Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

®azvan

Cumpar Golf 6 break, motor 2.0 Tdi dupa 2010 - Cluj

Recommended Posts

Cumpar Golf 6 break, motor 2.0 Tdi, dupa 2010, intr-o conditie cat mai buna, care sa aiba aceste minime dotari:

 

- carlig remorcare demontabil

- incalzire scaune

- senzori parcare

- conector pt sursa auxiliara (mp3)

- bare transversale (desi toate breakurile cred ca au asta)

 

Nu ma intereseaza culoarea, iar optionale ca navigatie, piele, parkassist, xenoane, senzori faruri, ploaie, etc nu sunt obligatorii.

 

Locatia mea este in Cluj. Nu cumpar masina netestatabila / nediagnosticabila / care a suferit accidente grave / cu km dati inapoi (nu ma deranjeaza daca are 250000-300000 km, dar vreau sa fie transparenta 100%)

 

Ofer in jurul a 7000 eur, plus sau minus 500-1000 eur

 

Relatii la tel 0721840889 / 0742926107 (Razvan)

 

Ma pot deplasa si in tara, daca ne intelegem la tot.

 

Va multumesc frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate break-urile au bare LONGITUDINALE. Alea care merg din fata in spate. Transversalele (stanga-dreapta) nu le are aproape nimeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum imi dau seama ca am zis o prostie. Ai dreptate... bare longitudinale. La ele ma refeream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echiparea cu carlig OEM (din fabrica) este conditionata de amortizoare cu auto leveling, iar in caz de probleme, iti vor rupe portofelul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da-le pace... nu car porumb cu ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

La capitolul kilometrajului, a mea avea in 1 an si 3 luni, 138kkm...

 

Deci slabe sanse sa gasesti sub 200kkm cu kilometrii neumblati... Sanse sunt, dar la alti bani.

 

Un Golf mk6 echipat rezonabil este in zona 23-25keur nou. Nimeni nu vinde la 30% din pret daca nu este deja amortizata.

» Post actualizat in 10 Feb 2017 06:25

da-le pace... nu car porumb cu ea

Nu trebuie sa cari cu ea ca sa le strici....

 

Faza este ca inlocuitul este cu trei zerouri in Eur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si la 200000. Prefer sa o iau la 200000 in unele cazuri. NU-mi trebuie masina noua, am avut una si mi-e deajuns.

 

Caut un CR de 2.0 decent, cu interior-exterior ok, la care imi asum tot ce este de schimbat dupa diagnosticare, si gata. Adica prefer unul la 6500, in care sa mai bag 1000-1500, dect unul de 8000 "tipla" in care sa gasesc dup-aia tot felul...

 

PS: nu cred ca niste amortizoare spate fac 1/6 din pretul masinii

Echiparea cu carlig OEM (din fabrica) este conditionata de amortizoare cu auto leveling, iar in caz de probleme, iti vor rupe portofelul.

La amortizoarele spate self leveling nu incurci cumva cu passat-ul? Golf 6 este 95% Golf 5. De-aia este si mai ieftin break-ul decat hatchback-ul. Mai mult ca sigur ca tu stii de aceasta dotare la passat. La golf, cuplajul de remorca nu schimba decat parametrii esp-ului si scoate senzorii spate parcare. Si mai activeaza alarma, cand este cuplata priza, daca este inchisa masina din telecomanda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.dasweltauto.ro/d/search#brand=Vlc*&garantie=false&modelgroup=Vld8VlcgR29sZiBWYXJpYW50&privat=false

 

Daca vrei ceva "transaparent" eu zic sa incerci la Weltauto. Poate ca e un pic mai scump decat piata, dar macar ai o garantie ca nu a fost umblat la kilometri etc.

 

Mai primesti si vreo 6 luni garantie pe motor/cutie etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cuki am incercat si la weltauto... numai ca, la 5 optionale amarate pe care le doresc, printre care carligul fiind primul pe lista (ca deh, ma vad si eu cu moto pe remorca prin europa)... la welt gasesc doar o skoda pe la 9700. Asta din cele 3 masini intre care oscilez: Golf, Octavia, Focus. Da 9700 nu dau pe ea nici sa-i am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlig poti monta ulterior cu cateva sute de lei. Sunt Kituri cate vrei pe net...mai scumpe, mai ieftine, retractabile, care se dau jos manual...etc.

 

Daca esti si un pic de spiritus tehnicus, poti sa iti montezi si tu acasa daca ai uneltele necesare.

 

Sincer...la ce piata de rahat e in ultima vreme, mai ales fix in price range-ul tau (5000-10.000) euro...eu nu as avea incredere sa cumpar o masina, decat poate de la cunoscuti.

 

Nu te grabi...mai asteapta cateva saptamani...deobicei prin martie aprilie se umple stocul

Share this post


Link to post
Share on other sites

un carlig de remorcare il poti lua separat atat nou (after market) la maxim 400-500 lei cu tot cu montaj sau sh de la samsarii de masini. Au obiceiul ca din masinile aduse sa scoate carligul , roata de rezerva, kitul de pana, jantele de aliaj (daca aveau) sau jantele de tabla cu cauciucuri de iarna in cazul in care cumperi in timpul verii. Asa mai fac si ei 200-300 euro.

 

 

Am un prieten care a cumparat o zafira de la cineva din targoviste. Cand a adus masina avea jante de aliaj + jante de tabla, carlig, roata de rezerva (de dimensiuni normale) si bare transversale.

 

Cand a vandut-o a luat jantele de tabla, carligul si rezerva si a vandut o asa.

 

Pe cele de mai stiu stiu ca a mai luat aproape 300 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlig poti monta ulterior cu cateva sute de lei. Sunt Kituri cate vrei pe net...mai scumpe, mai ieftine, retractabile, care se dau jos manual...etc.

 

Daca esti si un pic de spiritus tehnicus, poti sa iti montezi si tu acasa daca ai uneltele necesare.

 

Sincer...la ce piata de rahat e in ultima vreme, mai ales fix in price range-ul tau (5000-10.000) euro...eu nu as avea incredere sa cumpar o masina, decat poate de la cunoscuti.

 

Nu te grabi...mai asteapta cateva saptamani...deobicei prin martie aprilie se umple stocul

 

Astept, nu este graba. Anuntul postat oricum ajuta, mai primesc o informatie, etc. Dar daca pana acum nu avem banii, de-acum imi permit sa caut.

 

Despre carlig remorcare: eu pot monta carligul, insa apoi trebuie trasa toata partea electrica desfacand totul prin interior, iar ulterior trebuie codat cu vagcom-ul si schimbati parametrii. Pentru ca, la dotarea oem, priza carligului cand este cuplata schimba functionarea esp-ul, anuleaza senzorii parcare la mersul cu spatele si activeaza alarma daca masina este inchisa. Imi este un pic frica de partea de tras cabluri, codare.

 

Montatul fierului e joaca de copil, mai ales ca am scule si garaj. Pana mea, mi-am modificat o motocicleta singur, cu servisare furci si toate tampeniile... 3 suruburi stiu eu sa le strang.

 

Insa, intr-o ultima instanta, prin aprilie, daca nu am de ales, iau una fara carlig si voi monta unul oem.

 

 

 

Au obiceiul ca din masinile aduse sa scoate carligul ,

 

Adevarat, insa samsarii cand demonteaza carligul nu demonteaza firele, ci le taie. Asa ca nu prea-s ponturi carligele oem de la samsari, ca nu au partea electrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este si aceasta o varianta. Ce ma trage inapoi este faptul ca nu inteleg o boaba de germana, testatul masinii la o reprezentanta acolo picand din start, samsareala exista ca peste tot din cate am inteles gratie turcilor sau altor natii care s-au axat pe aceasta nisa (masini lovite si cosmetizate), si mai este si pericolul sa vin cu actele incomplete. Tot la care mai adaug si drumul, cazarea, asigurare, carburant, etc, peste preturile nu foarte ieftine de germania. Linkurile pe care mi le-ai dat ca exemplu sunt de golf 7, trecute cu mult de 10000. Bugetul este in jur de 7000.

 

Topicul l-am creat aici in speranta ca voi gasi o masina la un coleg, intretinuta si cu istoric service. Nu se stie niciodata.

 

Mai degraba platesc o platforma sa-mi fie adusa decat var cu deplasatul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee ...eu am platit in jur de 10000 pentru un golf 6 2011 higline (are in plus de ce ai scris panoramic DSG ,padele dar nu are xenon ) cu dotarile pe care le vrei tu dar cu 1.4 tsi (eu sunt fan benzina) cu 140k km reali (luat de la reprezentata DE),

sa nu fugi de lipsa carligului sau a senzorilor ....merg retrofit si in bucuresti sunt cativa baieti care chiar fac retrofiturile corespunzator...ahhh ..pe carligul "original" poate sa scrie VW sau Thule ....depinde de data de productie..sa nu te sperii e acelasi carlig montat in fabrica.... nicimasina mea.], nici a unui prieten cu g5 carlig fabrica nu au autoleveling ....dar avem alte arcuri (se vad bulinele de culoare pe ele )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Micutule, are motor de 2.0? Cu cat il dai?

 

@motanelul @switch Am dat azi o tura prin oserul din Cluj si m-am lamurit. Daca pana acum eram in stare sa cumpar masina cu numere rosii de la samsari, mi s-a taiat de tot.

 

Asadar, caut un bilet de avion ietfin, ma interesez de niste parcuri auto pe-acolo, si prin aprilie, daca intre timp nu apare vreun coleg de-al nostru care vrea sa scape de masina personala achizitionata acum 5-6 ani de la reprezentanta si cu istoric service, zbor sa-mi aduc masina. Sincer, aveti dreptate cand sfatuti la mers direct acolo. Masinile de la noi, pe langa faptul ca au o tona de ulei pe caroserie si cate un flacon de ulei siliconic la interior, sunt vai de mama lor la istoricuri, declaratii de ani samd. Am gasit una de ex la care fiecare geam avea cate un an diferit. 6 geamuri, 5 ani diferiti. Doar 2 coincideau. Da veci nu a avut niciun eveniment :crack:

 

Altul vindea masina fara istoric, nici macar cat avea km facuti in garantie, respectiv primele 2 revizii, si nu cunoastea deloc istoricul legat de accidente. Din partea mea putea fi si rasturnata. Insa la o investigatie mai detaliata, deloc nu se imbinau elementele caroseriei. Apare si pe olx

 

Daca intre timp este cineva amabil sa-mi spuna care ar fi actele cu care trebuie sa revin, la cumpararea unei masini din afara (intre timp caut si eu dupa ele) si mici alte lucruri pe care nu am de unde sa le cunosc, raman dator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca si sfat...nu lua niciodata masina cea mai ieftina, sau printre cele mai ieftine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altfel spus, incearca sa te intrebi, sincer, de ce tocami pe tine te loveste pomana aia de pret...

 

Sa nu ai incredere in too good to be true...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma bag si eu ca musca-n laptee, dar ma ajutati cu niste siteuri de auto rulate din germania? caut un e 90 si ce am gasit pe mobile e mult sub piata din ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cuki @florinelu07 Asa este! Si eu plec de la concluzia ca samsaru isi cauta prostul in dimineata aia. Oricum, o masina nu se cumpara daca:

 

1. nu se poate face verificarea istoricului la reprezentanta dupa seria caroseriei, km sa ii aiba reali si toate reviziile la zi

2. verificarea tehnica a masinii, inclusiv diagnoza nu sunt ok

3. daca are scurgeri de ulei pe baie motor, cutie...etc

Numai daca toate cele 3 puncte sunt bifate, mergi sa faci contractul, si inclusiv atunci iti asumi niste vicii pe care le depistezi in timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asadar, caut un bilet de avion ietfin, ma interesez de niste parcuri auto pe-acolo, si prin aprilie, daca intre timp nu apare vreun coleg de-al nostru care vrea sa scape de masina personala achizitionata acum 5-6 ani de la reprezentanta si cu istoric service, zbor sa-mi aduc masina. Sincer, aveti dreptate cand sfatuti la mers direct acolo.

 

Vezi link-urile de la mine. Eu am incredere in dealer-ul ala. Vand flote la expirarea contractelor de leasing operational. Trei masini de acolo, toate 100% coincideau cu istoricul. Una verificata chiar sunand la Audi-nu-mai-stiu-care din Hamburg.

 

De acolo trebuie sa vii cu brief mare, brief mic, factura si contract v-c (toate pe nemteste). Mai e pentru inmatriculare o belea cu numerele, ca daca iti iei galbene nu poti veni cu ea in tara (nu sunt valabile in Ungaria - la noi te intelegi cu Politia) si pentru numere cu rosu trebuie sa te dai un pic peste cap (de fapt te costa putin mai mult). Cauta pe net ca gasesti usor. Si cand te duci la dealer, nu te du in zi de sarbatoare si nu dupa ora 3. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de info!

 

Momentan am gasit ceva (cu factura si km ok verificati la dealer in Cluj). Merg maine sa vad masina. Revin cu info.


» Post actualizat in 20 Feb 2017 07:29

Am gasit o masina din 2013 la Baia Mare, la firma, cerea 8500, am scos-o la 8100 cu tot cu numere rosii, valabile din ziua achitiei. Masina este Matchline, merge si arata super ok (testata in weekend vreo 250 km). 207000 km. Istoric curat, un mic incident pe dreapta dar rezolvat curat si bine.

 

In rest 12 airbag-uri, scaune incalzite, carlig demontabil, motor de 2l de 140 cai, jante pe 16, faruri automate, senzori parcare, presiune anvelope, volan piele cu comenzi, 6 trepte, webasto, proiectoare cu cornering, etc

 

post-70685-0-82753600-1487575730_thumb.jpg post-70685-0-71400800-1487575731_thumb.jpg post-70685-0-10536600-1487575732_thumb.jpg

 

post-70685-0-41008700-1487575730_thumb.jpg post-70685-0-30923300-1487575731_thumb.jpg

 

Topicul se poate inchide. Multumesc pt tot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topicul se poate inchide. Multumesc pt tot

 

 

sa ai noroc de ea Razvane!

asteptam berile si aldamasul!

 

topic inchis

lacat-la-usa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...