Sari la conținut

KTM 1090-1290/R Adventure 2017


Postări Recomandate

Proaspat intors de la IMOT Munchen, sunt mai decis ca niciodata sa-mi cumpar un KTM. Desi seria 1190-1290 nu a fost una slaba, 1050-ul a reusit sa dea companiei ceva de lucru. Clienti putini...InGermania sunt peste tot la pret de "dumping".

 

La salon insa,alaturi de Ducati cu noul mini Multistrada, KTM a facut valva cu noile maxi tourere.

 

Spre deosebire de fostele modele, atat 1090 cat si 1290 Adventure pot fi comandate atat in varianta stradala, cu jante turnate, 19" pe fața cat si in varianta R, preferata mea,cu roti spitate, 21" pe fata.

 

Din pacate concurenta japoneza s-a culcat pe o ureche. Honda inca culege laurii CRF-ului 1000, Suzuki inca mai spera la VStrom iar Yamaha ofera aceiasi marie cu alta palarie...

 

Luna viitoare am in plan sa-mi inchiriez atat un 1090 cat si un 1290 R. Dupa ce in 2013 un 1190 m-a fascinat cu dualitatea lui,sper ca noile camioane austriece sa faca fata cu brio mostenirii lasate de catre seria precedenta.

 

Sa vedem daca vor aparea si noii proprietari acasa.

 

post-11570-0-00275200-1487586410_thumb.png

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roata de 21 si gumele profilate i se potrivesc de minune.

 

In modul Enduro are "doar" 100 cai :)

 

Cauta reclama la noile modele si o sa vezi ce stiu :D

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In modul Enduro are "doar" 100 cai :)

 

Exact asta zic: pentru golăneală prin noroi nu ai nevoie de V2 de 1300.

 

Cauta reclama la noile modele si o sa vezi ce stie :D

 

În mod cert, nu neg. Problema este că nu suntem toți Chris Birch :)

 

Așadar, merită compromisul, în cazul în care motocicleta va mânca oricum în mare parte asfalt și doar ocazional forestier și macadam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pertinent as putea sa-ti raspund dupa ce ma dau cu ele :))

Vei regreta, mai ales dupa ce te dai cu 1290-u', te bagi singur in datori... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Saptamana trecuta am dat comanda la 1090 si un prieten cred ca azi bate palma pentru 1290.

 

Imi lasi un numar de telefon te rog? Daca le-ai vazut live as avea cateva intrebari :D

Unde ai dat comanda?! La Dementor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii aia oare au ceva cu mine și nu vor sa-mi vândă?! 😳

Poate cred ca banii mei nu sunt buni 🤔

 

Ca mie mi-au zis ca doar din Martie Aprilie se pot comanda iar livrarea Aprilie Mai ...

 

Ii sun mâine!

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu "R" , preferabil ăla mai mic ca pare mai manevrabil. Am vorbit cu ei prima data acum o luna si ceva, ultima data acum o săptămâna. Am stabilit prețul si ca ma suna când se pot comanda.

Nu înțeleg ce se întâmpla. Singura explicație logica ar fi ca voi ați comandat s iar modelul cu r sa nu fie încă disponibil!

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu "R" , preferabil ăla mai mic ca pare mai manevrabil. Am vorbit cu ei prima data acum o luna si ceva, ultima data acum o săptămâna. Am stabilit prețul si ca ma suna când se pot comanda.

Nu înțeleg ce se întâmpla. Singura explicație logica ar fi ca voi ați comandat s iar modelul cu r sa nu fie încă disponibil!

Primul 1090 R care ajunge in tara este luat de mine.

Din cate stiu ajunge la sfarsitul lui Martie ( asa au zis cei de la Dementor)

Am fost la ei si am discutat. Pe mail se misca greu

Editat de bz90arn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati linistiti ca oricum nu faceti nimic cu 230-240 kg pe offroad. Asta daca nu aveti in spate ani de zile de enduro pe enduriste adevarate. Cu crampoanele pe asfalt iar e o problema. Nu puterea e problema pe offroad, ci greutatea mai ales. Un 530 4T oricum se simte mai brutal ca 1290 pe offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati linistiti ca oricum nu faceti nimic cu 230-240 kg pe offroad. Asta daca nu aveti in spate ani de zile de enduro pe enduriste adevarate. Cu crampoanele pe asfalt iar e o problema. Nu puterea e problema pe offroad, ci greutatea mai ales. Un 530 4T oricum se simte mai brutal ca 1290 pe offroad.

 

Oamenii isi iau moto pt ca asta le place . Dupa logica asta daca nu esti Chris Birch nu are rost sa iti iei KTM , vitezana daca nu ai skillul lui Rossi sau un HD daca nu esti un 1%-er .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule detonat, logica mea e construita din realitate. Logica ta, despre tipul asta de motoare, unde e desavarsita? Pe VN900? Am 990 ADV care e din aceeasi categorie ca cele doua modele aici expuse. Plus o motoreta de vreo 130-140 kg, nici nu exista comparatie pe enduro.

 

Eu m-am referit mai mult la ce zicea GIXU, ii pune crampoane si rupe offroad-ul modelul asta. Rupe offroad-ul daca are si riderul potrivit, chiar si atunci cu niste "". Sa va vad cum plimbati voi 240 kg prin noroaie si il ridicati de o gramada de ori. Pe langa faptul ca R-ul are cam 90 cm la sa, asa ca trebuie sa ai macar 185 cm ca sa atingi decent. Pamantul e mai departe pe offroad decat asfaltul si cele 240 kg nu se simt ca pe asfalt! Acum daca offroadul pentru voi e ala unde mergi si cu un CB....

 

Oare de ce cam toti care au avut 990 si alte vaci si s-au plimbat prin Siberia si Mongolia au renuntat la un OU si si-au luat 690?

 

990/1090/1290 sunt super mobre dar care accentueaza foarte mult deficientele pilotului pe offroad. De asta ziceam sa nu va uitati la reclame prea mult. Merge pe forestiere cu pasager si bagaje, foarte misto, dar de multe ori te oftici ca nu esti cu una mai usoara cand vrei pe un traseu care nu e accesibil cu vacile.

 

BMW-istii sa ramana pe BMW-urile lor, nu care cumva sa patati regnul KTM-ist. Acum cativa ani toti BMW-istii se uitau de sus la stricacioasele de KTM-uri, acum vad ca din ce in ce mai multi migreaza.

 

:eek:Spor la postat, eu raman la ideea mea oricum. :D Fara suparari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1090 si 1290 simple, fara R nici nu sunt marketate ca offroadere ca prim tzel. Despre ce vorbim aici? Fata de 1190 au trecut la jante turnate de exemplu.

 

Eu personal l-am luat pentru ca imi place. Si ca vreau o motoreta pentru drum lung, comoda si cat se poate de dotata pentru banii pe care i-am avut la dispozitie.

 

Daca am avut si BMW inainte acum n-am voie KTM? Sa renunt la comanda? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...