Sari la conținut

VW Passat 2017


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Probleme la directie nu am avut pana acum nici la polo, golf6 sau octavia. Doar egr cu probleme la octavia si fluiera turbina de ceva timp(mers aiurea cu ea).

Eu pe asta am directie si pe spate :). Vireaza si ele :P

post-96026-0-28138100-1492533649_thumb.jpg

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy.K E o vorba: gratis nu exista, ieftin nu rezista. Doar ca peste lectia pare ca se sare la cursurile MBA. Iar tu stai prin service si scoti bani din buzunar.

Pai de-aia ma si enervez, nu ma asteptam la cacaturi d-astea de la masina de 25.000 de coco...

A, am uitat sa mentionez o defectiune crasa de proiectare: nu poti sa mergi cu geamul spate crapat 10 cm la mai mult de 20 la ora, face ca elicopterul. Si nu tace decat daca-l deschizi de tot sau daca-l inchizi. O mizerie!

La 100/ora daca ai geamul de la sofer deschis si ploua sau stropesti parbrizul iti arunca apa direct pe mana stanga. Iar daca ai geamul inchis dupa doua spalari de parbriz nu mai vezi nimic in oglinda stanga, se murdareste geamul cu ce vine de pe parbriz exact in coltul din dreptul oglinzii. La Dacie n-aveam probleme d-astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Toate astea noi sunt proiectate sa nu mergi cu geamurile lasate peste o anumita viteza.

 

Eu mi-am luat noul Tiguan, am asteptat aproape 6 luni de la comanda. Mi se pare ff reusit! Insonorizare facuta bine, fara greieri etc.

Vad foarte multe elemente comune cu Passatul, inclusiv volanul si oarecum plansa de bord. M-as mira ca in asta sa fie liniste totala peste 130 si sa nu ai zgomote parazite, probabil te-ai obisnuit cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratemiu si a luat un Jeep Renegade nou... masina o oare de un an dar de 3 ori a dus o in service :)) ultima data pt ca avea probleme cu turbina. Amu ce sa zic, stiu ca w pe platforma de fiat, dar parca e prea trista situatia. Cum s a zis mai sus, de la un Logan nu prea ai asteptari, insa probabil din anumite puncte de vedere e mai fiabil decat unele masini care costa de doua ori mai mult :/. Prin asta ma refer direct la Jeepul lui fratemiu si nu la Passat :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrez in automotive. Cel mai exigent client e de departe Volvo. Si cel mai atent la calitate.

O fi cum spui tu desi ma indoiesc ca de cand se afla la chinezi Volvo va mai ramane masina de top care a fost.

 

Iata si cunoscutul Automatic Breaking System prezentat presei de Geely Volvo in 2010. :)

 

 

si un individ suficient de retardat sa incerce pe propria piele cum franeaza singura masina chino-suedeza:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masinile sunt din ce in ce mai proaste pentru ca din pacate directia impusa este asa cum a spus @Adixgl: maximizare profitului. Pe romaneste: nu le mai ajunge :).

Sunt acei MBA-isti care simt nevoia sa isi arate valoarea urcand profiturile indiferent de ce costuri ulterioare vor implica aceste urcari.

Decat o masina buna cu 10% profit mai bine una proasta cu 15% profit. Acuma. Ca poate peste niste ani scad vanzarile nu ii mai intereseaza pe MBA-isti.

 

Si din pacate nu mai ai de unde alege pentru ca toti procedeaza la fel.

 

Cuvantul de ordine este clar: cat mai ieftin. Alte aspecte, mai ales cele de ordin tehnic nu conteaza.

Masina trebuie sa fie ''bun de consum'' cum bine a spus @warlock

 

@Speedy.K E o vorba: gratis nu exista, ieftin nu rezista. Doar ca peste lectia pare ca se sare la cursurile MBA. Iar tu stai prin service si scoti bani din buzunar.

 

Si uite asa nu te mai mira ca isi cumpara neamtul Dacia. Plateste putin, nu are asteptari prea mari, isi face treaba si gata.

Tipul de la care am cumparat Goldwing-ul are un Logan MCV din 2008 si mi-a spus ca nu il da pentru ca este mult prea multumit. Iar vecinul lui abia ce isi luase un Duster.

pe de o parte e economie dar pe de alta parte e uzura morala planificata

daca te tine masina 20 de ani ce mai face fabrica?

nu poate sa someze

trebuie sa-ti iei alta in 5 ani

sau bagi la bani in piese de o platesti din nou

Planned Obsolescence:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 12000 km cind totul se rodeaza ( cauciucuri motor.suspensie) lucrurile se vor schimba. Inclusiv consumul . Pasatul nu e o masina rea . Esti tu indragostit de alta masina si nu te contrazic . Din ce auto am avut pina acum vw mi se pare cel mai ok .mai sus nu am cunostinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Andrei, nu este vorba de dragoste fata de una sau alta. Nu am spus nimic de consum, acesta a fost excelent, intre 4.8 si 5.4 afara, mers intins. Am si scris, aproape totul este ok, in afara de ce am spus mai sus.

Si nu am comparat decat cu Skoda tot noua, dar care este mai silentioasa, inclusiv la motor, desi este de 1.6 tdi si asta este 2.0.

Iar o comparatie intre Passatul din 2017 cu 1000 km la bord si E39 din 2002 cu 197.000 nu are rost, din simplul motiv ca baba da clasa la multe capitole, stabilitate, forta, confort, look si optiuni. ;)

20160827_163447.jpg

20160827_163537.jpg

20151206_100553_resized_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am si spus sunt . Compari doua masini total diferite una de 45000e cu una de 25000. Zgomotul motorului dupa 10000km va scadea darnu atit de mult ca unul de 1,6 . Hai sa zic altfel un motor de 1.4 tsi suna altfel decit 2.0 tsi ca 2l e mai mare.fara discutie passatul roade ca un tractor . Ps imi place rau bmw tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si un individ suficient de retardat sa incerce pe propria piele cum franeaza singura masina chino-suedeza:

Foarte bine daca era proiectantul, podurile cand se dau in folosinta si se incarca la capacitatea maxima, proiectantul sta intr-o salupa dedesubt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-nu cred ca poti compara vw cu bmw....e distanta cer pamant.

-colegul care spunea ca este alta marfa pentru europa de est fata de europa de vest avea mare dreptate.

-sunt 100% sigur ca este alt standard impus pentru ei fata de cel impus pentru noi.

-cam asa suna o masina cumparata in Ro.........daca ai ocazia sa compari cu o masina tot 2017 adusa din Germania sau Austria...........pot pune pariu ca este alt comportament cel putin la insonorizare.

-se produce pe clase de calitate in automotive........tot ce e jos si la limita se trimite in europa de est.

-am avut acum la munca o speta cu import din Austria.........cu marfa de proasta calitate care nu respecta nici macar un standard......nici al lor .......nici al nostru........dupa amenintari ca se iese in presa....au decis si ei ca marfa livrata nu e ok................si vor inlocui probabil intre 30...50% din produse. Vorbim tot de multinationala...........tot marfa pentru Romania. Daca noi am fi facut asta la ei cred ca ne rastighneau...............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe de o parte e economie dar pe de alta parte e uzura morala planificata

daca te tine masina 20 de ani ce mai face fabrica?

nu poate sa someze

trebuie sa-ti iei alta in 5 ani

sau bagi la bani in piese de o platesti din nou

Planned Obsolescence:

Este un punct de vedere.

Eu personal nu il sustin.

Daca ai avut tangenta cu firmele mari ai vazut ca acolo se cere musai sa creasca cifra de afaceri de la an la an. Dar ce sa vezi, consumatorii nu cresc in aceeasi proportie cu cifrele de afaceri dorite.

Si atunci ai 2 cai:

1 - belesti concurenta si ii furi clientii

2 - cresti vanzarile, vanzand mai des acelasi produs acelorlasi clienti. Adica - in cazul masinilor - scurtezi durata de viata a bunului, reduci pretul ca sa nu descurajezi clientii si automat calitatea se duce draqu.

 

Ai impresia ca capitalismului ii pasa de someri? Nici vorba, doar de banuti. Ca uneori interesele tale sau ale oamenilor muncii (pot folosi expresia sau e de sorginte comunista?) se intersecteaza cu cele ale capitalului atunci e de bine. Cand nu, inchide capitalul fabrica din Germania (Nokia) si o muta in RO (Jucu) si apoi inchide si in RO si pleaca in Moldova, Ucraina sau mai departe unde castiga cu 0,xx% in plus. Somerii? Sa fie santosi, se descurca.

 

@anapurna Am si eu o intrebare: ai vizitat vreodata o fabrica auto? Efortul logistic de a pune in lantul de fabricatie piese bune ''pentru vest' si piese de (cuvant urat) ''pentru est'' este mult prea mare in raport cu castigul realizat. Piesele vin de la furnizori in anumite conditionari de ambalare. Ar trebui sa ii spui furnizorului sa aiba piese bune si proaste pe care sa le puna intr-o anumita ordine ca sa le pupi tu la rand in masina buna si cea de (cuvant urat). De ex cand vin scaunele la masini: ele sunt trimise de catre furnizor in ordinea necesara pe fluxul de fabricatie (culoare, optiuni), producatorul auto nu are depozit cu scaune bune si proaste de unde sa aleaga. Cauta pe net despre sistemul JIT = Just-In-Time, inventat de japonezi prin anii '70.

Si nici furnizorul nu isi permite 2 linii de fabricatie: cu alea bune si cu alea proaste.

Treaba asta cu marfa buna pentru vest si proasta pentru est (cel putin la masini noi) este un reflex de pe vremea comunista cand ''masinile de export'' trebuiau facute din piese de calitate mai buna.

La o productie pe sarje unde poti controla compozitia fiecarui lot de fabricatie, la care faci marfa pe stoc, de ex. detergenti, produse alimentare etc, este altceva si din pacate se face treaba asta in sensul de lotul X mai ''slabut'' merge la est.

 

Legat de productia pe clase in automotive: da este corect, se numesc produse de prima echipare care sunt cele montate pe masina in fabrica si care au caracterstici superioare celor vandute ca piese de schimb. Cu totii am constatat de ex. ca o baterie auto originala (adica din fabrica) tine mai mult decat una luata de la magazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si land rover si lexus si bmw si mitsu si ford si multe altele. majoritatea luate de noi.

din punct de vedere al fiabilitatii

cea mai buna masina a fost tico.

pe locul doi a fost kangoo de marfa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 12000 km cind totul se rodeaza ( cauciucuri motor.suspensie) lucrurile se vor schimba. Inclusiv consumul .

la banii astia ar trebui sa vina cu rodajul facut la motor in fabrica, la rece

iar rodaj la suspensie n-am mai auzit

 

Este un punct de vedere.

Eu personal nu il sustin.

Daca ai avut tangenta cu firmele mari ai vazut ca acolo se cere musai sa creasca cifra de afaceri de la an la an. Dar ce sa vezi, consumatorii nu cresc in aceeasi proportie cu cifrele de afaceri dorite.

Si atunci ai 2 cai:

1 - belesti concurenta si ii furi clientii

2 - cresti vanzarile, vanzand mai des acelasi produs acelorlasi clienti. Adica - in cazul masinilor - scurtezi durata de viata a bunului, reduci pretul ca sa nu descurajezi clientii si automat calitatea se duce draqu.

 

Ai impresia ca capitalismului ii pasa de someri? Nici vorba, doar de banuti. Ca uneori interesele tale sau ale oamenilor muncii (pot folosi expresia sau e de sorginte comunista?) se intersecteaza cu cele ale capitalului atunci e de bine. Cand nu, inchide capitalul fabrica din Germania (Nokia) si o muta in RO (Jucu) si apoi inchide si in RO si pleaca in Moldova, Ucraina sau mai departe unde castiga cu 0,xx% in plus. Somerii? Sa fie santosi, se descurca.

 

@anapurna Am si eu o intrebare: ai vizitat vreodata o fabrica auto? Efortul logistic de a pune in lantul de fabricatie piese bune ''pentru vest' si piese de (cuvant urat) ''pentru est'' este mult prea mare in raport cu castigul realizat. Piesele vin de la furnizori in anumite conditionari de ambalare. Ar trebui sa ii spui furnizorului sa aiba piese bune si proaste pe care sa le puna intr-o anumita ordine ca sa le pupi tu la rand in masina buna si cea de (cuvant urat). De ex cand vin scaunele la masini: ele sunt trimise de catre furnizor in ordinea necesara pe fluxul de fabricatie (culoare, optiuni), producatorul auto nu are depozit cu scaune bune si proaste de unde sa aleaga. Cauta pe net despre sistemul JIT = Just-In-Time, inventat de japonezi prin anii '70.

Si nici furnizorul nu isi permite 2 linii de fabricatie: cu alea bune si cu alea proaste.

Treaba asta cu marfa buna pentru vest si proasta pentru est (cel putin la masini noi) este un reflex de pe vremea comunista cand ''masinile de export'' trebuiau facute din piese de calitate mai buna.

La o productie pe sarje unde poti controla compozitia fiecarui lot de fabricatie, la care faci marfa pe stoc, de ex. detergenti, produse alimentare etc, este altceva si din pacate se face treaba asta in sensul de lotul X mai ''slabut'' merge la est.

 

Legat de productia pe clase in automotive: da este corect, se numesc produse de prima echipare care sunt cele montate pe masina in fabrica si care au caracterstici superioare celor vandute ca piese de schimb. Cu totii am constatat de ex. ca o baterie auto originala (adica din fabrica) tine mai mult decat una luata de la magazin.

 

eu cred ca e mai mult o realitate,

citi n-am patit sa se strice ceva imediat dupa ce iese din garantie?

 

n-am zis nimic de someri

vor sa mearga productia, si da sa creasca profitul

cu cit se strica mai multe cu atit trebuie produs mai mult

 

iar la partea cu est-vest e simplu:

fabrici complet diferite

si pt piese si pt asamblare

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Silver. Nu exista diferente decat intre "prim montaj" si "after market". Nenorocirea este aceasta tendinta de reducere drastica a costurilor. Coeficientii de rezistenta au scazut semnificativ astfel incat, o masina nu mai "tine" 20 de ani, ci doar 2-3-4 ani (cat tin si garantiile). Ti-o vinde ieftin dar te "prinde" la piesele de schimb, tactica japoneza. Te convinge sa iti cumperi alta cand vezi ca incepi sa bagi bani masiv in masina, care, in felul acesta a devenit un bun de larg consum.

Ma surprinde comportamentul noului Passat, o clasa mai sus fata de Skoda, dar, probabil, sufera din cauza "politicilor" de pret amintite mai sus.

O mica observatie, Golful nu are aceeasi platforma cu Passat-ul. Platformele sunt Golf - Octavia, Passat - Audi A4/6 - Superb. Asta pentru masinile pana prin 2010, dupa aceea ... D-zeu cu mila.

Intr-adevar, BMW-ul lui Luigi arata intr-un mare fel, bravo lui, si este un bun exemplu cum se faceau masinile acu' 15 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silver arrow:

-nu am avut ocazia sa vad o linie de ansamblare la nici o masina...............dar sotia mea da.........a fost in fabrica si la SKODA si la BMW.

-dar stiu ca produse cum sunt anvelopele auto ............primele care ies fara defecte din productie se pun intr-un anume palet, apoi urmeaza sa mai faca o tura , urmeaza sa mai aiba o inspectie de calitate, nu se rebuteaza direct, iar cele care mai dau doua trei ture de calitate pe banda, apoi se pun in palet cum se numesc????????iar ultima tura de anvelope se duce inapoi in cuptor la topit. Oare de ce sa ai setata linia in acest fel? Stii ca toate componentele cum ar fi cablajele auto (asta facem noi) pleaca pe clase de calitate? Oare de ce? Incearca sa conduci aceasi masina adusa din germania, acelasi an, aceasi model si optiuni si acceasi masina cumparata din RO! Apoi as vrea un punct de vedere. Eu am facut acest lucru si am ramas socat...........diferenta este imensa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa-mi schimb masina cu una mai mare. M-am uitat pe la toti producatorii si m-am hotarat sa iau o dacie.

Asa ca in scurt timp imi voi lua un dokker stepway pe benzina.

Mi se pare raportul calitate pret cel mai in regula.

Am la munca 5 dokkere van diesel care merg brici.

Pt cum arata drumurile nu-mi trebuie altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...