xt600 Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Vreau sa vad si eu o cursa pe care o castiga construind pozitie dupa pozitie sau conducand cap-coada cursa. Lorenzo cu siguranta era capabil de asa ceva, Mav inca nu m-a convins ca a ajuns la acel nivel. Exact Lorenzo nu este exemplul de dat la situatia invocata de tine. Lorenzo, ori pleca ca din pusca si incerca sa puna distanta intre el si restul lumii, ori era baiat de pluton. De cand il stiu eu, cel putin la clasa MotoGp, nu am vazut vreo cursa in care sa isi construiasca victoria, pozitie cu pozitie. De curse de recuperare, nici vorba. Nu poate asa ceva. El e rider, nu racer. E diferenta intre una si alta. La ora actuala, doar doi oameni pot face ceea ce spui tu: Rossi si MM. Quote Link to post Share on other sites
prafrau Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Nu a facut nici un late apex ma maestre ma,ci a urmat trasa ideala francezul.Se vede foarte clar pe aerial view trasa lui Zarco atat inainte cat si dupa acel viraj.Se vede perfect de sus,Zarco a intrat si a ramas pe trasa ideala,bifand si apex'ul din 2 dar si mai departe in 3,etc. fix pe trasa ideala din vibrator in vibrator a mers, pacat ca mai era unul in paralel cu el pe care l-a impins in afara pistei ca nu mai avea loc daca ii mai dadea si un picior era clar de la cine a invatat manevra inteleg de ce se discuta incidentul de cursa, nu prea inteleg atractia pentru telenovelele de dupa ce isi dau casca jos singurele dati cand ceea ce zic oamenii aia e interesant e cand spun ceva amuzant, de obicei neintentionat e un fel de masterchef, de parca m-ar interesa pe mine ce simte ala cand taie varza Quote Link to post Share on other sites
Method Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 (edited) Vai va multumesc,va multumesc Stiu ca o mai iau pe campii,lipsa de ocupatie cateodata,rog colegii sa ma ierte. Nu uit. Dar spre deosebire de altii, nu uit nici ca Rossi a avut si are mari probleme de adaptare la modelul YM1 2017, probleme care nu sunt rezolvate inca in totalitate. Nu uit nici cum Lorenzo a inceput 2015 ca o testoasa datorita unor probleme similare de adaptare dar odata rezolvate, a inceput sa recupereze vizibil teren. Dupa mine omul de batut in 2017 e tot MM doar ca Yama >>Honda..deocamdata. As risca sa zic ca Mav e cam la acelasi nivel cu Rossi, doar ca mosu inca mai cauta ceva trepte in cutia de viteze. Mi se pare mie sau Rossi incepe sa semene in declaratii cu Lore Pai daca "this is racing" , apai "this is racing" sa fie!!! Pai dupa ce tu ai mers la intimidare toata viata, e frumos nene Rossi sa te legi de bietu' Zarco si sa-i zici "ciocu' mic"? Mai lipsea semnul cu "zip-it" Da,normal ca sunt speculatii ce spun eu.The facts sunt doar rezultatele de pana acum.Alte facts nu avem deocamdata.Putem doar sa speculam. Si dupa mine omul de batut in 2017 e tot MM,pentru ca are viteza dar e si "streetsmart".Mav e mai virginel asa...Dar da,intradevar,Honda e mai slaba simtitor decat Yamaha in 2017,dar pe circuitele cu viraje lente uite ca inca e avantajata.Nu mult,dar are un edge.Insa per total,da,Yamaha e nr.1.Insa dupa parerea mea asta face lucrurile si mai interesante,pentru ca daca MM avea o moto atat de maleabila ca Yamaha,merea prea bine si era no contest.Asa tre sa transpire,sa puna osul la munca. Mav pe de o parte e mai bun ca Rossi,pentru ca s-a adaptat efectiv INSTANT la Yamaha in timp ce Rossi care e de coispe ani pe aceeiasi moto are probleme cu modelul 2017.Iar viteza lui Mav se vede ca e superioara.Insa pe cealalta parte,cred ca Rossi va fi mai abil decat Mav.Iata ca noul Robotzel incepe sa isi arate slabiciunile,eu zic ca la aceasta etapa MM l-a lucrat psihologic si indiferent de ce Zice #25,l-a facut sa forteze si sa se imprastie. fix pe trasa ideala din vibrator in vibrator a mers, pacat ca mai era unul in paralel cu el pe care l-a impins in afara pistei ca nu mai avea loc daca ii mai dadea si un picior era clar de la cine a invatat manevra Pai ghici ce,trasa ideala asa e,din vibrator in vibrator,de pe o parte pe alta,asa e treaba asta cu cursele. Zarco nu l-a atins pe Rossi,si nici nu il atingea chiar daca Rossi adopta trasa larga,nu mai putea sta langa el.Nu cred ca ar fi fost contact in nici un moment intre ei. Mai mult de atat nici nu mai e de zis.That's racing. e un fel de masterchef, de parca m-ar interesa pe mine ce simte ala cand taie varza Asta a fost prea tare. Edited April 25, 2017 by Method Quote Link to post Share on other sites
Trotinel Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Analiza in slow motion. Quote Link to post Share on other sites
Nechifor Solitaru' Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 E destul de clar - a gresit in virajul anterior, a lasat liber interiorul si Zarco s-a bagat acolo. Cred ca s-ar fi bagat orice alt pilot. Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 inteleg de ce se discuta incidentul de cursa, nu prea inteleg atractia pentru telenovelele de dupa ce isi dau casca jos singurele dati cand ceea ce zic oamenii aia e interesant e cand spun ceva amuzant, de obicei neintentionat e un fel de masterchef, de parca m-ar interesa pe mine ce simte ala cand taie varza hm...sa fie..: 1. pentru ca esti o persoana "shallow"? 2. pentru ca in cursa nu se intampla mare rahat si romanului ii place scandalul 3. ...??? 4. PROFIT! Quote Link to post Share on other sites
ZaiR Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 (edited) Cat o fi cota la pariuri ca iese Rossi campion? Ia sa ma duc sa pun 100 de lei. Cand doi se cearta... Si asa va fi Obiectiv vorbind, Zarco a făcut "o golaneală". Intr-un viraj normal, rapid, traiectoria este oarecum simetrică față de apex. Un "late apex" înseamnă că vii tare si mai aproape de apex, câștigi timp pe apropiere, dar apoi ieși mult în exterior, trebuie să scazi mult viteza să iei virajul cu rază mai mică si de obicei, per total, pierzi timp. Zarco, a venit în late apex, dar apoi a frânat blocând trasa pe care era înscris Rossi mergând in paralel cu el împingându-l spre exterior si normal îl obligi pe ăla sa rămână în spate. Treaba este cam forțată, cu risc de coliziune. Sansa mai bună să rămână pe mobra o are cel de la interior. La moto2, unde motoarele sunt foarte apropiate este o metoda standard de intimidare. Un fel de "depășire ostilă". La clasa mare Zarco încă nu este în aceeași ligă cu băieții mari de uzina. A fost un fel de "vitejie gratuită" de palmares cel mult. Pana la urma a ramas 5s in spatele lui Rossi. A fost, să zic așa, o sâcâială. Singur a recunoscut că mergând în spatele lui Rossi a învățat foarte multe, rămânând uimit de cat de bine stoarce ăsta totul, din motorul ăla. Normal ca Rossi să-i transmită, clar si răspicat: Băi pwlică, stai, învață și când vei știi, vino să ne batem. Până atunci nu mă deranja. Avem țeluri diferite. Ca să înțelegem mai clar, chestia asta o faci când esti la 0.2s in spatele unuia si forțezi apropierea. Problema este ca tu treci in fata pierzând încă 0.1s pe viraj (late apex) dar, depășindu-l îl încetinești pe celălalt cu 0.3s față de timpul lui normal. "Amănuntul" asta l-a sâcâit pe Rossi, care instantaneu a ieșit din clinci băgând mâna în gaz având asfalt in exteriorul pistei in zona aia... Eu Nu creeeed!!! : )))))) Cu Method langa tine, folosesti carbonul si toti achiotantii lui, pana ajungi pe Luna. := )))) E destul de clar - a gresit in virajul anterior, a lasat liber interiorul si Zarco s-a bagat acolo. Cred ca s-ar fi bagat orice alt pilot. trebuie sa te si bati pentru titlu. De exemplu Lorenzo nu mai are ce cauta in liga aia Edited April 26, 2017 by ZaiR Quote Link to post Share on other sites
Method Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 ........ Cu Method langa tine, folosesti carbonul si toti achiotantii lui, pana ajungi pe Luna. := )))) Ce rau esti maa Si asta doar ca sa te enervez : Se pare ca mai multa lume gandeste ca mine,pentru ca BMW va scoate in toamna o motoreta despre care multi de aici spuneau ca nu are cum sa functioneze bine : un HP4 cu cadru full din carbon - link Cum ar zice poetul : "welcome to the desert of reality" Asteptam desigur lamentarile celor care spuneau ca asa ceva nu are cum functiona pt ca "daca functiona o foloseau ei demult in motogp,au probat si au vazut ca nu mere" Uite ca din toamna,va fi o motoreta accesibila publicului larga care va fi mai avansata tehnologic decat prototipurile de gp. Enjoy Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 inapoiati germanii astia, bascula e tot din fonta. Quote Link to post Share on other sites
Zimbrutza Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 un nou gimmick de marketing bavarez. nothing to see here, move on Quote Link to post Share on other sites
blocnotes Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Salutare, Niste chestii amuzante la cursa de moto 2 din partea lu Alex Cocu ( care cred ca este fanul lui Alex Marquez) : - Alex Marquez i-a facut cadou victoria lui Morbidelli (dupa ce a iesit larg in turul 4 intr-un viraj) . Asta a zis-o la rezumat , dupa ce Morbidelli a mers dumnezeieste (parca e Stoner din perioada Honda sau Lorenzo cand pleca din pole ) - Dupa ce Alex Marquez a iesit larg si l-a depasit si Luthi si Morbidelli dupa cateva tururi zice : "acum o sa il depaseasca pe Luthi si dupa aceea pe Morbidelli" dupa cxe nu mai avea nici o treaba cu cei doi - Strategia lui Alex Marquez a fost prea bine gandita de aceea l-a depasit Takaaki Nakagami Alex Marquez a terminat pe 4 la 3 secunde fata de cel de pe 3 Quote Link to post Share on other sites
florinelu07 Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Ce rau esti maa Si asta doar ca sa te enervez : Se pare ca mai multa lume gandeste ca mine,pentru ca BMW va scoate in toamna o motoreta despre care multi de aici spuneau ca nu are cum sa functioneze bine : un HP4 cu cadru full din carbon - link Cum ar zice poetul : "welcome to the desert of reality" Asteptam desigur lamentarile celor care spuneau ca asa ceva nu are cum functiona pt ca "daca functiona o foloseau ei demult in motogp,au probat si au vazut ca nu mere" Uite ca din toamna,va fi o motoreta accesibila publicului larga care va fi mai avansata tehnologic decat prototipurile de gp. Enjoy Zizek este ce vrei tu, dar nu poet... Quote Link to post Share on other sites
Method Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 (edited) inapoiati germanii astia, bascula e tot din fonta. Intradevar Ma intreb insa de ce... un nou gimmick de marketing bavarez. nothing to see here, move on Mda,numa ca gimmicku asta la 171kg la plin e cu 35 (treizecisicinci) de kile mai usor decat modelul normal.Fain gimmick,nu?Iar cadrul este cu aprox 7kg mai usor decat cadrul normal de "fer". Motoreta e mai usoara decat actualele motociclete ce merg in wsbk la ora actuala,e mai usoara si decat modelele de 600 de strada,alea care au mai ramas. So,nice gimmick... Acesta este un gamechanger.Stiu ca expresia asta e folosita la exasperare,dar chiar asa e.La fel cum a fost in 2009 un gamechanger si motoreta initiala. De ce?Pentru ca peste vreo 2-3 ani,undeva in 2020 cand va aparea noul S1000RR,care acum dupa facelift e in al doiea ciclu de viata,ghiciti ce cadru ii vor pune.Roti nu stiu,ca e complicat,si sunt extrem de scumpe,dar cadrul in mod clar va fi asta.Si nu va fi ca asta cu 35kg mai usoara,va fi cu 15 sa zicem,dar deja cand vii cu moto care au la plin 180-185kg,e deranj,pentru ca concurenta e departe. Deci nu chiar un gimmick as zice eu,din moment ce datorita acestui artificiu e sub greutatea unui ss... Sau bine,poti sa te ascunzi cu capul in tarana sa ii spui un gimmick un publicity stunt un ce vrei tu,pana te va musca de cwr pe strada.Situatia insa nu se schimba.Asta e viitorul fie ca place unora sau nu. Zizek este ce vrei tu, dar nu poet... E bine ca stii de unde e citatul,nu ma asteptam Edited April 26, 2017 by Method Quote Link to post Share on other sites
addrianii Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 (edited) Ce rau esti maa Si asta doar ca sa te enervez : Se pare ca mai multa lume gandeste ca mine,pentru ca BMW va scoate in toamna o motoreta despre care multi de aici spuneau ca nu are cum sa functioneze bine : un HP4 cu cadru full din carbon - link Cum ar zice poetul : "welcome to the desert of reality" Asteptam desigur lamentarile celor care spuneau ca asa ceva nu are cum functiona pt ca "daca functiona o foloseau ei demult in motogp,au probat si au vazut ca nu mere" Uite ca din toamna,va fi o motoreta accesibila publicului larga care va fi mai avansata tehnologic decat prototipurile de gp. Enjoy S-au luat dupa Ducati care da, are si cadru si bascula si jantele din carbon Scuze pt. Off-topic Edited April 26, 2017 by addrianii Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 ducaty 1 - 0 bmw Quote Link to post Share on other sites
September Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Vehicule comerciale. Ușoare si scumpe. De la 0 la 90% își fac treaba. De acord. Dar competiția începe de la 97%... Quote Link to post Share on other sites
paulynos Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Pai da , dar ideea este ca in SBK si alte competitii sunt impuse niste restrictii in modificarile aduse modelelor de strada. Una dintre cele mai importante ar fi cadrul din cate stiu. Si asta face BMW, baga in serie cadrul asta smecherit ca sa aduca un plus pe grila competitionala. Quote Link to post Share on other sites
gabitzu Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Poor Maverick Crashales si Failenzo Quote Link to post Share on other sites
Gonzales Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Uite ca din toamna,va fi o motoreta accesibila publicului larga care va fi mai avansata tehnologic decat prototipurile de gp. Enjoy "The one big downside is the HP4 RACE's singular purpose - this is a track-only bike, and not homologated for road use". .... £68,000 superbike Quote Link to post Share on other sites
P T R Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Offtopic http://m.crash.net/motogp/news/244943/1/motogp-fan-tv-charley-boorman-who-would-have-believed-it.html Quote Link to post Share on other sites
evil1 Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Exact Lorenzo nu este exemplul de dat la situatia invocata de tine. Lorenzo, ori pleca ca din pusca si incerca sa puna distanta intre el si restul lumii, ori era baiat de pluton. De cand il stiu eu, cel putin la clasa MotoGp, nu am vazut vreo cursa in care sa isi construiasca victoria, pozitie cu pozitie. De curse de recuperare, nici vorba. Nu poate asa ceva. El e rider, nu racer. E diferenta intre una si alta. La ora a ctuala, doar doi oameni pot face ceea ce spui tu: Rossi si MM. Vezi mai jos cu bold. Vreau sa vad si eu o cursa pe care o castiga construind pozitie dupa pozitie sau conducand cap-coada cursa. Lorenzo cu siguranta era capabil de asa ceva (de condus cap-coada), Mav inca nu m-a convins ca a ajuns la acel nivel. Nu Lor era dat ca exemplu pt construit curse ci Mav... numai ca Mav le-a construit pe primele 2 si cu ceva bafta, pt ca desi a plecat din pole, a avut de facut munca de recuperare neavand inca starturi puternice. Iar recuperarea a fost facilitata (si) de cazaturi la varf. Accentul era asadar pe Mav, care cel putin pe mine nu m-a convins ca e la nivelul lui Lor in perioada Yamaka. Iar discutia era in contextul in care Method nu ii dadea nicio sansa lui Ross in fata lui Vinales, uitand ca Ros nu se pricepe la "gadget-urile" astea noi deocamdata, ca orice moș Nu este un secret pentru nimeni ca Lorenzo a fost intotdeauna f rapid in calificari, la GP fiind detronat in recordurile de circuit (pe unele) doar de Stoner + Ros(mai rar) iar mai tarziu de MM. De aceea si detine mai multe pole-uri decat Rossi -marginal e drept- insa intr-un numar mult mai mic de sezoane disputate. Este brand-ul lui: rapid in calificari, start din tun, un prim tur in forta, apoi detasare+gestionare cursa, preferabil in conditii ideale. Si..cu toate ca nu e bun in trafic, a demonstrat in multe randuri ca stie sa se descurce in batalii 1:1. Quote Link to post Share on other sites
xt600 Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Vehicule comerciale. Ușoare si scumpe. De la 0 la 90% își fac treaba. De acord. Dar competiția începe de la 97%... Ai pus punctul pe I. O tehnologie noua nu este neaparat mai buna, mai performanta a priori. Ori asta nu se poate verifica decat in competitii de varf, unde se merge la peste 100%. Acolo, marea tehnologie poate sa dea chix. Asa, ca gaselnita de marketing, ca sa ia ochii amatorilor si fanilor marcii, da bine. Eu astept sa le arate samuraii cum se face o motocicleta de genul asta. Si daca aia nu se baga, este clar ca inca tehnologia nu este suficient de matura, ca sa ofere produse fezabile dpdvd al costurilor, fiabilitatii, sigurantei in exploatare si PERFORMANTELOR » Post actualizat in 26 Apr 2017 18:58 Pai da , dar ideea este ca in SBK si alte competitii sunt impuse niste restrictii in modificarile aduse modelelor de strada. Una dintre cele mai importante ar fi cadrul din cate stiu. Si asta face BMW, baga in serie cadrul asta smecherit ca sa aduca un plus pe grila competitionala. Pai, exact ceea ce spuneam. S-ar putea ca acel cadru de cf sa nu fie un plus. Dimpotriva. Asa cum si mult laudatul BMW S1000RR, arata bine pe hartie, dar in competitiile majore, este pe nicaieri. Quote Link to post Share on other sites
evil1 Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 arta de a pilota: next level. merita vazut articolul. http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/climbing-mount-everest au cam stropit-o baietii Quote Link to post Share on other sites
xt600 Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 @evil1 vom vedea evolutia lui MV sezonul asta, dar daca iti aduci aminte, Lorenzo a avut un sezon de debut cu Yamaha, dezastru. Ori Mav a debutat la Yamaha cu doua victorii, dominatie clara, la toate capitolele,etc. Si daca mai luam in discutie si prestatiile cu Suzuki, ma tem ca sta mai bine la capitolul debut decat Lore. In contrapartida, Lorenzo a avut niste prestatii de-a dreptul penibile anul trecut. Iar sezonul asta...of,off, mai, mai... Quote Link to post Share on other sites
Method Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 (edited) ..... Accentul era asadar pe Mav, care cel putin pe mine nu m-a convins ca e la nivelul lui Lor in perioada Yamaka. Iar discutia era in contextul in care Method nu ii dadea nicio sansa lui Ross in fata lui Vinales, uitand ca Ros nu se pricepe la "gadget-urile" astea noi deocamdata, ca orice moș Mai,asta cam asa e. Sper,desi se stie ca nu sunt un fan al moshului,dar nici nu il urasc dupa cum cred unii,sper ca Rossi sa isi bage si el coada intre cei 2 si sa avem o batalie in 3 pentru titlu,pentru ca ar fi mai frumos,mai antrenant. Sper dar nu cred. Nu este un secret pentru nimeni ca Lorenzo a fost intotdeauna f rapid in calificari, la GP fiind detronat in recordurile de circuit (pe unele) doar de Stoner + Ros(mai rar) iar mai tarziu de MM. De aceea si detine mai multe pole-uri decat Rossi -marginal e drept- insa intr-un numar mult mai mic de sezoane disputate. Este brand-ul lui: rapid in calificari, start din tun, un prim tur in forta, apoi detasare+gestionare cursa, preferabil in conditii ideale. Si..cu toate ca nu e bun in trafic, a demonstrat in multe randuri ca stie sa se descurce in batalii 1:1. True. Lorenzo totdeauna a fost extrem de bun in batalia cu circuitul ca sa zic asa.Si asta mai ales in conditiile in care avea parte de un motor maleabil si ascultator cum era Yamaha. Fugea de confruntari si le evita in general,pentru ca isi facuse acea strategie stil Schumacher : pole,fast laps si management.Bine,e solutia logica si cea mai safe de castigare a unei curse.Insa trebuie sa si poti sa o faci si sa ai si materialul tehnic necesar la dispozitie.Insa da,cand era ajuns din urma se lupta de la egal la egal si cu Rossi si cu MM,care zic eu ca sunt cei mai buni la astfel de chestii.Da,nu ii convenea,dupa aia tot bombanea ba ca ala a fost prea violent,ba ca alalalt l-a incomodat,ca o baba.Insa statea in linie cu ei fara probleme.Ceea ce inca nu se poate spune despre Vinales. Vinales nu pare a fi agresiv.Rossi era agresiv desi era elegant.MM nu mai zic,cred ca e mai agresiv decat era Simoncelli.Vinales....nush ce sa zic.Dar in mod clar vom vedea in 2017.Isi va da "bacaloreatu" arta de a pilota: next level. merita vazut articolul. http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/climbing-mount-everest Da,am citit si eu articolul ala.Merita.Interiviuri cu vechii piloti de la 500 care il analizeaza pe MM cel zurliu si constata ca acum,datorita puterii marite a motoarelor si a unified software,o moto actuala de gp necesita cam tot atata efort pe cat necesitau mai demult cele de 500 2t.Si pe deasupra sunt cu 40 de kile mai grele. Ai pus punctul pe I. O tehnologie noua nu este neaparat mai buna, mai performanta a priori. Ori asta nu se poate verifica decat in competitii de varf, unde se merge la peste 100%. Acolo, marea tehnologie poate sa dea chix. Asa, ca gaselnita de marketing, ca sa ia ochii amatorilor si fanilor marcii, da bine. Eu astept sa le arate samuraii cum se face o motocicleta de genul asta. Si daca aia nu se baga, este clar ca inca tehnologia nu este suficient de matura, ca sa ofere produse fezabile dpdvd al costurilor, fiabilitatii, sigurantei in exploatare si PERFORMANTELOR Da,corect,o tehnologie noua nu e neaparat mai buna,no argue there. Aceasta tehnologie este,cel putin pe hartie pana acum,SUPERIOARA. Si atunci,cand nu ai alte date decat cele teoretice (care iti arata clar ca e superioara) pe de o parte,iar pe alta parte o firma reputata si de prestigiu investeste o gramada de bani pentru a scoate asa ceva,CE TE FACE PE TINE SA SPUI CA E O GASELNITA ??? Dimpotriva,orice om obiectiv,daca ar studia putin treaba asta ar decreta ca 1.este un lucru foarte bun ca se studiaza si se pune in practica asa ceva (chiar daca nu de catre "reputatii" japonezi) si 2.nu exista nici un motiv pentur care asa ceva sa nu functioneze. Iar faptul ca in 91 Cagiva a scos un cadru de Cf care nu a functionat si ca Rossi acum 5-6 ani nu a stiut sa se adapteze la un Ducati total diferit de tot ce servise el pana atunci,nu numai ca si cadru nu sunt motive plauzibile pentru ca asa ceva sa nu functoneze. Eu astept sa le arate samuraii cum se face o motocicleta de genul asta. Si daca aia nu se baga, este clar ca inca tehnologia nu este suficient de matura, ca sa ofere produse fezabile dpdvd al costurilor, fiabilitatii, sigurantei in exploatare si PERFORMANTELOR Pai mai ai de asteptat vreo 10-15 ani pentru asa ceva. Daca nu iesea S1000RR'ul cu ABS si DCS stock in 2009,bravii japonezi bagau abs pe motorete in 2014 cand i-a obligat UE si control al tractiunii nu cred ca aveam nici acum.nu va mai aduceti aminte,dar pana la aparitia bmw;ului asta mult hulit,singurul lucru pe care il dadeau japonezii pe motorete erau 3 harti de putere "A,B si C".Yupiii,ce minune a tehnicii.Si daca era sa te iei dupa ei,nici nu aveai ce pune altceva. Insa cand a iesit ala cu electronica pana in dinti,brusc au stiut si ei sa faca pe modelele lor dupa aia. Pai cine e parsiv si zgarcit?Daca nu era bmw'ul sa ridice stacheta,japonezii si acum subtiau la suruburi si ziceau ca au facut mari progrese ca au redus greutatea. Pai, exact ceea ce spuneam. S-ar putea ca acel cadru de cf sa nu fie un plus. Dimpotriva. Asa cum si mult laudatul BMW S1000RR, arata bine pe hartie, dar in competitiile majore, este pe nicaieri. Tocmai,colegul a spus cu totul altceva,nu ceea ce vroiai tu sa spui.Colegul a spus ca BMW probabil va folosi aceasta omologare pentru a o baga in competitii gen sbk.Dar a spus gresit oricum,pentru ca acest model nu este de strada,nu e comercializat ca street legal.Prin urmare,nush daca va putea fi folosit in sbk,nu prea cunosc regulile acelei competitii.Oricum bmw niciodata nu a participat in acea competitie cu efort de uzina,si nu prea pare a avea de gand,s-a mai discutat asta aici.Strategia lor de piata nu prevede implicarea in competitii gen motogp,sbk,f1 etc oricat ne-ar displace noua. "Mult-laudatul BMW S1000RR" arata bine si in realitate,nu numai pe hartie,avand in vedere ca in orice competitie la nivel semi-pro e favorit,si e favorit de orice baiat care isi polizeaza genunchii la trackdayz.Ia uita-te nu mai departe de la noi la RoSBK sa vezi cum sta treaba acolo.Si asta e un exemplu minor.De ce oare?Crezi ca sunt toti prosti sau prea fani BMW?Nu,dintr-un motiv extrem de simplu,pe care ni l-a spus un baiat care activeza si pe aici si la rosbk : "ia o japoneza stock,baga in cwru ei 3-4000e ca sa ii bagi vreo 20-25 de cai si qs si etc si ajungi la puterea si dotarile unui bmw stock,dar fiabilitate mai scazuta pentru ca tu deja ai fortat-o rau,si atunci nu mai bine iti iei un bmw?"Asta e treaba,e foarte simplu de fapt. Cat despre competitiile de varf,am mai avut discutia asta odata,si ti-a aratat un coleg ca la clasa superstock unde bmw'ul chair participa,chiar daca in regim privat,bmw e sef de vreo 4-5 ani incoace. Toate acestea fiind zise,de ce ai tu impresia ca bmw e o motoreta neperformanta si de ce crezi in continuare ca un cadru de Al e mai bun decat unul din CF sunt lucruri care ma depasesc... @evil1 vom vedea evolutia lui MV sezonul asta, dar daca iti aduci aminte, Lorenzo a avut un sezon de debut cu Yamaha, dezastru. Ori Mav a debutat la Yamaha cu doua victorii, dominatie clara, la toate capitolele,etc. Si daca mai luam in discutie si prestatiile cu Suzuki, ma tem ca sta mai bine la capitolul debut decat Lore. In contrapartida, Lorenzo a avut niste prestatii de-a dreptul penibile anul trecut. Iar sezonul asta...of,off, mai, mai... Omiti niste lucruri esentiale despre debutul lui Lorenzo din 2008. 1.Cati ani avea? 2.Debutul lui Lorenzo in 2008 la Yamaha nu a fost oare insasi debutul lui Lorenzo la clasa motogp?Debutul lui Vinales la Yamaha...cam in al catulea an de motogp e Vinales in acest an??? 3.Mai tii minte rezultatele de debut ale lui Lorenzo ?Eu da.Nu mi se pare ca debutul sau a fost chiar rau.Parca unii l-au clasificat ca cel mai bun debut din ever... Acestea fiind zise,nu cred ca se poate compara debutul lui Lorenzo la Yamaha din 2008 cu debutul lui Vinales la Yamaha din 2017.Vinales e super obisnuit cu aceasta clasa,e mai batran si repet,Lorenzo a debutat al draq de bine.Dupa aia a inceput sa se rupa,tocmai pentru ca era tanar si efectiv forta muult peste ceea ce era capabila motoreta.Si nu era prudent deloc. Prestatiile de anul trecut ale lui Lorenzo,...sunt penibile,e adevarat,sunt as spune motivul principal pentru care MM a castigat campionatul.Dar de inceput a inceput fantastic.Deja ne speriaseram crezand ca vom asista la o dominare.Pana cand au inceput ploile si Lorenzo brusc s-a ofilit,punctul lui slab dintotdeauna.Dar sa nu uitam si de prestatiile colegului de echipa care au fost la fel de lamentabile. Sunt in aceeiasi oala si nu au nici o scuza amandoi maestrii emeriti anul trecut.MM a fost mai adaptabil si drept urmare a castigat.Scurt. Prestatiile de anul acesta ale lui Lorenzo nu le voi comenta decat dupa jumatatea sezonului.La ora actuala nici nu are rost sa ne uitam la el,nu este reprezentativ pentru potentialul sau nici macar pentru potentialul Ducati. au cam stropit-o baietii Vaaai saracaaa Edited April 26, 2017 by Method Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.