Sari la conținut

Probleme franare Intruder VS800


Regele
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Va rog sa ma ajutati cu o problema: in momentul in care pun frana nu mai revine pedala la maxim, imi ramane apasata putin si ramane si becul aprins de la frana.

Am observat ca arcul de la tamburi de pe exterior este k insa nu tine intins cablul, nu il trage indeajuns.Poate fi o problema si la interior, adica sa trebuiasca schimbati tamburii? (am atasat si poza).

 

O am de 1 saptamana si nu ma pricep asa ca nu ma bubuiti. :)

 

Multam'!

post-93062-0-05200200-1491642026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut Toma Daca nu te pricepi, cel mai bine te duci la cineva care se pricepe. La cum prezinti problema, eu as incepe cu verificarea nivelului de lichid.. de obicei, becul ramane aprins cand nu ai suficient lichid. Si poate fi o cauza si pt ca nu revine pedala de tot. Daca astea sunt ok, atunci o iei pe fir: pompa de frana (scurgeri, culisarea pistonului), ansamblul de franare de la roata (curatare, verificare arcuri, starea placutelor de frana, etc) si cablul de frana (stare, culisare). Fiind vorba de frane, cu atat mai mult iti recomand un 'doctor'..


PS.Raspunsul este de pe grupul FB- Intruder Owners Club Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie verificati sabotii,data roata jos si vezi daca nu ai ajuns la nituri (ferodouri uzate trebuie inlocuite),nu este sistem cu lichid de frana.Trebuie sa verifici daca frana este pe cablu sa culiseze usor mjlocul cablului sa nu fie spire rupte.Daca nu te descurvi trebuie sa o duci la service.Spor la mesterit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un lob excentric acolo care atunci cand tu pui frana ala isi schimba unghiul si cracaneaza sabotii.

Deobicei se blocheaza de la spalat cu solutii de spalatorie auto ...

Se poate cutata, insa nu merge pe afara nici daca ii dai zeama cu usturoi. Trebuie sa dai roata jos, se desface partea care prinde cablul, apoi se impinge (in cazul tau prin wd40 si ciocaneala) lobul excentric in interior. Il cureti bine cu scotchpad (sau la perie de sarma rotativa) apoi cureti gaura de unde l-ai scos cu o periuta de plastic sau alama... Apoi pui un pic de vaselina pe adancitura din axul lobului.

Succes la mesterit

Daca tot faci operatiunea asta mai da cu un smilgher de 80-120 pe sabotii de frana cat sa-i cureti de luciu si pe interiorul tamburului.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Salutare sunt recent posesor a unui susuki intrudar 1800 și am o dilemă frânarea este mai eficienta  fata decât sau ambele(am căzut cu ia evitându-l pe unu care mia ești în fața punând numai frâna fața )aștept niște sfaturi legate de acest motor.va mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...