Sari la conținut

Yamaha TT 600 R 1998---O vreau da nu stiu in ce ma bag....


andreim92
 Share

Postări Recomandate

Ideea cu bujia e foarte buna, dar vezi a e destul de naspa de scos, daca nu ai cheie de bujii ( de 18 daca nu gresesc).

Alta treaba ce-as zice-o eu ar fi sa inchizi benzina, sa golesti carburatorul (are un surubel cu cap cruce in partea de jos vizibil din partea stanga ) si sa-i dai cateva pedale- eu asa procedam dupa ce-o tavaleam si nu voia sa porneasca.

 

Ce sa zic, daca vrei sa mergi la motor, iti las numarul eu de telefon si poti sa ma suni daca nu te descurci si, in masura cunostintelor mele ( limitate) am sa incerc sa te ajut prin telefon - 0745014036.

Iau trusa de scule cu mine cu tot cu cheie de bujii ,in caz ca nu stie mecanicu asta cu care o sa merg eu ,e posibil sa ne auzim la un telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dau meditatii la capitolul "pornirea la pedala!" :)))))

modele disponibile pt test/scoala:

200exc2014

640lc42004

600ttr 2001

 

ACHTUNG: cizma is required!!! ;)

:)))))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie care trebuie luata in calcul,proprietarul zice ca Cartea nu este pe numele lui,el zice ca nu e problema, ca poate fi trecuta pe numele meu.

Tin sa precizez ca nu are tendinte de a fraieri oamenii,mi a spus tot ce are si tot ce a intampinat el.

 

Mai multe informatii despre treaba asta? Ca habar nu am cu se procedeaza si nu stiu ce implica treaba cu cartea.


» Post actualizat in 15 Nov 2016 08:49

am eu un ttr pe care l-am dichisit oleaca, furca usd, roti sm si enduro, pachet 1800chiftele. motor refacut tot dichisul. mai trebuie sa lucrez la design oleaca ca e cam jumulit, oleaca de rugina pe colo-colo... d-astea specifice unei mobre din 2001 :)

Tu vinzi TTR ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai inseamna ca nu e el proprietarul si va trebui sa iei legatura cu ultimul proprietar din carte pt a putea sa obtii fiscalul de la el. Altfel nu vei putea sa o treci pe numele tau si o vei folosi doar pe coclauri, la haiduceala. Vei evita satele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai inseamna ca nu e el proprietarul si va trebui sa iei legatura cu ultimul proprietar din carte pt a putea sa obtii fiscalul de la el. Altfel nu vei putea sa o treci pe numele tau si o vei folosi doar pe coclauri, la haiduceala. Vei evita satele.

 

Asta nu vreau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci neaparat sa iei legatura cu proprietarul din carte. Si sa dai banul detinatorului dupa ce proprietarul iti da fiscalul si semnezi contract cu el. Ca proprietarul poate sa o declara furata si astfel el scapa de impozit. Tu negociezi cu detinatorul dar cea mai importanta persoana in afacerea asta e proprietarul din carte. El trebuie sa fie de buna credinta. Eu am patit-o prin 2005 cu un MZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci neaparat sa iei legatura cu proprietarul din carte. Si sa dai banul detinatorului dupa ce proprietarul iti da fiscalul si semnezi contract cu el. Ca proprietarul poate sa o declara furata si astfel el scapa de impozit. Tu negociezi cu detinatorul dar cea mai importanta persoana in afacerea asta e proprietarul din carte. El trebuie sa fie de buna credinta. Eu am patit-o prin 2005 cu un MZ.

Proprietarul de la care a luat o el cica tot asa, nu e cel de pe talon,si cel de la care a luat-o ala ,tot asa nu el pe talon ........Eu i am zis sa mi traga o poza sa vad cine e ala poate dau de el sa discut

 

Chiar asa sa fie fraier ca ala de pe talon sa plateasca impozit !?

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Impozitul e mic. Sau e declarata furata. Dpdv legal, proprietarul e ala din carte/talon. Nu aia de au dat banul si au detinut mobra ulterior. Daca nu reusesti sa dai de proprietarul din carte, renunta. Sau ia-o sa o folosesti la irigat ogorul, generator sau alte treburi prin ograda.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Impozitul e mic. Sau e declarata furata. Dpdv legal, proprietarul e ala din carte/talon. Nu aia de au dat banul si au detinut mobra ulterior. Daca nu reusesti sa dai de proprietarul din carte, renunta. Sau ia-o sa o folosesti la irigat ogorul, generator sau alte treburi prin ograda.

 

hahaha...eu mai incerc un pic da nu ma duc in panzele albe ca nu e ultima si nici prima...

» Post actualizat in 15 Nov 2016 10:00

are cumva numere de Arges ?

Marius, da, Curtea de Argeș proprietarul pe carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, nimeni nu se complica cu "data furata". Pentru ca politia are niste termene, trebuie sa deschida dosar penal, si-ti da hartia ca sa o poti radia din corculatie de-abia in 30 zile. E mai simplu sa faci contract de banzare-cumparare, o radiezi doar de la fisc, iar urmatorul proprietar nu o mai baga la el la fisc. Dar motorul ramane inscris in circulatie.

Daca e asa cum spun eu, nu e mare problema. Daca are talon si carte valabile, se poate face ITP si asigurare pe numele celui din talon si circula cu ea. doar ca niciodata nu vei avea acte pe numele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, se cam practica treaba la motoarele de enduro, la fel a fost si la al meu, doar ca proprietarul avea absolut toate actele in regula chiar daca nu era inmatriculata pe numele lui.

Acuma, si eu zic sa nu dai banii, pana nu descalcesti toata treaba si ai fiscalul/le si actele in regula, ca sa nu mai ai si alte drumuri si batai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu credeam ca decompresorul automat este acela care nu are maneta sau ceva de care sa tragi inainte de a da la pedala! TT si un XT 2KF aveau un cablu legat la pedala si la chiulasa si cand apasam pedala cablul tragea de parghia legata la ax! La TT lipsea acel cablu si totusi reuseam sa o pornesc destul de usor! Bine... pana sa invat cum, am indoit vreo 2 talpici metalici la bocanci! Intotdeauna insa foloseam bocanci si genunchiere! Am inteles ca si reglajul cablului de la decompresor joaca un rol foarte important in usurinta cu care poate fi pornita, la fel si bujia si reglajul carburatorului!

 

Imi cer scuze pentru greselile gramaticale dar scriu de pe telefon cu mainile inghetate!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, nimeni nu se complica cu "data furata". Pentru ca politia are niste termene, trebuie sa deschida dosar penal, si-ti da hartia ca sa o poti radia din corculatie de-abia in 30 zile. E mai simplu sa faci contract de banzare-cumparare, o radiezi doar de la fisc, iar urmatorul proprietar nu o mai baga la el la fisc. Dar motorul ramane inscris in circulatie.

Daca e asa cum spun eu, nu e mare problema. Daca are talon si carte valabile, se poate face ITP si asigurare pe numele celui din talon si circula cu ea. doar ca niciodata nu vei avea acte pe numele tau.

 

Am reusit sa dau de proprietarul de pe acte , parea foarte ok ,chiar se ofera sa ma ajute, mi a zis ca daca este ii trimit prin posta contractul si ce mai trebuie sa o pot pune pe numele meu, e un avocat prin Bucuresti. Exista atat CARTE CAT SI CERTIFICAT LA PROPRIETARUL care o are acum, motocicleta este in data de baze a RAR.

 

Mesaj de pe RAR.

 

Vehiculul cu seria etc este în evidenţa R.A.R. şi are I.T.P. valabil până la 4-sept-2017.

» Post actualizat in 15 Nov 2016 11:34

Mda, se cam practica treaba la motoarele de enduro, la fel a fost si la al meu, doar ca proprietarul avea absolut toate actele in regula chiar daca nu era inmatriculata pe numele lui.

Acuma, si eu zic sa nu dai banii, pana nu descalcesti toata treaba si ai fiscalul/le si actele in regula, ca sa nu mai ai si alte drumuri si batai de cap.

Asa are si el ! Dar fara vanzare cumparare

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai zis exact la ce vrei sa o folosesti

ar trebui sa stii ca un monocilindru mare cu pornire doar la pedala are niste cerinte speciale

talpa tare, genunchi buni, tibie solida

 

pentru toate o sa gasesti videoclipuri pe youtube in care o porneste unul cu mana

asta nu inseamna ca in diminetile alea reci, cand ai bujia cam dusa, cand din greseala il ineci la primele pedale, eventual gresesti si reglajul ralantiului, o sa-ti fie bine

o sa-ti amintesti urmatoarea jumatate de ora mult si bine dupa aia

 

in panta e naspa, mai ales daca mai e si noroi, in trafic printre masini e naspa

 

cu toate te poti obisnui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai zis exact la ce vrei sa o folosesti

ar trebui sa stii ca un monocilindru mare cu pornire doar la pedala are niste cerinte speciale

talpa tare, genunchi buni, tibie solida

 

pentru toate o sa gasesti videoclipuri pe youtube in care o porneste unul cu mana

asta nu inseamna ca in diminetile alea reci, cand ai bujia cam dusa, cand din greseala il ineci la primele pedale, eventual gresesti si reglajul ralantiului, o sa-ti fie bine

o sa-ti amintesti urmatoarea jumatate de ora mult si bine dupa aia

 

in panta e naspa, mai ales daca mai e si noroi, in trafic printre masini e naspa

 

cu toate te poti obisnui

Stiu ce implica , il iau pentru 70% off 30% oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Imi e lene sa citesc toate paginile. Daca ma repet, ghinion.

 

Are decompresor automat (cat am citit am vazut ca nu e cu buton, respectiv TT-RE):

Cand duci pedala in jos se aude un click scurt. De acolo te opresti, aduci pedala inapoi in punctul zero (sus) si ii dai o data si cu simt. Cu socul tras.

Peace of cake la Yamaha. O pornesti in slapi daca e in mintile ei.

Daca e bine reglata, dupa o iarna intreaga o ia dupa maxim 5-6 repetari. De pe o zi pe alta o ia la max 2 incercari.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi e lene sa citesc toate paginile. Daca ma repet, ghinion.

 

Are decompresor automat (cat am citit am vazut ca nu e cu buton, respectiv TT-RE):

Cand duci pedala in jos se aude un click scurt. De acolo te opresti, aduci pedala inapoi in punctul zero (sus) si ii dai o data si cu simt. Cu socul tras.

Peace of cake la Yamaha. O pornesti in slapi daca e in mintile ei.

Daca e bine reglata, dupa o iarna intreaga o ia dupa maxim 5-6 repetari. De pe o zi pe alta o ia la max 2 incercari.

Merci pt info!!

» Post actualizat in 16 Nov 2016 09:06

Baieti , cred ca o renunt la TTR 600, am avut o discutie cu un fost proprietar cu moticicleta perfect functionala si m-a cam dat peste cap,nu pentru ca ar fi probleme cu ea ,ci pentru faptul ca o sa am foarte multe neajunsuri...

 

Niste chestii care m-au facut sa renunt,unele fiind legate si de anuntul respectiv,daca anuntul si motorul era "crisp" era altceva.

 

-Multa bataie de cap cu actele in cazul acesta

-Pornirea kick care proprietarul mi-a spus ca poate da de cap pe vreme rece.

-Folosirea Kick-ului in ipostaze nasoale ,trafic si multe altele pe off.

-Capabilitati destul de nasoale in touring

-Discomfortul in a calatori cu pasager (ceea ce o sa fac)

-Vibratii accentuate

-Plaja de turatii destul de ciudata.

 

 

O sa si trec mai departe sau in cazul meu inapoi la Adventure -uri.

 

O sa ma interesez in cautarea Transalpurilor ,Africa Twin si chiar mono ca XTZ660 si Dominator.

Momentan o sa trec pe un Adventure sa vad cum este,poate in viitor daca ma tenteaza si vreau mai mult de la Offroad ul de zi cu zi (goluri alpine,forestiere,urcat o panta, niste namoale) o sa caut ceva in genul asta.

 

Multumesc pentru ajutorul acordat. Banuiesc ca se poate inchide.

» Post actualizat in 16 Nov 2016 09:09

Merci pt info!!

» Post actualizat in 16 Nov 2016 09:06

Baieti , cred ca o renunt la TTR 600, am avut o discutie cu un fost proprietar cu moticicleta perfect functionala si m-a cam dat peste cap,nu pentru ca ar fi probleme cu ea ,ci pentru faptul ca o sa am foarte multe neajunsuri...

 

Niste chestii care m-au facut sa renunt,unele fiind legate si de anuntul respectiv,daca anuntul si motorul era "crisp" era altceva.

 

-Multa bataie de cap cu actele in cazul acesta

-Pornirea kick care proprietarul mi-a spus ca poate da de cap pe vreme rece.

-Folosirea Kick-ului in ipostaze nasoale ,trafic si multe altele pe off.

-Capabilitati destul de nasoale in touring

-Discomfortul in a calatori cu pasager (ceea ce o sa fac)

-Vibratii accentuate

-Plaja de turatii destul de ciudata.

-Lipsa abundentei la modelul asta,doar 2-3 motocicle de vanzare pe parcursul unui an ,majoritatea fiind fara acte si folosite doar pentru coclauri.

-Lipsa lor rezulta si in lipsa pieselor la second-hand.

 

O sa si trec mai departe sau in cazul meu inapoi la Adventure -uri.

 

O sa ma interesez in cautarea Transalpurilor ,Africa Twin si chiar mono ca XTZ660 si Dominator.

Momentan o sa trec pe un Adventure sa vad cum este,poate in viitor daca ma tenteaza si vreau mai mult de la Offroad ul de zi cu zi (goluri alpine,forestiere,urcat o panta, niste namoale) o sa caut ceva in genul asta.

 

Multumesc pentru ajutorul acordat. Banuiesc ca se poate inchide.

» Post actualizat in 22 Nov 2016 13:42

Tin sa spun ca inca ma mai uit dupa ele, daca e sa gasesc una buna nu cred ca o sa pot sa ma abtin :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...