Sari la conținut

Probleme frana Yamaha R6 2000


Postări Recomandate

Salut, am o problema ciudata la motocicleta (Yamaha R6 2000), din cauza careia cred ca am si cazut.

Problema a aparut cand am franat violent si roata fata a ramas blocata.Apoi am schimbat placutele si lichidul de frana dar dupa cateva sute de metrii de mers, etrierul dreapta fata se blocheaza iar motocicleta nu mai poate fi miscata.Dupa ce deschizi putin aerisitorul, isi revine dar problema revine din nou in cativa metrii, fie ca apesi sau nu frana.

Precizez ca atunci cand am schimbat lichidul am facut aerisire la fiecare etrier dar si la pompa.

Va rog sa ma ajutati sa rezolv aceasta problema!

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pistonase, nu cilindrii. Desfacuti etrierii, curatati complet si schimbate garniturile (probabil e nevoie). Se schimba si pistonasele, daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca au uzura, mancat stratul exterior, buza formata... altii. Daca sunt doar depuneri de mizerie, se curata cu spray de frane, un buretel sau un lemn moale (de brad).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai maneta de frana chinezeasca? Daca da, inseamna ca nu are joc intre ea si pistonul de la pompa. Se rezolva daca pilesti putin maneta in locul in care atinge pistonasul.

» Post actualizat in 08 Mar 2017 11:49

Nu face presiune singura ... E posibil sa ai discurile usor incovoiate. De exemplu destul de putin incovoiat discul stang incat sa impinga placutele inapoi si tot lichidul de frana merge in etrierul drept si se blocheaza.

Sper ca lighidul de frana din pompa nu este peste maxim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza pasii astia:

1. Lichid in rezervorul pompei putin sub max

2. Scoate maneta de frana cu totul (piulita si surub)

3. Cere ajutorul cuiva sa iti tina mobra pe cric si roata spate inclinata astfel incat sa se ridice roata fata si invarte de ea ... Daca simti harshituri iregulate sau mai rau infranari iregulate ai si disvurile incovoiate.

4. Verifica si pe roti fara maneta de frana sa vezi daca se mai infraneaza.

5. Daca nu se mai infraneaza fara maneta, pileste cate un pic maneta unde atinge pistonasul de la pompa, verifica, pileste din nou daca e cazul.

Bafta

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar am schimbat si maneta frana pentru ca cea originala s-a rupt cand am cazut din cauza ca s-a blocat roata fata.O sa caut o maneta originala.Daca asta e problema innebunesc, cat m-am chinuit si m-am intrebat ce are.

schimba maneta cu una originala si ai rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa ramana placutele partial stranse pe discuri dupa franare si sa genereze caldura, ceea ce in prima faza creaza presiune in sistemul de franare.

Daca incalzirea continua rezulta fierberea lichidului si pierderea totala a presiunii.

Cand ti se mai intampla poti verifica daca vreunul din discuri e foarte fierbinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mai am o intrebare, intre pistonasul de la pompa de frana si maneta trebuie sa existe spatiu?Sau stau lipite?

Trebuie sa fie lipite, insa exista o “cursa moarta” foarte mica a pistonasului in pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trebuie sa fie lipite, dar nicidecum sa preseze pe pistonasul ala.Eu am cumparat maneta noua de la magazin.Daca eram inteligent si scriam aici de anul trecut nu pierdeam un an de mers cu moto.In weekend ma duc sa incerc.

Multumesc!

Editat de EnZZo888
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa ramana placutele partial stranse pe discuri dupa franare si sa genereze caldura, ceea ce in prima faza creaza presiune in sistemul de franare.

Daca incalzirea continua rezulta fierberea lichidului si pierderea totala a presiunii.

Cand ti se mai intampla poti verifica daca vreunul din discuri e foarte fierbinte.

Nonsens ce zici tu ... Si daca problema e in pompa discurile vor fi fierbinti. Nu asa se verifica un etrier blocat.

A scris mai sus ca pistonasele au fost curatate si intra usor cu mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare, intre pistonasul de la pompa de frana si maneta trebuie sa existe spatiu?Sau stau lipite?

ce te mai f*te grija ,pune originala si gata,ca sa fac o gluma trebuia sa te intereseze ca flacara de pe toba nu este indeajuns de mare

am un prieten care nu a rezistat pe moto 4km din cauza manetei china,pe linia dreapta la 150km/h direct peste cap a fost cu ea ,era si prima iesire din sezon

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nonsens ce zici tu ... Si daca problema e in pompa discurile vor fi fierbinti. Nu asa se verifica un etrier blocat.

A scris mai sus ca pistonasele au fost curatate si intra usor cu mana.

 

Nu e nonsens pt ca nu incercam sa gasesc cauza, doar sa explic aparitia presiunii.

Am incercat practic sa-i raspund la "Eu nu inteleg cum face presiune si blocheaza discul daca eu nu ating maneta de frana.

Zici ca e posedata...."

» Post actualizat in 08 Mar 2017 12:35

Cand problema apare de la supraincalzirea lichidului, primul simptom (pe langa faptul ca motocicleta inainteaza mai greu) este intarirea manetei de frana si eliminarea jocului liber.

» Post actualizat in 08 Mar 2017 12:35

Al doilea simptom este moartea manetei de frana :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie mai intai sa vezi de ce apare supraincalzirea lichidului... Restul e ce crezi tu si nu are legatura cu realitatea. Nu se elimina jocul liber din maneta daca se incinge lichidul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai maneta de frana chinezeasca? Daca da, inseamna ca nu are joc intre ea si pistonul de la pompa. Se rezolva daca pilesti putin maneta in locul in care atinge pistonasul.

» Post actualizat in 08 Mar 2017 11:49

 

asta !!!!

 

trebuie sa ai 1mm intre maneta si piston

 

daca pistonul e impins foarte putin de maneta se inchide gaurica de retur din pompa si cum se incalzeste putin lichidul face presiune

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...