dedant68 Postat Aprilie 25, 2017 Autor Share Postat Aprilie 25, 2017 Cum dai 10.000 euro pe o motocicleta si o rupi in doua la o cazatura, asa se investeste intr-o conversie pe electric ca sa circuli 100 km cu 2 lei. Viitorul mobilitatii va fi electric, totul este o problema de timp, si mai ales de 'conversia' conceptiei referitoare la EV. In max 2 ani un EV de clasa medie va ajunge la 7-8000 euro lucrurile sunt aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 in stirile de 1 aprilie pe care la iei tu de bune .... muhahahhaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Bateriile se pot recicla. NEcazul la ora actuala este costul de productie si costul de utilizare. dai 2 lei pe km dar trebuie sa adaugi costul bateriei - o baterie pe litiu nu prea ajunge la 1000 cicluri de incarcare. la ora actuala. Daca te joci pe acasa cu ele si faci ceva scurt ai sanse sa faci buba urata de tot. si tot asa. Am sa imi iau electric atunci cand costurile vor fi sub cele aferente solutiei clasice si cand caracteristicile de deplasare vor fi comparabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 (editat) Toate bune si frumoase dar ce-au avut bre cu designul la janta fata? Zici ca e facuta din soricei de plastic. Tragi un pic de spite si zvastica o scoti. In dusmanie au desenat-o pe aia Editat Aprilie 25, 2017 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 eu totusi nu vad frane cu recuperare de energie montate pe roata fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aion2014 Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 (editat) Un fel de on/off dar de asta ce parere aveti? Dublu ca si pret dar cu performante peste... Plus ca na .. MGP https://www.topspeed.com/motorcycles/energica-ego/ke5608.html Editat Noiembrie 28, 2019 de Aion2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 (editat) Nissan leaf încărcat 100%, mers Buc - Ploiești și retur, rămas 23% din baterie. Fără ac, mers în limita legală. Inițial afișa +300km autonomie... Cam despre asta e vorba cu autonomia electrocarelor astea. Editat Noiembrie 28, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 Acum 56 minute, john17 a spus: Nissan leaf încărcat 100%, mers Buc - Ploiești și retur, rămas 23% din baterie. Fără ac, mers în limita legală. Inițial afișa +300km autonomie... Cam despre asta e vorba cu autonomia electrocarelor astea. Pe autostrada? Repet, de oras autonomia e mai mult decat in regula, nu? Pasi mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 (editat) Ii grabeste cineva? Vise frumoase deocamdata cu electricele .... Editat Noiembrie 28, 2019 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 Acum 26 minute, frigider a spus: Pe autostrada? Negativ. Dn1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 Acum 29 minute, Contabil a spus: Ii grabeste cineva? Lime-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 (editat) https://www.quora.com/Tesla-owners-after-you-got-used-to-your-new-Tesla-was-it-worth-it-Would-you-buy-another-one-Why-or-why-not Acum ca suntem pe motociclism.ro, sa vedem ce parere au expertii despre automobilele electrie. Pana acum am inteles ca nu au autonomie, polueaza si se strica acumulatorii. Culmea, toate informatiile sunt pe internet, si anume: Tesla expects the battery to retain approximately 70% of its initial capacity after seven years or 100,000 miles (160,000 km). Ofera garantie 8 ani si pana acum s-a dovedit ca bateriile au retinut mai bine capacitatea de reincarcare decat s-a estimat initial. Referitor la poluare, presupunand ca ar polua per total la fel, e important ca poluarea sa fie eliminata din orase, din locurile unde locuiesc oameni. Daca ai locui intr-un oras unde electricele si hibridele incep sa egaleze ca numar automobilele conventionale ai intelege perfect. 1 oră în urmă, caracterincompatibil a spus: bicla electrica.nu merita.acumulatorul rezista la 500 încărcări cu o autonomie de 30km.dupa 1,5 ani trebuie un alt acumulator care nu e deloc ieftin.iar sa merg pe minim de asistență că sa simt greutatea suplimentara,mai bine nu Nu stiu ce bicicleta ai cautat tu dar pe un HaiBike Sduro cu motor Yamaha dupa 2200km parcursi autonomia era de 50-60km pe Hi, 80-90 pe Mid si 120-130 pe Low. Editat Noiembrie 28, 2019 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 (editat) Sa fii sanatos si sa-ti repeti asta, important e sa-ti dai cu parerea, nu sa te informezi, pana acum iti iasa. Editat Noiembrie 28, 2019 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Care e placerea de a te da cu astea electrice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUST4TNT Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Acum 2 minute, Christian 1 a spus: Care e placerea de a te da cu astea electrice? Cam aceeasi cu a folosi mixerul in bucatarie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 (editat) Bicicleta si trotineta,la fel,prin "electrificare" au pierdut esenta... Editat Noiembrie 29, 2019 de Christian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Acum 4 minute, Christian 1 a spus: Bicicleta si trotineta,la fel,prin "electrificare" au pierdut esenta... Macar moto nu o sa si o piardă Faza e ca poti ajunge mai departe daca e electrica, nu transpiri asa mult (deloc la troti, poate cand o cari pe scari? :D) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 (editat) Moda asta... Daa' cum ramane cu ipocrizia asta numita "vehicul ecologic incarcat la priza cu curent produs de termo/atomocentrale(sunt si hidro si pe baza de vanturi,nu spun nu!)"?Asta e o chestie de care nu(prea)discuta posesorii de utilaje d-asta in trend. Sa nu intelegem gresit,si eu folosesc aparatura electrica alimentata de la priza,daa' nu-mi dau cu caramida-n piept ca-s ecologist. Daa' bicicleta si trotineta de or trebuit "electrificate" ,ca doar astea nu poluau? Editat Noiembrie 29, 2019 de Christian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Cel mai apropiat de conceptul ecologic este posesorul autovehicul de hibrid. La aceiasi km parcursi,isi produce propriul curent si ruleaza in(mare)parte pe electric,mai ales urban(unde ne doare pe toti,pana la urma),astfel nepoluand decat doar o parte a traseului. Pe langa uzul motocicletei,ea ofera PLACEREA de a conduce,asa cum o stim noi,pe clasica benzina,pentru majoritatea dintre noi.Celelalte motorizari puse pe ea,diesel,electric si care or mai fi fost,sunt cel mult,niste reusite tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Acum 4 ore, Christian 1 a spus: Care e placerea de a te da cu astea electrice? Aceeasi placere ca si cu orice alta motocicleta doar ca fara zgomot inutil si vibratii. Aceleasi chestii se ziceau si despre Tesla cand a aparut si uite ca lumea nu se mai intoarce la motoare conventionale. Acum 4 ore, JUST4TNT a spus: Cam aceeasi cu a folosi mixerul in bucatarie .... Ai incercat? Acum 4 ore, Christian 1 a spus: Bicicleta si trotineta,la fel,prin "electrificare" au pierdut esenta... Care e esenta? Intelegi ca poti opri motorul cand vrei tu? Pentru unii bicicleta e un mijloc de transport, nu doar distractie in timpul liber. Iti dau doua cazuri pentru care am vazut bicicleta electrica foarte utila. 1. Urcat dealuri pentru o tura de coborare prin padure. Unde ma dau eu pentru o coborare de 5 minute trebuie sa urc 8km cu diferenta mare de nivel si fiecare urcare dureaza 40-45 de minute cu pauza de 20-30 minute de revenire. 2. Parcurs distante lungi. Daca mergi la job cu bicicleta, probabil ai prefera sa ajungi cat mai repede si sa nu fi transpirat, plouat etc, o bicicleta electrica iti poate dubla viteza medie in anumite conditii. Exemplu aici: https://connect.garmin.com/modern/activity/3564303442 , cu vant din fata fara asistare nu puteam tine mai mult de 10kmh, ploaia m-a prins doar cand am ajuns acasa. Acum 2 ore, caracterincompatibil a spus: Pentru leneși.oricum o bicla electrica nu își justifică prețul, ok la fel și celelalte vehicule ilectrice.pret=randament,da cu minus Mai avem mult de așteptat,sau asta e politica constructorilor.pret mare la baterii și autonomie nu foarte buna Care pret nu si-l justifica? Bicicletele electrice ieftine se gasesc si la 2000 lei iar bicicletele cu autonomie mare pe la 1000-1500 euro. O bicicleta ieftina iti da 30km autonomie de asistare pe 2/3 din putere, a mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul. O bicicleta scumpa are 50-130km autonomie in functie e asistare, un acumulator nou costa 500euro si te tine cativa ani buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 (editat) Acel zgomot inutil de motor pe benzina,miros si vibratii fac parte din acea PLACERE de a le calari.Poate pentru tine nu. A,si m-am "dat" cu o tzoagla electrica.Won't happen again! Bicicleta e un mijloc de transport dar prin pedalare,la fel si trotineta prin datul din picior.Cele electrice sunt doar realizari tehnologice pentru oameni lenesi in ale miscarii. Oricum,treburile-s clare pentru mine,dptdv orice e normal,e cam depasit,trebuie "electrificat". Dpmdv,prefer orice e pe benzina,oricum motocicleta pe benzina nu va disparea curand.Masinile mici diesel se pare ca da. Editat Noiembrie 29, 2019 de Christian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Acum 15 minute, Christian 1 a spus: Bicicleta e un mijloc de transport dar prin pedalare,la fel si trotineta prin datul din picior.Cele electrice sunt doar realizari tehnologice pentru oameni lenesi in ale miscarii. Oricum,treburile-s clare pentru mine,dptdv orice e normal,e cam depasit,trebuie "electrificat". Ideea e sa folosesti electric unde ai nevoie, nu intr-una, mai citeste odata exemplul meu de mai sus. In turele cu amici care nu au electric nici nu iau acumulatorul, tocmai deaia acumulatorul are doar 1100km. Deci concluzia ta ca ala ar fi punctul meu de vedere e gresit. Si intrebare, mergi la ski? Daca da, de ce folosesti telescaun/telecabina/teleski? De lenes? Poti urca cu skiurile/placa in spate, ce te opreste? La fel si cu bicicleta, daca merg la downhill, vreau sa fac downhill, nu vreau pentru fiecare 2km coborati sa urc alti 8km. Acum 14 minute, caracterincompatibil a spus: La 2000 lei găsești mizerii no name la care pica acumulatorul după 30 incarcari Având în vedere că ieseam la ture de 90km cu un trekking dhs(nu știu dacă mai pot face aste in viitor).nu prea mă încântă autonomia de 30km și acumulator decedat repede.alea de 1000e+ sunt cat de cat ok.dar ....nu își justifică pretul Ideea nu e sa mergi 90km electric 100%, asa te poti uita de acasa la turul frantei sau sa iei o motocicleta, ideea e sa folosesti unde/cand ai nevoie, sa te ajute sa urci panta aia pe care altfel n-ai putea sa o urci sau sa te tii dupa amicii tai cu nivel mai ridicat de energie, etc... Ma repet, nu inteleg de unde ideea ca pica acumulatorii dupa 30 de incarcari si ma citez: "A mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul" Deci, trece pe 8 ani acumulatorul si autonomia inca e la 60-70% din cat era la inceput, asta pe o bicicleta care a costat 500 euro, despre ce vorbim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Acum 5 ore, JUST4TNT a spus: Cam aceeasi cu a folosi mixerul in bucatarie .... Mai bine ar fi avut vibrații... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Vlad,nu merg la ski,ca nu-s fan. Si nici nu-s genul care imi plimb bicicleta pe suv pana la munte si inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Revenind la subiectul topicului,"motocicleta" asta este exact numele ei,zero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.