Sari la conținut

VW Passat 2017


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Caut sa-mi schimb masina cu una mai mare. M-am uitat pe la toti producatorii si m-am hotarat sa iau o dacie.

Asa ca in scurt timp imi voi lua un dokker stepway pe benzina.

Mi se pare raportul calitate pret cel mai in regula.

Am la munca 5 dokkere van diesel care merg brici.

Pt cum arata drumurile nu-mi trebuie altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

Ma bag si eu putin in seama. Conduc un Passat 2017 dar, benzina. Trei mari minusuri am sesizat la masina asta:

- zgomotul de fond al anvelopelor este foarte mare

- antifonarea pasajelor de roti este ca si inexistenta. Se aud pietricele si nisipul de pe marginea drumului aruncate de roti de parca le arunca direct in pavilion

- zgomot pronuntat al amortizoarelor. Practic se aud amortizoarele. Ele isi fac treaba, dar cu surle si trambite.

In rest, imi place masina. Este mare, spatioasa, stau bine in scaune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vorbeam de optiuni. Vorbesc de cazul in care exact aceeasi masina cu exact aceleasi optiuni e luata din Romania sau dintr-o tara cu standard mai ridicat. Vor fi diferente majore. in unele puncte, de multe ori chiar si la siguranta. Masinile sunt customizate in functie de piata pe care se vand - pentru a respecta reglementarile la minim. Optic vor arata la fel.

 

Nu am observat pana acum optiune de insonorizare suplimentara. Stiti ceva coduri ?

 

Masinile ies de pe aceiasi linie de asamblare (dintr-o fabrica), iar faza cu calitatea pieselor/confirguratiei in functie de tara in care vor fi livrate este un mit (fals).

 

1.Stiu cum arata (am vazut) o linie de asamblare auto (germana)

2.Logistica unei astfel de abordari este mai costisitoare decat producerea cap-coada cu componente de aceiasi calitate.

3.Exista elemente/subansamble concepute pentru piete specifice, dar tin mai degraba de cerinte legale si/sau fezabilitate.

» Post actualizat in 19 Apr 2017 05:37

Lucrez in automotive. Cel mai exigent client e de departe Volvo. Si cel mai atent la calitate.

 

Nu lucrezi cu care trebuie.... :)

» Post actualizat in 19 Apr 2017 05:41

-nu cred ca poti compara vw cu bmw....e distanta cer pamant.

-colegul care spunea ca este alta marfa pentru europa de est fata de europa de vest avea mare dreptate.

-sunt 100% sigur ca este alt standard impus pentru ei fata de cel impus pentru noi.

-cam asa suna o masina cumparata in Ro.........daca ai ocazia sa compari cu o masina tot 2017 adusa din Germania sau Austria...........pot pune pariu ca este alt comportament cel putin la insonorizare.

-se produce pe clase de calitate in automotive........tot ce e jos si la limita se trimite in europa de est.

-am avut acum la munca o speta cu import din Austria.........cu marfa de proasta calitate care nu respecta nici macar un standard......nici al lor .......nici al nostru........dupa amenintari ca se iese in presa....au decis si ei ca marfa livrata nu e ok................si vor inlocui probabil intre 30...50% din produse. Vorbim tot de multinationala...........tot marfa pentru Romania. Daca noi am fi facut asta la ei cred ca ne rastighneau...............

 

giphy.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contează foarte mult nivelul de echipare ,este o mare diferența între trendline si confortline la Passat,făcând referire la zgomot si alte echipamente care țin de rulare si antifonare .Highline-ul așa cum este definit de departe este mult mai ok dar si mai scump.

Foarte corect au punctat @ anapruna si @zidu ,nu are rost sa m-a repet.

Concluzia este ca nici BMW-ul de astăzi nu mai este ce a fost .iar mașina ta @ l.u.v. comparata cu modele noi ale aceleiasi firme iese pe + la capitolul fiabilitate,si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un punct de vedere.

Eu personal nu il sustin.

Daca ai avut tangenta cu firmele mari ai vazut ca acolo se cere musai sa creasca cifra de afaceri de la an la an. Dar ce sa vezi, consumatorii nu cresc in aceeasi proportie cu cifrele de afaceri dorite.

Si atunci ai 2 cai:

1 - belesti concurenta si ii furi clientii

2 - cresti vanzarile, vanzand mai des acelasi produs acelorlasi clienti. Adica - in cazul masinilor - scurtezi durata de viata a bunului, reduci pretul ca sa nu descurajezi clientii si automat calitatea se duce draqu.

 

Ai impresia ca capitalismului ii pasa de someri? Nici vorba, doar de banuti. Ca uneori interesele tale sau ale oamenilor muncii (pot folosi expresia sau e de sorginte comunista?) se intersecteaza cu cele ale capitalului atunci e de bine. Cand nu, inchide capitalul fabrica din Germania (Nokia) si o muta in RO (Jucu) si apoi inchide si in RO si pleaca in Moldova, Ucraina sau mai departe unde castiga cu 0,xx% in plus. Somerii? Sa fie santosi, se descurca.

 

@anapurna Am si eu o intrebare: ai vizitat vreodata o fabrica auto? Efortul logistic de a pune in lantul de fabricatie piese bune ''pentru vest' si piese de (cuvant urat) ''pentru est'' este mult prea mare in raport cu castigul realizat. Piesele vin de la furnizori in anumite conditionari de ambalare. Ar trebui sa ii spui furnizorului sa aiba piese bune si proaste pe care sa le puna intr-o anumita ordine ca sa le pupi tu la rand in masina buna si cea de (cuvant urat). De ex cand vin scaunele la masini: ele sunt trimise de catre furnizor in ordinea necesara pe fluxul de fabricatie (culoare, optiuni), producatorul auto nu are depozit cu scaune bune si proaste de unde sa aleaga. Cauta pe net despre sistemul JIT = Just-In-Time, inventat de japonezi prin anii '70.

Si nici furnizorul nu isi permite 2 linii de fabricatie: cu alea bune si cu alea proaste.

Treaba asta cu marfa buna pentru vest si proasta pentru est (cel putin la masini noi) este un reflex de pe vremea comunista cand ''masinile de export'' trebuiau facute din piese de calitate mai buna.

La o productie pe sarje unde poti controla compozitia fiecarui lot de fabricatie, la care faci marfa pe stoc, de ex. detergenti, produse alimentare etc, este altceva si din pacate se face treaba asta in sensul de lotul X mai ''slabut'' merge la est.

 

Legat de productia pe clase in automotive: da este corect, se numesc produse de prima echipare care sunt cele montate pe masina in fabrica si care au caracterstici superioare celor vandute ca piese de schimb. Cu totii am constatat de ex. ca o baterie auto originala (adica din fabrica) tine mai mult decat una luata de la magazin.

 

ai o bere de la mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silver arrow:

-nu am avut ocazia sa vad o linie de ansamblare la nici o masina...............dar sotia mea da.........a fost in fabrica si la SKODA si la BMW.

-dar stiu ca produse cum sunt anvelopele auto ............primele care ies fara defecte din productie se pun intr-un anume palet, apoi urmeaza sa mai faca o tura , urmeaza sa mai aiba o inspectie de calitate, nu se rebuteaza direct, iar cele care mai dau doua trei ture de calitate pe banda, apoi se pun in palet cum se numesc????????iar ultima tura de anvelope se duce inapoi in cuptor la topit. Oare de ce sa ai setata linia in acest fel? Stii ca toate componentele cum ar fi cablajele auto (asta facem noi) pleaca pe clase de calitate? Oare de ce? Incearca sa conduci aceasi masina adusa din germania, acelasi an, aceasi model si optiuni si acceasi masina cumparata din RO! Apoi as vrea un punct de vedere. Eu am facut acest lucru si am ramas socat...........diferenta este imensa.

Sortarea productiei pe clase de calitate nu este nimica ciudat. Se face la rulmenti, la componente electronice, se face la anvelope cum spui, dar asta nu inseamna ca la producatorul auto , mai precis la o aceeasi fabrica - de ex. la BMW Regensburg unde poate ca o fost doamna in vizita, se livreaza componente cu aceeasi calitate. Exista clienti mai exigenti cum ar fi armata, sau clienti mai putin exigenti cum ar fi vanzatorii de piese de schimb.

Cum a spus si @Goodkat produsele sunt toate conforme cu un anumit standard (nu de prosti pun simbolul CE pe produs) doar ca cele mai bengoase merg pe linia de fabricatie a masinii si restul la piese schimb.

Ca fabrica din India sau China primeste anvelope din clasa de calitate inferioara (ceva de genul in loc de 0+5 g plumbi de echilibrare are nevoie de 40+45 g), dar totusi conforme cu standardele in vigoare, asta este posibil, dar repet nu in aceeasi fabrica.

Daca Passat-ul lui @l.u.v. este fabricat in Germania are 100% aceleasi piese (din ce in ce mai slabute din pacate) pe care la are si Passat-ul neamtului. Asa ca masina scartaie si fluiera la fel si in Germania si in RO :).

 

Lucrezi in domeniul cablajului auto asa ca nu pot sa te contrazic, ai informatia direct de la sursa. Sunt insa curios cum diferentiati clasele de calitate, adica care sunt criteriile si mai ales cum sunt marcate (evidentiate).

Toate cablajele trec pe la o masa de control unde trebuie sa indeplineasca 100% functiile necesare tipului de masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm.

 

Foarte interesanta mi se pare reamarca unui coleg care mai sus spunea ca intre HighLine si Trendline (sau cum dreak s-or numi!) este diferenta de insonorizare. Ciudat este insa ca acest lucru nu apare ca si optiune, este posibil ca varianta de lux sa fie mai bine antifonata decat varianta mai slaba si doar daca optezi pentru ea sa beneficiezi de insonorizare mai buna? Chiar interesant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam intr-un post anterior, in ziua de azi, este considerat cel mai "meserias" manager cel care taie cel mai mult din costuri.

Daca poate angaja maimute care sa asambleze masini si pe care sa le plateasca cu doua banane pe zi, pun pariu ca se va gasi unul care sa promita si sa faca acest lucru ca sa arate ce mare manager este el. Nu conteaza ca masina aceea se va dezmembra peste cativa km, nu conteaza ca brandul va avea de suferit pe termen mediu si lung, important este ca azi el a raportat ca a adus castig de x euro per fiecare masina produsa.

Pe acelasi principiu functioneaza toate firmele. Degeaba vine la interviu un om care stiie meserie si isi stie valoarea si cere 3000 lei salariu ca managerul il va alege pe cel care cere 2700 lei salariu chiar daca are experienta zero, lasa ca il paseaza unuia din subordine sa isi bata ala capul cu el si sa il invete meserie, importatnt este ca el a scutit 300 lei. Problema este ca cei 300 lei se traduc in productivitate zero a noului angajat plus ca vechiul angajat, cel care trebuie sa se ocupe de formarea lui, va avea o productivitate mult mai redusa pentru ca trebuie sa isi rupa din timp sa il invete ceva pe cel nou in loc sa produca pentru firma.

In cazul masinilor sunt sigur ca firmele care produc subansamble, ca si producatorii de masini, vor sa maximizeze profitul si deci rezulta politica cu zero rebuturi. Nu conteaza ca anumite piese care trec la limita de teste ar putea fi considerate de clasa a 2-a de calitate,, se face o miscare din condei si sunt trecute la clasa 1.

 

Pana la urma si vanzatorii se aliniaza la piata....vrem "eftin don'le" atunci luati ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm.

 

Foarte interesanta mi se pare reamarca unui coleg care mai sus spunea ca intre HighLine si Trendline (sau cum dreak s-or numi!) este diferenta de insonorizare. Ciudat este insa ca acest lucru nu apare ca si optiune, este posibil ca varianta de lux sa fie mai bine antifonata decat varianta mai slaba si doar daca optezi pentru ea sa beneficiezi de insonorizare mai buna? Chiar interesant!

Treaba asta este o chestiune tot de eficientizare a costurilor = marire a profitului de fabricatie, si de marketing. Inventata de altfel in Romania de mai bine de 40 de ani la cunoscutele Alimentara: 300 g de salam de sibiu se dau doar impreuna cu 2 cutii de creveti vietnamezi :crack:

Adica ca sa limteze varinatele constructive datorate optiunilor fiecaruia, care se reflecta direct in costuri, baga cateva modele de baza cu optiuni limitate. Vrei cu insonorizare? Pai doar modelul X are, sau de la nivelul nu stiu care in sus.

Si iti mai baga pe gat si alte optiuni care poate nu iti trebuiesc. Si asa mai iti vinde ceva (un crevete vietnamez).

» Post actualizat in 19 Apr 2017 09:17

Dupa cum spuneam intr-un post anterior, in ziua de azi, este considerat cel mai "meserias" manager cel care taie cel mai mult din costuri.

Daca poate angaja maimute care sa asambleze masini si pe care sa le plateasca cu doua banane pe zi, pun pariu ca se va gasi unul care sa promita si sa faca acest lucru ca sa arate ce mare manager este el. Nu conteaza ca masina aceea se va dezmembra peste cativa km, nu conteaza ca brandul va avea de suferit pe termen mediu si lung, important este ca azi el a raportat ca a adus castig de x euro per fiecare masina produsa.

Pe acelasi principiu functioneaza toate firmele. Degeaba vine la interviu un om care stiie meserie si isi stie valoarea si cere 3000 lei salariu ca managerul il va alege pe cel care cere 2700 lei salariu chiar daca are experienta zero, lasa ca il paseaza unuia din subordine sa isi bata ala capul cu el si sa il invete meserie, importatnt este ca el a scutit 300 lei. Problema este ca cei 300 lei se traduc in productivitate zero a noului angajat plus ca vechiul angajat, cel care trebuie sa se ocupe de formarea lui, va avea o productivitate mult mai redusa pentru ca trebuie sa isi rupa din timp sa il invete ceva pe cel nou in loc sa produca pentru firma.

In cazul masinilor sunt sigur ca firmele care produc subansamble, ca si producatorii de masini, vor sa maximizeze profitul si deci rezulta politica cu zero rebuturi. Nu conteaza ca anumite piese care trec la limita de teste ar putea fi considerate de clasa a 2-a de calitate,, se face o miscare din condei si sunt trecute la clasa 1.

 

Pana la urma si vanzatorii se aliniaza la piata....vrem "eftin don'le" atunci luati ieftin.

Ai perfecta dreptate.

Aceasta gasca de MBA-isti, care au ca unic concept de marire a profitului taiatul de costuri (astia nici nu stiu si nici nu ii intereseaza ce se fabrica, cum, tehnologie etc) sunt cei care au bagat si vor mai baga in groapa multe firme.

Majoritatea dintre ei au contracte de management pe termen scurt 1-3 ani, si pe acest interval ii intereseaza profitul crescut pina la cer si inapoi, pentru ca ce sa vezi, ei isi vor trage un comision (de succes, SIC!) din profitul crescut. Dupa ei, Domnul cu mila.

Am trecut printr-o experienta de cacao cu un furnizor din Germania: un priceput a decis sa inlocuiasca un un simering mai special de la SKF cu unul no name.

Rezultate:

1 - cine stie ca manager a fost felicitat pentru rezultate, a luat banul si a taiat-o din firma

2 - dupa ceva vreme au inceput sa curga reclamatiile in garantie pentru ca trecea ca simeringul nu etansa cum trebuie

Costurile de garantie mult mult mai mari decat rahatul de economie (semiring SKF circa 12 € la magazin vs subansamblu de inlocuit de circa 2.500 € )

 

Vorba unui coleg din facultate: sa facem economii oricat ne-ar costa acestea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm.

l.u.v --cum se poate explica(inteaba finul) faptul ca la noile modele Mercedes A si C Class, folosesc motorizari Renault pentru piata externa si cele originale Mercedes doar pentru piata germana.Nu contest faptul ca motorizarea Renault este proasta ,dar sigur este mai ieftina .
In ceea ce priveste nivelul de echipare Vw l-am simtit pe propia piele de-a lungul timpului fiind fan Vw.Am detinut de la Passat B5 ,B6 ,B7. de departe Highline este net superior din toate punctele de vedere dar repet, cel mai scump .Iar noi vrem ieftin si bun.
Am mers in Ro cu passatul unui prieten B8 an 2016 Trendline=praf.Am adus pentru cineva un Passat 2015 High ,190cp,96000km ,super masina , racheta ,dar a costat 25000eur. SH.

Editat de Ro_ger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm.

 

l.u.v --cum se poate explica(inteaba finul) faptul ca la noile modele Mercedes A si C Class, folosesc motorizari Renault pentru piata externa si cele originale Mercedes doar pentru piata germana.Nu contest faptul ca motorizarea Renault este proasta ,dar sigur este mai ieftina .

In ceea ce priveste nivelul de echipare Vw l-am simtit pe propia piele de-a lungul timpului fiind fan Vw.Am detinut de la Passat B5 ,B6 ,B7. de departe Highline este net superior din toate punctele de vedere dar repet, cel mai scump .Iar noi vrem ieftin si bun.

Am mers in Ro cu passatul unui prieten B8 an 2016 Trendline=praf.Am adus pentru cineva un Passat 2015 High ,190cp,96000km ,super masina , racheta ,dar a costat 25000eur. SH.

Se explica simplu prin faptul ca Mercedes ofera 2 (doua) motorizari diesel de la Renault fix pe piata germana. Daca iti iei un A Klasse W176, B Klasse W246 sau un Citan W 415 din Germania il vei primi cu un motor Renault K9K 1,5 dci, codificare Mercedes OM607. Chiar daca nu ii spui ca vrei masina pentru Romania :).

Si le va oferi pe mai departe si in 2018.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la noile modele Mercedes A si C Class, folosesc motorizari Renault pentru piata externa si cele originale Mercedes doar pentru piata germana.

Deoarece Mercedes NU STIE SA FACA MOTOARE DE MIC LITRAJ a initiat o colaborare cu Renault ca sa ii livreze motoarele de 1.4 si 1.6 benzina (nu cred ca au dat frantujii bijuteria de 1.5dci din brate - ba uite zice Silver Arrow ca da! mari fraieri). Mi se pare absolut stupid sa puna motoare proaste nemtesti pentru piata germana si motoare bune frantuzesti pentru pietele externe Germaniei, de ce naiba ii mai plateste pe frantuji? Mai documenteaza-te despre ce si cum cu motoarele astea. Identic, deoarece BMW a dat cu capul in pragul de sus cind s-au apucat de motoarele pentru Mini, au decis sa initieze un parteneriat cu Peugeot pentru benzinarele de mic litraj. Opel (General Motors) s-a dat de 3 ori peste cap ca sa puna mina pe motoarele 1.3JTD (acum MTJ) ale lui FIAT si au facut chiar o firma mixta, apoi trebuind sa le dea un miliard italienilor ca sa iasa din firma; actualmente Opel e in faliment si va fi cumparata de PSA (Peugeot-Citroen), in timp ce FIAT-Chrysler e pe cai mari.

 

Sa ne intelegem, daca nemtalaii si-ar pune capul la contributie sa faca motoare de mic litraj probabil ca le-ar iesi cele mai bune din lume, insa facindu-si calculele le-a iesit mult mai IEFTIN sa cumpere de la latino-loveri (care au mare si indelungata experienta cu capacitatile mici) decit sa reinventeze roata. Asa ca si cei din Stuttgart si bavarezii au ales sa se ocupe de ce stiu ei mai bine (motoarele de cilindree medie-mare), la care sint asi.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pune problema sa foloseasca piese mai bune sau mai proaste cu dedicatie...insa la la verificarea finala, daca nu corespund dpdv al calitatii cu standardele unei anumite piete sa zicem...automat se livreaza catre negrii mititei aka noi si restu'. Lucru recunoscut si de Mercedes intr-un documentar de pe Discovery de acu cativa ani.

Apare o singura problema: masinile in principiu nu se fac pe stoc ci la comanda. In clipa in care ai comandat-o, a ta este seria de sasiu. O poti afla imediat dupa comanda. Evident ca producatorul iti poate da alt fier cu alta serie dar atunci apare suspiciune invers, ca iti da ceva cu defect, iar tu vrei masina ta, nu alta :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din stoc se aduce daca ai ales o configuratie de masina care se afla deja undeva intr-un depozit.

Daca configurezi ceva mai dubios se va face la comanda. Am avut ambele cazuri - un VW polo highline automat cu niste optiuni mai scumpe pentru care s-a lansat o comanda vs un Toyota yaris terra (parca) si atat, care s-a gasit fix cum voiam undeva in Ruse, acolo era un depozit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Opel (General Motors) s-a dat de 3 ori peste cap ca sa puna mina pe motoarele 1.3JTD (acum MTJ) ale lui FIAT si au facut chiar o firma mixta, apoi trebuind sa le dea un miliard italienilor ca sa iasa din firma; actualmente Opel e in faliment si va fi cumparata de PSA (Peugeot-Citroen), in timp ce FIAT-Chrysler e pe cai mari.

FALS! GM a avut participatie de 20% cu clauza de a achizitiona si restul de 80% din Fiat .Pt a iesi din alianta au fost obligati sa plateasca 2 miliarde de dolari. Ca parte din grup au beneficiat de motoarele si inovatiile Fiat de 1,9 si 1,3 common rail. In 1998 aveau in portofoliu si Isuzu de unde iarasi au beneficiat de tehnologia diesel a acestora

In prezent a fost cumparat de catre PSA+ ajutor de stat

 

 

Sa ne intelegem, daca nemtalaii si-ar pune capul la contributie sa faca motoare de mic litraj probabil ca le-ar iesi cele mai bune din lume, insa facindu-si calculele le-a iesit mult mai IEFTIN sa cumpere de la latino-loveri (care au mare si indelungata experienta cu capacitatile mici) decit sa reinventeze roata. Asa ca si cei din Stuttgart si bavarezii au ales sa se ocupe de ce stiu ei mai bine (motoarele de cilindree medie-mare), la care sint asi. Nu monteaza de-a gata motoarele, le mai bibilesc pe ici-colo, ridicandu-le calutii( cel putin Bmw la benzina)

Opel Adam si-a dezvoltat singur gama de motoare 1,6 common rail si 1,4 benzina turbo in timp ce vw folosea pompe duze( un motor depasit si complicat ).

Pana acum Bmx si Mercedes erau considerate indestructibile datorita motoarelor mari, ce presupunea piese supradimensionate(turbine, etc). Sa vezi acum probleme de fiabilitate si la ei cu motoarele mici

In rest sunt absolut de acord cu ceea ce ai scris.

 

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si treaba cu pretul are ceva de a face cu ce spui tu . Firma unde lucrezi a cumparat passat pt imagine nu sa te simti tu bine in el si a platit pe el cit pe un golf mai pricopsit. Totul in ziua de azi se rezuma la bani. Ai vazut vreo data un seria 3 chel ? Ai vazut ce inseamna scaune reglabile manual ? Alea la care trebuie sa te ti cu mina de volan si fundu in aer ca sa il ridici , nu ca la orice alta masina unde tragi de citeva ori de maneta si te ridica . Un serie trei incepe de pe la 25000 e si se poate dubla numai din accesorii sa nu vb de motorizari si cutii sau xdrive. Asa ca un pasat la 25000e e exact ce trebuie sa fie. Treaba cu masini pentru est sau vest nu exista . Exista intradevar diferente in functie de tari , adica pentru est poate venii cu suspensii mai inalte , pentru sua spoiler mai voluminos . Diferentele apar in functie de cerintele pietei respective , de normele rutiere si de diferentele climatice. Spre exemplu un ac pentru africa va fi mai mare si mai puternic decit unul pt norvegia sau daca mai tineti minte passaturile de usa au fost cu spoiler mai mare si parca localul de nr mai mic pe spate si rezervor de combustibil mai mare. Dacia daca face ceva mai interesant pt export e pentru ca asa se cere acolo dar e si alt pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea la care trebuie sa te ti cu mina de volan si fundu in aer ca sa il ridici , nu ca la orice alta masina unde tragi de citeva ori de maneta si te ridica .

muahahaha :crack: pana si la renaul Clio poti ridica scaunul fara sa spanzuri de volan....WTF?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimb exista componente alimentare/carburant care din fabricatie sunt programate (au si electronica) sa functioneze un numar specific de ore (zeci de mii).

 

End of life-ul componenetei este gandit pentru a preveni alte uzuri ale motorului si asfel forteaza inlocuirea elementelor critice.

 

Problema este ca daca pica pe mana unui neavizat/neinformat un astfel de autoturism, si pica la 100kkm componenta, o sa apara circ sigur... ca X brand este de toata jena...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am putut sa ma abtin:

http://www.autolatest.ro/teste-auto/este-noul-renault-talisman-1-6-dci-twinturbo-mai-bun-decat-vw-passat-2-0-tdi-2017-imaginea-conteaza-din-ce-in-ce-mai-putin

 

Am avut si eu sansa sa merg cu un Passat ultimul tip ( taxi ), ca pasager in fata si pot spune ca am observat si eu zgomotul la rulare, masina arata foarte bine pe afara mai ales fata de vechile modele de Passat dar la interior daca esti atent se simte cost reduction-ul ( la fel si la E90 vs F30 ).

Bine acum uneori zgomotul asta la rulare poate sa fie influentat de tipul asfaltului si tipul de anvelope folosite.

 

In ziua de azi exista clase nu marci.

Acum ca unii incearca si inca le iese sa traiasca din amintiri ( de pe vremea lui X si Y ) e altceva.

Ca e Nissan sau Tesla, VW, Renault, Mercedes, BMW naiba sa o ia, nu marca conteaza ci segmentul/clasa in care se invarte un anumit produs.

 

Lacomia unor marci precum VW, AUDI, BMW sau MERCEDES ne aduce in ipostaza in care BMW-ul e BMW si Mercedesul e Mercedes doar daca discutam de seria 5-7 sau E-S class, unde nu prea isi permit sa fie atat de evidenti cu economia ( dar si acolo este, au avut de unde taia oricum ).

Acum in 2017 ca discutam de un VW sau Peugeot, KIA, Renault .........este total irelevant, in mare parte obtinem acelasi produs cu diferente de pret doar, ca unii musca , bo$$ am VW nu KIA sau mai rau Renault, e altceva. Nu poti sa compari o Kia din 2002 cu o KIA din 2017 saltul este enorm.

Chestia asta cu clasele se poate observa pt un ochi mai antrenat in cazul Toyota-Lexus sa zicem sau mai nou Citroen-DS, adica acelasi producator, aceeasi platforma dar cu atentia pusa in alte segmente ce pun accent pe anumite detalii ce tin de clasa ( compara C3 cu DS3 sau Avensis cu IS )

 

De cel putin 10-15 ani producatorii auto care nu sunt germani ofereau la aceeasi clasa masina dotata aproape full options la acelasi pret cu o coaja( volan + caroserie + roti ) gen Opel sau VW din aceeasi clasa, daca vroiai sa ai o coaja nemteasca full options te costa nene inca 35% din valoarea masinii, a mers chestia cu ''masina nemteasca'' inca 10 ani, dar deja de 3 ani , KIA, Hyundai, Peugeot, Renault incep sa ii depaseasca la capitolele confort dotari, pret.

Un exemplu foarte bun este in clasa compacta GOLF vs MEGANE in care majoritatea alegeau GOLF pt masina de zi cu zi ( in mare parte subiectiv ) dar daca aveau de ales ca track day toata lumea arata cu degetul la MEGANE RS 265 stock sau 275 Trophy...........care nu are treaba cu varianta sportiva de la GOLF.....................iarasi cum ziceam clasa unui produs X intr-un anumit segment Y pentru anumiti clienti Z. Mai nou aici avem Honda Civic Type R care a ridicat stafeta, culmea o Honda domne nu o masina nemteasca.

 

 

Din punctul meu de vedere in categoria 1500-2000cmc francezii, japonezii si coreenii ofera produse macar egale, in unele cazuri superioare masinilor nemtesti cu o diferenta de pret de 5-10mii de euro, iti mai iei o motocicleta din banii aia sau iti renovezi o parte din casa.........te duci in vacanta cu banii aia, ai N chestii de facut cu acea diferenta pe care o platesti la VW sau BMW ( seria 1-3 ) Audi ( A3-A4 ) doar ca e '' masina nemteasca domnule ''.

 

Avantajul nemtilor dupa cum s-a mai scris de alti colegi este ca iti ofera masini inchegate si competente, unde economia nu se vede atat de evident, la clasele mari, sau ca iti ofera de exemplu motor de 3.0 pe seria 1-2-3 sau A4 pentru cine apreciaza asa ceva.

 

Un lucru e cert nu se mai fac masini adevarate in ziua de astazi, care sa aibe un pret accesibil.

Nu cred ca un A-class 1.5diesel o sa fie la fel de verde peste 20de ani precum un S-class 3.0diesel, bine motoarele or sa tina daca sunt intretinute, dar chedere, plastice, senzori, contacte, imbinari, auxiliare.............. astea fac diferenta dintre un vehicul de unica folosinta si unul adevarat.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

muahahaha :crack: pana si la renaul Clio poti ridica scaunul fara sa spanzuri de volan....WTF?!!

True, la bmw E39 cu scaune cu reglaj manual se ridica șezutul cu ajutor de niste arcuri. Tragi de o maneta care doar deblochează mechanism. Împingi cu fund, coboară, ridici fund, se ridica și scaunul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...