Sari la conținut

KTM 1090-1290/R Adventure 2017


Postări Recomandate

Salut, 

 

Sunt 90% hotărât sa cumpăr motocicleta de mai jos, câteva întrebări dacă se poate:

- cunoaște cineva motocicleta ?  

-  motorul are 2500 km dar nu s-a făcut revizia anuala, (mai trebuia) garanția mai este oare valabila ?

-  service recomandat in București? Dementor sau KTM1 ?

- care este costul unei revizii generale (știu ca este o motocicleta cu cost mare de întreținere, sper sa nu depășească BMW)

Bineînțeles orice alte recomandări sunt binevenite 

Mulțumesc 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, peu a spus:

care este costul unei revizii generale (știu ca este o motocicleta cu cost mare de întreținere, sper sa nu depășească BMW)

 

Si eu sunt interesat de acest aspect. Desi sincer, mai mult de 360 ron/ora manopera cum e la BMW nu cred ca are nimeni tupeu sa ceara :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @peu 

Iti raspund la o parte din intrebari:

Daca e luata de la dementor, posibil sa nu fie asa stricti cu pierderea garantiei etc. 

Dementor clar ca service. Dar trebuie sa te inarmezi uneori cu rabadre si cu un pic de proactivitate(gen eviti parioade agolmerate etc). Sunt firma mica, si au un singur mecanic, care e priceput si scolit intru toate, dar tot singur e. Nu mai zic ca toata vara face si desface motoare de endoroaice(Romaniacs etc) de nu mai stie de el. Dar cu programare in prealabil si tralalala, o rezolvi. Oamenii sunt amabili chiar daca sunt cam sufocati.

In legatura cu revizia, la mine la SAS m-a dus cam cat ma ducea si la sportivele dinainte. Depinde ce ai de facut. In afara de piese (pe care le iau cu reducere pt ca am cumparat moto de la ei) manopera nu m-a speriat.  Sunt preturi normale. Cifre exacte nu stiu sa-ti zic pentru ca eu fac reviizile pe bucati functie de ce am nevoie. Adica schimb uleiul la 10-11k chiar daca in manual zice la 15k, etc. Filtrul de aer pe la 13-15k functie de drumuri/concedii.  Ideea e ca am vorbit cu baietii mereu dinainte si se rezolva cu programarea. Am trecut in ziua  X 1-2h pe la ei si m-au rezolvat cu service-ul. 
Atat ca dupa cum ziceam, fiind firma mica si fiind dati peste cap cu ce au de facut, o atitudine de gen Cetatean european cu drepturi si caramida in piept, o sa rezulte in a-ti face motoreta pe unde apuci altundeva pt ca o sa te refuze politicos, ca nu duc lipsa de motorete in service :)



PS.
Tocmai ce-am trecut de 31k cu SA-S-ul meu si parca ieri l-am luat.  Ma asteapta acum pe la 33-34k o revizie mai maricica gen: verificat joc supape, schimb ulei +filtru, schimb kit lant cu tot cu patine, toate lichidele, eventual si furci. Operatiune care estimez asa din ochi ca ma va duce piese + manopera undeva la 2700-3000 Ron

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc frumos pentru informații, exact ce aveam nevoie.

 

Daca revizia la 10k este in zona a 150/200 euro (ulei+filtre & manopera) este super de rezonabil vs  ce am experimentat la Bavaria.

Rămâne sa pun în balanța, cât de mult poate afecta lipsa unui dealer mare in eventualitatea unei probleme, vs ceea ce oferă motocicleta, 

 

Varianta  ușoara ar fi clasicul GS, dar după ce am testat putin 1290 ... 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dementor e ok ca si servicii post vanzare.

Ma gandesc ca au doar doi mecanici ( un Jedi plus un tanar padawan ) pentru ca fiind importatori majoritatea motocicletelor le vand prin dealeri locali care teoretic cel putin ar trebui sa asigure ei partea tehnica pre si post vanzare..

 

Dar cum zicea colegul mai sus, cu programare se rezolva totul eficient si rezonabil ca banuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.06.2019 la 9:45, peu a spus:

Salut,

Salut. Ca service exista si alternativa la Dementor. Exista tatal Ktm-urilor, toar'shu Jumba. Nu prea e ceva ce sa nu stie despre ktm-uri. :)))Singura problema e ca nu are tester, in schimb iesi mult mai ok la bani, iar calitatea serviciilor e ca la Dementor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il știu pe Jumba,  am avut anterior un RC8, ce a trecut pe la el,  pot spune doar ca și "tatăl lor" mai da rateuri 

In plus, la astea noi pline de electronica, iți cam trebuie tester 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai garantie, nu are rost sa mergi in alta parte.

Cat despre service-uri, nici la cele ale reprezentantelor nu esti sigur. :))) Atata vreme cat mecanicul e om, nu are cum sa nu existe erori. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Alex The Ripper a spus:

Atata vreme cat mecanicul e om, nu are cum sa nu existe erori. :)))

Exact si părerea mea :)

 

Mulțumesc tuturor pentru informații, ma ajuta destul de mult in direcția spre decizia finala.

îmi mai acord câteva zile de gândire, deși cumva cred ca am decis :)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 09.03.2019 la 21:00, AdrianmSAS a spus:

Buna seara, 

Sa va povestesc si eu despre experienta mea cu 1290 SA-S ul. Cumparata de noua de la Dementor la sfarsitul verii, mi au promis ca o livreaza in cel mult 10zile. Pe scurt am ajuns sa fac schimb cu o motocicleta care o aveau deja vanduta altcuiva deoarece plecam in concediu si motocicleta noua nu mai venea. evident am plecat fara accesorii montate deoarece era nevoie programare sa le monteze si nu au venit toate o data!? . intors din concediu dupa 2700 de km in jurul bucurestiului am ramas in pana, General Failure si MTC failure, dusa pe platforma la dementor motocicleta proneste dimineata si ei imi zic ca n are nimic si nu au ce sa faca ca nu apare eroarea in calculator. Motocicleta de noua tragea dreapta la mersul incet iar daca dadeai drumu ghidonului nu puteai sa o tii sa mearga drept inainte ea plonjand pe dreapta, iar ulterior dupa ce m am acomodat cu ea am observat ca penduleaza la viteza mare adica efectiv incepe si da din cap. anuntati baietii de la dementor imi dau dreptate, dupa care las motocicleta la ei pentru tot felul de ajustari si schimb de roata fata cu una noua, ulterior ajung la concluzia ca s ar putea sa dea din cap din cauza accesoriilor. ies in test drive cu ele demontate imi scapa si imi zgarie topcaseul negru si tot asa continua distractia pana se ajunge la concluzia sa las motocicleta la ei la sfarsitul sezonului pentru a o trimite la fabrica in austria pentru a fi reparata. intre timp mai patesc niste lucruri cu ecranul care nu se mai aprinde sau apar niste dungi ciudate pe el insa nimic nu apare ca eroare pe calculator si intr adevar isi revine a doua zi . zis si facut motocicleta lasata la dementor pentru a fi trimisa in austria asta pe 11 noiembrie. si asa am ajuns in martie, motocicleta este in bratislava unde aparent cei care se ocupa de ea nu le raspund celor de la dementor nici la telefoane nici la mail si nu se stie ce se intampla cu aceasta motocicleta, cu mailuri scrie in austria, cu telefoane date la numerele de contact ktm austria si asa mai departe ei prezinta zero interes in a repara o motocicleta noua in conditiile in care in prezent motocicleta a stat mai mult in service decat s a mers cu ea. in rest motocicleta este foarte misto dar nu as mai opta pentru brandul ktm nu doar din prisma produsului ci si a reprezentantei brandului din bucuresti. Eu din pacate am ajuns in momentul in care am apelat la avocati pentru a ma bucura de o motocicleta noua in garantie din cauza unor oameni care nu au interes de a isi ajuta clientii, lucru care probabil ca nici macar nu ar fi necesitat un mare efort deoarece totusi in 4 luni cred ca poti repara cam orice la o motocicleta. Pozele din pacate nu ma pricep sa le uploadez insa nimic nou intr un ecran cu niste erori in rosu pe marginea drumului. 


Imi pare rau sa citesc asa experiente. sper ca intre timp sa se fi remediat cat de cat situatia.
Foarte multe povesti similare am auzit la masini, BMW-uri, Audi-uri de calitatea a3a, "pentru Romania"...posibil sa se aplice si la motociclete.

Eu mi-am comandat 1290 SAS-ul din Germania, de la o reprezntanta, din aceleasi motive cu firma.
In afara de o serie de erori ABS/ESP/TC/etc failure care apareau cand o porneam in viteza pe cric pentru a i curata lantul mai comod, nu erau probleme... si astea au fost remediate cu software update;motocicleta fiind ireprosabila.
de atunci nu am mai vazut nimic la capitolul erori.

Motocicleta intra intr-un mic voblaj la 200-220+ din cauza oglinzilor, care au fost schimbate si problema a disparut 80%. 
Iar acum dupa 30000km cu Michelin-uri Road 5 Trail lasa doar ranjete pe fata mea. 

20180714_165406(0).jpg

stelvio 22.jpg

20180923_090405.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.07.2019 la 21:16, bavl a spus:


Imi pare rau sa citesc asa experiente. sper ca intre timp sa se fi remediat cat de cat situatia.
 Foarte multe povesti similare am auzit la masini, BMW-uri, Audi-uri de calitatea a3a, "pentru Romania"...posibil sa se aplice si la motociclete.

Eu mi-am comandat 1290 SAS-ul din Germania, de la o reprezntanta, din aceleasi motive cu firma.
In afara de o serie de erori ABS/ESP/TC/etc failure care apareau cand o porneam in viteza pe cric pentru a i curata lantul mai comod, nu erau probleme... si astea au fost remediate cu software update;motocicleta fiind ireprosabila.
de atunci nu am mai vazut nimic la capitolul erori.

Motocicleta intra intr-un mic voblaj la 200-220+ din cauza oglinzilor, care au fost schimbate si problema a disparut 80%. 
Iar acum dupa 30000km cu Michelin-uri Road 5 Trail lasa doar ranjete pe fata mea. 

20180714_165406(0).jpg

stelvio 22.jpg

20180923_090405.jpg

 

 

nu imi dau seama unde se produce pentru germania dar motocicleta a venit din bratislava, pentru mine distractia inca nu s a terminat din pacate. dupa un cadru schimbat pe garantie nu mai merge quickshifterul si in momentul de fata nu mai porneste dupa ce mi a dat toate erorile posibile, general,ecu,abs,cornering abs,suspension, elock,scu,tpms,hlu si nu mai arata nici temperaturi nici nivel benzina etc. astept o baterie noua si sa se conecteze cineva de la fabrica pentru a vedea ce are la soft. din cate am vorbit cu baietii la service sunt multe probleme cu adventure. din pacate toate operatiunile astea se rezolva extraordinar de lent si nu exista efectiv interes pentru a le rezolva in continuare eu tinand contactul cu un domn din ungaria care cred ca are extraordinar de multe motociclete cu probleme pe cap incat nu reuseste sa tina minte despre care adventure este vorba chiar daca vorbesc cu el saptamanal din iarna. nu doresc nimanui asa probleme cu motocicleta si singura dezamagire este ca nu se rezolva treburile. in alta ordine de idei cand motocicleta merge intr adevar este deosebita daca ar si merge.am speranta totusi ca o data rezolvate vor ramane asa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce începe prost se termină dezastruos - © Murphy!

Nu-mi vine să cred câte probleme și - mai ales! - cum se pot 3.14șa pe client niște firme cu renume... Concluzia e că și moto au devenit, ca și mașinile, bunuri de consum și nu de folosință îndelungată.

Nu știu cum schimbă lucrurile achiziția externă pe firmă, dar din experiența mea destul de consistentă în dep. aftersales al unui importator auto mi se pare de neconceput ce se întâmplă! Cu butoanele corecte apăsate - nu mă refer la șpăgi - produsul ar fi trebuit înlocuit demult sau returnați banii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 minutes ago, john17 said:

Ce începe prost se termină dezastruos - © Murphy!

Nu-mi vine să cred câte probleme și - mai ales! - cum se pot 3.14șa pe client niște firme cu renume... Concluzia e că și moto au devenit, ca și mașinile, bunuri de consum și nu de folosință îndelungată.

Nu știu cum schimbă lucrurile achiziția externă pe firmă, dar din experiența mea destul de consistentă în dep. aftersales al unui importator auto mi se pare de neconceput ce se întâmplă! Cu butoanele corecte apăsate - nu mă refer la șpăgi - produsul ar fi trebuit înlocuit demult sau returnați banii!

Se poate si mai rau :D sa-ti lasi motoreta la bavaria la service si sa-ti ia piese de pe ea ca vine altu' mare smecher si face gat ca nu i-au reparat motoreta, si iti pune piesa pe a lui ca sa scape de el. Ca deh, alde avocatii si alti grei si-au luat bemveu si se asteapta la servicii ca in DE pe buna dreptate, ca doar de-aia platesti premium.  Doar ca... romanica. Ca sa nu mai zic ca se strica in draci. Am 2 prieteni apropiati care au GS din asta nou cu tableta si unuia i-a picat cardanul iar altuia axa cu came la un cilindru. motorete noi de 20k E :)  Bine macar ca au garantie, desi cam stau cu moto pe bara.

Iar asta cu folosinta indelungata... nu stiu ce sa zic dar abia s-au lansat, ca sa zic asa, iar motoretele astea de incep sa aiba 30-40k Km pe la noi. 
Sergiu_BB vad ca are 50k.  Deja cred ca trebuie incet incet sa ne gandim la vanzare, ca nu-ti ma ia nimeni motoreta veche de 4-5 ani si 100k pe bord :D  La fel cum nu-ti ia  auto nemtesc 2017 cu 250K pe bord. 

La cat sunt de blana motoretele astea si cat de nepensionari sunt riderii care merg cu ele, fata de alte marci, sincer ma mir ca nu crapa mai multe. Oricum problema colegului se pare sa fie din soft, sau ceva electric oricum. Nu cred ca se produc motorete pentru europa de est. Din ce am vazut la Dementor la cele vandute n-are niciuna probleme de luat in seama. Si la mine s-au rezolvat toate cu un update de soft si am schimbat pe garantie un buton de avarie ca se lasa apasat cam greu. Atat. In rest cox cox cox :)  Nu a fost drum sau excursie sa nu scot mucii din gume. Unde mai pui ca e distractiva si pe circuit saracia :P 


 

66528612_404738843502048_4954834028269142016_n.jpg

66327640_936994746642353_8020610013758226432_n.jpg

67235982_2433598003526832_1732450036085686272_n.jpg

_MG_1137.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dă-l draq de soft, până acum i l-or fi rescris, că doar n-or fi atât de dorei! Totuși, s-a înlocuit "decât" cadrul în garanție!

bavaria e ultimul loc de pe planeta asta unde m-aș duce pt o intervenție la un vehicul! Poate or fi mai rele (deși e greu, f greu), dar despre care nu știu. Chestia e că bmw-urile, atât pe 2 cât și pe 4 roți, au probleme multe și grave și în patria lor mamă, și știu asta din surse certe, nu radio șanț.

Să zicem că nu s-or fabrica special moto pt "lumea a 3-a" - auto 100% se fac, chiar la modele din care nu se vând multe unități - dar la capătul oricărei linii de fabricație există control final, și e f simplu ca produsele să fie repartizate în funcție de punctaj diverselor piețe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La auto stiu. La moto inca nu cred.  Ca idee, cand am dat comanda de motoreta, Demendor a rezervat motoreta la fabrica dintr-un lot pe care se bateau si altii (Spania, italia) de vreo 2 ori. Ca voiam neagra prima oara si aparent o luasera altii pana sa confirme dementor rezervarea. Si pt urmatoarea mai trebuia sa astept 2 luni pt ca erau luate tot de Spania/Italia, asa ca am luat alb/portocaliu pana la urma ca sa nu astept foarte mult.  Cel putin de la ei pleaca motoretele pe stilul Round Robin. 

Acum nah, fiind troace mai complexe in ziua de azi, mai se nimereste cate o problema, insa per total crapa destul de putine, mai ales daca iei in considerare ca nu exista rider sa-si ia ktm si sa doarma pe el :D  Faza e ca (desi colegul cred ca e o exceptie) cele mai multe bube sunt de la soft. Spre exemplu motoreta vine cu mai toate optiunile din frabrica dar sunt disabled din soft si asa primesti o motoreta "stock".  Gen daca ai luat motoreta si te hotarasti sa iti cumperi si Quickshifter la ea, te duci la baieti, pun diagnoza pe ea, ii dau enable si gata, ai QS. El era mereu acolo dar e disabled cand ti-o da stock. La fel si cu multe alte optiuni, gen Hill Hold etc. 

Acum ce sa zic, am mai vazut de-a lungul anilor motorete posedate si s-a dovedit a fi vreun firicel impuscat care duce la ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord ca problema o fi de la soft. Rusinea e ca dureaza cate doua saptamani ba sa mai configureze un soft ba sa se schimbe un senzor si uite asa motoru a fost luat acum mai putin de un an si a stat peste 8 luni in service dupa ce am si ramas de 3 ori cu ea pe dreapta si m am distrat cu platforme . ganditiva ca totusi o problema cu quickshifteru nu se poate rezolva de la inceputul lui martie ca sa nu mai zic de celelalte probleme. lor le e frica sa mi rescrie softu de pe ea ca au mai avut un client caruia i au ars ECU. am mai gasit tot felul de probleme/feedbackuri si am sugerat linkuri , videouri etc de pe net dar din pacate nu fac nimic decat ce le zice fabrica, iar fabrica raspunde cam la 3saptamani cu niste solutii care nu functioneaza cel putin pana in momentul de fata, ceea ce mi se pare mai mult decat penibil. emotia e la ture unde cam iti piere cheful cand te gandesti ca sansa e destul de mare sa ramai prin boscheti. si apropo de motociclete vandute la dementor care nu prea au probleme, va zic ca mai ales la adventure sunt multe probleme pe care incepi sa le cunosti daca iti pierzi timpu p acolo si faci cateva vizite pe saptamana. intr adevar nu zice nimeni ca e vina lor insa pacat e ca sunt extraordinar de indiferenti si nu au solutii la niste probleme care sunt convins ca se pot rezolva intr un timp mai mult decat decent ca doar suntem in 2019. intre timp astept o baterie si un senzor de 3 saptamani 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot să cred că fabrica răspunde la 3 săptămâni! Nici italienilor în august (luna în care toată cizma e în vacanță) nu le lua atâta! Că nu dau o soluție viabilă pot crede în schimb.

Iartă-mă dar la o rată de 3/4 din timpul "posesiei" petrecută în service + rămas în drum mi-aș fi băgat pwla în ea de motoretă, bineînțeles după ce le-aș fi luat neamurile tuturor, de la șef de service până la ceo kktm! Casco n-ai? Dă-o-n plm daună totală și gata dacă nu le dai baraca daună/în judecată etc.!

Pe bune, eu nu știu cum puteți răbda indolența și incompetența "service"-urilor de genul... Avocat, notificare, alta 9 sau banii îndărăt! Deja la cât timp ai pierdut nu mai contează 2 ani prin judecăți, dar îți iei și dilărie kktm la final, chit că o vinzi la remat cu totu' și oricum e mai fun.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salut,

Posesor de 1190s din 2014 de cateva luni.

In febra accesoriilor si visul de a avea moto full option 😂 am dat de 2 belele si anume:

Vreau sa schimb becurile din far cu unele led dar citesc ca unele capre nu tolereaza asa usor si ca iti opreste curentul la far preventiv. In sensul asta daca are cineva experienta si poate impartasi as aprecia.

A doua buba, chiar daca este fabricata in mai 2014 moto pare sa nu aiba motorcycle stability control. Pe site ul dementor exista optiunea de a o activa contra cost numai ca nu au experienta cu asa ceva si momentan asteptam amandoi un raspuns de la reprezentanta mama (de vreo 3 sapt tot asteptam). Pun problema aici pentru ca ktm anunta public ca toate moto din seria adventure fabricate din ianuarie 2014 au instalat\activat din fabrica MSC. Voi stiti ceva legat de asta? Mai e cineva in situatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Am gasit pana la urma ce-mi doream, 1290 SAS din 2019, am facut primii 500km cu el si sunt extrem de incantat.

 

Pana acum doua chestii nu-mi plac la el, parbrizul pe care il voi schimba cu Givi si clunk-ul furcii cand se extinde la maxim, ultima ma gandesc ca n-are rezolvare.

 

Intre timp, caut genti laterale originale KTM, daca stiti pe cineva care vinde, dati un semn.

 

 

IMG_20200601_153859.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, vladf a spus:

Am gasit pana la urma ce-mi doream, 1290 SAS din 2019, am facut primii 500km cu el si sunt extrem de incantat.

Sa te bucuri de ea. La parbrize nu te grabi, vezi si MRA, PUIG, EARMAX. Nu doar Givi. Givi e o companie buna la toate, parbrizele sunt medii. 

Ciudat, cum adica face clanc furca???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain!

 

Asta ar fi problema: https://advrider.com/f/threads/the-clunk-gremlin.1091715/

 

E plin netul de oameni care se plang iar KTM pare sa spuna ca e o caracteristica a suspensiei, e vorba doar de suspensia WP electronica. Oricum, avand garantie inca un an, urmeaza sa o duc la KTM sa vedem ce spun ei.

 

@Patrick_M, se simte cel mai tare cand dai de o succesiune de bumpuri mici, de exemplu cum ar fi capat Calea Dorobantilor, intersectia cu Teodor Mihali, asfaltul ala denivelat dinainte de semafor. Chestia asta nu se intampla cand furca se comprima ori pe gropi/denivelari mari.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...