Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De la Jawă de cât sunt carburatoarele? Sau, eventual, poți citi seriile de pe ele? Mulțam! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua

 

Eu caut dupa piesele urmatoare, in stare foarte buna (netaiate, nesudate pentru reparatie, neindoite, etc... Stiu...)

 

- cutie filtru de aer

- scarite sofer

- cric central

- aripa fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND:

1-sa hand made,a stat pe mz rt-50 lei

2-stop atas dnepr 20-lei

3-roata m 72,mai precisburuc cu caneluri ok si obada 50 lei

4-doua roti,2.50/19,provenientza necunoscuta,ambele 50 lei

5simson,functional,fara acte,700 euro

5-sa ij 150 lei

6-cadru awo cu roti si telescoape fatza 250 euro

7-cadru ij 49,fara acte,100 euro

8-bloc motor m 72 150 lei

tel 0744565274

 

 

pret nou la simson 400 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua

 

Eu caut dupa piesele urmatoare, in stare foarte buna (netaiate, nesudate pentru reparatie, neindoite, etc... Stiu...)

 

- cutie filtru de aer

- scarite sofer

- cric central

- aripa fata

Cutie filtru de aer am eu impreuna cu capacu pe care este filtru de aer ... in stare nelovita, nesudata etc , necesita curatare si vopsire . Pret 40 lei , daca esti interesat lasa-mi adresa pe PM si o trimit .

post-29942-0-91580800-1337088948_thumb.jpg

post-29942-0-77049900-1337088966_thumb.jpg

post-29942-0-35891600-1337088989_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune prețul Âşi la mobră că mă dezabonez eu. Scuze dacă ți-am dat planurile peste cap. :rusinica:

Mobra s-a dat.

 

Astept oferte pentru Dnepr si Cz.

 

Pret la toate = 1850 euro,sau

Dnepr = 1000 euro

Mz es = 420 euro

Cz =420 euro

Mobra(fara motor)= 25 euro.

Separat,mai sunt de vanzare piese de simson si un motor de Mz rt 125/3(+carte tehnica mz rt,buson rezervor ptr.mz,buson rezervor de simson s.a)

Tel.0785189189

Mz-ul si mobra(verde,fara motor)s-au dat, dar mai exista o mobra turist originala la 800 lei,un K 175 si acesta original,la retul de 1000 lei.

Dneprul l-am facut functional(pret 825 euro),iar pretul CZ-ului de 175 este de 1600 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi ioneld, ai un mesaj.

 

Cutie filtru de aer am eu impreuna cu capacu pe care este filtru de aer ... in stare nelovita, nesudata etc , necesita curatare si vopsire . Pret 40 lei , daca esti interesat lasa-mi adresa pe PM si o trimit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le mai pun o data pe taraba.

- sa Mobra - 25>20 lei;

- cutie laterala Jawa-CZ - 20 lei;

- rezervor - 40>35 lei;

- stop Hoinar - 60>55 lei;

- "șapcă" MZ 125 RT - 20>15 lei;

- cutie laterala IJ - 30 lei;

- platou frână Jawa 350 - 35>30 lei;

- platou frână Jawa 350 - 35>30 lei;

- carcasa, pinion, ax MZ - 30>25 lei;

- rezervor Planeta 2 - 70>65 lei;

- rezervor IJ-56 - 80>70 lei;

- rezervor Mobra - 20 lei;

- rezervor Carpați Super - 45>40 lei;

- 2 cauciucuri 2,25/19 (2,1/4 X 23), pentru Carpați-Simson SR 2 - 100>90 lei;

- cauciuc 3,25/19 - XX lei;

- cauciuc 3,50/19 - XX lei;

- roata completa Carpati, butucul defect - 50>45 lei;

- roata aluminiu pt.MZ ES, defect la butuc - 30>25 lei;

- roata Jawa 350 - 60>50 lei;

- roata Jawa - 40>35 lei;

th_IMG_1627.jpg

th_IMG_1630.jpg

th_IMG_1638.jpg

th_IMG_1643.jpg

th_IMG_1645.jpg

th_IMG_1648.jpg

th_IMG_1678.jpg

th_IMG_1679.jpg

th_IMG_1680.jpg

th_IMG_1594.jpg

th_IMG_1595.jpg

th_IMG_1606.jpg

th_IMG_1607.jpg

th_IMG_1608.jpg

th_IMG_1612.jpg

th_IMG_1613.jpg

th_IMG_1615.jpg

th_IMG_1616.jpg

th_IMG_1621.jpg

th_IMG_1624.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cel mai important capital al unui om e credibilitatea ,respectiv cuvantul sau.

Nu conteaza valoarea pusa in joc, mai important e cuvantul dat . :bigstar:

 

Exact in aceasta postura e userul STRAMBU , care-si respecta cuvantul .

La mai mare !!! :friends:

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar amortizor de ghidon pentru Nipru,

Ai vreo preferinta? Am Ohlins,Arrow.Eu la Ij am Lsl cu 19 pozitii. :crack:

La peste 170 intra pozitia 69.

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreo preferinta? Am Ohlins,Arrow.Eu la Ij am Lsl cu 19 pozitii. :crack:

La peste 170 intra pozitia 69.

 

 

 

Modelul '08 care s-a montat pe Hayapixda nu il ai? Acela ma interesa f. mult. Daca nu poti sa-l livrezi pe asta, incearca sa mi-l trimiti pe cel de pe Panigale. Iar in cazul in care vrei sa ma ajuti cu unul universal, incearca Toby (peste Lsl sau Ăhlins).

 

 

 

:goodposting:

Celor care posteaza sa posteze...numai de bine.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Scarite pasajer nu imi trebuie, numai ala din fata pentru "sofer".

 

Astept pozele. Ce mai ai ?

 

Restu le am eu:cric central,scarite pasager si aripa fata daca te intereseaza 200 ron toate.Poze maine.

Editat de fureteur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare:

-pentru Jawa 350 TS:cutii laterale 50ron,rezervor 50ron,sa 50ron,capac alternator 30ron,stator 60ron,pedala pornire 40ron,ax pedala pornire nou 40ron,capac ambreiaj 40ron,carcasa ambreiaj+placi metalice 30ron,placi ambreiaj Jawa California 350 si CZ250 Sport 30ron setul

-pentru Jawa 250:rezervor 60ron,contact pe rezervor 60ron,pedala pornire 50ron,cutie scule 30ron,piston 30ron,stop 50ron(cutia pentru scule si stopul merg si pe Jawa,CZ 125,175 tipurile vechi si pe Jawa350 tip vechi)

-pentru IJ:rezervor 60ron,filtru aer 50ron,flansa galerie admisie10ron,piulite coturi evacuare 20ron ambele,pedala schimbator viteze 15ron,manete 30ron ambele,ghidon 30ron,cilindru +piston+segmenti 50ron toate,aripa fata Jupiter 4 40ron,capac cu saboti Jupiter 3 40ron,oala far 40ron

-pentru MZ125:cuplaj roata spate cu aparatoare aluminiu si foaie de lant 60ron,telescoape spate 60ron,cutie electica incompleta 70ron

Telefon:0742080634,Bucuresti

am primit piesele.Multumesc

janos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG_1219.JPG

 

 

 

Adevărat că Harley-ul e o maÂşinărie desăvârÂşită. Trage cu asemenea îndârjire în orice treaptă de viteză încât nu Âştiu de ce s-a mai zbătut fabrica să-i facă Âşi alte rapoarte! Puteau s-o lase direct într-a Âşasea Âşi aia era. Prima chestie pe care-am gândit-o Âşi chiar am spus-o cu voce tare când m-am suit pe nava-amiral a flotei Harley - un Ultra Classic Electra Glide parcă - a fost că mă aÂşteptam să mi se coboare în orice moment o plasmă TV în fața ochilor. Ceasuri peste ceasuri, voltmetre, turometre, barometre, nuÂştiuceometre, toate indicatoarele posibile Âşi imposibile. M-a mâncat în Âştiți voi unde să răsucesc neavizat cheia în contact, aÂşa că-i la mintea cocoÂşului că toată parcarea reprezentanței de pe DN1 a izbucnit în hohote de râs când am strigat încurcat: "De unde opresc radioul?!"

 

 

P31-03-12_17.17.jpg P31-03-12_17.18.jpg

P31-03-12_17.17%255B2%255D.jpg

 

Pornirea în test ride a fost uÂşor dificilă, fiindcă cea mai grea motocicletă pe care fusesem până atunci a fost acel BMW R 1150 GS. Ori cruciÂşătorul ăsta cu motor în V lua curba cam cu convingerea Âşi unghiul de bracare ale unui... transoceanic. Până la ieÂşirea în "drumul mare" m-a hăituit lipsa aparentă de feedback, cu care fusesem obiÂşnuit de pe urma motocicletelor comuniste. Pe Zeta, pe AlioÂşa Âşi pe Ivan (fierul, ca să nu se-nțeleagă altceva) simți vibrația în cadru, în Âşa, în scărițe, în ghidon Âşi mai ales în noadă Âşi-n dinți! De altfel, Âşi pe BMW-ul neamțului am avut probleme cu demarajele uÂşor smucite din pricina ambreiajului hidraulic (aÂşadar nu pe cablu, ci pe lichid de frână), cu care am avut o comunicare aÂşa de bună încât parcă se-nțelegeau mutul cu surdul. N-am fost în stare să mă pot obiÂşnui cu acea comandă perfectă (Âşi nu prea) într-o mie Âşi ceva de kilometri. AÂşa că am avut un pic de furcă în giratoriile abordate cu vaporul Harley, în parte datorită masivității motocicletei Âşi a comenzilor prea bune.

 

 

P31-03-12_17.18%255B1%255D.jpg P31-03-12_17.32.jpg

P31-03-12_17.17%255B1%255D.jpg

 

Odată ieÂşiți pe DN1 în formație staff - Ovidiu - eu - staff, deci patru motociclete, nici n-am simțit când am ajuns la 110 km/h. Mă străduiam din răsputeri (mai deschizând casca, mai închizând-o) să-mi aud motorul ca să-mi dau seama de turație Âşi să adaptez treapta de viteză în consecință. N-a fost chip! Îl auzeam pe Ovidiu cum bubuia cu Street Bob-ul în fața mea de parcă mai avea un pic Âşi despica zidurile iadului, dar eu pot să bag mâna-n foc că mergeam pe un vehicul electric sau remorcat la Âştangă de cel din față. Vibrație nema, Âşi-apoi orice tentativă de a pune frână cât de uÂşor Âşi de amabil se transforma într-o smuceală turbată, fiindcă se pare că sunt prea bădăran pentru sensibilitatea muierească a manetei Âşi pedalei de frână moderne. Am renunțat Âşi la a mai căuta indicatorul treptei de viteză, fiindcă - aÂşa cum vă povesteam - treapta a Âşasea e suficientă pentru a face orice, poate că Âşi wheelie dacă mă chinuiam un pic.

 

 

P31-03-12_17.16.jpg

 

Pe drumul de întoarcere, masivitatea propriei motociclete l-a luat prin surprindere Âşi pe Ovidiu, care a abordat cam larg un viraj Âşi a speriat crunt maÂşina de pe contrasens. Evident că un eventual impact - deÂşi departe - ar fi rezultat în distrugerea maÂşinii Âşi atât. În concluzie (fiindcă trebuie să trec Âşi la chestii mai serioase, ăsta e totuÂşi topic de Ural!), am simțăminte contradictorii în privința Harley-ului modern. Ovidiu s-a plâns de aceeaÂşi discreție a eÂşapamentului propriu, încerca să se audă Âşi nu reuÂşea. Probabil că evacuările astea sunt gândite să întoarcă toți capul după tine pe stradă, dar numai tu să nu te-auzi. Harley-ul, dincolo de realitatea faptului că este o motocicletă desăvârÂşită, performantă, poate că arătoasă pentru unii Âşi categoric pretabilă la drumuri de sute de kilometri pe zi fără dureri de dos, m-a lăsat altminteri poate că nu rece, dar cel mult călâi. Mă aÂşteptam la altceva, poate că nici nu era bine totuÂşi să vibreze Âşi să duduie cum credeam eu că o va face. Dar, odată debarcat de pe portavionul respectiv, m-am bucurat (serios!) să mă urc înapoi pe AlioÂşa cel dereglat Âşi cu joc prea puțin la culbutori. Departe de mine gândul de a critica cultul Âşi/sau fierul Harley-Davidson, prea mult spirit critic a transformat oricum poporul ăsta într-unul cam cinic. Doar că fiecare cu plăcerile lui!

 

Marius, vechi prieten cicloburologic care călărise Âşi el în aceeaÂşi zi una din motocicletele de la reprezentanță, a (re)luat de coarne Âşi boxerul sovietic:

 

 

P31-03-12_17.53.jpg P31-03-12_17.53%255B1%255D.jpg

IMG_1179.JPG

 

AlioÂşa suferise cu vreo săptămână în urmă o trânteală prostească din cauza mea, când l-am lăsat pe cricul central (Âşi-aÂşa sighinaÂş) undeva pe Lizeanu / Maica Domnului Âşi am plecat către-un magazin de electrice Âşi electronice în căutare de relee, termocontractant Âşi alte bibiluri pentru instalația electrică. Vorbeam la telefon cu Ovidiu Âşi mă-ndepărtasem biniÂşor când am auzit "ZDRANG" în urmă. M-am întors Âşi am văzut Uralul culcat pe dreapta, cu niÂşte puÂşti fugind de lângă el. Buba a fost pesemne pricinuită de o seamă de factori: asfaltul a fost moale, cricul prost Âşi probabil că (asta n-am văzut, doar am dedus) puradeii au încercat să se suie pe el. Rămâne prostia mea, fiindcă am reuÂşit astfel performanța de a sparge oglinda de pe dreapta Âşi semnalul spate de pe aceeaÂşi parte.

 

Partea ciudățică este că motorul începuse, cu ocazia asta, să meargă mult mai prost. Parcă cilindrul drept nu mai avea vlagă sau mergea stricăcios. Convins că e vorba de o garnitură fisurată sau miÂşcată din loc, am hotărât cu Ovidiu că aveam să ne ocupăm de problema respectivă la Comana. AÂşa că, revenind la firul principal al întâmplărilor, am plecat înspre Comana la scurtă vreme după test ride-ul cu Harley.

 

Vizita la Comana a fost un bun prilej pentru rezolvarea mai multor probleme. În primul rând, am dormit bine peste noapte. Apoi, în al doilea, am răsuflat uÂşurați a doua zi când ne-am dat seama că, de fapt, mersul rău al motorului se datora jocului prea mic sau chiar cam inexistent la supapele de pe partea dreaptă, nicidecum integrității presupus compromise a vreunei garnituri. Habar n-am cum s-a dereglat jocul din Âşocul trântirii, dar am remarcat la "consultațiile" ulterioare că tijele împingătoare (sau ceva de pe traseul lor) sunt un pic strâmbe sau cumva deformate, fiindcă jocul culbutorilor se modifică chiar Âşi prin simpla răsucire a tijei împingătoare între tachet Âşi culbutor. AÂşa că am lăsat un joc ooolecuță mai mare pentru a compensa buba asta Âşi-am rezolvat pentru moment problema. AlioÂşa a pornit la prima pedală după reglaj Âşi mergea trăsnet!

 

 

IMG_1225.JPG IMG_1227.JPG IMG_1226.JPG

IMG_1232.JPG

 

Taică-meu s-a băgat la chestii mai serioase Âşi a încropit à grande vitesse o prindere pentru cricul lateral de Izh. După o seamă de tatonări Âşi Âşapte arcuri probate, am găsit Âşi-o poziție suficient de convenabilă pentru arcul de revenire al cricului. O prindere de tip "cric parÂşiv", care trebuie ținut cu piciorul, altfel revine de-a lungul eÂşapamentului ca să nu-l uiți lăsat. Dar, la urma urmei, cum era vorba? "Alții moare Âşi-aÂşa n-are!"

 

 

IMG_1184.JPG

IMG_1185.JPG IMG_1195.JPG

 

Ovidiu n-a exagerat deloc: nu cred că am mai tras vreodată aÂşa frig straÂşnic pe motocicletă cum am pățit în noaptea aia dintre 1 Âşi 2 aprilie. Am plecat târziu înapoi spre BucureÂşti, dar nu înainte de a constata siderați că sticla kilometrajului Âşi Âşaua Niprului făcuseră brumă pe ele. TotuÂşi, în cursul zilei fusese destul de cald, fapt pentru care eu plecasem din BucureÂşti la entuziasm, înfipt în blugi Âşi cu jachetă asortată, pe sub care cam fluturau desuurile. Unde mai pui că el era totuÂşi înțolit în echipament moto, care opreÂşte vântul nemaipomenit de bine, chiar Âşi fără mesadă. Pe drum înapoi, am aflat cât de mic sunt în stare să mă fac în spatele pilotului, în aÂşa fel încât o bună parte din vânt să sară din Ovidiu peste mine. Cu palmele-mi protejam genunchii, care s-au resimțit crunt în noaptea aia. Am fost nevoiți să oprim într-un OMV, între 1 Decembrie Âşi Jilava, fiindcă intraserăm în jivraj amândoi (mie-mi înghețase lichidul de parbriz pe ochi, iar ăla de răcire se cam fluidizase Âşi el) Âşi aveam nevoie să stăm câteva minute la căldură binecuvântată.

 

După ce m-am trezit cu Ovidiu Âşi AlioÂşa la Comana o săptămână mai târziu, pe 7 aprilie, am plecat noaptea în grup înapoi spre BucureÂşti. Am remarcat Âşi de data asta că gândim foarte asemănător Âşi a fost ulterior de părere că inițiativa mea de a îi proiecta fază lungă din farurile Daciei cu care îl urmăream fusese foarte bună. L-am urmărit până aproape de casă, fiindcă pe drum observam îngrijorați cum luminile de pe boxerul negru pâlpâiau din ce în ce mai moale, ca-n "Titanic". În Break se trăia intens, mai ceva ca la televizor: maică-mea era cu ochii pe gropile de pe drum, eu urmăream Âşoseaua Âşi exclamam ori de câte ori vedeam că piere lumina de poziție a Uralului din față, Pasagera Ancuța îÂşi făcea griji Âşi gândea soluții, iar taică-meu observa în tăcere, aÂştepând parcă neantul lipsei de curent Âşi a bateriei descărcate.

 

Două zile mai târziu am vândut Muravey-ul, pe care sper că noul proprietar îl va pune la treabă Âşi-l va îngriji bine. Ovidiu mi-a adus Uralul la scurtă vreme mai apoi, mai mult împins Âşi curs la vale, tot bântuit de aceleaÂşi probleme de încărcare. Prilej de câteva poze de telenovelă:

 

 

IMG_1282.JPG IMG_1278.JPG

IMG_1283.JPG

 

 

Pe 20 aprilie am reuÂşit să-i oblojim cât de cât instalația electrică Âşi să-i montăm noul contact pe care i l-am cumpărat de la un magazin de piese pentru tractoare (15 lei bucata cu o singură cheie inclusă, pentru interesați). ReuÂşita s-a-ntâmplat numai în urma unui scurt-circuit spectaculos, care a prăjit complet izolația unui fir ce pleca din carcasa farului Âşi ajungea până în comanda electrică de pe ghidon-dreapta, de a făcut cică un fum alb de parcă o luase pe ulei. Treaba asta îmi confirmă teoria cum că circuitele electrice funcționează pe bază de fum: cum iese fumul din ele, cum nu mai lucrează!

 

Pe lângă alte fire dezizolate, întrerupte Âşi prost lipite, am constatat că Âşi acumulatorul făcea fițe: motocicleta pornea Âşi funcționa bine, însă pierea curentul de îndată ce o rezemam pe cricul central. Ne-a luat câteva ore bune să ne dăm seama că treaba asta nu se-ntâmpla datorită vreunui fir pe care călca sau apăsa cumva cadrul în momentul aplecării, ci din cauza acumulatorului care pierdea aproape integral voltajul odată ce-l puneai într-o poziție anume. Aviz amatorilor Âşi, mai ales, nedumeriților! Am schimbat acumulatorul Âşi, pe ploaie, plecați am fost!

 

L-am dus în felul ăsta pe AlioÂşa la țară în aceeaÂşi zi de vineri seară, apoi de-acolo l-am schimbat pe Dacia viÂşinie, pe care-am fugărit-o fără ulei în cutia de viteze până la Fieni (mai sus de TârgoviÂşte). Acolo, la o oră prea târzie pentru a mai fi decentă, am încărcat în portbagaj un (alt) Jupiter 4 Âşi am revenit în BucureÂşti, unde era să calez Âşi biata cutie. Am ajuns în felul ăsta la muncă sâmbătă dimineață pe la orele 04:00 (mai contează?!) Âşi mi-am terminat treaba două ore mai târziu. Bietul Ovidiu a încercat în răstimpul ăsta să tragă un pui de somn în maÂşină, păzind fiarele din Dacie Âşi bateria de sub capotă - zăvorul capotei îmi fusese crăpat cu o zi sau două înainte, probabil de aceiaÂşi hoți care-mi furaseră nu cu multă vreme în urmă celălalt Break, cel argintiu. Cred că cel argintiu este de mult topitură.

 

Pentru ca bioritmul să fie dereglat complet, am dormit până în seara aceleiaÂşi sâmbete, când m-am trezit ca să plec după ulei de transmisie. Am improvizat o pâlnie dintr-un fost abajur de plastic Âşi ceva furtun găsit prin casă, de am reuÂşit - ajutat de vreo trei vecini care n-aveau ce face - să bag repejor ulei în cutia de viteze până să plec iarăÂşi spre Comana. Unde m-am culcat la loc. Duminică pe la prânz m-am pomenit în curte cu familionul Cicloburovici, care ieÂşise la păscut Âşi s-a aciuat prin curtea subsemnatului. Fetele Âşi-au văzut de joacă, băieții de mecanică. Jupiterul 4 adus cu o zi în urmă stătea deja asamblat Âşi ar fi fost păcat să nu punem de-o micro- (Âşi pseudo-) întrunire de comuniste la mine-n curte :P:

 

 

IMG_1309.JPG

 

IMG_1314.JPG IMG_1324.JPG

 

 

 

Spre după-amiază, dacă fetele tot îÂşi făceau somnul de frumusețe într-un dormitor de la etaj, n-am stat pe gânduri Âşi am scos Uralul la plimbare. Omul chibzuit Âşi sănătos la procesor ar fi ezitat un pic Âştiind că rezervorul era aproape gol, iar cheile de la buÂşon stăteau Âşi ele la odihnă... în BucureÂşti. Am ezitat Âşi noi, cum să nu: eu am ezitat să bag a doua până am ieÂşit pe poartă, că e lat motorul, iar Ovidiu a ezitat dacă să luăm Âşi o cârpă sau nu la noi. De ezitat am ezitat!

 

Prin hârtoapele din MironeÂşti era să-mi decoleze Ovidiu din Âşa (pe-acolo mi-a îngăduit să trec la ghidon cale de câțiva kilometri), el sprijinindu-Âşi adesea palmele pe genunchi fiindcă Âştie că merg decent Âşi previzibil. Însă drumul a continuat să se strice, motiv pentru care - în urma unei hârtoape excelente ca unghi Âşi textură - Âşaua pasagerului i-a dat un impuls în ms-dos Âşi blast-off! M-a prins din zbor cu brațele de mijloc (ca pisica de pom) Âşi a dat să exclame între hohote de râs muhăhăite: "Mă pierzi, să-mi bag p**a!!!"

 

Normal că am rămas în pana prostului după un drum până la Prundu Âşi Băneasa (de Giurgiu), aÂşa că a trebuit să găsim un nene binevoitor care să vină cu o serie întreagă de sticle Âşi sticluțe ca să putem băga acei câțiva mililitri de benzină în rezervor prin furtunul de alimentare al carburatorului stâng. La marea economie de combustibil am purces apoi pe un drum minunat către Daia, aproape de Giurgiu, unde Âştiam că trebuie să găsim o benzinărie. Luam curbele cu grijă, urcam dealurile cu mare considerație, iar la vale opream motorul Âşi țineam ambreiajul. Cumva, rânjetele de oameni fericiți în nimicnicia lor înălțătoare Âşi fără de benzină ne-au rămas imprimate (să nu zic bătute-n cuie!) pe mutre, cu atât mai mult cu cât senzația cursului la vale cu motorul oprit este adesea inegalabilă! Ba chiar că, rulând fără motor pe văi cam prea puțin abrupte, de vreo două ori ne-am gândit să ne facem - sanchi - aerodinamici Âşi ne-am chircit peste rezervor, scăpând Âşi câte-un "sărumâna" Âşi "bunăziua" diverÂşilor curioÂşi ieÂşiți la poartă ca să vadă bărboÂşii pe Uralul electric.

 

În Daia am pus casierița pe jar tot rugând-o să ne dea când bandă izolatoare, când cutter, când sticlă. Din fericire, simpatiza cu a noastră cruciadă improvizată, fiindcă ne-a mărturisit la rându-i pasiunea pentru motociclete. Ovidiu a alimentat - prin aceeaÂşi metodă a vaselor comunicante - rezervorul cu doi litri Âşi jumătate de apa vieții, iar apoi am forjat-o către Uzunu - Mihai Bravu - Comana fiindcă întârziaserăm grosolan de mult. Pe drumul ăsta de întoarcere Âşi-a căpătat AlioÂşa cu adevărat supranumele de locomotivă sovietică, fiindcă a mers excepțional de bine! Treapta a cincea lipseÂşte pe nedrept, însă chiar Âşi-aÂşa trăgea boxerul ăsta să plece cu asfalt cu tot, nu glumă! Cele câteva devansări pe care le-am făcut pe drumul drept parcă tras cu rigla s-au "soldat" cu priviri creÂştine (adică de genul "Doamne Sfinte, Dumnezeule!") din partea celor din maÂşinile lăsate în urmă. Acul vitezometrului ne arăta dintre sticlă Âşi cadran că nu aÂşa se merge, iar în urma noastră rămânea doar cântec inimitabil Âşi dărâmător din instrument de... percuție! Cam aÂşa este să fii în acelaÂşi timp Âşi KatiuÂşă, Âşi rachetă! Dar make Ural, tovarăÂşi, not war!

 

AÂşa că, în starea asta de spirit locomobilo-pacificatoare, vă las cu o poză pe care mi-a făcut-o un pluton de furnici ieÂşite în recunoaÂştere pe 30 aprilie, când proprietarul fierului m-a rugat să-l aduc pe AlioÂşa înapoi în BucureÂşti. De fapt, duseserăm Uralul la țară cu gând să-i refacem degrabă instalația electrică, demers ce rămâne însă de făcut după înmatricularea lui Ivan. Toate la timpul lor :P.

 

 

IMG_1354_2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...