Sari la conținut

Yamaha FZ6 vs Yamaha MT 03 vs Honda Hornet vs Kawasaki ER6n


dupre
 Share

Postări Recomandate

Pentru cum ai formulat tu problema , raspunsul este clar ER-6N. Repet , pentru termenii pe care i-ai mentionat tu.

Anul trecut am fost in aceeasi dilema ca tine , cu aprox. aceleasi alegeri de facut ( desi nu au legatura unele cu altele , sunt moto diferite , din clase diferite.) Doar ca aveam criteriul ABS.

Pana la urma mi-am luat Honda CBF600 SA . Happy , end of story.

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Suzuki.. Bandit si GSR 600 nu ma atrag, cel putin vizual. In schimb am gasit un alt model de la ei, Gladius care arata foarte bine si se gasesc modele relativ mai noi, 2009-2010.

 

Naveta o s-o fac in Bucuresti, cam 25 km zilnic dus intors pana la birou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca renunti la Bandit.

In fiecare zi abia astept sa ma urc pe el si cu greu ma dau jos.

Am la dispozitie si un hornet de care sunt multumit si ma simt bine si pe el, dar tot Banditul il am la inima :10:

Evident fiecare cu ce anume ii place si isi doreste.

 

post-95798-0-43985100-1491463392_thumb.jpg

post-95798-0-22129700-1491463404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă este vorba de navetă urbană, se schimbă treaba. Reintră în calcul MT-03. Nu este excepțional în afară, dar în oraș este super.

 

Gladius este de fapt un SV 650 neiubit, fiind evitat din cauza design-ului. Dacă-ți place cum arată, motocicleta este bună și reprezintă un compromis foarte ok între mers prin oraș și afară. Sună bine și trage bine, nu este la fel de moale ca ER6. Poate găsești unul și cu ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă este vorba de navetă urbană, se schimbă treaba. Reintră în calcul MT-03. Nu este excepțional în afară, dar în oraș este super.

 

...

Iegzakt asta i-am spus si eu,e un comuter excelent mai usor la kg ca toate celelalte.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Er6 este o moto ok, eu zic sa te orientezi la F pentru ca ajuta mult cand iesi din oras. Nu este o sportiva dar nu simti ca tragi de ea, motorul este cel mai mare avantaj cu ce cuplu ofera la ture joase si trafe din orice treapta, nu e nevoie sa mesteci prin cutie, frane ok, foarte fun pe serpentine. Cel mai mare dezavantaj ar fi furca fata prea moale dar daca nu dai ca nebunu in frane nu este deranjant. Plus vibratiile pe la 3-4k ture dar la un 2 in linie sunt de asteptat

Mt-03 este trict de oras, bandin mi se pare prea depasit tehnologic, hornet prea inghesuit.

Fz6 ar mai fi o varianta de luat in calcul sau diverson s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- FZ6 din 2008 are un coleg, am analizat-o, m-am urcat pe ea insa nu am mers propriu zis; ma sperie un pic ideea de 100 CP pentru 200 kg de motocicleta; in afara de motor pot sa zic ca-mi place

- ER6 se incadreaza la bani, nu am vazut insa pe nicaieri; am mers in poligon la o scoala moto pe un ER5, ce nu era limitat, si mi se parea destul de lesinat, in sensul ca in a 2-a nu accelera asa cum ma asteptam; totusi asta poate e un lucru bun, e "domolul" pe care il cautam

Nu e un raport de speriat, pe masura ce cresc caii abia devine mai interesant! :))

Si nu mai e nevoie sa stai sa vinzi dupa (pierdere).

Dar repet, pentru fz6 care e un motor liniar, fara surprize, trebuie sa stii sa fii retinut la viteza.

 

 

FZ6-fazer for the win. Puterea aia criminala de care te temi nici nu se simte in turele joase. Este foarte predictibila si are puterea distribuita liniar pe tot intevalul de turatie, nu prea are cum sa iti faca surprize neplacute.

Mie ER6 mi s-a parut cam ciudatel ca si pozitie, pare un pic mai sportiva si nu m-as fi vazut facand multi km fara sa ma oboseasca.

MT03... daca se strica singurul piston in padure pe undeva? ce te faci? :tomato:

Dap, Fazer am avut si eu si carena facea diferenta majora.

Buna aia cu stricarea singurului piston in padure!

:))))))))))

 

 

Eu unul nu m-am gandit niciodata la consum...totusi motorul e in primul rand o pasiune, un moft, dupa un mijloc de transport. Acum daca ia 10 la suta de km si nu ia 7 la suta...asta e.In afara orasului mai toate consuma decent[eu schimb sus la GSR si nu scap fara un 9 la suta in oras].

Tot pana in 3500 gasesti si GSR 600 model cu abs.

La 1200cc consumul e de 9.1-9.4 in oras. Who cares?

 

Singurul capitol la care vad castigator pe mt-03 este cel strict urban, consum si manevrabilitate.

Dar cand iesi din oras te cam ia somnul.

 

Am avut pe cineva care s-a cam chinuit sa vanda dupa aceea un er6. O fi piata mai limitata?

 

Ar mai fi si yamaha XJ6 (naked) la vreo 76-78 de cai parca. Ar fi mai in buget decat FZ6-le.

 

Cel mai bine te stabilesti la doua modele si vezi ce gasesti si pe piata.

Degeaba te fixezi pe unul si cauti de-ti ies ochii sau nu gasesti decat scumpe.

Fii realist, mobrele se vand si se cumpara mai des decat masinile.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii care ati avut MT-03 sau alte motociclete cu aceasta motorizare, am o intrebare pentru voi. La motorizarea de XT660 au fost niste probleme cu o piesa numita woodruff key -> cred ca este pana de la volanta dar nu sunt 100% sigur. Daca nu se rezolva la timp, crea un joc si cam bulea motorul. Stiti ceva de acest lucru si daca a fost rezolvat (in ce an / generatie)?

» Post actualizat in 06 Apr 2017 08:12

La asta ma refer:

 

 

"Common problem with loosen locknut on crankshaft or balancer shaft (beaten keys, and washers) in engine from xtz660 (szr660, mz etc.) after circa 30 k km.

Sounds pretty similar to problems with ending crank, can be serius problem, when balancer crash into the crankshaft..."

Vlade ceea ce spui tu e la modelul de motor de pe Tenere,pana in 2004 inclusiv.

Din 2005 este motorul ce l-am pus eu in linkul de mai sus si echipeaza Yamaha XT 660 R,xt 660 X,XT 660 Z Tenere,MT-03,Aprilia Pegaso 660 Strada/Factory/Fun/Trail,Derbi Mulhacen 659 si AJP PR7.Acest propulsor nu are nicio problema de genul.

Asta de la unul ce a avut Aprilia Pegaso 660 Fun din 2008 cu acest propulsor.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Cristi! De ajutor, ca de obicei!

Cu cea mai mare placere!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu pt Yamaha MT03,motor bulletproof.Varul meu are un XT660-R din 2005 si n-a avut nicio problema.Acum are undeva la 48k mile si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pe cineva care s-a cam chinuit sa vanda dupa aceea un er6. O fi piata mai limitata?

 

Ar mai fi si yamaha XJ6 (naked) la vreo 76-78 de cai parca. Ar fi mai in buget decat FZ6-le.

 

Cel mai bine te stabilesti la doua modele si vezi ce gasesti si pe piata.

Degeaba te fixezi pe unul si cauti de-ti ies ochii sau nu gasesti decat scumpe.

Fii realist, mobrele se vand si se cumpara mai des decat masinile.

Am avut si eu un er6f din 2008 la vanzare, cu ceva km dar in stare f f buna. Timp de 2 luni nu a intrebat nimeni de mobra, asa ca s-a dat in familie la un pret derizoriu, oricum era cea mai ieftina dupa net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un er6f din 2008 la vanzare, cu ceva km dar in stare f f buna. Timp de 2 luni nu a intrebat nimeni de mobra, asa ca s-a dat in familie la un pret derizoriu, oricum era cea mai ieftina dupa net

 

Nu stiu ce sa zic de asta, 2008 se gaseste la 2500-3000e, nu mi se pare deloc mai ieftina decat celelalte. Poate si din cauza ca e sezon si au crescut mult preturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că se referea strict la a lui, că era cea mai ieftină la vânzare în momentul respectiv. Iar prin "după net" nu cred că vrea să spună "în spatele internetului", ci de pe internet.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că se referea strict la a lui, că era cea mai ieftină la vânzare în momentul respectiv. Iar prin "după net" nu cred că vrea să spună "în spatele internetului", ci de pe internet.

"Ezact" asta vroiam sa spun, mersi.

Ca idee s-a dat la 1500€ neinmatriculata. Nu sunt cautate motocicletele care nu au caracter, cred, sa nu mai zic ca majoritatea se uita numai numai la ss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fz6 clar, mai ales ca ai experienta cu 400cc pe 130 kg, nu iti inteleg teama de 100 cai cum ziceai.

poti lua in calcul si cbf daca vrei neaparat ABS, dar este carburatie, mai incomod putin fata de injectie, in rest super mobra.

de gsr nu stiu ce sa zic, ca toata lumea stiu de eterna problema cu fisurarea cadrului.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fz6 clar, mai ales ca ai experienta cu 400cc pe 130 kg, nu iti inteleg teama de 100 cai cum ziceai.

poti lua in calcul si cbf daca vrei neaparat ABS, dar este carburatie, mai incomod putin fata de injectie, in rest super mobra.

de gsr nu stiu ce sa zic, ca toata lumea stiu de eterna problema cu fisurarea cadrului.

 

Bafta!

Sunt cazuri de fisurarea cadrului asa din senin? Stiu sensibilitatea din cauza gaurilor in cadru insa sa crape asa din senin..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este un FZ6 Fazer S2 cu ABS la Dual in magazin cu 3500. Are tobe aftermarket si suport de topcase. Parca era 3500.


» Post actualizat in 06 Apr 2017 15:56

Despre asta e vorba... Era anunt in parbriz cu 3500 saptamana trecuta.

 

http://www.motociclete.com.ro/news/154/15/Yamaha-FZ6-Fazer-S2-ABS-2009/d,Simplex_Detail.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am mers 2500 km, 600/pe zi cu un er6n 2016 model, pana la moto gp in cehia si pot sa zic urmatoarele :

1. In oras e super motoreta, trage bine pana la 100, suna frumos motoru stock. Te unge pe suflet cu bubuie :)

2. In afara de la 150 nu mai e fun. Se duce 200 doar la vale, iar daca ajungi cu 170 in spatele unei masini tremura toata de la curentii de aer.

3. Lipsa parbrizului iti zmulge casca de pe cap, te sugruma curelusa de prindere.

4. Eu vin de pe un cbr f4i sport de 100 cp pe care il alergam cat puteam si e diferenta mare de putere dar si pozitie.

5. la viteza mare 170 ... eu 140 kg, consumul este cu 1 l mai mult decat la honda rr 600, fz6 fazer si tdm 900. Desi 170 a fost cam top speed pt er6n. Problema a fost rezervorul mai mic 15l.

6. Pertotal mi a placut motoreta. Si Abs ul face toti banii, daca esti incepator iti recomand sa iei cu abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cazuri de fisurarea cadrului asa din senin? Stiu sensibilitatea din cauza gaurilor in cadru insa sa crape asa din senin..?

Nu cunosc cauza cu exactitate, stiu ce am citit despre acest model.

Si Cesar parca pusese mai demult pe topicul de GSR o poza cu un astfel de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc cauza cu exactitate, stiu ce am citit despre acest model.

Si Cesar parca pusese mai demult pe topicul de GSR o poza cu un astfel de exemplu.

Una este o sensibilitate din cauza "gaurilor" din cadru care vin din fabrica, alta e sa crape asa din senin. Daca faci wheelie si o dai peste cap, sansele sunt mult mai mari sa se fisureze cadrul decat la alt model. Eram curios de cazuri dubioase, mers normal si fisurat, fara cazaturi, stunt-uri si altele. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...