Jump to content
Sign in to follow this  
steph

Sa sustinem magazinele moto din Romania ...

Recommended Posts

Sunt perfect de acord sa sustin magazinele locale, cu conditia sa nu fie nesimtiti la preturi, gen dublu-triplu fata de straini. Ca pana la urma tot de la distribuitor sau producator iau toti, nu se justifica un adaos de 200%. Si sa aiba o atitudine ok fata de mine, nu sa astept piesele 3 luni, sau sa ma invart prin magazin de nebun si vanzatorul sa stea la tigare.

Exemple pozitive si negative:

 

mymoto - comandat de black friday ghete la oferta, totul ok, atitudine fata de client ok, singurul minus (sa zicem) e ca m-au rugat sa vin sa le ridic de la ei, pt ca era nebunie la firmele de curierat, ceea ce e de inteles. Ma roaga sa-i probez, in caz ca nu-s buni sa nu-i iau degeaba, de apreciat. Comandat anvelopa spate la viroaga, ceva mai de buget cautam. Ma suna, ma intreaba pt ce moto, ca sa vada daca e bun indicele de viteza/greutate, imi recomanda altceva la acelasi pret. Comand ce mi s-a recomandat, ma suna cand ajunge, dot recent, nimic de reprosat. Din magazin mai iau ceva maruntisuri, ca tot eram acolo, f serviabili oamenii.

Inainte de a comanda anvelopa de la ei, mai sunasem la unii. Da, sigur, anvelopa e f buna, dor recent etc. Ok, vreau, in cat timp vine? A, nu stim, va sunam noi maine. Au sunat dupa mai mult de o saptamana, sa-mi spuna ca nu se poate aduce. Desi colegul zicea ca e totul roz. Alta recomandare? A, nu stim, vedeti pe site... pai si atunci ce stiti?! Ca tot de pe site comandasem si prima anvelopa. La polul opus, mymoto m-a sunat in nici o ora de la comanda, au facut recomandari si au livrat la timp.

 

kronau - acum 2 ani, celebrele "tanti" gretoase, reusesc cu greu sa probez o casca si sa o comand prin ei de pe louis. Anul trecut ma duc sa vad de un compresor, tanti nu erau acolo, era un domn (patronul am impresia), f serviabil, il rog sa-l probez cumva, ca sa nu il plimb pana acasa degeaba. Imi da cheile de la masina firmei, sa-l probez la baterie.

 

mexykanu - de la el iau piese si consumabile de cativa ani buni, mereu prompt si prietenos. Sa nu mai zic ca are si preturi bune, aduce aproape orice ai nevoie, consumabile pe stoc etc. Cand exista variante mai ieftine si bune, le recomanda, nu incearca sa iti bage pe gat cel mai scump produs. Pt atitudinea lui si modul de a lucra, nici macar nu ma mai intereseaza preturile din alte parti, sun, vorbesc, comand si iau direct de la el.

 

BB moto - anul trecut la salon, cumpar o pereche de pantaloni moto. Ajung acasa si ma uit pe site-ul lor, sa vad daca mai gasesc ceva sa-mi placa, care mi-a scapat la salon. Imi gasesc pantalonii pe site, mai ieftini cu vreo 40-50 lei. Concluzie: la salon au umflat preturile. Prima si ultima data cand m-au avut de client.

Tot la salon, acum 2 ani, cautand manusi groase... prin vreo 2 standuri m-am invartit de nebun, fara sa ma bage nimeni in seama (nu, nu era aglomerat). La standul de unde am si cumparat, a sarit vanzatorul pe mine... ce va trebuie, ce cautati, ce va dau? Proba cu manusa in galeata de apa, sa-mi arate ca e waterproof, discount fara sa-i cer eu (nu mare, simbolic, dar de apreciat).

 

Parerea mea e ca, daca nu te ocupi de client, dai faliment. Degeaba ai stocuri imense, degeaba esti mecanic bun, daca tratezi clientul cu poponeata, nu o sa mai revina. Si client poate sa fie orice motociclist, inclusiv aia de pe forum :)

 

Prin service-uri nu prea am fost, ca sa-mi dau cu parerea. De 2 ori la Ambulanta Moto si de 2 ori la GRG.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las si eu asta aici... la rand... revin...

 

tgqUTWT.png?1

Edited by florinelu07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahaha felicitari alex pentru ce reclama iti faci la service. Un motiv in plus sa ma bucur ca am motor nou, ca mi-ar fi si rusine sa imi pui stampila in cartea motocicletei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun eu:

 

- daca ti se solicita mesaj pe telefon, dai mesaj;

- daca ti se solicita e-mail, dai e-mail;

- daca iti spun sa revii mai tarziu, revii mai tarziu.

 

Magazinele moto (sau service-urile) in perioada asta sunt mega asaltate de lucrari sau comenzi, pentru ca romanul inca nu vrea sa ia din banii de Mos Craciun sau banii de porc si sa puna la motor iarna. Asa ca tabara toti cand vine caldura, spre disperarea celor care incearca sa-i serveasca pe toti.

Du-te ma la tine la cosmelie cu atitudinea asta! Nu vrei sa le trimita clientul si vreo 400 ron avans sa aiba cu ce plati aia telefoane si net pina se intereseaza daca pot aduce o evacuare ? Iar daca tu esti disperat cand ai comenzi sau ai de muncit asta arata cine ''romanul'' ala de care zici mai sus !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex_en e foarte liniştit în viaţa de zi cu zi. Doar pe forum e tare in taste.Şi cam atât.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exemplu de politica de magazine pe care al trebui sa le sustinem "de facto " , doar pentru ca ei sunt "piata moto locala " si ei se schinuie sa serveasca comunitatea motociclistilor ( not ! ) :

- vreau sa imi cumpar bujii ( Denso , cf. manual service) ...pretul , la toate (dar absolut toate) magazinele moto : cca 45 /bucata ( +/- 5 lei).Dupa un minim research , le-am luat cu 22 RON/bucata de la un cunoscut magazin de piese auto.

 

De ce sa cumpar de la ei ? Ca sa sustin ce ? Bataia de joc? Sau ca sa vina un putzoi cu garaj (in care are minim 20 de mobre in orice moment) ....sa imi dea lectii de pricepere pe forum?

Nu , multumesc .

 

PS: sunt sigur ca exista si afaceri oneste si orientate catre clientii motociclisti. Numai ca nu le0am gasit eu , inca....

PS2 : exista cu siguranta service-uri moto profi . Am fost de curand clientul unuia dintre ele ( GRG).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mymoto - ....atitudine fata de client ok, ...

Tu ai avut noroc. :)

La mine a fost total invers.

 

Ma duc la ei anul trecut prin martie sa caut o viziera. Ma intreaba "baietzashul" de acolo: ce casca ai?

Ii spun: Probiker, ....si inca ceva pe care am uitat acum.

Zice: pfff, noi nu tinem ciurucuri. De ce nu-ti iei un Nolan ca e redus de la "x" la "y".

Ma uit la el stupefiat si zic: Prietene, am venit sa te intreb de un cacao de viziera nu sa-mi iau casca. Momentan pentru asta am bani.

Am plecat cu un gust amar de acolo.

 

Bottom line: De suma aia "y" la care era scazut Nolan-ul din "plastec", mi-am luat 2 casti de la altii si pt mine si pt pasager. Ambele au tot 5 puncte Sharp, deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun eu:

 

- daca ti se solicita mesaj pe telefon, dai mesaj;

- daca ti se solicita e-mail, dai e-mail;

- daca iti spun sa revii mai tarziu, revii mai tarziu.

 

Magazinele moto (sau service-urile) in perioada asta sunt mega asaltate de lucrari sau comenzi, pentru ca romanul inca nu vrea sa ia din banii de Mos Craciun sau banii de porc si sa puna la motor iarna. Asa ca tabara toti cand vine caldura, spre disperarea celor care incearca sa-i serveasca pe toti.

Aberezi grav prietene ! In magazinele astea de kakat din Romanica nu gasesti o husa moto,ca sa nu mai spun de vanzatori...nesimtire maxima !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun eu:

 

- daca ti se solicita mesaj pe telefon, dai mesaj;

- daca ti se solicita e-mail, dai e-mail;

- daca iti spun sa revii mai tarziu, revii mai tarziu.

 

Magazinele moto (sau service-urile) in perioada asta sunt mega asaltate de lucrari sau comenzi, pentru ca romanul inca nu vrea sa ia din banii de Mos Craciun sau banii de porc si sa puna la motor iarna. Asa ca tabara toti cand vine caldura, spre disperarea celor care incearca sa-i serveasca pe toti.

» Post actualizat in 03 Apr 2017 20:40

Sunt si astfel de specimene, dar e bine sa dai exemple concrete, cu link-uri sau poze, altfel e hatareala ieftina.

Cumpara de pe Aliexpress, si chinezii o sa faca bani si mai multi, iar la noi preturile o sa fie si mai mari.

ba cat abereaza asta....dafuq dude????? te plangi ca esti ocupat sa faci bani? vrei sa te caut eu cu banu pe acasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba sa ne faci si noua o poza cu toti clientii tai te rog...cand ii strangi tu pe toti intr-o garsoniera sa le faci o poza :)

 

my 2 bani (nici macar centi nu meriti )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experienta mea cu service-urile din Bucale.

 

Service S. V-strom: adus motocicleta cu 21 de litri de benzina, luat motocicleta cu 6 litri in rezervor. Explicatia: Am facut probe.No shit, pana la Buzau? Acelasi service S. Vino maine la 14 sa o iei. Ajuns la 14, constat ca mobra nu e gata. Scuze, vino maine tot la 14, paote e gata. Hai jet!

 

Service P. Hornet 600. Montat furtunele de la airbox in prea plin(sau ceva de genul. nu sunt mecanic) Rezultat: motocicleta facea ca un Mercedes din 78. Explicatia. E motocicleta veche, normal sa faca asa...Rezolvat la TNG care si-a pus mainile in cap cand a vazut grozavia.

 

Service PR. Mers cu Vulcan pt verificare joc supape. Plecat cu vulcan cu pofta de fluierat si scuipat ulei pe la suruburile din capacul de la cilindru. Pur si simplu nu s-a sinchisit sa le stranga.

 

Service G : dragstar 650. Curgea putin ulei pe la un surub . Mers la service. lasat motocicleta. Apoi m-a trimis mecanicul sa caut suruburi in Dedeman ca el nu are si nu poate sa lase magazinul singur. Macar nu m-a pus sa dau cu matura in curte.

 

Service J: plecat cu un trocarici Shadow de 125 cu dara de ulei. Intors, dat cu trocariciul in cap pana au rezolvat problema...

 

Harley Davidson. Mers la un shop pt revizia de primavara. La capacul de la ambreiaj ce sa vezi? Teflon in filete. WTFTSTWSW@# #!@%@^$???? Fostul proprietar a servisat-o la un foarte activ si efervescent mecanic de aici pe forum.

 

Magazin Moto K

 

Perioada craciunului. Am mers sa ma uit de o geaca de piele de roacker suparat. Angajatele nici nu m-au bagat in seama. Una ce avea talia cat Goldwing-ul baga de zor pe sub nas caltabosi in cabina de schimb :))) true story. cand a iesit, avea zeama verde pe tricou... bleah.

 

Cam asta e atitudinea

Edited by Nocturnus85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun eu:

 

- daca ti se solicita mesaj pe telefon, dai mesaj;

- daca ti se solicita e-mail, dai e-mail;

- daca iti spun sa revii mai tarziu, revii mai tarziu.

 

Magazinele moto (sau service-urile) in perioada asta sunt mega asaltate de lucrari sau comenzi, pentru ca romanul inca nu vrea sa ia din banii de Mos Craciun sau banii de porc si sa puna la motor iarna. Asa ca tabara toti cand vine caldura, spre disperarea celor care incearca sa-i serveasca pe toti.

Voi, cei care lucrati in servicii (si nu ma refer doar la service-uri, ci la tot ce tine de servicii), uitati o regula de baza: VOI traiti din banii nostri, nu noi din ai vostri.

Si lasa-ma sa explic: Tu ca si prestator de servicii, ai nevoie de clienti ca sa iti tii afacerea "pe plus". Mi se pare inimaginabil ca atunci cand cineva te intreaba daca poti sa-i oferi un serviciu sa-l iei cu "vrajeli" de genul: trimite-mi pe mail, sau, da-mi sms, sau revino mai tarziu. Cu astfel de atitudine, eventualul client incearca sa se descurce altfel (vezi cazul de fata cu eBay) si te da dracu' (in sensul ca nu mai apeleaza la tine). In acest fel, degeaba apar pe forumuri milogeli de genul: support your local shop, pentru ca nimeni nu va face asta.

 

E simpla lege: ma tratezi ca pe un "nimeni", te tratez in consecinta.

Problema e la voi nu la eventualul client. Voi pierdeti clienti si bani iar clientul ia din alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cate troace sinistre gata sa se descompuna circula pe strazi sub forma de "tzipla, boss", oricine stie sa tina o cheie in mana poa' sa faca bani fumosi de pe urma acestor motociclete. Si apoi sa se prezinte ca si mecanic. La fel, bajetii care au astfel de gioarse tre' sa se imbrace si ei... Momentan piata, oricum am da-o, e in ascensiune. Cand iar s-o duce-n cap ca-n 2009, atunci sa vezi ce furumos or sa se poarte baietii si o sa-si dea silinta pentru fiecare leu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi, cei care lucrati in servicii (si nu ma refer doar la service-uri, ci la tot ce tine de servicii), uitati o regula de baza: VOI traiti din banii nostri, nu noi din ai vostri.

Si lasa-ma sa explic: Tu ca si prestator de servicii, ai nevoie de clienti ca sa iti tii afacerea "pe plus". Mi se pare inimaginabil ca atunci cand cineva te intreaba daca poti sa-i oferi un serviciu sa-l iei cu "vrajeli" de genul: trimite-mi pe mail, sau, da-mi sms, sau revino mai tarziu. Cu astfel de atitudine, eventualul client incearca sa se descurce altfel (vezi cazul de fata cu eBay) si te da dracu' (in sensul ca nu mai apeleaza la tine). In acest fel, degeaba apar pe forumuri milogeli de genul: support your local shop, pentru ca nimeni nu va face asta.

 

E simpla lege: ma tratezi ca pe un "nimeni", te tratez in consecinta.

Problema e la voi nu la eventualul client. Voi pierdeti clienti si bani iar clientul ia din alta parte.

Tu vorbesti din auzite sau de unde vii cu ideile astea?

Iti spun eu cum e in realitate:

- iti da unu telefon ca are motorul X si ca vrea piesa Y.

- pentru a cere la rândul meu o oferta de la furnizori pentru piesa Y eu trebuie sa dau detalii concrete despre moto, si anume serie de sasiu, an de fabricatie, culoare eventual daca vrea o carena;

- io atunci iar tre sa sun clientul si sa.i cer datele respective

Deci, oricine suna, e îndrumat spre e.mail unde trebuie sa dea toate datele, sau sa vina personal la garaj si sa le comunice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai e o chestie, de care clientul nu tine cont: Noi nu stăm si asteptam sa sune lumea, nu adteptam pe X sa sune. Noi deja cautam piese pentru clientii P, R, S, T, U si V si dam zeci de telefoane si cerem zeci de oferte.

Asadar pentru a urmări comenzile e necesar e.mail.ul, obligatoriu chiar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca in viitor oricum n-o sa mai avem magazine moto. S-ar putea nici de alte feluri sa nu mai avem,

E o tendinta mondiala - totul se muta in online.

 

Probleme au si lanturile de hypermarket-uri. La ei nu se pune problema ca nu au bani sau ca nu pot / nu stiu sa-si instruiasca angajatii.

De multe ori si la hypermarket clientii vin, pipaie, probeaza si pe urma se duc acasa si comanda de pe net.

Macar hypermarketurile isi scot banii din vanzarea de mancare. Si profita si de comoditatea clientilor

- daca tot m-am dus sa-mi iau un kilogram de mere hai si pe la televizoare sa vad ce au si in loc de mere ma intorc acasa cu un Samsung

- fac promotii la produsele x, y, z ca sa imi lase impresia ca la ei gasesc cele mai ieftine produse si ma ard la produsele a, b, c pentru ca mie mi-e lene sa caut prin toate magazinele cel mai bun pret

- si nu e problema doar de lene - cumpar de la magazinul cel mai apropiat pentru ca m-ar costa mai mult timp si benzina sa colind prin 10 magazine in cautarea pretului celui mai mic

 

Apropo de angajati. Cred ca tine si de educatie, de cei 7 ani de acasa. Poti sa faci training cat vrei cu angajatii, daca ei sunt nesimtiti de felul lor or sa se poarte tot urat cu clientii.

 

Probleme de comportament (lipsa celor 7 ani de acasa) au de multe ori si clientii. E bine sa fii pretentios, sa nu tolerezi orice magarie ti-ar face vanzatorul, sa cumperi orice prostie iti vara sub nas. Clientii pretentiosi ajuta la cresterea calitatii serviciilor. Dar unii clienti exagereaza rau de tot.

- foarte multi au pretentia ca pentru 100 de lei pe care sunt dispusi sa-i cheltuie trebuie sa fie tratati ca stapani ai universului. Pentru 100 de lei se simt indreptatiti sa pretinda ca magazinul sa aiba stocuri de 100 de milioane si 10 vanzatori sa se ocupe exclusiv de ei. Pentru 100 de lei au pretentia sa stea de vorba nu cu un om simplu (de cele mai multe ori vanzatorii sunt oameni fara studii superioare si platiti cu salariul minim pe economie) ci cu un laureat al premiului Nobel care sa le raspunda la toate intrebarile posibile si imposibile care le-ar putea trece prin cap

- foarte multi vin de acasa cu samanta de scandal. Pretentios e una, dar pricinos (care cauta motiv de cearta din orice) e altceva

- au senzatia ca doar vanzatorul trebuie sa depuna eforturi, iar ei nu, dimpotriva trebuie sa zadarniceasca eforturile vanzatorilor. De fapt trebuie sa fie un dialog si un efort comun - Cer vanzatorului sa fie amabil, dar ar trebui sa fiu si eu amabil. Cer vanzatorului sa fie zambitor, ar trebui sa fiu si eu zambitor. E greu sa ii zambesti unuia care se uita incruntat la tine. Cer vanzatorului sa-mi dea informatii, trebuie sa ii ofer si eu informatii despre ce doresc, sa-l ajut sa caute informatia care mi-ar fi mie utila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai e o chestie, de care clientul nu tine cont: Noi nu stăm si asteptam sa sune lumea, nu adteptam pe X sa sune. Noi deja cautam piese pentru clientii P, R, S, T, U si V P, R, O, S, T, U' si dam zeci de telefoane si cerem zeci de oferte.

Asadar pentru a urmări comenzile e necesar e.mail.ul, obligatoriu chiar.

 

fixed

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexen -ai reapărut! Pe cine bati tu mă cu cheia de 32??? Si daca-ti urci nevasta in spinare, tot 1,40 ai. Vrei sa se supere clientul si sa va bata cu cureaua de la ceas? :)

Vezi-ti de cosmelia ta si lasa oameni mari in pace, veteranule de război! :).

Intr-o buna zi o sa sa vina cine nu trebuie la matale la cotet, evident o sa strici motoreta, ca esti specialist, si p-orma.... ;) .

On topic: De ce as susține un magazin moto de la noi daca are preturi exagerate sau/si servicii proaste?

Cumpăr de unde e mai ieftin. Daca e la un shop de la noi, foarte bine. Iau produsul de aici.

Daca e mai ieftin 'afara', il iau de acolo. Economie de piata. Cine poate, rezista. Cine nu, trage obloanele. Doar nu ne apucam nou sa reinventam roata.

Bine, lu' alexen cred ca nu i-ar fi greu sa reinventeze nici roata, plm, el scrie istorie...

P. S. Mai sunt si exceptii.

Cum a spus un coleg mai sus. Daca vreau sa probez ceva, mă duc in magazin. Daca il are, il cumpăr. Dar diferenta sa nu fie de 50% fata de pretul de on-line, ca altfel e de porc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai avut noroc. :)

La mine a fost total invers.

 

Ma duc la ei anul trecut prin martie sa caut o viziera. Ma intreaba "baietzashul" de acolo: ce casca ai?

Ii spun: Probiker, ....si inca ceva pe care am uitat acum.

Zice: pfff, noi nu tinem ciurucuri. De ce nu-ti iei un Nolan ca e redus de la "x" la "y".

Ma uit la el stupefiat si zic: Prietene, am venit sa te intreb de un cacao de viziera nu sa-mi iau casca. Momentan pentru asta am bani.

Am plecat cu un gust amar de acolo.

 

Bottom line: De suma aia "y" la care era scazut Nolan-ul din "plastec", mi-am luat 2 casti de la altii si pt mine si pt pasager. Ambele au tot 5 puncte Sharp, deci....

 

Nasoala faza, e de porc sa iei la misto clientul.

Cu mine s-au purtat bine si am plecat de la ei si cu cateva alte produse (maruntisuri) pe care nu planificasem sa le iau atunci.

De produsele chinezesti vandute la suprapret, de magazinele moto, nu mai zic... inteleg vama, tva, adaos comercial... dar de la 2-3$ la 20$ e o mica mare diferenta. Si se mai mira unii ca le vine clientul la garaj (pardon, service) cu piesele in punga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiecare cumpăra de câţi bani are. La mymoto am găsit cel mai bun preţ la cizmele Forma Touring, luat 37 şi 44, 500 lei perechea, transport moca. Peste tot era minim 570. În străinătate era mai scump, nu ar fi rentat.

Cât despre atitudinea posesorilor de dughene/garaj, mă uit după recomandări. Ocolesc măgarii şi hoţii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca in viitor oricum n-o sa mai avem magazine moto. S-ar putea nici de alte feluri sa nu mai avem,

E o tendinta mondiala - totul se muta in online.

 

Probleme au si lanturile de hypermarket-uri. La ei nu se pune problema ca nu au bani sau ca nu pot / nu stiu sa-si instruiasca angajatii.

De multe ori si la hypermarket clientii vin, pipaie, probeaza si pe urma se duc acasa si comanda de pe net.

Macar hypermarketurile isi scot banii din vanzarea de mancare. Si profita si de comoditatea clientilor

- daca tot m-am dus sa-mi iau un kilogram de mere hai si pe la televizoare sa vad ce au si in loc de mere ma intorc acasa cu un Samsung

- fac promotii la produsele x, y, z ca sa imi lase impresia ca la ei gasesc cele mai ieftine produse si ma ard la produsele a, b, c pentru ca mie mi-e lene sa caut prin toate magazinele cel mai bun pret

- si nu e problema doar de lene - cumpar de la magazinul cel mai apropiat pentru ca m-ar costa mai mult timp si benzina sa colind prin 10 magazine in cautarea pretului celui mai mic

 

Apropo de angajati. Cred ca tine si de educatie, de cei 7 ani de acasa. Poti sa faci training cat vrei cu angajatii, daca ei sunt nesimtiti de felul lor or sa se poarte tot urat cu clientii.

 

Probleme de comportament (lipsa celor 7 ani de acasa) au de multe ori si clientii. E bine sa fii pretentios, sa nu tolerezi orice magarie ti-ar face vanzatorul, sa cumperi orice prostie iti vara sub nas. Clientii pretentiosi ajuta la cresterea calitatii serviciilor. Dar unii clienti exagereaza rau de tot.

- foarte multi au pretentia ca pentru 100 de lei pe care sunt dispusi sa-i cheltuie trebuie sa fie tratati ca stapani ai universului. Pentru 100 de lei se simt indreptatiti sa pretinda ca magazinul sa aiba stocuri de 100 de milioane si 10 vanzatori sa se ocupe exclusiv de ei. Pentru 100 de lei au pretentia sa stea de vorba nu cu un om simplu (de cele mai multe ori vanzatorii sunt oameni fara studii superioare si platiti cu salariul minim pe economie) ci cu un laureat al premiului Nobel care sa le raspunda la toate intrebarile posibile si imposibile care le-ar putea trece prin cap

- foarte multi vin de acasa cu samanta de scandal. Pretentios e una, dar pricinos (care cauta motiv de cearta din orice) e altceva

- au senzatia ca doar vanzatorul trebuie sa depuna eforturi, iar ei nu, dimpotriva trebuie sa zadarniceasca eforturile vanzatorilor. De fapt trebuie sa fie un dialog si un efort comun - Cer vanzatorului sa fie amabil, dar ar trebui sa fiu si eu amabil. Cer vanzatorului sa fie zambitor, ar trebui sa fiu si eu zambitor. E greu sa ii zambesti unuia care se uita incruntat la tine. Cer vanzatorului sa-mi dea informatii, trebuie sa ii ofer si eu informatii despre ce doresc, sa-l ajut sa caute informatia care mi-ar fi mie utila.

Ai o bere de la mine pentru post.ul asta!

Toata stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba, da' asta nu zicea ca are coada la reparat motoare? Cand are timp sa scrie acilea?👀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o bere de la mine pentru post.ul asta!

Toata stima!

Dar ai ma timp?

Eu nu stiu cum de ai timp sa scrii pe forum la cate mobre ai de reparat :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...