Sari la conținut

ambreiaj "tare" gsxr 750 k2


radiusG
 Share

Postări Recomandate

Va salut . Am schimbat maneta, am schimbat cablul, am uns tot ce era de uns, si degeaba..ambreiajul este foarte tare...Este un chin pentru degetele mele, sa plec de la semafor, coloana sa se miste foarte incet, si sa trebuiasca sa ma "joc" din ambreiaj.. Ce piesa esta uzata si at trebui schimbata?

post-72580-0-88938900-1485168626_thumb.jpg

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am avut o astfel de problema am umblat la filetul cablului de ambreiaj care intra in capac (se vede in poza)...cu cat e mai iesit filetul cu atat un arc dinauntru este in tensiune..si cand tragi maneta de ambreiaj il intinzi si mai tare... incearca sa il mai infiletezi...vezi cum se simte..maxresdefault.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu prin problema de care spui tu. La mine veneau prietenii si puneam ambele maini ca sa actioneze maneta.

 

Eu am schimbat, placi frictiune, placi metalice, arcuri ambreiaj (de 2 ori), cablu ambreiaj (de 2 ori) si problema a fost una banala. In capacul de la pinion ai un melc care actioneaza ambreiajul. Zona aia trebuie verificata si curatata macar odata pe sezon. Mie imi lipseau 2 bile din 11. Doar 2 bile si totusi au facut diferenta de la actionat ambreiajul cu 2 maini sau actionat cu doar 2 degete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu prin problema de care spui tu. La mine veneau prietenii si puneam ambele maini ca sa actioneze maneta.

 

Eu am schimbat, placi frictiune, placi metalice, arcuri ambreiaj (de 2 ori), cablu ambreiaj (de 2 ori) si problema a fost una banala. In capacul de la pinion ai un melc care actioneaza ambreiajul. Zona aia trebuie verificata si curatata macar odata pe sezon. Mie imi lipseau 2 bile din 11. Doar 2 bile si totusi au facut diferenta de la actionat ambreiajul cu 2 maini sau actionat cu doar 2 degete.

Parca imi aduc aminte..😉

» Post actualizat in 23 Jan 2017 15:17

 

Vezi sa nu fie montata invers tija care-l actioneaza.

Nu cred ca ti-ai dat seama ce-ai spus..

» Post actualizat in 23 Jan 2017 15:45

Am copiat postul meu din 2014..

 

Nu este chiar asa!

Arcul din interior este un nimic fata de parghia creata si forta aplicate de maneta.Acela este un arc de revenire a cablului si a mecanismului..atat!

Adevarata rezistenta este data de arcurile placi de presiune din ambreiaj.

Mecanismul de actionare pe baza de melc,are careva canale care circula niste bile.Daca acel sistem este gripat, murdar, si negresat atunci se creaza o rezistenta marita,daca se mai adauga si cablul neuns sau gripat,o sa faci un antebrat ca Papai!

Camasa cablului cat este de infiletata sau nu nu are nici o relevanta,acea distanta este data de cat de lung este cablul,ce intinzatoare are etc..

 

Revin.

Demontat sistemul cu atentie sa nu se piarda bilele,curatat,gresat.Dupa care se refleaza free play la placa de presiune..si reglat cablu freeplay maneta.

 

Zic si eu..

Edited by TNG, 30 September 2014 - 04:42 PM.

TNG PERFORMANCE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, scuze daca am dat un sfat aiurea. Eu am avut ceva montat invers la ambreajul de la FZ6S si avea aceleasi simptome. Cablu proaspat, montat corect, reglat corect, lubrifiat, mergea ca un poponeata. Dus cu ea la Cesar, omul si-a lucrat magia, ambreajul merge perfect dupa aia. Mi-o zis ca o piesa era montata invers si eu am incerca sa ajut omul. Iertare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa-ti ceri scuze omule 😉

Ce am vrut sa punctez este ca:

Comanda de actionare la FZ fata de GSXR este diferita,si nu se poate monta invers.

Stiu ca ai vrut sa ajuti,doar ca nu stii toate datele, si un sfat gresit poate incurca mai mult de cat sa ofere ajutor.

Cu respect TNG!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
La 23.01.2017 la 14:00, mirciulik4 a spus:

Am trecut si eu prin problema de care spui tu. La mine veneau prietenii si puneam ambele maini ca sa actioneze maneta.

 

Eu am schimbat, placi frictiune, placi metalice, arcuri ambreiaj (de 2 ori), cablu ambreiaj (de 2 ori) si problema a fost una banala. In capacul de la pinion ai un melc care actioneaza ambreiajul. Zona aia trebuie verificata si curatata macar odata pe sezon. Mie imi lipseau 2 bile din 11. Doar 2 bile si totusi au facut diferenta de la actionat ambreiajul cu 2 maini sau actionat cu doar 2 degete.

Unde sunt bilele mai exact ai o poza ? Nu le pot gasii ? 

Te referi in interiorul bratului de fier ?

Screenshot_20200406-183100_eBay.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci într-un recipient, cureți bine cu spray, să nu rămână pic de jeg, sufli cu aer comprimat, gresezi cu vaselină (eu pun de aia pentru rulmenți, super-adeziva  și rezistentă la apă, de la CRC), pui înapoi, strangi șurubul până opune o mică rezistență, desfaci un sfert de tură, ții șurubelnița pe poziție, strangi piulița. Apoi faci jocul din levier. Eu curăț și tija, apoi o gresez.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am curatat se trage mai usor acum dar inca am o problema ... nu merge cum trebui nu intra in viteze cum trebui cv e gresit si acum sa explic deci eu cand am desfacut ambreiajul inauntru ierau 8 placi . Iar eu cand am cumparat kitul mia dat 9 placi din care una mai subtire .trebuie pusa si cea subtire sau doar cele 8 si a 9 este in plus ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...