Sari la conținut

KTM 1090-1290/R Adventure 2017


Postări Recomandate

Acum 23 minute, vladf a spus:

Am gasit pana la urma ce-mi doream, 1290 SAS din 2019, am facut primii 500km cu el si sunt extrem de incantat.

Sa te bucuri de ea. La parbrize nu te grabi, vezi si MRA, PUIG, EARMAX. Nu doar Givi. Givi e o companie buna la toate, parbrizele sunt medii. 

Ciudat, cum adica face clanc furca???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi fain!

 

Asta ar fi problema: https://advrider.com/f/threads/the-clunk-gremlin.1091715/

 

E plin netul de oameni care se plang iar KTM pare sa spuna ca e o caracteristica a suspensiei, e vorba doar de suspensia WP electronica. Oricum, avand garantie inca un an, urmeaza sa o duc la KTM sa vedem ce spun ei.

 

@Patrick_M, se simte cel mai tare cand dai de o succesiune de bumpuri mici, de exemplu cum ar fi capat Calea Dorobantilor, intersectia cu Teodor Mihali, asfaltul ala denivelat dinainte de semafor. Chestia asta nu se intampla cand furca se comprima ori pe gropi/denivelari mari.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta de 20k, si face suspensia clanc peste denivelari. Suspensie semiactiva. Daca te apuci sa citesti ce zic nenii aia pe adv, te ia durearea de cap. Nasol.....

AM citit doar prima pagina, ai parcurs tot? au emis service bulletin pana la urma, si-au asumat problema/eroarea de design/productie? Daca da, ai si garantie, pe capul lor trebuie sa te aflii deja :))

La 11.07.2019 la 23:46, AdrianmSAS a spus:

Sunt de acord ca problema o fi de la soft. 

Salut,

ai ajuns pana la urma la o concluzie, cu povestea ta? Sincer, in noiembrie, am deliberat-moto sh sau noua, pana in cca 12k. KTM ul era pe lista, dar astfel de povesti m-au cam pus pe ganduri, ca nu i o idee buna un KTM sh :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are sub 5000km, sunt care spun ca si la 600km bat suspensiile. O sa sun zilele urmatoare sa ma programez la o inspectie, oricum vreau sa merg sa-i activez si MSR-ul.

Din ce am vazut, nu pare sa existe rezolvare, "asa face toate" dar poate am noroc si se mai rezolva din rulmentul de la jug.

 

Deocamdata sunt incantat de ea, mi-ar fi placut Akrapovic-ul sa nu sune ca o toba stock sau macar silencer-ul sa fie detasabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutari lume,

 

Dupa ani buni de mers pe SV650 m-am hotarat sa trec la ceva mai maricel in primul rand pentru confort. Si cum V-twin mi-a ramas la inima normal ca am ajuns sa ma uit la 1290 SA. Si acum vin vreo 2 intrebari:

 

1. Mie imi face cu ochiul modelul pana in 2017, SA-T vad ca este brand-uit. Are rezervorul de 30 litri, roti spitate, parbriz inalt (din ce am citit pe aici nu e chiar asa bun parbrizul stock). Are cineva modelul acesta (ma refer aici la 2017) si ar putea spune daca a intampinat ceva probleme?

 

2. Din ce am vazut pe AdvRider KTM-ul are diferite probleme mai mult sau mai putin nasoale. Din posturile de aici vad ca numai doua persoane au avut neplaceri (cel cu moto cu cadrul schimbat si cel cu zgomotul in furca). Voi ca posesori cu ceva km in spate, cum vedeti achizita unui KTM sh? O loterie, sau cu sanse mari sa nimeresc un moto ok. Din moment ce ma intereseaza sh e clar ca nu am de gand sa dau 20k pe 2 roti, dar nici nu as da 11-13k pe o loterie. Any advice would be greatly appreciated.

 

Mersi si drumuri faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sergiu_SP, stiu ca erai si tu interesat de asta.

 

Am reusit sa conectez telefonul la moto si sa folosc KTM My Ride (GPS + Youtube Music), destul de aiurea procesul, uneori merge, uneori nu.

 

Pasii sunt:

 

1. Instalezi aplicatia asta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.undingen.maps4ktm&hl=en

2. Stergi conexiunile existente cu bordul.

3. Conectezi o pereche de casti bluetooth la bord.

4. Conectezi telefon la bord.

5. Verifici daca ai acordat drepturile necesare aplicatiei.

6. Pornesti Google Maps si/sau muzica si in cateva secunde ar trebui sa apara pe bord navigatia sau daca intrii la audio vei avea controalele active pentru muzica.

 

Inca o problema ar fi ca pasii 3-6 trebuie reluati de fiecare data cand opresti motorul, acesta facand unpair la tot, foarte enervant. Cica ar exista update de soft la bord pentru asta, incerc sa-l fac maine.

 

IMG_20200919_222743.thumb.jpg.fa18dfbbfd4992a61594e1f476667ec2.jpgIMG_20200919_220907.thumb.jpg.bdf240456a083bf75861b155b0bf531a.jpg

 

Intre timp mi-au venit si capacele Powerparts care arata gro-zav. Astept acum si bidonasul de frana negru.

IMG_20200917_123506.thumb.jpg.ad8660b13564ecf910f6b3c8d3c4b29e.jpgIMG_20200917_123412.thumb.jpg.d45c47c5ffea1068be325aa93404b380.jpg

 

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 04.06.2020 la 11:57, vladf a spus:

Mersi fain!

 

Asta ar fi problema: https://advrider.com/f/threads/the-clunk-gremlin.1091715/

 

E plin netul de oameni care se plang iar KTM pare sa spuna ca e o caracteristica a suspensiei, e vorba doar de suspensia WP electronica. Oricum, avand garantie inca un an, urmeaza sa o duc la KTM sa vedem ce spun ei.

 

@Patrick_M, se simte cel mai tare cand dai de o succesiune de bumpuri mici, de exemplu cum ar fi capat Calea Dorobantilor, intersectia cu Teodor Mihali, asfaltul ala denivelat dinainte de semafor. Chestia asta nu se intampla cand furca se comprima ori pe gropi/denivelari mari.

Salutare! Aceeași problema am sesizat-o și eu ! Motocicleta am cumparat-o acum o luna și am 11000 km! Ai găsit o rezolvare a cloncanitului???

20200905_153921.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dan,

 

Sa incepi prin a verifica rulmentul de la jug, al meu a trebuit strans la 5000km si din nou pe la 10.000km. In rest, in furca in continuare se simte o mica bataie, dar pare ca asa sunt toate, din ce am vazut asta e si raspunsul de la reprezentante.

 

 

sAkd1dg.png

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru cine se gandea sa monteze "Fuelling Dongles" de la Rotweiller, exista o varianta mai accesibila din UK si vine cu suruburile pentru a inlocui sondele complet.

 

https://p3tuning-performanceparts.com/products/ktm-1290-adventure-o2-oxygen-sensor-eliminator-kit?_pos=8&_sid=2cf477234&_ss=r

 

Am gasit intamplator pe blog-ul MotoTrek proiectoarele astea:

https://find.timtyler.com/2020/10/16/most-awesome-aux-lights-for-adventure-motorcycles/

 

Pana acum nu gasisem nimic suficient de discret sa arate bine pe 1290 dar astea chiar imi par acceptabile.

 

Montate arata cam asa, am pus si un clip in care se vede cum lumineaza.

IMG_20201104_221211.jpg

IMG_20201104_221346.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Alternativa pentru Rotweiller fuel dongles: https://smartmoto-electronics.com/oxygen-sensor-eliminator

 

Spre deosebire de cele de la R, costa mai putin, se livreaza rapid din UK si contin suruburi pentru eliminarea senzorilor.

 

Instalarea e destul de greoaie, avand in vedere ca una dintre ele e sub rezervor, asa ca, recomand instalarea lor la revizie, cand oricum trebuie dat jos rezervorul.

 

Ca si efect, motorul merge mai rotund la turatii mici, practic orice turatie peste 2000rpm se poate folosi fara smuncituri iar treapta a 6-a nu mai tractoreste ca inainte, si ea se poate folosi de pe la 3000-3500 rpm.

 

Ca si dezvantaj, probabil va creste consumul.

IMG_20201125_220935.jpg

IMG_20201125_220514.jpg

IMG_20201118_110800.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Salut. Imi puteti recomanda un service in bucuresti pentru suspensia fata? A inceput sa planga un brat..asa usurel deocamdata dar nu vreau sa inceapa sa boceasca tare. motocicleta e 1290 SAS - 2017 - suspensie semiactiva.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu sunt din Bucuresti si vorbesc doar din ce stiu de pe forum - In Bucuresti ai Rams (MotorSport sau ceva de genul), service specializat exclusiv pe suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cam cei mai buni pe suspensii din București, as zice eu..

 

Am schimbat simeringurile la furca într-un alt service și mi a lăsat discurile de fata cu ceva ulei pe ele, noroc ca am avut de frânat lent și m am prins ca fata nu ținea...

 

Mai e un service bun la Trancanici, în incinta Faur. Am mers de multe ori la el și nu am avut niciodată probleme.

De asemenea, aici doar din auzite, aam înțeles ca și service ul lui Cezar de la gara obor este bun.

 

Dintre toate la care am fost eu, recomand rams și trancanici.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...