Sari la conținut

Honda SH 300 vs. "Spuneti voi"


throttle
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am un Piaggio Beverly 250, si pot spune ca ptr bucuresti , este fenomenal, rotile pe 16' acceleratia si faptul ca este destul de ingust il fac perfect ptr bucuresti , nu pot spune deocamdata nimic de fiabilitate ,ptr ca am doar 3-4 drumuri facute cu el dar cu siguranta de acum incolo ,viata mea nu va mai exista fara scuter , este dumnezeiesc ptr oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine scuterul inseamna un compromis intre loc sub sa/consum/manevrabilitate si viteza de croaziera in ideea in care nu ai si motocicleta. Dupa vrea 4 scutere/maxiscutere am constatat ca au consum in jurul a 4 litri cam orice ar fi (+- 0.5l). Tinand cont ca eu nu am si motocicleta am zis ca un 400 cmc e ideal. Momentan suzuki burgman intruneste cele mai multe criterii : doua casti plus geaca sub sa, max 4,5 in oras cam 3,5 in afara, ma bag cu el printre coloane dar nu pot face si ,,slalom,, in afara pot merge linistit cu 120 km/h.

Concluzii personale:

-Cchiar daca as avea si motor nu mi-as lua un scuter in care sa nu pot baga sub sa o casca full si geaca.

-daca as avea motor mi-as lua ceva de maxim 250-300 cu silueta unui aprilia leonardo dar sa aiba spatiu de depozitare de care vorbeam.

-scuter/maxiscuter motor cu topcase imi pare ca un Lamborghini cu thula deasupra. Ma refer atunci cand o porti tot timpul dupa tine neavand alt loc de depozitare.

-daca as avea nevoie de un scuter cu care doar sa merg din punctul A in B fara sa fac cumparaturi, fara sa car acte in geanta/ghiozdan , fara sa ma gandesc ce fac cu casca si geaca atunci da, mi-as lua un scuter mic si ingust si cu motor de 250-300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba sa faci reclama la scuter? Si mai zici ca ai si motor de 1200...huoooo.....

Moarte conservarilor!

Noi muncim,nu gandim!

Sunt super incantat de scuter, este foarte practic si nu merg "crispat" cu el in trafic,

P.s - io doar am scris ca am bandit de 1200, ca dă bine la cv... habar n-am cum arata ahaahaaaaa :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

revin asupra subiectului dupa o toamna de facut naveta in oras cu bicicleta nemotorizata: concluzia?

BICLA ELECTRICA rullz!

Imi voi lua un kit din acesta iarna asta.

De ce?

-costuri de exploatare spre 0

-timpi de deplasare comparabili cu scutere/moto pentru ca o poti lua prin parcuri, pe trotuare si cel mai important nu stai la semafoare!

In cazul traseului meu zilnic de 8km/un sens o pot taia prin parc.

Sigur, nu iesi la ture in afara orasului etc dar strict pentru naveta in oras consider ca bicla eletrica bate scuterul.

Eu o scot/o voi scoate si la ture de o zi pe munte, alt atuu personal important.

- risc mai scazut de accidente pentru ca mergi mai putin pe strazi. In cazul meu pot face aprox 80% naveta catre munca exclusiv trotuar + parc.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsurile de pana acum!

Editat de throttle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inainte de scuter am folosit bicicleta. Zilnic faceam intre 20-50 km. Doua probleme: transpiram ca porcu si avand biroul acasa trebuia sa merg la diversi colaboratori. O bicicleta electrica ar fi fost furata instant. Dar, daca as fi avut serviciul clasic (acasa-birou-acasa) bicicleta ar fi fost imbatabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa platesc cat pe un scuter pe o mizerie din aia? fara loc de stocare, fara respect in trafic (nu mergi pe mijlocul benzii cu aia ca te arunca instant unul in sant)+ sa o car pe scari in casa ca afara nu o pot lasa? ? Nu merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps.. ce am mai observat la sh 300: nu poti oprii faza scurta. cum ii dai contact instant se aprinde :( chiar inainte sa pornesti motorul faza scurta ( si pozitiile) lumineaza. nu stiu cat va tine acumulatorul( 11 ah) si becurile.... cand dai la demaror ele vibreaza (lipsa de curent)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps.. ce am mai observat la sh 300: nu poti oprii faza scurta. cum ii dai contact instant se aprinde :( chiar inainte sa pornesti motorul faza scurta ( si pozitiile) lumineaza. nu stiu cat va tine acumulatorul( 11 ah) si becurile.... cand dai la demaror ele vibreaza (lipsa de curent)

La X-max pornește tot automat dar după ce pornește motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mi am pus leduri de calitate (pozitii stop,semnalizare) pentru consum mic de curent. Asa sper ca prelungesc viata bateriei. Trebuie sa schimb releul de semnalizare ca clipeste prea repede. Doar farul h4 a ramas de schimbat. Philips are h4 cu led care chiar lumineaza ok dar nu am gasit inca in mures..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti nici inpinge,nici pornire la pedala nu are... Daca te lasa undeva bateria acolo ramai.aceiasi leduri am si pe masina de 3 ani ,fara nici o problema.ledurile sint aceiasi culoare ca si becurile si intensitatea la fel. Nu isi da seama nimeni ca sint leduri,si nu se ard,nu se incalzesc

» Post actualizat in 19 Jan 2018 18:20

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

kymco astia fabrica scutere ...?

daca nu ai mers cu SH300 eu zic sa te abtii sa scrii aberatii pe aici .

SH300 este de departe cel mai manevrabil scuter pe care l-am vazut , de fiabilitate nu vorbim ca se stie cum sta treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa da ok scuze am uitat ca si honda ca si bmw sunt fabricate pe marte de extraterestri....!!!!! pai daca este asa ce ai mai deschis topicul ... acum stiu honda sh300 cel mai bun scuter din lume .

ps sa.i mai dai ceva cai ...poate face cat kymco!!!!! :crack: :funny: :10:


» Post actualizat in 21 Jan 2018 20:14

aa si scuze am uitat cauta pe la italienii aia ai tai sa vezi kymco cu 90k km

apropos de fiabilitate

fiecare lauda gaina lui...


» Post actualizat in 21 Jan 2018 20:53

a si am mai gasit ceva pe wiki

BMW C600 Sport and C650GT

The BMW C600 Sport and C650GT are maxi-scooters produced by BMW Motorrad. They are the company's first scooter since the C1, which was manufactured by Bertone.[2] The line was announced by BMW at EICMA in late 2010. Current members of the series are the C600 Sport and the C650 GT, both powered by 647 cc parallel twin gasoline engines.[3]Production began at BMW's Spandau plant in December 2011,[2] and they were expected to be available in Europe in Spring 2012,[4] and in the US in Fall 2012 for the 2013 model year.[5] BMW has shown an electric motorcycle concept vehicle based on a similar size frame and similar styling.[6][7]

The C-series engine is built by Kymco company in Taiwan.[citation needed]

Reports have stated BMW expects three quarters of sales to be to buyers in southern Europe.[8]

si cred ca kymco s.a desprins din honda

KYMCO or Kwang Yang Motor Co, Ltd (Chinese: 光陽工業; pinyin: Guāng Yáng Gōng Yè), is a Taiwanese company that manufactures motor scooters, motorcycles, and ATVs for worldwide distribution. Founded in 1963 after splitting from Honda, KYMCO originally made parts for Honda. The company built its first complete scooter in 1970 and began marketing under the "KYMCO" brand name in 1992. In the 2000s, Kymco became the largest scooter manufacturer in Taiwan, and the fifth largest scooter manufacturer worldwide.[1] KYMCO's headquarters and factory are located in Kaohsiung, Taiwan, with about 3000 employees, and producing more than 570,000 vehicles per year. The company has production facilities in Jakarta, Petaling Jaya, Shanghai, Changsha and Chengdu.

In early 2008, KYMCO was chosen by BMW to supply the engines for their G450 X Enduro bike.[2] The optional range extender in the BMW i3 is also supplied by Kymco.[3]

In late 2013, Kawasaki announced that their new J300 scooter is manufactured in partnership with Kymco. It is based on a Kymco Downtown 300i.[4]

asa ca suntem frati !


» Post actualizat in 21 Jan 2018 20:57

astrept un raspuns scurt cu o concluzie

cand poti

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tragi pe nas ceva ?

ca vad ca esti foarte exaltat de modelul asta de chinezarie made in Taiwan sau ...whatever si ai postat pe mai multe topicuri modelul asta de Kymco ?

Nu am zis ca e naspa Kymco , dar sa il compari cu SH300 e cam mult pt mine cel putin , poate te uiti si tu ce dimensiune au rotile la SH 300 , cum sta cu ciclistica ( e vestit printre scuteristi ) sau si mai bine cu motoarele . Ma mir ca nu il compari si tu cu Tmax cum mai facea prin toamna unul ca tine care statea se gandeasca intre a alege Tmax sau Kymco ....really

mai luati mai nene si niste Xanax sa mai va calmati un pic de la atata Redbull

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...