Sari la conținut

motor fiert dupa schimbare antigel


Postări Recomandate

Salut am si eu o problema la o honda cbr 600 f4i. Dupa schimbarea antigelului motorul fierbe si se comporta ciudat termocupla. deschide la 111 grade dar tine foarte putin pina ajunge la 110 grade. Dupa fierbere a dat pe afara prin partea stinga a caraenei.

Ceva idei??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ce antigel ai folosit?
ready to use?

amestec 50/50?

cat a intrat?

 

ai aerisit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu l-am schimbat eu. La mecanic(nu am vazut sa fi facut aerisire) si a folosit un antigel no name(nu cred ca era dedicat moto) desi facusem programare pentru schimb de antigel cu 2 saptamani inainte,cica nu mai avea in service decit ala. Si a fost diluat 50/50. am observat ca a bagat doar 2 litri

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

busonul sa nu fie infiletat bine? antigelul pe care la folosit parca il vazusem prin carrefour la 10 ron litru o sticla patratoasa sau norrauto

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar o parere, nu sunt expert.

 

Ai facut corect raportul apa-antigel la adaugare?

Din cate stiu, cea mai buna racire o face apa. Daca antigelul este prea concentrat, racirea nu se face corect.

Antigelul are rolul,pe langa de a fi anti inghet,si de a gresa componentele pompei de apa.

Apa fierbe la 100 de grade C,iar antigelul undeva pe la 120 de grade C,daca bine tin minte.

 

nu l-am schimbat eu. La mecanic(nu am vazut sa fi facut aerisire) si a folosit un antigel no name(nu cred ca era dedicat moto) desi facusem programare pentru schimb de antigel cu 2 saptamani inainte,cica nu mai avea in service decit ala. Si a fost diluat 50/50. am observat ca a bagat doar 2 litri

Aia cu "antigel dedicat moto",nu prea isi are rostul.Antigelul e pe culori si dedicat astfel metalelor din care sunt fabricate piesele/subansamblele cu care el intra in contact.

Suspectez ca n-a fost golit corespunzator si ulterior umplut/aerisit corespunzator.Are aer pe instalatie.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul respectiv temperatura de pornire a ventilatorului de racire este 103 grade,daca bine retin.Asa e si la TA de 700.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce am gasit intr-un manual de honda f4i la cati litri intra in motor si radiator=2,7 litri.

Mecanicul a pus doar 2 litri.

stie cineva cat este real?

acum am citit si eu ca pleaca ventilatorul la 98-102 grade. Deci e ceva in neregula si cu ventilatorul ca pleaca la 110 grade?

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce am gasit intr-un manual de honda f4i la cati litri intra in motor si radiator=2,7 litri.

Mecanicul a pus doar 2 litri.

stie cineva cat este real?

acum am citit si eu ca pleaca ventilatorul la 98-102 grade. Deci e ceva in neregula si cu ventilatorul ca pleaca la 110 grade?

 

In manual scrie 2.7 l, dar pe forumuri cei care au F4i ziceau ca pun intre 2.3 si 2.7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ii fac aerisire sa vad ce se intimpla. Dar ce fac cu ventilatorul de pleaca asa de sus? 110 grade ce poate fi stricat?

nu de alta dar vine caldura si o sa fiarba in draci daca o las asa.

Multumesc pentru raspunsuri.

Editat de alex.dan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit acum cu un baiat si el zice ca termostatul e de vina si de plecarea tarzie a ventilatorului si de fierbere

 

Posibil dar trebuie sa te intorci la mecanic cu el din nou oricum, de preferabil alt mecanic :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil dar trebuie sa te intorci la mecanic cu el din nou oricum, de preferabil alt mecanic :)))

CLAR la alt mecanic,NU la acelasi "mecanic".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu f4i si ce iti pot spune e ca pe vreme din asta, pana in 15 grade, nu sarea temperatura de 80/90 grade. Nu inteleg cum ajunge la tine atat de sus, poate e de vina si radiatorul, nu doar antigel mai putin sau inlocuit gresit. Ce mai poti face, e sa scoti sonda termica care e montata undeva pe radiator in stanga daca imi aduc aminte. O poti verifica daca are o chestie calcaroasa pe pata de contact unde citeste si sa o cureti.

Dar fugi la un mecanic competent, nu va mai duceti la mecanici auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu e aerisita. Tre sa bage antigel si sa accelereze un pic motorul fara buson la radiator, nivelul scade, mai blipaie un pic, mai completeaza, mai mulge furtunele si tot așa. Daca are termocupla in aer, ii deschide tarziu. Tre sa aducă antigel la ea, nu tre s-o scoată afara. Daca inainte ii deschidea normal (cat o fi la cbr...105?) si acum nu, e de la aerul pe care i l-a lăsat Dorel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...