Jump to content
Sign in to follow this  
Katiusha

Sfat achizitie dual sport / adventure moto incepator

Recommended Posts

Buna ziua, tuturor. Stiu ca e plin forum-ul de informatii relevante, dar intreb si eu, pentru a le filtra si concentra pe toate la un loc. Aveti rabdare cu mine, je suis noob :)
Caut moto dual sport / adventure, buna pt incepatori, sa pot merge cu ea si offroad dar si plimbari lungi pe asfalt, cu bagaj (sa fie versatila si cat de cat confortabila) preferabil mai usoara si cu saua cat mai joasa: sub 80cm ar fi grozav (aici iau in considerare si kit de coborare si alte modificari in acest sens - si referitor la chestiunea asta apreciez orice sfat) Daca e util: am 1,64 inaltime, 60kg, destula forta dar nici nu vreau sa ma farm.
Va fi prima moto. Am condus tot felul de choppere, multe Honde (Rebel, Shadow, CB-uri, Hornet, preferata ca manevrabilitate a fost CB 750) iar din categoria care ma intereseaza, un Suzuki prea inalt pt a putea porni/opri in siguranta fara ajutor. Tind spre Honda, judecand dupa preferintele cunoscutilor mai priceputi ca mine.
Sfaturi, sugestii, informatii, totul va fi apreciat. Poate este / a fost cineva dintre voi in aceeasi situatie si doreste sa ma ilumineze. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta voiam si eu sa zic... :))) f650gs, anii 2000-2007, preferabil dupa 2004 (are doua bujii fata de modelul '00-'03 care are doar una)

- are centrul de greutate jos din cauza rezervorului de sub sa, e suficient de joasa (exista sa coborata si exista si varianta "lowered" din fabrica sau ulterior)

- nu vibreaza ca celelalte monocilindre

- majoritatea au ABS (care e extrem de util pentru un incepator)

- piese si accesorii multe

- consum foarte mic (~ 4 %)

- ciclistica foarte prietenoasa

- se descurca onorabil pe forestiere (am fost si cu pasagera si bagaje pe forestiere si drumuri de culme, si n-am mers prea incet)

 

si dezavantaje:

- la mai mult de 110-130 km/h te cam bate vantul pe ea

(sa mai completeze si altii) :)

Edited by smar2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai vazut long way around si vrei aventura? care-i smecheria cu adventure bike la incepatori?

 

astea nu-s nici pentru pitici nici neaparat pentru incepatori, si inafara de eventuala iesire pe un drum de tara sau o parcare pietruita nu stiu mai mult, pe asfalt sunt praf pe off praf ... exceleaza in parcari la poze de fb ... dar iei like-uri doar de la nubi sau altii complet necunoscatori , adica ai putea sa-ti iei foarte bine un choperica pe care stai foarte comod si nici ala nu-i fantastic nici pe sosea nici pe off dar macar poate arata bine ...

 

nici o motocicleta nu-i manevrabila daca nu stii ce sa faci cu ea iar dupa ce inveti poti merge pe orice model fara "probleme" de manevrabilitate ... da, poti merge f ok cu ss in oras ...

 

ia prima motocicleta una care sa-ti placa in primul rand cum arata , ca daca-ti iei loganul motocicletelor si nu-ti place sa te uiti la ea nici sa mergi pe ea n-o sa-ti faca mare placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-ai dat raspunsul singur cand ai zis VERS(YS)atila..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce adv? Te duci la peste cu mobra?nu te supara dar incerc sa te ajut. Vrei off road iei un 2t si iti rupi capu cum ar fi yz125 dar nici cal nici magar e mai dificil. Intradevar exista si r1200gs sau ktm adv dar cit mergi pe carari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut moto dual sport / adventure, buna pt incepatori, sa pot merge cu ea si offroad dar si plimbari lungi pe asfalt, cu bagaj (sa fie versatila si cat de cat confortabila) preferabil mai usoara si cu saua cat mai joasa: sub 80cm ar fi grozav (aici iau in considerare si kit de coborare si alte modificari in acest sens - si referitor la chestiunea asta apreciez orice sfat) Daca e util: am 1,64 inaltime, 60kg, destula forta dar nici nu vreau sa ma farm.

Va fi prima moto. Am condus tot felul de choppere, multe Honde (Rebel, Shadow, CB-uri, Hornet, preferata ca manevrabilitate a fost CB 750) iar din categoria care ma intereseaza, un Suzuki prea inalt pt a putea porni/opri in siguranta fara ajutor. Tind spre Honda, judecand dupa preferintele cunoscutilor mai priceputi ca mine. Sfaturi, sugestii, informatii, totul va fi apreciat.

 

Daca vrei ceva de la Honda, cred care indeplineste conditiile ar fi Transalp-ul sau Africa Twin.

Te-ar putea interesa si Yamaha Tenere, Kawasaki Versys(cum ti s-a recomandat mai sus) sau chiar Suzuki DRZ 400 sau 650 sau BMW F 650. Nu stiu ce inaltime are saua pentru modelele astea, dar cred ca o sa gasesti una pe placul tau. Bafta! :)

 

Off topic: Nu prea inteleg. Pe anumite topice, criticati incepatorii ca nu stiu la ce categorii moto sa se orienteze, pe altele ii criticati ca vor sa isi ia din prima motociclete foarte puternice(R1 ,CBR 1000 RR). Acum cand apare un incepator care stie exact ce fel de mobra vrea sariti pe el ca nu si-a ales bine categoria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boss, te-am rezolvat, am marfa buna :)

/index.php?/topic/744784-vand-cel-mai-tare-kawasaki-kle500-2005-din-romania/

Poate e un pic inalta dar daca esti din bucale poti veni sa te sui pe ea, no string attached, ca la showroom, te sui pe ea o hatani stanga dreapta, vezi daca te tine, o tii etc. Eu doar cobor sa te intreb 'va pot ajuta cu ceva?'. Si sa-ti dau cheile daca vrei sa te plimbi cu ea un pic.

 

Cat despre parerologi care cred ca aceste dual-sporturi sunt de cacao si la una si la alta, si ca ce ca-ti iei un doi timpi si urci muntii cu ea , tai padurilii in doua maica, nu inteleg ca unii din noi nu pot avea garaj cu 2-3 motorete in functie de ce li se nazare. Si poate te scoli de dimineata cu chef de raschetat asfaltu cu rotula si dupa ce mergi o suta de km si vezi un deal in stanga curbei asfaltate pe care tocmai ai avut privirea perpendiculara, cu un drum laturalnic vezi tu, nu poti sa te duci p-acolo, ca a zis parerologu ca mai bine iti iei un 2 timpi sa termini padurilii, forestierilii toati li faci. Si-ti zici in casca 'sa-mi fuck una, am uitat sa-mi iau in rucscac si 2 timpiul'.

 

Placerea unui om care vrea un dual-sport asta este, ca omu ala e dual, si nu e dual ca 3 ore e asa alte 2 e invers, dualitatile se intrepatrund, nu pot trai una fara cealalta, nu sunt separate. Dar ce sa stie parerologu...

 

Oricum, tre sa zici mai multe, care-i bugetu, cam cum vezi tu ca o vei folosi, gen ai un drum mare in minte pe baza caruia iti alegi motoru asta, sau ai dorinte pe care inca nu le-ai pus in practica etc.

 

Si BMW F650gs este o alegere buna si parca are si saua destul de jos.

Versys-ul cred eu ca este totusi un pic mai (mult) orientata spre asfalt si tu fiind si mic/a de inaltime te-ai chinui mai mult decat cu un kle/f650/aprilia pegaso/klr/honda dominator/ yamaha xtz660/etc pe drumuri accidentate. Dar in schimb intr-adevar e mai puternica decat toate astea, e un tourer mai bun daca vrei sa mergi cu mai mult de 110km/h.

 

Pana la urma pune-te pe sunat oamenii cu anunturi la ce-ti place tie, intalneste-te cu ei, urca-te pe motoretele lor si vezi care-ti place. Timp sa ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi dilema ca si Katiusha. 1,65 cm. Am un dragstar 650. Imi place motorul, cum merge, arata, dar ma enervez cand nu pot merge cu el pe drumuri de pamant, pietris, nisip pe unde msinile merg foarte bine. Adica..merge...dar conteaza si cum merge. In fine, l-am pus la vanzare si o sa iau f650 Gs. Nu-mi place deloc cum arata, dar prefer sa fiu practic si sa ma duc pe unde vreau cu mobra. Adica soft enduro, pe unde se descurca.

Din pacate este singura varianta pentru noi astia mici. Cu o sa sub 77 cm nu mai gasesti nimic in class asta. As lua honda, suzuki, kawasaki nu prea imi place. Dar sunt prea inalte. Ar mai fi la limita triumf tiger, mai buna poate ca bmw, da mai scumpa si saua la 81 (coborata).

Eu am facut scoala pe 79 inaltime si as spune ca 80 e cam limita pentru inaltimea mea. Depinde si de fiecare. Stiu om de 1,60 care merge pe 84 inaltime. Nu ajunge pe jos. Dar se poate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buget de avarie sau buget? Asta e intrebarea

 

Totusi, cum eu am Freewind, pot sa il recomand. Imi place mai mult ca si KLE500, F650 sau Pegaso. Nici Africa Twin nu mi-a placut.

 

De ce Freewind?

 

- ieftin (si Pegaso e ieftin)

- consum mic: pe la 4.2 in medie la stilul meu de condus

- simplu: monocilindru racit cu aer si ulei

- usor: 162 kg gol. Eu zic ca fata de altele, centrul de greutate e mai jos. O simt mai usoara ca alte motociclete cu aceasi greutate

- la 1.71 ai mie, ajung jos fara sa fi umblat la suspensie si daca as vrea as mai putea sa o cobor

- nu vibreaza: am condus bi-cilindrii cu mai multe vibratii ca freewindul

- indicator de combustibil

- la ciclistica bate tot ce s-a enumerat mai sus: parerea mea si a altui prieten care e mai experimentat ca mine.

- off road? merge cu gumele portrivite si experienta se dobandeste. Oricum, nu mi-am rupt spatele ridicandu-l de jos, vezi africa twin :)), nu l-am inecat niciodata pe urcari, nu s-a supraincalzit nici pe canicula iar bagube la cazaturi nu au existat (doar ghidon indoit si rezolvat pe loc cu ceva forta). Tin sa precizez ca nu are crash bar deci a facut contact cu pamantul asa cum a iesit el din fabrica.

- ceasul digital se poate citi pe orice iluminare

- protectie foarte buna la vant

- rezervor generos, 18 litri

 

La KLE nu mi-a placut cum se simte centrul de greutate, ciclistica si nici confortul seii. Ce-i drept, m-am dat cu kle mai vechi. Nu stiu cum o fi asta nou. Si Pegaso parca e mai greu decat scrie in specificatii, deci centrul de greutate nu imi place cum e distribuit. Africa Twin e alta mancare de peste, dar pt ce ai vrea sa iti iei ceva de 240 kg? E mare, lenta si atat. Hai sa zicem si ca e fiabila, confortabila si ofera protectie buna la vant dar in rest? MIe nu mi-a placut Africana.

 

Iar daca te bate gandul sa iei un F650, de ce nu Pegasso? Daca reuseste sa ma convinga cineva ca F650 merita avand un pret mai mare decat un Pegaso cu care a impartasit tehnica, are o bere de la mine. In plus e plin de Pegaso pe net, la pret mic si in stare buna.

 

Nu cred ca gasesti sa sub 80 cm stock.

 

E zic ca cel mai usor o sa gasesti Pegaso dotat la bani putini si in stare buna. Eu tot la Freewind raman dar ca pret/kg de fier poati gasi un Pegaso decent.

 

Uite aici unul decent la mine in sat https://www.olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-cube-ID7fEN4.html#bcf6f4c96e

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai vazut long way around si vrei aventura? care-i smecheria cu adventure bike la incepatori?

 

astea nu-s nici pentru pitici nici neaparat pentru incepatori, si inafara de eventuala iesire pe un drum de tara sau o parcare pietruita nu stiu mai mult, pe asfalt sunt praf pe off praf ... exceleaza in parcari la poze de fb ... dar iei like-uri doar de la nubi sau altii complet necunoscatori , adica ai putea sa-ti iei foarte bine un choperica pe care stai foarte comod si nici ala nu-i fantastic nici pe sosea nici pe off dar macar poate arata bine ...

 

nici o motocicleta nu-i manevrabila daca nu stii ce sa faci cu ea iar dupa ce inveti poti merge pe orice model fara "probleme" de manevrabilitate ... da, poti merge f ok cu ss in oras ...

 

ia prima motocicleta una care sa-ti placa in primul rand cum arata , ca daca-ti iei loganul motocicletelor si nu-ti place sa te uiti la ea nici sa mergi pe ea n-o sa-ti faca mare placere.

Superbec, mersi de informatii dar nu e cazul sa ma ataci asa.

Daca tii neaparat sa stii, nu am vazut "Long way around" (dar ms de pont!), nu ma iau dupa vreun trend, din contra, majoritatea amicilor sunt chopperisti sau cbr-isti. Decizia mea e gandita si calculata, caut sa impac si capra si varza (de cand ma stiu am o afinitate pt offroad si natura, dar stiu ca voi circula si pe sosele, pana ajung unde vreau) din pacate INCA nu dispun de resursele necesare pentru a-mi lua toate "jucariile" pe care mi le doresc, de asta ma orientez spre multifunctional. Si da, imi place grozav cum arata dual-sporturile (si masinile de teren, de altfel), pline de glod si frunze agatate prin oglinzi.

Nu ma intereseaza like-urile si admiratia trecatorilor. N-am de ce sa incerc sa compensez pentru eventuale minusuri :)

Si referitor la remarca "astea nu-s nici pentru pitici nici neaparat pentru incepatori", hai sa nu ne pisam pe la colturi. E destul loc pentru toata lumea, TOTI incepem ca incepatori, iar cine vrea clienti, isi adapteaza produsul si serviciile dupa nevoile segmentului vizat. Daca as face motoare adventure/dual-sport, as tinti exact categoria "piticilor" din care fac parte si probabil in scurt timp as umple piata si mi-as permite sa-mi indeplinesc orice vis cu profitul generat.

Stii ce imi place sa fac atunci cand cineva imi spune ca NU pot face un lucru? Sa le demonstrez ca n-au dreptate :)

In rest, iti doresc sanatate si toate cele bune, stiu ca ce zici e bazat pe adevar (din pacate) dar hai sa fim optimisti si sa zicem DA aventurii de a cunoaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai bine ma domnu Pop, ii recomanzi freewind dar la sfârșit ii pui link cu anunț la pegaso? :)

 

Oricum, adevărat ca am uitat sa recomand și eu freewind. E foarte tare! Pe el îl voiam când mi-am luat pegaso dar era ceva mai scump și nu mi-am permis.

 

F650GS parca nu s a mai făcut sub același acoperiș cu pegaso. Doar F650 simplu s-a făcut. Dar poate zic bălării..

 

Și părerea mea obiectiva despre ciclistica de pe kle este ca e superba : ) e ca o bicicleta la viteze mici. Șaua este mai confortabila decât la vstrom, hornet și fz6 fazer : ) la drum lung eu eram ultimu care începea sa se vaite de buci dintre ăștia. În principal ma vaitam de genunchi/picioare, eu avându-le mai lungi și stand cu ele mai flexate după câteva sute de km încep sa te doară. Și eu am tot culcat-o și e suficient de ușoară s-o ridici singur, iar eu sunt destul de firav. Și kle ul tot pe ghidon pica fără sa atingă cu altceva, I am pus crash bar degeaba dar uneori pe pământ poți sa nimerești o piatra între ghidon și motor când pici și ai cam pus-o fără crash :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superbec, mersi de informatii dar nu e cazul sa ma ataci asa.

Daca tii neaparat sa stii, nu am vazut "Long way around" (dar ms de pont!), nu ma iau dupa vreun trend, din contra, majoritatea amicilor sunt chopperisti sau cbr-isti. Decizia mea e gandita si calculata, caut sa impac si capra si varza (de cand ma stiu am o afinitate pt offroad si natura, dar stiu ca voi circula si pe sosele, pana ajung unde vreau) din pacate INCA nu dispun de resursele necesare pentru a-mi lua toate "jucariile" pe care mi le doresc, de asta ma orientez spre multifunctional. Si da, imi place grozav cum arata dual-sporturile (si masinile de teren, de altfel), pline de glod si frunze agatate prin oglinzi.

Nu ma intereseaza like-urile si admiratia trecatorilor. N-am de ce sa incerc sa compensez pentru eventuale minusuri :)

Si referitor la remarca "astea nu-s nici pentru pitici nici neaparat pentru incepatori", hai sa nu ne pisam pe la colturi. E destul loc pentru toata lumea, TOTI incepem ca incepatori, iar cine vrea clienti, isi adapteaza produsul si serviciile dupa nevoile segmentului vizat. Daca as face motoare adventure/dual-sport, as tinti exact categoria "piticilor" din care fac parte si probabil in scurt timp as umple piata si mi-as permite sa-mi indeplinesc orice vis cu profitul generat.

Stii ce imi place sa fac atunci cand cineva imi spune ca NU pot face un lucru? Sa le demonstrez ca n-au dreptate :)

In rest, iti doresc sanatate si toate cele bune, stiu ca ce zici e bazat pe adevar (din pacate) dar hai sa fim optimisti si sa zicem DA aventurii de a cunoaste.

nu te atac gogosel

 

eu am fost ca tine , tu n-ai fost ca mine

 

daca esti asa sigur pe tine la ce mai intrebi aici? vrei purchase confirmation, o sa ai o gramada ... doar ca e falsa , pentru ca filtrezi informatiile si accepti doar ce-ti convine.

 

 

la ce motocicleta doresti tu "dual sport" sunt numai cotoarpe , alea misto sunt mult mai mari , dar nici macar alea nu-s cine stie ce ... ca o ciorba cu de toate dar fara sare

 

motociclismul nu-i o chestie calculata, toti incepatorii "calculati" calculeaza de le iese pe nas si dupa cativa ani isi dau seama ca au calculat pe langa subiect.

 

faci ce doreste inimioara ta , e clar ca te-ai hotarat pe minunea tehnologiei dual-sport ... adica nu face bine nici un sport. (o sa-mi raspunzi cu naduf ca tu vrei sa mergi sa te uiti la peisaje nu sa faci sport moto, wrong , te uiti din tren la peisaje, pe mobra te uiti la masini,pietoni,gropi,semne de circulatie ... si in cazul alora cu dual sport ... barbati )

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 1.64 inaltime cu adventure touring nu te vad prea bine chiar si daca iti modifici saua . La dual sport e cam acelasi lucru , numai ca o sa cumperi o struto camila la care ai sa identifici imediat inutilitatea si defectele pe asfalt si in offroad usor ( in cel mai fericit caz o carare )

Fie iti iei una foarte usoara , de offroad dedicata in 4T ( nu de alta dar incepator cu 2T nu recomand decat daca vrei sa te sinucizi ) si mai iti iei una de asfalt , cam cu 4k Euro poti sa iei pe ambele

Dar mai intai ar fi bine sa te sui pe una de offroad sa vezi daca te simti ok pe ea , e cam mare diferenta fata de choppere

Edited by angus_young

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Yamaha XT600 E ar fi cam ce iti doresti. Motor bulletproof, usor de intretinut, ciclistica foarte buna si iertatoare, destul de usoara (157 kg la gol), un ADN off road mai pronuntat decat majoritatea modelelor mentionate pana acum.

 

Versys iese din discutie, daca doresti sa iesi si pe forestiere. Cu roata de 17' pe fata si cu masa lui, ma cam indoiesc ca va fi o experienta prea placuta in off (ma refer la modelul de 650, pe ala de 1000 nici nu il mai iau in discutie). Sunt prin excelenta tourere, nu au nici o treaba cu adventure. Valabil si pentru modelele cu roata de 19'. Vrei si off, roata fata trebuie sa fie musai de 21', altfel te chinui inutil.

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW F650 GS

Adaug pe lista, multumesc!

» Post actualizat in 11 Mar 2017 15:51

Asta voiam si eu sa zic... :))) f650gs, anii 2000-2007, preferabil dupa 2004 (are doua bujii fata de modelul '00-'03 care are doar una)

- are centrul de greutate jos din cauza rezervorului de sub sa, e suficient de joasa (exista sa coborata si exista si varianta "lowered" din fabrica sau ulterior)

- nu vibreaza ca celelalte monocilindre

- majoritatea au ABS (care e extrem de util pentru un incepator)

- piese si accesorii multe

- consum foarte mic (~ 4 %)

- ciclistica foarte prietenoasa

- se descurca onorabil pe forestiere (am fost si cu pasagera si bagaje pe forestiere si drumuri de culme, si n-am mers prea incet)

 

si dezavantaje:

- la mai mult de 110-130 km/h te cam bate vantul pe ea

(sa mai completeze si altii) :)

Suna convingator, iau in considerare, multumesc! Daca acela ar fi singurul dezavantaj, no problem. Probabil voi circula cu viteza minima admisa pana prind experienta :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur mai sunt si alte dezavantaje... dar nu imi vin mie acum in minte.

Una peste alta, am vrut o motocicleta cu care sa ma pot duce zilnic la munca, cu care sa ma pot duce si 2-3 zile cu cortul, si daca am chef sa urc pe forestiere sa nu merg cu 10 km/h, de frica sa n-o zgarii. Mie mi se pare ca imbina onorabil nevoile mele. Iar in cazul tau mai are si avantajul ca exista versiuni cu saua coborata, are ABS, si centrul de greutate jos.

 

Daca vrei sa afli mai multe despre model, exista topic aici cu peste 500 de pagini. Poti intreba si acolo despre opinii, eventuale probleme, ca sunt multi posesori si multe informatii despre modelul asta.

/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai bine ma domnu Pop, ii recomanzi freewind dar la sfârșit ii pui link cu anunț la pegaso? :)

 

Oricum, adevărat ca am uitat sa recomand și eu freewind. E foarte tare! Pe el îl voiam când mi-am luat pegaso dar era ceva mai scump și nu mi-am permis.

 

F650GS parca nu s a mai făcut sub același acoperiș cu pegaso. Doar F650 simplu s-a făcut. Dar poate zic bălării..

 

Și părerea mea obiectiva despre ciclistica de pe kle este ca e superba : ) e ca o bicicleta la viteze mici. Șaua este mai confortabila decât la vstrom, hornet și fz6 fazer : ) la drum lung eu eram ultimu care începea sa se vaite de buci dintre ăștia. În principal ma vaitam de genunchi/picioare, eu avându-le mai lungi și stand cu ele mai flexate după câteva sute de km încep sa te doară. Și eu am tot culcat-o și e suficient de ușoară s-o ridici singur, iar eu sunt destul de firav. Și kle ul tot pe ghidon pica fără sa atingă cu altceva, I am pus crash bar degeaba dar uneori pe pământ poți sa nimerești o piatra între ghidon și motor când pici și ai cam pus-o fără crash :)

Da, m-am gandit si eu ca recomand Freewind si ii dau alt link :). Mi se pare ca la Pegaso are de unde alege, sunt mai multe, si asta e pregatit de drum cu valizele alea, ca sa nu mai bage omul bani. Am facut o recomandare de buget. Mie tot Freewind-ul imi place mai mult.

 

Cand m-am dat eu pe KLE, nu mi-a placut nici sezutul, nici ciclistica. Era un model din 1994. ce s-a facut dupa nu stiu cum e. Oricum m-a nemultumit si protectia la vant, parbrizul era cam mic. Tot atunci s-a dat si un prieten mai experimentat ca mine pe KLE si aceasi parere a avut-o si el. In plus, lui i-a placut mai mult Freewind-ul decat bmw-ul, KLe sau Africa Twin, iar intr-o zi mi-a aratat si ce poate sa faca cu Freewind-ul pe off-road dar eu mai am pana ajung la nivelul ala. Oricum, cand am facut trecerea de la Eliminator 250 la Freewind, am crezut ca o sa am nevoie de o perioada de acomodare dar mi s-a parut bicicleta si dupa primele 5 minute nu mi-am mai facut griji.

 

Pegaso-ul mi s-a parut cam greu iar pentru unul scurt in picioare s-ar putea sa fie o problema. Recomandarea era doar pentru un buget limitat si "hai la drum ca vine vara!"

 

Din cate stiu Pegaso si F650 aveau aceasi mecanica pe o generatie de modele, nu stiu exact pe ani, asa ca nu ar avea rost sa dea bani pe emblema.

 

La Freewind, eu am 1.70, ajung bine jos de pe el, daca ma las tare pe oua, pun si calcaiele. In plus, mai am de unde sa las suspensia mai jos dar nu mi se pare necesar. Nici in off nu am avut probleme. Deci pentru initiator e ok, doar ca nu sunt asa multe pe piata.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Katiusha

 

Off topic:

Ai fost neinspirat deschizand topicul. Chiar fara sa incep sa citesc mi-am inchipuit ca in primele 10-15 posturi se va gasi vreun "corifeu" al motociclismului care sa te ia peste picior si sa iti arate cat esti de (cuvant urat) si cat este el de destept si plin de experienta de da pe dinafara, ca, de, s-a nascut pe motocicleta. Asta insa fara sa iti ofere vreo sugestie...

 

On topic:

Cred ca am inteles ce simti si cam ce ai dori sa faci cu motocicleta. Daca bugetul iti permite, recomand Tenere sau F650. Daca esti mai stramtorat Pegasso sau Freewind.

Nu neglija echipamentul.

Ar fi de dorit, indiferent de limitele financiare in care te incadrezi, sa incerci o motoreta de asta, chiar daca doar pentru a vedea cum stai pe ea si sa parcurgi cateva sute de metri, inainte de a lua o decizie privind achizitionarea. Vezi ca pe forum sunt si baieti de treaba, nu numai doctori in moto si vei gasi cu siguranta unii pe langa tine care sa iti dea posibilitatea sa faci o tura ca sa vezi cum te simti.

 

Succes si asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...