Sari la conținut

VW Passat 2017


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Hai ca te intreb eu, care e problema cu bancheta spate? 🤔

Skoda nu are probleme legate de spatiu picioare si spatiu ,la modul general.

Acum 3 ore, calin.moto a spus:

La multe masini de generatie noua,cu multe calitati,bancheta din spate este o problema.(si spatiu la picioare la fel)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 27 minute, john17 a spus:

 

Acum na, nici eu nu cred că superbitatea ar trebui să fie mai ok decât păsatul, și-ar tăia vaginul popular craca singur, 

 

uite, eu de la Passat am trecut la Superb...,

nu prea poti compara Passatul cu Superbul, compari mere cu pere... e drept ca primul model de Superb a fost derivat dintr-un Passat, pe care l-au taiat in doua si l-au lungit cu vreo 15-20cm, dar acum deja nu prea mai seamana intre ele

deh, n-am avut bani de A6, sunt sarac, si n-am vrut (nu ca nu m-i s-ar fi aprobat cererea de leasing) sa intru intr-un leasing de 65k pt un A6....,

iar ca si imagine, nu cred ca e o diferenta mare cand te prezinti cu oricare din astea trei

Bine, oricum o sa vina Darco si o sa ne spuna ca toate astea sunt niste cotete :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Flower-Power a spus:

Skoda nu are probleme legate de spatiu picioare si spatiu ,la modul general.

 

Avand ampatamentul unui "frate mai mic" nu poate avea acelasi spatiu ca o platforma mai mare, cu ampatament crescut! Decat daca e mai putin "captusita". Skoda Octavia fata de Golf de exemplu are consolele mai mari, distanta intre punti este fix aceeasi. Reteta "mai multa masina", ca la Clio Symbol, Fiat Linea, Seat Cordoba etc.

@apriliacluj, atat Passatul cat si Superb sunt pe platforma MQB a vaginului popular! Care platforma uite ce se zice despre ea: " All MQB cars will share the same front axle, pedal box and engine positioning, despite varyiyng wheelbase, track and external dimensions"! Deci e fix platforma de Passat, poate diferenta pe care o simtiti voi sa fie de la un ampatament mai mare (? nu stiu daca o fi mai mare), generatie sau de grad de rablageala - nu compari un Passat tanar cu unul obosit, e diferenta MARE de feeling, nu stu ce mama naibii au. Chiar daca ii schimbi tot ce inseamna articulatii si suspensii grup motopropulsor, bucse de punte etc. nu isi recapata feeling-ul masinii tinere.

Diferenta de imagine este, Skoda nu va suna veci ca Audi! Uite, eu am avut de la firma 2 buc Fiat Croma, 2007 si 2009. Pret de Passat la vremea aia, dar n-a cumparat nimeni desi comparativ eu zic ca e peste ca si masina. Si nu doar eu, ci si un amic care tocmai luase Passat nou si a mers cu ea la un drum. dar Fiat si imaginea - baba si mitraliera! :lol:

"Riesling" de 65k?!? Ca sa mergi pe drumurile cnair?!? Tre' sa fii dus... Eu unul nu mi-as lua masina noua nici mort, mult prea multi bani pierduti cand iesi pe usa showroomului, plus ca toate au ajuns niste tigai ordinare de unica folosinta. Singurul avantaj e garantia, dar sa zic ca aici eu compensez cu altele.

Recent a stat un amic 1 luna in service cu un hyundai NOU, <1000km, caruia i s-a rupt bieleta antirasturnare (tamponul anticuplu). Masina de scoala, omologata cu dubla comanda, chiar daca i-ar fi dat alta de curtoazie nu ar fi avut ce face cu ea, doar poate sa-i ia piesa daca ar fi fost identica :P Masina din 2017 are alt model care nu potriveste, asta e "imbunatatita" (de fer in loc de Al ca la cea anterioara, si de 2x mai scumpa asta 9 dupa ce ca e material ieftin) si, probabil dandu-si  coreenii seama de chifla cauta solutii, iar piesa nu era disponibila nicaieri in Europa. Am ajuns sa sun la un fost coleg care e zone manager la hyu Europa pe vreo 12 tari si mi-a confirmat ca e buba mare cu reperul in cauza. Fac ceva pe garantie, eu as fi reparat-o in maxim 2 zile, chit ca ar fi trebuit sa confectionez piesa de la 0! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ambele masini sunt noi, Passatul condus de la 0 km, Superb are 7500. Lucrurile sunt simple de comparat si nu iti trebuie pricepere, ci o ureche normala, din primii metri in Passat se aud zgomote parazite ale caii de rulare, Skoda le are mult estompate. Ca sunt pe aceeasi platforma sau nu, ca una ar trebui sa fie mai eleganta decat cealalta, lucruri pe care le stiam si m-am mirat si eu, dar realitatea este cea care este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi Skoda este cam scumpa comparativ cu VW... 

Sunt propietar de Golf 2012 si am vazut mici detalii facute mai cu cap la Octavia decat la Golfulete, dar la finalul zilei Skoda este mai "budget" la materiale si finisaje vs Golf, iar pretul pentru nou, ca sa comparam mere cu mere, este prea mare pentru Skoda. Acum 10-12 ani era alta poveste...

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbul e Superb. Am unul in curte nou noutz de vreo 3 luni pe care il birjareste consoarta. Motorizarea e diesel motorul de 190 CP, DSG. Papa cam 9-10% in oras. Foarte confortabila, portbagajul e cat o pestera.. Bancheta din spate totusi parca nu asa grozava. Am 1,90, o groaza de spatiu la picioare, da parca dau prea des cu capul de tavan. Bine, o avea si asfaltul (sau lipsa lui pe alocuri) ceva de zis. Passat - nu stiu cum o fi asta de 2017, dar eu m-am lecuit dupa experienta cu "fiabilitatea germana" pe care am avut-o acum 8 ani cu o modelul in cauza. Prefer benzinara mea japoneza, careia ii dau din cand in cand cate un pic de benzina si schimb doar ulei si alte consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9-10 in oras... poate nu in Bucuresti! De ex, aseara am sosit acasa, Centru - Dr. Taberei, cu 15%, asta in conditiile in care am start-stop activ. Iar in dimineata asta, in sens invers, 17%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai pus pe ganduri.... Acum parca si mie mi se pare cam mic 9-10% ( asta e consumul mediu pe bord, in ultimii cca 4.000 km, cu start stopul cu pricina activat). Ea mai are drumuri si prin jurul Bucurestiului, o fi de la alea. Totusi 15% pare mult, poate adecvat pentru un rush hour.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mediu, pe termen lung (nu l-am resetat niciodata in 45.000 km, fac 2 ani in martie), e pe la 10, parca, maine ma uit. Eu vorbesc de cel scurt, ultima deplasare, azi am venit din Romana in Dr. Taberei cu 16.3%. Ce-i drept, nu dorm pe mine in masina, adica tin relativ aproape fata de cel din fata, mai schimb banda unde merge mai bine etc. URASC sa stau in trafic, probabil din cauza mobrei. Dimineata fac aproximativ 45 min, cu mobra fix 15, masurat de mai multe ori.

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici, parca zice ceva:

https://www.tiguanforums.co.uk/viewtopic.php?f=8&amp;t=3831

https://www.tiguanforums.co.uk/viewtopic.php?f=8&amp;t=2682

Si se pare ca cel mediu se reseteaza la 100 de ore singur.

LE: pag 2 din primul link.

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pe distante scurte si pana se incalzeste asa consuma, dar peste 100 km facuti nu ia mai mult de 10 %

Asta e consumul la a mea. Toate drumurile sunt facute integral in Bucuresti, acum, in nebunia de trafic.

20181222_135546.jpg

20181222_135539.jpg

20181222_135531.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

URASC sa stau in trafic, probabil din cauza mobrei.

 

La 20.12.2018 la 21:26, Adyp a spus:

Ia consum!

20181220_171041.jpg

 

Judecand dupa poza asta cred ca nu urasti suficient sa stai in trafic :) 

Decat sa scot medie de 9km/h si consum de 19% mai bine merg pe jos, cu bicicleta ,scutersau cu transportul in comun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe variabile ce ma fac sa folosesc masina... Transportul in comun inca nu zboara peste masinile aflate in coloane. Iar metrou in dr. taberei... "Aici, in 3 ani, va fi metroul dumneavoastra".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Buna ziua,

 

Imi permit sa reinvii acest topic deoarece vad ca s-a tot scris despre Skoda Superb.

 

Mi s-a pus pata pe Skoda Superb 2, nu stiu de ce dar in ultimul timp cand vad una in trafic imi fuge privirea imediat la formele ei.

 

Uitandu-ma pe site-urile de profil, majoritatea sunt diesel (as prefera sa nu mai iau diesel), iar ce e pe benzina fie motorizare de 1.4 care mi se pare cam mic pentru atata masina, fie 1.8 TSI, un motor care daca citesti orice forum, parerile sunt jumi juma, cand vine vorba de fiabilitate., consum nu intreb, aici tine de modul fiecaruia de condus si de anumiti factori care pot influenta consumul unui autovehicul.

Asadar inteb poate exista printre noi posesori de Superb care poate da mai multe detalii legat de fiabiliate, tinuta de drum, insonorizare ( in momentul de fata am un golf plus diesel 2.0, care numai silentios nu este), deci este un aspect chiar important din punctul meu de vedere.

 

Va multumesc pentru orice raspuns primit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Supa La Plic a spus:

Buna ziua,

 

Imi permit sa reinvii acest topic deoarece vad ca s-a tot scris despre Skoda Superb.

 

Mi s-a pus pata pe Skoda Superb 2, nu stiu de ce dar in ultimul timp cand vad una in trafic imi fuge privirea imediat la formele ei.

 

Uitandu-ma pe site-urile de profil, majoritatea sunt diesel (as prefera sa nu mai iau diesel), iar ce e pe benzina fie motorizare de 1.4 care mi se pare cam mic pentru atata masina, fie 1.8 TSI, un motor care daca citesti orice forum, parerile sunt jumi juma, cand vine vorba de fiabilitate., consum nu intreb, aici tine de modul fiecaruia de condus si de anumiti factori care pot influenta consumul unui autovehicul.

Asadar inteb poate exista printre noi posesori de Superb care poate da mai multe detalii legat de fiabiliate, tinuta de drum, insonorizare ( in momentul de fata am un golf plus diesel 2.0, care numai silentios nu este), deci este un aspect chiar important din punctul meu de vedere.

 

Va multumesc pentru orice raspuns primit :)

Pe scurt: am un prieten bun, care a avut modelul Superb de acuma 10-11 ani si anul trecut a luat modelul cel nou.

La cea veche s-a scorojit vopseaua, probabil nu era stabilizata la UV, sau avea lacul de protectie prost, cine stie. A mers vreo 500.000 Km cu ea fara sa aiba probleme majore, neprevazute.

Omul a spus ca la varianta cea noua suna mai a conserva, nu este la fel de bine insonorizata, tabla pare mai subtire. In rest nu are reclamatii pe partea de fiabilitate.

Am mers si eu cu el cu masina, am avut un drum de facut de vreo 800 km, si nu pot spune ca e naspa, ar fi incorect. Cand m-am dat jos din XTrail si m-am suit in Skoda, mi s-a parut mai stramta, dar deh nici eu nu sunt tocmai mic (190 cm / 125 Kg) 😂

Masina are motor diesel, si ca orice diesel se aude mai tare decat o benzina.

In rest are toate cele necesare unei masini confortabile.

Prietenul spune ca ii placea mai mult modelul vechi, parea mai inchegata si mai bine insonorizata decat asta noua.

 

Legat de motoarele benzina VAG: un amic cu un Audi cu motor TSI isi facuse abonament la service🤦‍♂️. E drept era un SH care sine stie cati km o fi avut in realitate.

 

Eu am avut doar masini motoare frantuzesti (Renault), nemtesti (Mercedes) sau japoneze (Nissan, Toyota). Toate s-au comportat fara probleme peste 250.000 Km. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Supa La Plic a spus:

 

 

...... iar ce e pe benzina fie motorizare de 1.4 care mi se pare cam mic pentru atata masina, fie 1.8 TSI, un motor care daca citesti orice forum, parerile sunt jumi juma, cand vine vorba de fiabilitate., 

daca te uiti pe net si te documentezi un pic, de la grupul VAG motoarele de 1.4 si 1.8 sunt cele mai unreliable....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am la Octavia 1.5 Tsi de 2020.

Inca nicio problema la 20k km facuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...