Sari la conținut

Suzuki V-strom DL650


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

Spațiu mic, 1,9*5 metri, mai mult m-ar incomoda. Există troliu, îmi convine de minune, că îl pot muta în garajul mașinii, dacă cel pentru moto e aglomerat.

IMG_20220329_185451.jpg

Montat aseară și scutul, urmează anvelopa față (o montez când am chef, nu-i urgență) și un RCA.

IMG_20220331_224013.jpg

IMG_20220331_224001.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 172
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Încă un concediu în care a funcționat perfect. Pentru mine este cea mai bună motocicletă din lume! 🙏

15 zile, 5300 km, 7 țări. Aștept "vederile" din Elveția și Germania, că am furat vreo 3 radare...

IMG_20220718_225711.jpg

IMG_20220718_225733.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar'na!

Am învățat să mă mulțumesc și cu mai puțin, deși am simțit adesea că unul de 1000 ar fi performat mai bine in special în rampe. Bagajul suplimentar a avut un cuvânt "greu", mi-a halit cam 1,5 litri de ulei în călătoria asta, că și eu am tras de gaz. Știu, e full de gs-uri mari pe la străini. La două mobre îmi stă gândul și îmi trece instant când mă uit în cont:  1050xt si 1190Adv. Parcă m-aș uita și la miarul până în 2012, de celălalt n-am bani (adică s-ar găsi, dar prefer să mă plimb decât să cumpăr altă mobra). Mai merge asta, deși a sărit de 116k. Cum o vând eu cu 38.000 km?! 🤣🤣🤣

IMG_20220710_114159.jpg

IMG_20220708_143724.jpg

IMG_20220707_122641.jpg

IMG_20220707_122418.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine nu-i un minus, chiar prefer ceva clasic. La a mea servisez furca cel puțin o dată pe an, pe spate am pus de câțiva ani amortizor Hyperpro, în iarnă a mers la servisat în fabrica din Olanda, la un preț cam cât am cheltuit într-o zi în concediu (gaz, cazare, un pic de mâncare). E mulțumitoare suspensia de pe V-strom și, foarte important, rezistenta. Nu-i ca aia de pe 1190 Adv, ce-i drept, aia e din alt film.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da nu e un minus dar e buna la casa omului. Sa vezi cum e sa nu mai stai sa tragi cu cheia sa o potrivesti pentru mers solo/cu pasager/cu bagaje/mai moale/mai tare 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Schimbat lanțul in octombrie 2019, după 38.700 km a murit, săracul. Am luat preventiv kit nou anul trecut, zilele astea se montează, că deja i-am scos pinionul și am tăiat lanțul, era varză, zale blocate și oringuri lipsă. La penultima ieșire era ok, totuși.

IMG_20230501_191104.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, Lucian_M a spus:

Schimbat lanțul in octombrie 2019, după 38.700 km a murit, săracul. Am luat preventiv kit nou anul trecut, zilele astea se montează, că deja i-am scos pinionul și am tăiat lanțul, era varză, zale blocate și oringuri lipsă. La penultima ieșire era ok, totuși.

E ok pentru un kit de lant.....desi eu la Vstroame am schimbat la ceva mai multi km :))

 

Tin minte ca la primul meu Vstrom kitul original a ajuns pana la vreo 60.000 km.

In general la Vstrom (am avut 3 pana acum), kitul tinea cam vreo 45.000 (bine, eu sunt maniac cu unsul lantului)

Depinde insa si de motocicleta (la Versys nu ajungeam la 30k km) la KTM nu cred ca ajung nici la 25k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

44.000 km la penultimul lanț, uns doar cu ungatorul proiectat de subsemnatul. A ținut destul, având în vedere că mobra mea merge cu pasager în 90% din plimbări (rar scap singur). Mă duc acuși să îl schimb.

 

Am vrut, dar n-am reușit să pun și lanțul, a fost pelerinaj azi pe la mine.

Tampoanele pinionului au 90.000 km și încă se țin foarte bine, le scos, curăț și gresez cu silicon LiquiMolly de fiecare dată când schimb anvelopa sau kitul de lanț.

Rulmenții roții agățau un pic, i-am înlocuit și pe ei, kitul a fost cumpărat preventiv acum 1-2 ani. Din păcate, am făcut un bine cuiva cu simeringul de pe partea pinionului, așa că am rămas eu cu buza umflata. Plm...

Pinionul de atac era... atacat tare, a zburat rapid cu pistolul de impact, pinionul mare arăta mult mai bine, a fost și el înlocuit.

Melcul de la ambreiaj a fost lăsat la degresat, mâine va fi curățat, apoi uns, montat și reglat (tija arată bine).

Verific și etrierul, n-am mai apucat să curăț pistonul, dar oricum trebuie schimbat lichidul de frână, când am timp. Are 120.xxx km și mă uimește agregatul. N-am făcut poze, că eram uns pe mâini.

IMG_20230502_224407.jpg

IMG_20230502_224414.jpg

IMG_20230502_230446.jpg

IMG_20230502_230453.jpg

IMG_20230502_230825.jpg

Alaltăieri am reușit!

IMG_20230504_174627.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Am pus anunț din vară, dar lumea pare (și este) oripilată de cei 131000 km. Hotărât lucru, la următoarea trebuie să umblu periodic la odometru, altfel risc peste ceva ani să rămân cu mobra, nu o vrea nimeni. Sau nu-i perioada acum. Din august până acum nimic concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.05.2023 la 14:17, Lucian_M a spus:

21 litri la vreo 425 kg,

Ce zice Lucian, "zice"! 

Asa e. 

Eu am plecat cu a mea, plin, București - Drumul Taberei, aprox. 370 kg, Cluj-Napoca. 

Am tras de ea sa văd cat duce. Si a dus exact traseul menționat. 

Este o motocicleta de toată isprava. 

Păcat ca nu sunt interesați de o mobra cu istoric verificat, cel puțin pe forum. La câte ai lucrat la ea, isi merită fiecare bănuț. 

PS: O sa vină si vremea ei. 

🍻🍻🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa zice și soția: o să o cumpere cineva care cunoaște motocicleta, un pasionat. Pe cei care întreabă de km îi simt de la o poștă, îmi dau seama că îmi pierd vremea, dar cică "trebuie să vorbesc frumos" cu un potențial client.

Plimbările în afara țării au decurs fără probleme tehnice, singura mea grijă era să găsesc benzină (bună). Merge, nu face figuri, dar mi s-a pus pata pe ceva mai mare și e cam greu să renunț, la idee, mai ales că până și soția mă susține (moral), iar părinții financiar (cadou 1500 euro, fără să îi rog). Mai rămâne doar să vând 650-ul... 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Schimbat presetupă și garnitură pompă apă. Sincer nu știu ce se paradise, dar dacă tot am observat, am decis să schimb eu, nu viitorul proprietar. Garnitura de la capac nu s-a putut desface, așa că s-a înlocuit.

Preț total:

- presetupă TourMax și garnitură pompă originală - 150 lei

- garnitură capac ambreiaj - 50 lei (plus un drum la Piatra Neamț)

- ulei + filtru + antigel: vreo 250 lei

- câteva ore de muncă: priceless.

IMG_20240202_191534.jpg

IMG_20240202_191203.jpg

IMG_20240202_164846.jpg

IMG_20240202_184948.jpg

IMG_20240202_164843.jpg

IMG_20240202_161759.jpg

IMG_20240205_173321.jpg

IMG_20240202_184942.jpg

IMG_20240202_173645.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 36 minute, Lucian_M a spus:

Se cam poate închide topicul, voi deschide altul.

IMG_20240324_124245.jpg

Felicitari si km cat de multi si faini. :)

Da si tu ceva detalii,an,km,etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Se cam poate închide topicul, voi deschide altul.

IMG_20240324_124245.jpg

S-o stapanesti cu placere si sa te bucuri cat mai mult de ea.

 

Ai luat-o prin Marcel?

Ce an este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Kristian K a spus:

Felicitari si km cat de multi si faini. :)

Da si tu ceva detalii,an,km,etc

Mulțumesc! 

34.xxx km (reali), cutii laterale originale, tobă Remus omologată, tankbag Givi (20 litri) pe inel, cric central, parbriz original+ Givi AirFlow, cauciucuri bune, mobra arată bine. Bate în schimb oala de ambreiaj, cică e problemă la modelul respectiv (nu să te scoată din sărite, dar la 650 nu se auzea).

1 oră în urmă, Leon a spus:

S-o stapanesti cu placere si sa te bucuri cat mai mult de ea.

 

Ai luat-o prin Marcel?

Ce an este?

Nu, mi-a găsit o cineva la București, e înmatriculată în țară, nu mă mai complic cu traduceri, RAR etc. N-am permis și îmi e greu să tot caut șofer să o ducă la RAR și să așteptăm cu orele.

Da, 2015 este.

Acum 6 minute, De 3 Lei CuiE a spus:

2015

Se ocupa de ea...

Da, deja i-am dat aseară comandă de crashbar Heed în Polonia, teoretic ajungem într-o săptămână.

Urmează alte jucării.

Acum 3 ore, De 3 Lei CuiE a spus:

Sa o stapanesti sanatos si cu placere!

Iar legat de topic, lasa-l asa, Mai suntem pe aici cu 650.

Ce sa zic, frumoasa. Ai de lucru...😀

Mulțumesc!

E oleacă de lucru la ea, crashbar, scut, placă topcase, cadre pentru gențile textile, suport telefon, manșoane de la 4riders etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...