery that’s hurtling towards me.

Pentru a discuta detalii tehnice trebuie o cultura minima in domeniu, era un termen mai demult - computer literacy.

Cine chiar nu stie nimic despre asa ceva scuze, e analfabet in domeniu, daca nu ma insel pe acest forum am postat la capitolul Motociclete Electrice.
De aceea nu am cum sa raspund la comentarii gen ”revino-ti cu cotetele astea electrice!”

Sunt foarte realist, deocamdata fac ce fac nu ca sa fac bani, ci ca sa ma pregatesc de facut bani, adica e doar pasiune pe moment.

Dar cine va dori sa faca o afacere cu asta peste 2 ani cand lucrurile vor merge deja, va avea nevoie de cel putin un an ca sa invete cu ce se mananca o astfel de afacere.

In 2025 vor fi interzise masinile pe benzina/petrol in cateva tari europene, la 2 roti lucrurile vor merge mult mai repede. Parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este viitorul mai baieti, vom trai vremea cand vom tine mobrele pe benzina in vitrina pe post de bibelouri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renunta la ultima propozitie si poate cineva chiar te ia in serios . Zi tu o tara europeana unde peste 8 ani o sa fie interzise masinile . Dintr-o sursa credibila , nu parerea ta sau o elucubratie a vreunui ecologist hipiot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca in Germania si-au propus ca din 2030 sa se mai vanda doar masini electrice..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa se mai vanda doar masini electrice e una, sa se interzica circulatia masinilor pe benzina e complet altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Or sa le puna nemtii pe bulgaria si or sa circule asa cu ele...

cand o a dea bateria autonomie cat rezervorul de benzina SI sa se umple in 5 minute SI sa tina 200 000 km, atunci o sa fie doar electrice noi vandute.

Cea din primul post pare interesanta, dar la 2 m lungime e pentru pitici, atat avea si scuterul meu chinezesc si nu incapeam cum trebuie pe el. Nu-mi dau seama ce dinamica are, V max pana la 128....

P.S. O masina electrica a castigat Pikes peak, peste 1 MW putere!

Edited by einstein1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca in Germania si-au propus ca din 2030 sa se mai vanda doar masini electrice..

 

 

E vorba de masini Diesel . Nu o sa mai vand .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Or sa le puna nemtii pe bulgaria si or sa circule asa cu ele...

cand o a dea bateria autonomie cat rezervorul de benzina SI sa se umple in 5 minute SI sa tina 200 000 km, atunci o sa fie doar electrice noi vandute.

Cea din primul post pare interesanta, dar la 2 m lungime e pentru pitici, atat avea si scuterul meu chinezesc si nu incapeam cum trebuie pe el. Nu-mi dau seama ce dinamica are, V max pana la 128....

P.S. O masina electrica a castigat Pikes peak, peste 1 MW putere!

ce dinamica poa sa aiba gunoiu ala cu un motoras de 3kw ... 4cai si ceva, ca un scuter de 50 cam asa merge in realitate , poate pleaca mai bine de pe loc. v-max 128 cu 3kw doar cu vela si vant puternic din spate , sau in picaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru a discuta detalii tehnice trebuie o cultura minima in domeniu, era un termen mai demult - computer literacy.

Cine chiar nu stie nimic despre asa ceva scuze, e analfabet in domeniu,

+

(

Dintr-o sursa credibila , nu parerea ta sau o elucubratie a vreunui ecologist hipiot .

Parca in Germania si-au propus ca din 2030 sa se mai vanda doar masini electrice..

E vorba de masini Diesel . Nu o sa mai vand .

ce dinamica poa sa aiba gunoiu ala cu un motoras de 3kw ... 4cai si ceva, ca un scuter de 50 cam asa merge in realitate , poate pleaca mai bine de pe loc. v-max 128 cu 3kw doar cu vela si vant puternic din spate , sau in picaj

)

- lipsa de detalii/specificatii tehnice la obiect

+ for pre-orders

______________________________________________________________

(Tragem linie) si obtinem ceva de tot rasul. Vedeti cu pre-orderele sa nu faceti ca grasutul ala cu Transalpul...

Edited by Banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logic, e vorba de vanzarea de masini noi. O simpla gugalire de 1minut :
Patru mari partide din Norvegia susţin la acest moment pachetul de legi care va interzice vânzările de maşini cu benzină sau motorină începând din 2025. Norvegia este un important producător de petrol şi al treilea cel mai mare exportator mondial de gaze naturale. În 2015, vânzările de gaze naturale şi petrol a reprezentat 39% din totalul exporturilor norvegiene. http://www.romanialibera.ro/stiinta-tehnologie/auto/norvegia-poate-deveni-prima-tara-care-interzice-masinile-alimentate-cu-benzina-si-motorina-418878?c=q2561

Recent, India a confirmat ca analizeaza o schema pentru ca toata flota sa sa fie electrica pana in 2030, iar guvernele din Olanda si Norvegia discuta posibilitatea de a interzice masinile cu motoare pe benzina si motorina si sa permita doar vanzarea de vehicule electrice incepand din 2025. Dar in timp ce Olanda si Norvegia se lupta in privinta chestiunilor de amanunt, un oficial guvernamental german a confirmat ca va fi dat un ordin conform caruia pana in 2030 toate masinile noi inregistrate in tara sa nu polueze. http://incont.stirileprotv.ro/auto/germania-ar-putea-interzice-vanzarea-masinilor-pe-benzina-si-motorina-pana-in-2030-volkswagen-face-primul.html

» Post actualizat in 01 Nov 2016 15:42


raspuns pt (Tragem linie) si obtinem ceva de tot rasul

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,hai sa tragem linie....am inteles ca are motor de 30kw,baterii li-ion de 72v 50ah,top speed 125km/h....autonomia nene aia ne omoara...avem date despre ea?vreo cifra aproximativa? daca e cam 150km e de vis ptr o motoreta de oras intr-o zi la pretul asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor de 30kw e motor de masina nu de motocicleta.
Baterie de 3600Wh = poate sa dea 3600w timp de o ora. Dar in motocicleta este loc de baterii de 10kw, asta si functie de tipul de celule folosite.

Eu am adus de exemplu baterie de 2880wh pt o firma din Bucuresti care cara gheata cu niste trike-uri, nu au voie cu masinile in centrul istoric.

Cara 500kg sarcina si isi fac treaba, le este rentabila investitia, au o autonomie suficienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 kW cu siguranta nu este motor de masina, pana si un Nissan Leaf are 80kW, si Tesla Model S ajunge pana la 522 kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla e supercar. In functie de densitatea energetica actuala a tehnologiei litium, cu 30kw se pot face masini usoare practice. Eu am vrut sa subliniez acel zero in plus de la 3kw la 30kw.

Iata pe site-ul QS motoare care ei le produc pt masini electrice in China - http://www.cnqsmotor.com/en/article_list/E-Car%20Hub%20Motor/91.html

Adevarat asta e un fel de moto pe 3 roti cu o caroserie usoara dar presa din Romania lauda Prima maşina electrica low-cost din România, lansată la Cluj: Va costa 5.000 de euro

http://www.mediafax.ro/economic/macheta-primei-masini-electrice-low-cost-din-romania-lansata-la-cluj-va-costa-5-000-de-euro-galerie-foto-15751749
Iar faimoasa Dacie electrica din Romania are iexact 30kw.
http://ecoprofit.ro/test-dacia-logan-electric/

 

 

Edited by AlexImreh

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Baterie de 3600Wh = poate sa dea 3600w timp de o ora.

De ar fi atat de simplu. Daca e cum zici tu, stai cu ochii pe ceas cand accelerezi si iti vezi de ale tale cand lasi acceleratia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar faimoasa Dacie electrica din Romania are iexact 30kw. http://ecoprofit.ro/test-dacia-logan-electric/

 

Omule fi realist , e doar o macheta , pina la productie si sa ajunga ''pe raft'' la 5000 euro mai e cale lunga ...foarte lunga ... Mai era unul acum vreo 2 ani care ne anunta cu surle si trambite cum urma sa apara in cateva luni o fabrica de e bikes sau trotinete electrice in Craiova si cum se va umple Romania de ele . Cred ca si acum inca viseaza la ele.... sau poate e plina Craiova de ele si le tin doar pt ei , sa fie primul oras fara moto conventionale din Romania .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce va faceti atatea griji cu autonomia? cat poa' sa fie o baterie? io as baga inca 2 in rucsac...si inca 4 in topcase :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

E clar ca motociclete cit si masinile electrice vor face parte din viitorul nostru dar motorul termic va ma exista si el in paralel cel putin 100 de ani doar din simplul motiv ca petrol mai e o gramada si o mare parte din omenire depinde de el incepind cu prelucrarea lui si continuind cu producatorii de masini si piese asa ca nu trebuie sa ne grabim cu afirmatii de genul : in 10ani nu mai sunt. Pe de alta parte au ajuns sa produca motociclete electrice ss cu performante mai bune ca un ss pe benzina.eu cred ca vor trai impreuna cele doua mult timp de acum inainte si nu ii pot ura colegului decit succes in bussinesul lui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...