Sari la conținut

Motocicleta confortabila drumuri lungi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banditul de 1200 nu consuma cat o masina? 4 carburatoare...

Miar de generatie veche care sa consume putin eu nu prea am vazut.

Si Fazerul de 1000 e destul de gurmand. De fapt cam orice motoreta cu potential papa cand te zbarlesti la ea.

 

Ar mai fi Ducati Multistrada 1000 daca vrei ceva mai pe nisa.

 

Pe TDM 900 eu stau foarte ok, ajung jos, o pot manevra cu motorul oprit fara nici o problema. Am 1.70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian_M, cu tot respectul, dar cam asta se vede in fiecare postare a ta (referitoare la vstrom 650) - iti lauzi prea mult motocicleta.

Zici ca pe viraje e distractie maxima, te-as intreba pe ce fel de viraje? Ace de par? Viraje de 50-70km/h pe intrare? Du-te pe drumuri cu viraje mai largi si sa ne zici impresia, dupa ce o sa tragi de gaz la un 100-110km/h (sa zicem), la iesirea din viraj. Probabil imi vei raspunde ca tu nu ai ce cauta la astfel de viteze (si nu e nimic de condamnat in asta). Dar dupa cum vezi, suntem diferiti, si daca pe tine te satisface puterea motorului de pe vstrom 650, altii il gasesc submotorizat.
Daca ma intrebi pe mine, consider ca motocicleta ta are o putere decenta atata timp cat este folosita la plimbari solo si maxim cu ceva bagaje. Dar daca adaugi pasager si bagaje minim 40kg (cum ai scris mai sus), deja vstrom-ul 650 e depasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

 

Poti sa arunci o privire si la Versys de 650 .Nu e frumoasa (deloc) dar merge destul de bine iar consumul este intre 4.5 si 6 in functie de bagaje ,viteza....Eu sunt multumit de ea .Sa nu ma intelegi gresit, si eu mi-as fi dorit un ....800 GS,XC ...etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Gata, băi, nu mai postez, bine că aveti voi super-mobre de 20 de ani care se recomandă oricui. Mă întorc în copacul din care am coborât ieri.

Hai pa!

Suntem oameni mari. Și aici e ca și în viata. Nu da verdicte din astea radicale, pe care după aceea sa fie greu sa le retragi fără sa fie delicat. Inchipuie-ti ca toți din topicul acesta stam la o masa virtuala, cu o bere sau ce ii lasă sufletul fiecăruia în fata, și vorbim de motoare. Unul zice o treaba, altul doua, se mai glumește, se mai face un mișto, dar, în cele din urma, păstrăm glumele în incinta și rămânem uniți la nevoi.

Dau oricând măcar o cafea buna la Timișoara sau Jimbolia dacă ajungi pe-acolo.

» Post actualizat in 06 Dec 2016 09:47

On-topic:

Daca citește pe aici și vreun moderator, rămân în continuare de părere ca ar fi indicata mutarea topicului la "Discuții generale..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe TDM 900 eu stau foarte ok, ajung jos, o pot manevra cu motorul oprit fara nici o problema. Am 1.70.

 

Pe cel de 850 m-am urcat si la 1.80 cat am inaltime, am avut impresia ca sunt la limita. Ce-i drept pe cea de 900 nu am avut ocazia sa o incerc la o plimbarica, poate este mai jos.

Comparativ cu Breva mea, TDM-ul (cel putin ala de 850) la nivel de sa este mai inalt.

» Post actualizat in 06 Dec 2016 10:00

 

TDM-ul are un motor 2 in linie, dar gratie geometriei la 270 de grade are cuplul si sunetul specific unui 2 in V.

Am colegi care la 1.75 au spus ca se simt comfortabil cu ea.

 

Eu am motor 2 in V si sunetul nu prea se aseamana. 2L tot 2L ramane, cel putin dpdv al sunetului.

Fiecare vairianta de motorizare are atuurile ei, sunetul ramane la V in detrimentul L, dpmdv.

 

Ref la intaltime....eu vorbesc despre manevre pe loc sau la viteze aproape de stop (vezi in trafic pe la semafor, intoarceri in scurt pe loc, etc), la 1.75 nu vad cum le-ai putea face pe astea comfortabil....poate sunt eu prea comod. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

 

Poti sa arunci o privire si la Versys de 650 .Nu e frumoasa (deloc) dar merge destul de bine

 

Mie modelul ala cu face lift, dupa 2007 parca, mi se pare foarte frumos. :) Este o chestiune pur subiectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca s-a vorbit mult de V-Strom 650, si cat de lenes e el, dar nimic despre V Strom 1000. Din fericire, gasesti la 3.000 de euro pentru ca nu-l vrea nimeni. Nu stiu de ce.

E un all-arounder perfect, cu un consum mediu extraurban de 5,2-5,6%, injectie, cu un unghi de bracare al ghidonului mai mare decat BMW 1200 GS, care-l face extrem de manevrabil in oras, suspensii reglabile fata-spate, 115 CP dupa re-mapare, protectie la vant excelenta, costuri de intretinere-normale.

In ceea ce priveste viteza de croaziera, nu simti cand mergi incarcat cu 160 km/h.

Ca sa te lamuresti ca chiar merge peste tot, onest, iti pun si cateva poze.

 

post-88469-0-09182100-1481021865_thumb.jpgpost-88469-0-87204700-1481021882_thumb.jpgpost-88469-0-99476400-1481021899_thumb.jpgpost-88469-0-01106400-1481021915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian_M, cu tot respectul, dar cam asta se vede in fiecare postare a ta (referitoare la vstrom 650) - iti lauzi prea mult motocicleta.

Zici ca pe viraje e distractie maxima, te-as intreba pe ce fel de viraje? Ace de par? Viraje de 50-70km/h pe intrare? Du-te pe drumuri cu viraje mai largi si sa ne zici impresia, dupa ce o sa tragi de gaz la un 100-110km/h (sa zicem), la iesirea din viraj. Probabil imi vei raspunde ca tu nu ai ce cauta la astfel de viteze (si nu e nimic de condamnat in asta). Dar dupa cum vezi, suntem diferiti, si daca pe tine te satisface puterea motorului de pe vstrom 650, altii il gasesc submotorizat.

Daca ma intrebi pe mine, consider ca motocicleta ta are o putere decenta atata timp cat este folosita la plimbari solo si maxim cu ceva bagaje. Dar daca adaugi pasager si bagaje minim 40kg (cum ai scris mai sus), deja vstrom-ul 650 e depasit.

Nu IMI laud motocicleta, ci apreciez un produs bun, care intamplator nu e pe placul multora. Da, merge fain si in ace de par. Viraj cam la 120 de grade (deschidere), intru cu minim 100, ies cu 120-130 fara sa fortez, cu a VI-a. Paradoxal, stiu sa ma inclin, nu merg ca berbecul. Daca ma vezi cu putine postari, nu inseamna ca nu am habar sa merg, totusi am facut anul asta (in cca 7 luni) 12k km, mai mult poate decat fac altii in cativa ani, dar mult mai putin decat un pasionat de plimbari adevarate. Da, daca vii de pe vreun miar SS, normal ca e submotorizat, dar pe unde intru eu cu vaca, tu te scarpini in cap si mergi din nou pe asfalt. Nu iti fa griji, nu e depasit deloc, vezi ca sunt niste oameni pe Vstromania care au mers cu DL650 prin vreo jumatate de glob, cu bagaje mai multe decat as pune eu pe motor. Ti-am mai zis, cu mine si sotie fuge in 160 fara sa ma chinui deloc. Dar eu nu am luat vaca "vedoi" ca sa fac scheme pe sosea, ci ca sa merg relaxat la drumuri de tot felul. Abia vreo 2-2,5k km am mers cu ea, insa pot sa afirm ca se descurca onorabil.

Madalin a facut completarile necesare.

 

Eu nu am cautat R1200GS sau alte avioane, am luat ce mi-am permis. Si da, pentru mine e foarte ok, pentru ca motociclismul nu consta in dat pe o roata, fugit de politie, spart urechile oamenilor si umezit gagici. Nicio gagica nu o sa se umezeasca datorita unui V-strom, poate doar plimbata pe vreun offroad, cu gume adecvate mediului unde va presta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce probleme de copii aveti si voi. A mea e mai mare, mai tare, mai rapida etc.... :)))))) Astea sunt chestii de copil mic. Si ce daca omul isi lauda motocicleta? A spus si el parerea despre experienta lui pe acel model. De ce sariti inutil pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tatongmekekeanapurna,adica @taong mapagbiro.

 

PS:partz.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spus ca o laud, ci ca apreciez ca te poti simti confortabil (si te poti distra) cu bani relativ putini. Bine, 2300 pe motor plus inca vreo 4-500 aditionale (cauciucuri, kit lant, crash-bar, oglinzi, servisat complet furca etc) e chiar putin (comparativ cu vreo bavareza noua, dupa care balesc multi), dar pentru mine a fost un oaresce efort.

Variante la cumparare am avut: Transalp, Africa Twin, F650. A castigat V-strom si pentru ca am mers cu el in vara (stiam ca il vinde omul si i l-am cerut o tura, cativa km prin oras), mi-a placut confortul oferit si felul in care tragea motorul. Poate pentru niste grasi nu o fi chiar ok 650 cc, dar noi nu rupem normele, avem cca 140 kg impreuna.

 

A mea nu e nici cea mai mare, nici cea mai tare, nici cea mai rapida. E un motor decent, care pe mine ma multumeste la fix. Altceva nu imi doresc momentan.


» Post actualizat in 06 Dec 2016 14:31

Ce ma distreaza e ca unii nu concep ca V-strom se poate inclina pe viraje. Ba se inclina de rad scaritele (si asta fara kit de coborare). Nu e un SS, insa senzatii iti da, cu conditia sa ai cauciucuri bune si sa poti stapani fierul. Pot confirma cei care au mai multi km decat mine ca motorul asta face cam de toate (exceptand clatitele si cartofii prajiti), dar NIMIC perfect. Nici nu are cum. Imi place totusi ca unii cu SS isi dau cu parerea despre confort la drumuri lungi.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic! Imi curg balele dupa ea, are una basistul de la Fara Zahar, a venit cu ea la intalnirea aniversara de 10 ani a Soimilor Nemteni. Cand am vazut cum coboara parbrizul, mi s-a facut rau. Foarte faina jucaria, daca sunt finante.

post-92464-0-90000000-1481045925_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand crezi ca ai gasit una care iti place....apare alta. Dintre cagiva elegant si pegaso, am ales dominatorul(nu regret alegerea facut). Dupa toate posturile o sa caut un TDM. O oricum fiecare mobra e buna in felul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angus, fostul proprietar al ER5-ului cauta un FJR1300, daca n-o fi pus laba pe unul deja (n-am mai discutat cu el de vreo doua luni). Din ce am mai palavragit noi si din ce s-a interesat el, e extra-faina la drum lung, foarte confortabila, putere are destula (150 sau 160 cai?!), multi aleg FJR-ul ca motor de touring. Nu cred ca gresesti alegand asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] Ti-am mai zis, cu mine si sotie fuge in 160 fara sa ma chinui deloc. [...]

Chestia si sursa contadictiilor voastre este ca aceste aprecieri sunt chestii relative si foarte subiective :) Daca tu zici ca nu e chinui deloc, altul poate o sa spuna mancatzash cat de puturoasa e de mananci o punga de seminte sa ajungi de la 130 la 160.

Idem cu interpretarea puterii sau ce intelege altul prin distanta parcursa pt a incepe o mobra sa devina inconfortabila (tu de ex ai zis ca ai facut 330 km si erai ok, altii fac cu vitezana 700-800+ km si n-au nicio treaba).

 

Pt initiator, cum spuneam mai pe la inceput, personal nu as lua un 600-650cmc pt a ma duce cu pasager si bagaje. In bugetul tau cred ca cel mai ok ar fi un VStrom de 1000, cum zicea cineva mai in spate. Diferenta mica de greutate, putere si cuplu mult mai bune, consum asemenator in aceleasi conditii de mers (pt ca un ~600 va fi mult mai chinuit la 140 kmph).

Dar ideal ar fi sa te urci/mergi macar nitel cu mobrele pe care le ai in vedere inainte de a face alegerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cât merg eu cu 140 in doi, mergea și twin de 500 cc. Cu 67 de cai e chiar ok, nu fac liniuțe și oricum viteza mea e de 100-110, doar în depășiri ce mai sar la 140-150. V-STROM 1000 e mult mai ok pentru greutate mai mare, consumul e mai mare cu 1-2 litri, funcție de stilul de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cât merg eu cu 140 in doi, mergea și twin de 500 cc. Cu 67 de cai e chiar ok, nu fac liniuțe și oricum viteza mea e de 100-110, doar în depășiri ce mai sar la 140-150. V-STROM 1000 e mult mai ok pentru greutate mai mare, consumul e mai mare cu 1-2 litri, funcție de stilul de mers.

Daca tu stii ca V strom-ul tau consuma cu 2 litri mai mult decat al meu, inseamna ca tu mergi cu consum de scuter de 50 cmc. Bravo!

Pentru conformitate, in afara tarii, pe autostrada, cu el full, 140-150 km/h, consum 5,2 l/100 km. Sa inteleg ca V Strom-ul de 650 consuma 3,2 la suta!

In aceleasi conditii, BMW-ul 1200 GS al sotiei, 5,5%.

Dupa o tura de 100 km off-road, in conditii dure, venit pe autostrada, cu 200-210 km/h, consum 5,8%.

In Bucuresti, mers cu el zilnic, 6%.

Consumul este facut din pompa-n pompa.

Nu am vrut sa laud DL 1000, ci doar sa-i dau o idee initiatorului care vorbea de suma de 3.000 de euro pentru achizitionarea unei mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,9-4,5% ia al meu. Am scris acolo: 1-2 litri in plus.

» Post actualizat in 07 Dec 2016 12:10

Ce e fain: alții fac mii de km cu Transalp 600 și nu se plâng, nici nu rup stilul cu 150/h. Noi nu ne putem simți bine sub 1000 cc si 100 cai. Iar colegii cu Vstrom 650 au mers prin toată America alaturi de steagul românesc și nu au sughițat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cât merg eu cu 140 in doi, mergea și twin de 500 cc. Cu 67 de cai e chiar ok

Mai, chiar nu e ok.

Motorul munceste de-l iau dracii pentru a mentine viteza aia incarcat la maxim fiind.

Pina la urma vorba aia americana "there's no replacement for displacement" are doza ei sanatoasa de adevar.

Nu te mai bosumfla aiurea, incearca sa intelegi ca "binele" tau nu e deloc egal cu "binele" altuia, toti am facut anumite compromisuri cind am facut alegeri in diverse domenii, nu doar la motociclete.

Ideea e ca alegerile noastre sa fie facute avind informatii cit mai corecte, din cit mai multe surse.

Ce urmeaza dupa, sint doar consecinte :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...