Sari la conținut
bursyllac

Vand motocicleta SUZUKI SV 650S K3 (2003) - 1890 euro

Postări Recomandate

Motocicleta SUZUKI SV 650 S

An de fabricatie: 2003
Numar de kilometri: 55500 (in crestere)


ITP: iunie 2018
Asigurare: 15 nov 2016 (posibil sa o prelungesc pentru 14 dec)
Se ofera fiscal.

 

Pret: 1890 euro

Contact: 0766 742 290 (Bucuresti)

Motocicleta a fost achizitionata la 39000 km in aprilie 2015.

Motocicleta a fost intretinuta foarte bine mecanic si are kit de lant si anvelope schimbate acest sezon. Estetic, are urme de folosire.

Schimburile de ulei si filtru vor fi necesare la inceputul sezonului urmator.

E posibil ca in viitorul mediu, sa necesite un schimb de ambreiaj.

Alte dotari:

- parbriz double bubble Puig
- crashpads si capete de ghidon (cred ca sunt Baracuda)
- pompa de frana maneta fata de la GSX-R

 

Nu se vinde suportul de topcase intrucat nu imi apartine.

S-au facut urmatoarele operatiuni:

04/'15 - 39k km : schimb ulei, filtre, lichid de frana, servisare furca

09/'15 - 45k km: schimb ulei, filtre, cablu ambreiaj, servisare fuca

04/'16 - 46k km: placute frana fata, inlocuire rezervor si lichid de frana fata, curatare injectie, sincronizat clapete, remapare injectie (sa raspunda mai prompt la 5-6k rpm)

06/'16 - 47,5k km: schimb lichid de frana spate, verificare drum lung, reglaj frana fata si ambreiaj, schimbare kit de lant, anvelope noi (Michelin Pilot Power 3)

07/'16 - 51,1k km : schimb ulei si filtru

08/'16 - 51,9k km: retapitare sei, schimbare bujii iridiu

10/'16 - 55k km: reglaj tps, schimbare switch maneta frana fata

Motivul vanzarii: upgrade la V-Strom / R 1100 GS / TDM

post-69138-0-63709600-1478958263_thumb.jpg

post-69138-0-78483500-1478958273_thumb.jpg

post-69138-0-59358800-1478958286_thumb.jpg

post-69138-0-83085900-1478958296_thumb.jpg

post-69138-0-18188000-1478958311_thumb.jpg

post-69138-0-47870900-1478958327_thumb.jpg

post-69138-0-44664300-1478958340_thumb.jpg

post-69138-0-08577900-1478958366_thumb.jpg

post-69138-0-51803800-1478958391_thumb.jpg

post-69138-0-01242600-1478958409_thumb.jpg

post-69138-0-22778400-1478958422_thumb.jpg

post-69138-0-83971200-1478958433_thumb.jpg

post-69138-0-28705500-1478958455_thumb.jpg

post-69138-0-85216400-1478958468_thumb.jpg

Editat de bursyllac

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

radiatorul ce a patit de este indoit?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa am luat-o. Probabil a cazut cineva inainte cu ea. Am mers aproape 17k km si nu mi-a facut probleme.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

radiatorul ce a patit de este indoit?

Parca ar fi ''mulajul'' de la roata. O fi dat cu ea de un gard .....

» Post actualizat in 12 Nov 2016 15:34

Oricum de apreciat ca nu a coafat-o inainte de vanzare. Este cum se vede.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inca doua poze cu radiatorul (in poza initiala sunt si ceva umbre care inseala)

Banuiala mea este ca a picat cu ea inainte de a avea crashpads.

 

 

post-69138-0-02354000-1478970742_thumb.jpg

post-69138-0-67536000-1478970746_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acuma se vede ca este stramb de la cazatura. Prima poza inducea in eroare.

 

Spor la vanzare. :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e treaba grea sa-l indrepti, sunt o gramada de videouri pe IuTub, il dai jos si ciocanesti un pic cu lemn .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Perfect drept nu-l mai scoți în veci. Iar cu ciocăneala riști să-i spargi vreo celulă și n-ai făcut nimic.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

He he :)

 

Asta a fost primul meu motor ... m-a cuprins nostalgia :)

 

Legat de radiator ... asa a fost de cand l-am luat eu in 2009 si nu a facut probleme nicioadata. Motorul nu avea crashpaduri, asa a fost adus de afara cu radiatorul indoit.

 

Crashpadurile si capatele de ghidon sunt baracuda (eu le-am montat).

 

Spor la vanzare!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

He he :)

 

Asta a fost primul meu motor ... m-a cuprins nostalgia :)

 

Legat de radiator ... asa a fost de cand l-am luat eu in 2009 si nu a facut probleme nicioadata. Motorul nu avea crashpaduri, asa a fost adus de afara cu radiatorul indoit.

 

Crashpadurile si capatele de ghidon sunt baracuda (eu le-am montat).

 

Spor la vanzare!

 

Mersi (mai ales de confirmare). Credeam ca e mai recenta modificarea designului radiatorului :D

 

Asta e si primul motor al meu (m-am mai dat un sezon cu un sv de prima generatie, imprumutat.)

Daca mi-as permite sa am 2, l-as pastra pentru oras si ture scurte. Foarte manevrabil, misto de dat pe serpentine, fain prin oras.

 

» Post actualizat in 16 Dec 2016 16:25

Am negociat cu proprietarul topcase-ului, si pentru 75 de euro in plus, se da si topcase-ul, Kappa monolock plus suportul.

» Post actualizat in 16 Dec 2016 16:30

Am negociat cu proprietarul topcase-ului, si pentru 75 de euro in plus, se da si topcase-ul, Kappa monolock plus suportul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Anuntul este in continuare valabil

 

Motocicleta SUZUKI SV 650 S

An de fabricatie: 2003
Numar de kilometri: 55500 (in crestere)


ITP: iunie 2018
Asigurare: 15 nov 2016 (posibil sa o prelungesc pentru 14 dec)
Se ofera fiscal.

 

Pret: 1890 euro

Contact: 0766 742 290 (Bucuresti)

Motocicleta a fost achizitionata la 39000 km in aprilie 2015.

Motocicleta a fost intretinuta foarte bine mecanic si are kit de lant si anvelope schimbate acest sezon. Estetic, are urme de folosire.

Schimburile de ulei si filtru vor fi necesare la inceputul sezonului urmator.

E posibil ca in viitorul mediu, sa necesite un schimb de ambreiaj.

Alte dotari:

- parbriz double bubble Puig
- crashpads si capete de ghidon (cred ca sunt Baracuda)
- pompa de frana maneta fata de la GSX-R

 

Nu se vinde suportul de topcase intrucat nu imi apartine.

S-au facut urmatoarele operatiuni:

04/'15 - 39k km : schimb ulei, filtre, lichid de frana, servisare furca

09/'15 - 45k km: schimb ulei, filtre, cablu ambreiaj, servisare fuca

04/'16 - 46k km: placute frana fata, inlocuire rezervor si lichid de frana fata, curatare injectie, sincronizat clapete, remapare injectie (sa raspunda mai prompt la 5-6k rpm)

06/'16 - 47,5k km: schimb lichid de frana spate, verificare drum lung, reglaj frana fata si ambreiaj, schimbare kit de lant, anvelope noi (Michelin Pilot Power 3)

07/'16 - 51,1k km : schimb ulei si filtru

08/'16 - 51,9k km: retapitare sei, schimbare bujii iridiu

10/'16 - 55k km: reglaj tps, schimbare switch maneta frana fata

Motivul vanzarii: upgrade la V-Strom / R 1100 GS / TDM

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mobrele de pe aici parca-s ca vinul, pe masura ce se imbatranesc, creste valoarea. Dar ca si la vin, se uita un detaliu important...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mobrele de pe aici parca-s ca vinul, pe masura ce se imbatranesc, creste valoarea. Dar ca si la vin, se uita un detaliu important...

 

Daca va asumati comentariul, ati putea sa va asumati si o evaluare? Nu de alta, dar probabil ar fi util pentru cei care va citesc comentariul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu daca tot am timp?

 

Varsta, deja face 14 ani. Deci necesita verificari si mentanta consistenta (sau constanta daca nu le faci pe toata odata).

Km daca sunt reali, as verifica compresie, supape si distributia. Plus baia de ulei. Plus presiunea pompei de injectie.

De verificat rulmenti si frane. Nu ai zis nimic de curatarea completa a etrierilor. Probabil va fi nevoie iar de servisarea furcii. Cauciucurile incep sa 'bata' spre 10 mii, deci nu mai sunt noi. Ceva ulei in bugspoiler sau e doar mizerie?

Tehnic sunt destul de rezistente, insa e nevoie de un singur nebun sa dea ca in clopot odata/o data si sufera pe termen lung. Aici nu stiu, daca TNG a facut o revizie, el e mai in masura. Remaparea banuiesc ca el a facut-o. Dar tot e de facut o revizie completa, ulei, filtre, antigel, lichid frane. De verificat bateria.

Pedalele+maneta de ambreiaj+radiator, clar a muscat din asfalt. Din moment ce carena fata arata bine, as tinde sa zic ca nu f rau, insa destul cat sa stau cu emotii din cauza radiatorului. Schimbatorul de viteze mi-ar strica pantofii, deci as cauta sa il schimb.

 

Per total se apropie de adevar, e de vazut, insa de retinut ca e o mobra de ~14 ani. Si tinand cont de faptul ca s-au vandut si cateva ieftin (cam la pretul asta 1800) si fara defecte sa sara in ochi anul trecut, ca nu e o mobra f cautata, pt. mine un pret corect ar fi un 1600. Dar eu nu sunt cumparator, asa ca valoarea o face unul care fie ii pica cu drag mobra ori unul care nu prea stie unde e piata si ce are de facut la un SH. Hai ca ma laudasem de timp, dar tot m-am intrerupt de vreo 2 ori, mi-am pierdut sirul ideilor.

 

Spor la vanzare!

Editat de Banzay

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru evaluare si pentru timpul acordat.

 

Cateva mentiuni pe care le-as face:

 

 

Varsta, deja face 14 ani. Deci necesita verificari si mentanta consistenta (sau constanta daca nu le faci pe toata odata).

...

 

Per total se apropie de adevar, e de vazut, insa de retinut ca e o mobra de ~14 ani. Si tinand cont de faptul ca s-au vandut si cateva ieftin (cam la pretul asta 1800) si fara defecte sa sara in ochi anul trecut

 

Asta e valabil pentru toate motocicletele din perioada 2001 - 2004. Atunci cand am scos-o la vanzare in toamna, era un singur anunt cu un pret mai mic. Restul erau ceva mai mari. Motivul pentru care la momentul respectiv l-am pus spre limita inferioara a fost din cauza defectelor estetice.
In acelasi timp, am facut tot posibilul de a ingriji partea mecanica.

 

Ceva ulei in bugspoiler sau e doar mizerie?


Mizerie.

Cauciucurile incep sa 'bata' spre 10 mii, deci nu mai sunt noi.

 

Adevarat - in acelasi timp au o uzura uniforma (zic eu), dot mai mult decat decent si carne suficienta. - nu conduc agresiv. Nu sunt noi - insa sunt intr-o conditie mult peste ce se gaseste in general la o motocicleta de vanzare. In plus, desi stiam ca urmeaza sa o vand, am schimbat atat anvelopele cat si kitul de lant.

 

 

Aici nu stiu, daca TNG a facut o revizie, el e mai in masura. Remaparea banuiesc ca el a facut-o.

 

Revizia din martie '16 a fost facuta la TNG. Servisari si revizii au mai fost facute la Cesar - Grant Racing Garage si la BC Moto.

 

emotii din cauza radiatorului

 

E din 2009 in starea aceasta, dupa cum confirma cineva mai sus, timp in care s-au facut multi km. E adevarat ca estetic nu da foarte bine.

 

Schimbatorul de viteze mi-ar strica pantofii, deci as cauta sa il schimb


Fotografiile cu aceste defecte au fost puse tocmai pentru a prezenta motocicleta asa cum este.

 

pt. mine un pret corect ar fi...

 

Sunt deschis in a discuta despre pretul corect al motocicletei. Evident, pe baza unor observatii corecte, punctuale, de genul celor prezentate de Banzay.

Banzay, ca sa fie clar, nu am fost deranjat de mentiunile pe care le-ai facut. Dimpotriva, poate ma ajuti si cu niste anunturi de vanzare pe care le urmaresc ca sa imi schimb motocicleta :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt deschis in a discuta despre pretul corect al motocicletei.

Fierul are exact valoarea pe care o plateste cumparatorul. Nu e universal valabil ce am zis eu, e doar la o prima vedere pe net. La fata locului se pot schimba in bine sau rau. Pt. a 'lua ochiul' (in sensul bun) si a face vanzatorul sa se uite spre ceea ce conteaza (stare tehnica) si nu vreun praf sau alta urma (cu ar fi praful din bugspoiler) ar fi si o baie cum trebuie. Unii nu sunt adeptii : "sa stau sa frec la ea mai mult decat ma plimb?" insa daca tehnic e ok, merita si estetic pusa la punct putin, mai ales ca a ta chiar pare in stare f buna din punctul asta de vedere. Eu din pacate nu am avut decat sampon si ceva ceara carnauba si totusi a iesit mai bine decat venise. Chiar daca am avut curaj sa o dau la proba fara banii in mana, unui om care la prima vedere nu prezenta mare siguranta (o mobra cam de 3000+) si la un pret mult mai mic decat am luat-o, a fost alta situatie. Preturile de care vorbeam mai devreme (din punctul meu de vedere) sunt legate de stare, investitii ulterioare pe care le-as face cu mana mea si preturile din iarna/primavara lui 2016 cand imi cautam trocarici. Scuze pt. atata offtopic, ia-l ca un UP, daca iti face placere si nu mai vrei sa postam aici, ne putem muta si pe PM. Spor la vanzare!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost aseara la garaj si am constatat ca motocicleta are nevoie de cateva operatiuni inainte de inceperea sezonului:

 

- schimb de ulei si filtre (mentionat si in anuntul initial)

- schimb de baterie (eu am folosit-o pe cea cu care a venit - aseara am constatat ca nu mai porneste cu bateria ei, a pornit cu alta)

- servisare de furca

 

In cazul in care un potential client ar prefera explicit altfel, probabil ca le voi schimba eu, dar undeva la jumatea lui martie, cand mai vin niste bani. Daca prefera clientul sa le schimbe el, discutam sa le deducem din pret.


» Post actualizat in 10 Mar 2017 14:15

Update de pret de pornire a discutiei la fata locului:

 

- 1690 euro, in starea actuala (fara suport de topcase, placa si topcase)

- 1750 euro cu topcase, placa si suport.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×