Sari la conținut

KTM 1090-1290/R Adventure 2017


Postări Recomandate

Salutare!

 

Din Iunie 2018 am și eu un KTM 1290 SAS și deja 4000 km pe el :)

Superba motocicleta, fără discuție!

 

Am întâmpinat doua neplaceri:

1. Șaua tare

2. Caldura multă de la motor

 

Pe prima am rezolvat-o. Exista Dan la Timișoara, care mi-a modificat șaua in câteva ore. E la fel de înaltă, dar mult mai moale, nu exista comparație.

Despre a doua, cu caldura de la motor, răscolesc Internetul sa-i dau de cap. Exista deflectoare de caldura, modificări de evacuare, CAT, etc... Voi cum ați făcut? Ați modificat sau adăugat ceva?

 

Mulțumesc!

» Post actualizat in 10 Aug 2018 16:51

Salutare,

 

Stiti cumva vreun dealer in bucuresti care sa aiba un super adventure S disponibil la test ride ?

Motocicleta o aveau cei de la 1KTM din Otopeni. Deasemenea, la Dementor e câte una la revizie mai tot timpul.

Cu test rideul e mai complicat. Nimeni nu poată sa țină una pesntru test, pentru ca a doua zi apare cineva cu banii sa o cumpere. KTM da către România mai putine motociclete de acest fel decât este cererea. Mai ales pentru cele negre.

Totuși, dacă ești hotărât sa o cumperi, du-te la Dementor sau la 1KTM și insista pentru un test ride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Din Iunie 2018 am și eu un KTM 1290 SAS și deja 4000 km pe el :)

Superba motocicleta, fără discuție!

 

Am întâmpinat doua neplaceri:

1. Șaua tare

2. Caldura multă de la motor

 

Pe prima am rezolvat-o. Exista Dan la Timișoara, care mi-a modificat șaua in câteva ore. E la fel de înaltă, dar mult mai moale, nu exista comparație.

Despre a doua, cu caldura de la motor, răscolesc Internetul sa-i dau de cap. Exista deflectoare de caldura, modificări de evacuare, CAT, etc... Voi cum ați făcut? Ați modificat sau adăugat ceva?

 

 

N-am facut. Caldura de la motor pe mine nu ma deranjeaza. Se simte un pic pe gamba cand stai in trafic la 35 grade dar nimic care sa ma agaseze. Triunghiuri din alea pentru caldura si-au pus unii si sunt multumiti cu ele. Momentan mi se par mult prea scumpe ca sa imi capteze atentia.

 

Saua de la powerparts e ce trebuie pentru motoreta asta. E ferma dar totusi moale pentru drum lung.

 

O alta chestie daca mergi mult afara, ia-ti parbriz transparent de la Givi. E Dumnezeu. Parbrizul stoc datorita decuparii creeaza turbulente fix in zona urechilor la casca. Cel de la givi fiind mai inalt dar mai ales mai lat, se face liniste. Poti sa fumezi la 130kmh :)

 

Motoreta e bomba, haleste km pe paine. Eu am 22k cu ea si n-am iesit din tara momentan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am facut. Caldura de la motor pe mine nu ma deranjeaza. Se simte un pic pe gamba cand stai in trafic la 35 grade dar nimic care sa ma agaseze. Triunghiuri din alea pentru caldura si-au pus unii si sunt multumiti cu ele. Momentan mi se par mult prea scumpe ca sa imi capteze atentia.

Saua de la powerparts e ce trebuie pentru motoreta asta. E ferma dar totusi moale pentru drum lung.

O alta chestie daca mergi mult afara, ia-ti parbriz transparent de la Givi. E Dumnezeu. Parbrizul stoc datorita decuparii creeaza turbulente fix in zona urechilor la casca. Cel de la givi fiind mai inalt dar mai ales mai lat, se face liniste. Poti sa fumezi la 130kmh :)

Motoreta e bomba, haleste km pe paine. Eu am 22k cu ea si n-am iesit din tara momentan :)

Mulțumesc pentru răspuns!

Deflectoarele de caldura originale de la KTM mi se par insuficiente. Am găsit altele, pe Wings.si, care par mai mari si au o protecție suplimentară, pe sub sa. Prețul e la fel de mare.

Despre parbriz, într-adevăr, parca ar fi bine sa fie un pic mai lat. La care te referi? La cel de mai jos?

https://www.motostorm.it/en/accessories/motorcycle-parts/givi-d7706st.html?currency=USD&size=UNICA&gclid=Cj0KCQjw77TbBRDtARIsAC4l83mehh1i_wmRouMPPkf6JkxOKfAYKqI4AWEu-dx07pr6QjE3gDtMhhAaAisrEALw_wcB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspuns!

Deflectoarele de caldura originale de la KTM mi se par insuficiente. Am găsit altele, pe Wings.si, care par mai mari si au o protecție suplimentară, pe sub sa. Prețul e la fel de mare.

Despre parbriz, într-adevăr, parca ar fi bine sa fie un pic mai lat. La care te referi? La cel de mai jos?

https://www.motostorm.it/en/accessories/motorcycle-parts/givi-d7706st.html?currency=USD&size=UNICA&gclid=Cj0KCQjw77TbBRDtARIsAC4l83mehh1i_wmRouMPPkf6JkxOKfAYKqI4AWEu-dx07pr6QjE3gDtMhhAaAisrEALw_wcB

 

Ala, da.

 

e mult mai lat sus fata de cel stock. Pentru urechile mele a facut minuni. Acum chiar e liniste. Pe GoPro pare un pic disproportionat, dar intelegi tu cum vine. Ridicat maxim trebuie sa ma uit doar prin el (am 1,78m), iar coborat maxim este destul sub privire.

 

Ca marime as zice ca e o idee mai mare ca cel de GSA. Moto arata oricum mult mai bine cu el decat cu cel stock. Ii intareste alura de alien :D

 

 

 

post-13322-0-78934400-1534274836_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Șansele nu sunt foarte mari dar am zis să îmi încerc norocul. Plănuiesc să îmi schimb motocicleta și una din opțiunile pe care le iau in considerare este 1090 adventure R. Din păcate dealeri din București nu au momentan in show room/ pentru testride acest model.

Este vreun forumist posesor de acest model dispus să piardă ceva timp cu mine pentru a depăna niște impresii, să mă lase sa văd geometria motocicletei (in principiu am puțin dubii pentru ca are șaua destul de înaltă)? Nu am pretenții de test ride pe motocicleta cuiva, doar să văd orientativ cum ma simt pe ea și să vorbesc cu un posesor cu o bere/suc în fată.

Fiind pentru sezonul următor nu ma grăbesc foarte tare.

 

Toate bune,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva cu 1090 Adventure: /index.php?/topic/744291-ktm-1090-1290r-adventure-2017/?p=4308543

 

Varianta R are userul @kaiten, cel cu motorcycling.to: https://motorcycling.to/motokoto

Pai de-aia i-am zis ca S, avem.

 

El vrea R-ul mai de enduro, iar din alea n-am vazut. A fost unul la un moment dat care a fost facut bucati. De altul nu stiu.

 

Cel mai probabil colegl cu 1190R l-ar putea lamuri, fiind cea mai apropiata, cu toate ca stiu ca sunt diferente nu doar de cilindree intre fostul 1190R(care acum a devenit 1290R) si 1090R care e pe un segment nu asa dotat.

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si un 1090R la Buzau parca. Cel care a fost accidentat dar e ok acum. Daca nu gresesc.

 

Cu standard te ajut eu. Diferenta de inaltime e de 1 - 2 cm.

Colegul din Buzău m-a contactat și ne-am întâlnit deja de am discutat. Mulțumesc tuturor pentru informații și dorința de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Buna seara, 

Sa va povestesc si eu despre experienta mea cu 1290 SA-S ul. Cumparata de noua de la Dementor la sfarsitul verii, mi au promis ca o livreaza in cel mult 10zile. Pe scurt am ajuns sa fac schimb cu o motocicleta care o aveau deja vanduta altcuiva deoarece plecam in concediu si motocicleta noua nu mai venea. evident am plecat fara accesorii montate deoarece era nevoie programare sa le monteze si nu au venit toate o data!? . intors din concediu dupa 2700 de km in jurul bucurestiului am ramas in pana, General Failure si MTC failure, dusa pe platforma la dementor motocicleta proneste dimineata si ei imi zic ca n are nimic si nu au ce sa faca ca nu apare eroarea in calculator. Motocicleta de noua tragea dreapta la mersul incet iar daca dadeai drumu ghidonului nu puteai sa o tii sa mearga drept inainte ea plonjand pe dreapta, iar ulterior dupa ce m am acomodat cu ea am observat ca penduleaza la viteza mare adica efectiv incepe si da din cap. anuntati baietii de la dementor imi dau dreptate, dupa care las motocicleta la ei pentru tot felul de ajustari si schimb de roata fata cu una noua, ulterior ajung la concluzia ca s ar putea sa dea din cap din cauza accesoriilor. ies in test drive cu ele demontate imi scapa si imi zgarie topcaseul negru si tot asa continua distractia pana se ajunge la concluzia sa las motocicleta la ei la sfarsitul sezonului pentru a o trimite la fabrica in austria pentru a fi reparata. intre timp mai patesc niste lucruri cu ecranul care nu se mai aprinde sau apar niste dungi ciudate pe el insa nimic nu apare ca eroare pe calculator si intr adevar isi revine a doua zi . zis si facut motocicleta lasata la dementor pentru a fi trimisa in austria asta pe 11 noiembrie. si asa am ajuns in martie, motocicleta este in bratislava unde aparent cei care se ocupa de ea nu le raspund celor de la dementor nici la telefoane nici la mail si nu se stie ce se intampla cu aceasta motocicleta, cu mailuri scrie in austria, cu telefoane date la numerele de contact ktm austria si asa mai departe ei prezinta zero interes in a repara o motocicleta noua in conditiile in care in prezent motocicleta a stat mai mult in service decat s a mers cu ea. in rest motocicleta este foarte misto dar nu as mai opta pentru brandul ktm nu doar din prisma produsului ci si a reprezentantei brandului din bucuresti. Eu din pacate am ajuns in momentul in care am apelat la avocati pentru a ma bucura de o motocicleta noua in garantie din cauza unor oameni care nu au interes de a isi ajuta clientii, lucru care probabil ca nici macar nu ar fi necesitat un mare efort deoarece totusi in 4 luni cred ca poti repara cam orice la o motocicleta. Pozele din pacate nu ma pricep sa le uploadez insa nimic nou intr un ecran cu niste erori in rosu pe marginea drumului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din proprie exprienta:

"General Failure si MTC failure" chiar si "ABS failure" am patit-o de 2 ori in urmatoarele situatii: 

1. cand am reusit sa omor motorul la plecare in panta ca nu l-am turat suficient.

2. cand am pornit motorul si am plecat cu el peste vreo 8-10 minute, cred ca s-a saturat sa astepte dupa mine sa-si calibreze chestiile care le calibreaza la primii metri de rulare.

S-a rezolvat prin oprirea completa si repornirea utilajului. Sa inteleg de la tine ca nu mai invartea roata deloc de ai avut nevoie de platforma?

Revizia de 1000km ai facut-o sau ai plecat direct in tura de 2700km?

 

Voblajul la viteza mica l-am constatat daca:

1. luam ambele maini de pe ghidon,  vina a fost a mea ca am demontat-montat roata fata si nu am strans suruburile la nm din carte. 

2. anvelopa fata uzata rau de tot.

Voblajul la viteza mare imi apare intre 195-210 km/h dupa care se linisteste. Aici de vina este topcase-ul si curentii de aer care se formeaza intre rider si cutie. Daca dai jos cutia sau mai pui un bagaj intre tine si topcase voblajul dispare.

Nu trage in nici o parte.

 

Ecranul mi s-a resetat de 3-4 ori in timpul mersului, nimic deranjant.

 

Am 45.000 km facuti cu motocicleta, n-am ce sa-i reprosez. Dimpotriva. La fel si relatia cu Dementor.

Regret situatia ta, e neplacuta cu adevarat.

 

Editat de Sergiu_BB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Sergiu_BB a spus:

Salut, din proprie exprienta:

"General Failure si MTC failure" chiar si "ABS failure" am patit-o de 2 ori in urmatoarele situatii: 

1. cand am reusit sa omor motorul la plecare in panta ca nu l-am turat suficient.

2. cand am pornit motorul si am plecat cu el peste vreo 8-10 minute, cred ca s-a saturat sa astepte dupa mine sa-si calibreze chestiile care le calibreaza la primii metri de rulare.

S-a rezolvat prin oprirea completa si repornirea utilajului. Sa inteleg de la tine ca nu mai invartea roata deloc de ai avut nevoie de platforma?

Revizia de 1000km ai facut-o sau ai plecat direct in tura de 2700km?

 

Voblajul la viteza mica l-am constatat daca:

1. luam ambele maini de pe ghidon,  vina a fost a mea ca am demontat-montat roata fata si nu am strans suruburile la nm din carte. 

2. anvelopa fata uzata rau de tot.

Voblajul la viteza mare imi apare intre 195-210 km/h dupa care se linisteste. Aici de vina este topcase-ul si curentii de aer care se formeaza intre rider si cutie. Daca dai jos cutia sau mai pui un bagaj intre tine si topcase voblajul dispare.

Nu trage in nici o parte.

 

Ecranul mi s-a resetat de 3-4 ori in timpul mersului, nimic deranjant.

 

Am 45.000 km facuti cu motocicleta, n-am ce sa-i reprosez. Dimpotriva. La fel si relatia cu Dementor.

Regret situatia ta, e neplacuta cu adevarat.

 

Salut Sergiu, 

 

din pacate la mine nu s au rezolvat atat de usor lucrurile, in urma erorilor a mea nu doar ca nu mai pornea, nici nu intra in viteza. am stat cu mecanicul de la ktm de vorba la telefon scos borne de la baterie tot felul de fente facute pe marginea soselei.

revizia de 1000km eu am facuto la 900km si dupa aceea am plecat.

de asemenea voblajul nu s a oprit nici dupa ce am schimbat roata fata cu totul, incercat si cu alta roata+janta. voblajul la mine nu este cauzat de accesorii deoarece am demontat tot de pe ea fiind ca vroiau cei de la dementor sa ma convinga ca e de la topcase. am demontat pana cand si suportul de la cutii ca imi ziceau ca imi torsioneaza motocicleta . 

si referitor la dementor sunt lasat sa ma descurc singur. deja am ajuns la nivelul in care tin legatura cu cei de la fabrica din bratislava dupa ce le am aflat dintr o mega intamplare numarul de telefon al unui mecanic, care ne vorbind engleza probabil ca l a pus pe seful lui sa ma sune, si uite asa incerc sa o rezolv intr un fel sau altul.  singurul lucru care mi l spun cei de la dementor este ca sunt neputinciosi ca nu le raspunde nimeni la telefon/mailuri din partea ktm, chiar ei sfatuindu ma sa apelez la un avocat deci va puteti da seama cam unde s a ajuns.

de asemenea motocicleta a ajuns la performanta de a sta mai mult in service decat pe strada si din cate am inteles in situatia mea mai sunt cativa baieti clienti dementor, care la fel au cam ajuns sa dea telefoane prin strainatate in loc sa apeleze la dealerul lor. Deci daca si cand o sa mai ajunga cineva in situatii similare imi poate lasa un pm si va las cateva numere de telefon sa nu fiti nevoiti sa faceti anchete online deoarece nici cei de pe ktm.com nu o sa va raspunda la mailuri.

 

Editat de adrianmarcu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut. Nou posesor de 1190 Adventure, si ne gasind alt topic destinat acestei motociclete, am zis ca poate gasesc vreun ajutor la o mica problema. Parbrizul, care e stoc, iar la 1.94 ai mei imi da niste turbulente de imi face capul varza. Ce parbriz sau deflector aveti? Sau daca aveti vreo sugestie, e binevenită. Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2019 la 23:02, Alex The Ripper a spus:

Salut. Nou posesor de 1190 Adventure, si ne gasind alt topic destinat acestei motociclete, am zis ca poate gasesc vreun ajutor la o mica problema. Parbrizul, care e stoc, iar la 1.94 ai mei imi da niste turbulente de imi face capul varza. Ce parbriz sau deflector aveti? Sau daca aveti vreo sugestie, e binevenită. Multam fain.

Salut 

daca ai prinderile la fel ca la 1290 ar fi https://www.louis.eu/artikel/puig-touring-screen-with-abe/10006801 asta este cu 7,5cm mai inalt decat cel stock (cel de 1290)

mai este unul si de la givi http://www.gentimoto.ro/parbriz-givi-ktm-1290-super-adv-s/

totusi cred ca nu iti ajung si mai e o varianta https://www.louis.eu/artikel/puig-touring-windshield-with-spoiler-smoke-grey-type-approved/10011480 dar nu se potriveste pe 1290 fiind cu deflector integrat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva nu mi se leagă aici: dacă tu ai factură de la dementor, apoi conform legii ei trebuie să asigure garanția! Asta înseamnă că orice demers legal/avocățesc va fi îndreptat împotriva lor, producătorul putând fi chemat eventual de ei în solidar dar e cam complicat și nu cunosc cazuri în care să fi fost un producător din afara țării implicat în astfel de cazuri. Cât de tâmpiți să fie să te sfătuiască să apelezi la avocați?!? Din câte știu dacă produsul e în reparații >10% din durata perioadei de garanție ești îndreptățit la înlocuirea produsului cu unul nou sau returnarea integrală a prețului plătit la achiziție. Acum dacă moto e în leasing s-ar putea să se mai schimbe datele, tu fiind doar utilizator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

apropo de situatia motorului s a intors dupa 5 luni si tot la fel face, intre timp au hotarat ca imi trimit alt cadru si va fi inlocuit de dementor.

motorcicleta e luata pe firma si am facut alegerea proasta de mi l factura intracomunitar tot de ei prin bulgaria. am considerat ca ii mai las sa vad daca se indreapta situatia dupa inlocuirea cadrului.

tot asa am aflat si eu de >20% din perioada garantiei, drept e ca nu am insistat prea mult cu firma de avocatura ca as vrea totusi o rezolvare "rapida"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, AdrianmSAS a spus:

Salut 

daca ai prinderile la fel ca la 1290 ar fi https://www.louis.eu/artikel/puig-touring-screen-with-abe/10006801 asta este cu 7,5cm mai inalt decat cel stock (cel de 1290)

mai este unul si de la givi http://www.gentimoto.ro/parbriz-givi-ktm-1290-super-adv-s/

totusi cred ca nu iti ajung si mai e o varianta https://www.louis.eu/artikel/puig-touring-windshield-with-spoiler-smoke-grey-type-approved/10011480 dar nu se potriveste pe 1290 fiind cu deflector integrat

 

De potrivit nu prea cred ca sunt aceleasi prinderi. Dar exista versiuni si pt 1190. Eu eram curios ce a incercat fiecare, ca sa nu bag bani aiurea doar sa testez toate variantele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 06.04.2019 la 13:45, AdrianmSAS a spus:

salut,

apropo de situatia motorului s a intors dupa 5 luni si tot la fel face, intre timp au hotarat ca imi trimit alt cadru si va fi inlocuit de dementor.

motorcicleta e luata pe firma si am facut alegerea proasta de mi l factura intracomunitar tot de ei prin bulgaria. am considerat ca ii mai las sa vad daca se indreapta situatia dupa inlocuirea cadrului.

tot asa am aflat si eu de >20% din perioada garantiei, drept e ca nu am insistat prea mult cu firma de avocatura ca as vrea totusi o rezolvare "rapida"

Adica ai dat 20 k pe el, dar ai facut un smen ca sa fentezi 1000e si acum ai dat-o-n bara din cauza smecheriei? 👌

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă calculezi TVA 19% la 20,000 euro da fix 3,800 euro economie.

Tu in cât timp economisești 3,800 de euro? Asta ca fapt divers poate înțelegi raționamentul achiziției, nu ca ar interesa pe cineva câți bănuți faci tu..

Editat de Sergiu_BB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Sergiu_BB a spus:

Dacă calculezi TVA 19% la 20,000 euro da fix 3,800 euro economie.

Tu in cât timp economisești 3,800 de euro? Asta ca fapt divers poate înțelegi raționamentul achiziției, nu ca ar interesa pe cineva câți bănuți faci tu..

inteleg ca unu' cu bani (mult mai multi decat media nationala) incearca sa fenteze cumva societatea (restul fraierilor, sarakii) si sa nu plateasca pt sosele si spitale 😇... acum si-ar dori chiar sprijinul institutiilor incompetente ale statului, dar are asa o jena... evaziune ar zice invidiosii 😁 PS-lasa atacul la persoana, ca ne indepartam de subiect. 

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...