Sari la conținut

buson baie ulei blocat


Postări Recomandate

Exact, asta-i scula. Eu am modelul mai mic.

S'apoi da-le incolo de denumiri, ne legam la cap fara se ne doara. Important este sa ajutam omu' sa rezolve problema.

S-auzim numa' de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ok, ma dau batut, sunt unii pe aici care posteaza numai de dragul de a contrazice (nu ma refer la tine nervule, este aiurea sa ne contram in denumiri), fara a oferi solutii reale pentru a rezolva problema colegului. Tonul pe care o fac denota un comportament de "tzatza" care le stie pe toate si care numai civilizat nu este. Apelative ca "habarnardisti" nu face cinste utilizatorului. Anonimatul forumului, din pacate, permite multor neciopliti sa jigneasca aiurea.

tu esti ala friend, tu m-ai contrazis pe mine , clestele pe care l-am postat eu desface instant fara greturi, nici macar nu te chinui ... dar tu nu prea ai pus mana sa faci nimic ,dezvolti teorii pe internet.

 

 

eu zic sa vina nenea ala cu electroeroziunea CNC sa faca un hexagon interior ca sa-l scoata cu inbus !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca bati cu aia in dopul de la ulei ai sanse mari sa spargi baia de ulei.

Gresit. Mare parte din forta ciocanului se transforma din rectiliniu in rotativ ... Ma rog momentul fortei sau cum se cheama treaba acolo. Am desfacut suruburi de carena cu asta si nu s-a spart nimic. Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit sa-l desfaci, crazy_mouse_87? Ca pe aici tot se contrazic oamenii astia... Spune-ne si noua ce ai reusit ca suntem curiosi :) Sau tu doar ai lansat pastila si, de fapt, ai schimbat uleiul de mult si te plimbi de numa' numa', lasand fraierii sa se certe ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit. Mare parte din forta ciocanului se transforma din rectiliniu in rotativ ... Ma rog momentul fortei sau cum se cheama treaba acolo. Am desfacut suruburi de carena cu asta si nu s-a spart nimic.

fierul in care e infipt surubul carenei nu e casang asa cum e baia de ulei din aluminiu. Trimite destul soc si in piesa. Eu prefer sa pun o tubulara bine aleasa - fara sanfren pt a prinde cat mai mult pe laturile surubului si sa lovesc in antrenor cu ciocanu pentru a avea doar cuplu de desfacere. Fiecare face ce vrea (am si eu o scula de soiul ala acasa si mai stiu si tehnica de la ij la care nu ii desfaceai suruburile sau le stricai daca nu dadeai 2 ciocane in surubelnita inainte sa vrei sa le desfaci )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cea mai indicata e metoda cel mai putin distructiva pentru buson. Si aia nu e in nici un caz "moxul".

 

Daca busonul nu e rotund deja - atunci cheia tubulara de impact cu 6 laturi + soc(cu ciocanul sau pistol cu bataie) e varianta cea mai potrivita.

Cheia hexagonala antreneaza pe laturile hexagonului, nu pe colturi ca cheile cu 12 laturi (poligonale), deci suprafata mare de contact; socul ajuta la "ruperea" aderentei generate de oxizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E sfânta garnitura aia de cupru,că strangulare prea tare și blochezi bușonul sau riști să nu il strangi cum.trebuie și la monocilindrice care vibrează​ pățești că mine,de desface in mers și îți vine tot uleiul pe roata spate și în mers nu e tocmai plăcut.Garnitura de cupru plus cheie bună și dinamometrica că sa fie sfânt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bujii daca e e din oţel. As avea retineri in utilizarea cheilor de impact, mai ales a celor pe baza de ciocan. Exista tubulare mai destepte decat hexagonalele, sunt lobate si aplica forta pe laturile hexagonului. Ca buba ma gandesc ca nu e forta insuficienta, ci imposibilitatea de a o aplica pe un buşon maltratat. Care de regula se fwte in timp, deci poti pregati unul nou pt urmatorul schimb cand vezi ca incepe sa arate nasol. Garnitura e 2-3 lei la bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...