Jump to content
dedant68

Zero SR 2017_Electric motorcycle

Recommended Posts

Cel mai apropiat de conceptul ecologic este posesorul autovehicul de hibrid.

La aceiasi km parcursi,isi produce propriul curent si ruleaza in(mare)parte pe electric,mai ales urban(unde ne doare pe toti,pana la urma),astfel nepoluand decat doar o parte a traseului.

Pe langa uzul motocicletei,ea ofera PLACEREA de a conduce,asa cum o stim noi,pe clasica benzina,pentru majoritatea dintre noi.Celelalte motorizari puse pe ea,diesel,electric si care or mai fi fost,sunt cel mult,niste reusite tehnice. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Christian 1 a spus:

Care e placerea de a te da cu astea electrice? :)

 

Aceeasi placere ca si cu orice alta motocicleta doar ca fara zgomot inutil si vibratii. Aceleasi chestii se ziceau si despre Tesla cand a aparut si uite ca lumea nu se mai intoarce la motoare conventionale.

 

Acum 4 ore, JUST4TNT a spus:

Cam aceeasi cu a folosi mixerul in bucatarie ....

 

Ai incercat?

 

Acum 4 ore, Christian 1 a spus:

Bicicleta si trotineta,la fel,prin "electrificare" au pierdut esenta...

 

 

Care e esenta? Intelegi ca poti opri motorul cand vrei tu? Pentru unii bicicleta e un mijloc de transport, nu doar distractie in timpul liber.

 

Iti dau doua cazuri pentru care am vazut bicicleta electrica foarte utila.

1. Urcat dealuri pentru o tura de coborare prin padure. Unde ma dau eu pentru o coborare de 5 minute trebuie sa urc 8km cu diferenta mare de nivel si fiecare urcare dureaza 40-45 de minute cu pauza de 20-30 minute de revenire.

2. Parcurs distante lungi. Daca mergi la job cu bicicleta, probabil ai prefera sa ajungi cat mai repede si sa nu fi transpirat, plouat etc, o bicicleta electrica iti poate dubla viteza medie in anumite conditii. Exemplu aici: https://connect.garmin.com/modern/activity/3564303442 , cu vant din fata fara asistare nu puteam tine mai mult de 10kmh, ploaia m-a prins doar cand am ajuns acasa.

 

 

Acum 2 ore, caracterincompatibil a spus:

Pentru leneși.oricum o bicla electrica nu își justifică prețul, ok la fel și celelalte vehicule ilectrice.pret=randament,da cu minus

Mai avem mult de așteptat,sau asta e politica constructorilor.pret mare la baterii și autonomie nu foarte buna

 

Care pret nu si-l justifica? Bicicletele electrice ieftine se gasesc si la 2000 lei iar bicicletele cu autonomie mare pe la 1000-1500 euro.

O bicicleta ieftina iti da 30km autonomie de asistare pe 2/3 din putere, a mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul.

O bicicleta scumpa are 50-130km autonomie in functie e asistare, un acumulator nou costa 500euro si te tine cativa ani buni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel zgomot inutil de motor pe benzina,miros si vibratii fac parte din acea PLACERE de a le calari.Poate pentru tine nu.

A,si m-am "dat" cu o tzoagla electrica.Won't happen again! :)

 

Bicicleta e un mijloc de transport dar prin pedalare,la fel si trotineta prin datul din picior.Cele electrice sunt doar realizari tehnologice pentru oameni lenesi in ale miscarii.

 

Oricum,treburile-s clare pentru mine,dptdv orice e normal,e cam depasit,trebuie "electrificat".

Dpmdv,prefer orice e pe benzina,oricum motocicleta pe benzina nu va disparea curand.Masinile mici diesel se pare ca da.

Edited by Christian 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2000 lei găsești mizerii no name la care pica acumulatorul după 30 incarcari

Având în vedere că ieseam la ture de 90km cu un trekking dhs(nu știu dacă mai pot face aste in viitor).nu prea mă încântă autonomia de 30km și acumulator decedat repede.alea de 1000e+ sunt cat de cat ok.dar ....nu își justifică pretul

Puteam sa cumpăr motor bafang și acumulatori de pe aliexpres.tot nu pica bine prețul la ce ofera

Vehiculele electrice sunt un moft prea scump....din pacate

 

Edited by caracterincompatibil
Xxxxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, Christian 1 a spus:

Bicicleta e un mijloc de transport dar prin pedalare,la fel si trotineta prin datul din picior.Cele electrice sunt doar realizari tehnologice pentru oameni lenesi in ale miscarii.

 

Oricum,treburile-s clare pentru mine,dptdv orice e normal,e cam depasit,trebuie "electrificat".

 

Ideea e sa folosesti electric unde ai nevoie, nu intr-una, mai citeste odata exemplul meu de mai sus. In turele cu amici care nu au electric nici nu iau acumulatorul, tocmai deaia acumulatorul are doar 1100km. Deci concluzia ta ca ala ar fi punctul meu de vedere e gresit.

 

Si intrebare, mergi la ski? Daca da, de ce folosesti telescaun/telecabina/teleski? De lenes? Poti urca cu skiurile/placa in spate, ce te opreste?

 

La fel si cu bicicleta, daca merg la downhill, vreau sa fac downhill, nu vreau pentru fiecare 2km coborati sa urc alti 8km.

 

Acum 14 minute, caracterincompatibil a spus:

La 2000 lei găsești mizerii no name la care pica acumulatorul după 30 incarcari

Având în vedere că ieseam la ture de 90km cu un trekking dhs(nu știu dacă mai pot face aste in viitor).nu prea mă încântă autonomia de 30km și acumulator decedat repede.alea de 1000e+ sunt cat de cat ok.dar ....nu își justifică pretul

 

Ideea nu e sa mergi 90km electric 100%, asa te poti uita de acasa la turul frantei sau sa iei o motocicleta, ideea e sa folosesti unde/cand ai nevoie, sa te ajute sa urci panta aia pe care altfel n-ai putea sa o urci sau sa te tii dupa amicii tai cu nivel mai ridicat de energie, etc...

 

Ma repet, nu inteleg de unde ideea ca pica acumulatorii dupa 30 de incarcari si ma citez:

"A mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul"

 

Deci, trece pe 8 ani acumulatorul si autonomia inca e la 60-70% din cat era la inceput, asta pe o bicicleta care a costat 500 euro, despre ce vorbim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, JUST4TNT a spus:

 

Cam aceeasi cu a folosi mixerul in bucatarie ....

Mai bine ar fi avut vibrații... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlad,nu merg la ski,ca nu-s fan.

Si nici nu-s genul care imi plimb bicicleta pe suv pana la munte si inapoi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, vladf a spus:

 

Ideea e sa folosesti electric unde ai nevoie, nu intr-una, mai citeste odata exemplul meu de mai sus. In turele cu amici care nu au electric nici nu iau acumulatorul, tocmai deaia acumulatorul are doar 1100km. Deci concluzia ta ca ala ar fi punctul meu de vedere e gresit.

 

Si intrebare, mergi la ski? Daca da, de ce folosesti telescaun/telecabina/teleski? De lenes? Poti urca cu skiurile/placa in spate, ce te opreste?

 

La fel si cu bicicleta, daca merg la downhill, vreau sa fac downhill, nu vreau pentru fiecare 2km coborati sa urc alti 8km.

 

 

Ideea nu e sa mergi 90km electric 100%, asa te poti uita de acasa la turul frantei sau sa iei o motocicleta, ideea e sa folosesti unde/cand ai nevoie, sa te ajute sa urci panta aia pe care altfel n-ai putea sa o urci sau sa te tii dupa amicii tai cu nivel mai ridicat de energie, etc...

 

Ma repet, nu inteleg de unde ideea ca pica acumulatorii dupa 30 de incarcari si ma citez:

"A mea are vreo 1100km iar bicicleta e din 2012, nici o problema cu acumulatorul"

 

Deci, trece pe 8 ani acumulatorul si autonomia inca e la 60-70% din cat era la inceput, asta pe o bicicleta care a costat 500 euro, despre ce vorbim?

Vezi cat costa o toacla electrica cu roti de 27,5-29.pentru minimul de asistență nu plătesc peste 4000 lei,poate când o să devin lepra puturoasa.pana atunci consider că electricele sunt doar niste mizerii pentru fitzosii puturoși.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la subiectul topicului,"motocicleta" asta este exact numele ei,zero...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 31 minute, caracterincompatibil a spus:

pana atunci consider că electricele sunt doar niste mizerii pentru fitzosii puturoși.

 

Legat de bicicletele elctrice, pentru multi utilizatori nu sunt nici distractie si nici sport. Sunt doar un mijloc de deplasare. La fel cum pentru multi si motocicleta nu e decat un mijloc de deplasare.

In zona unde locuiesc acum majoritatea bicicletelor pe care le vad pe strada sunt electrice. Si foarte multi batrani si femei le folosesc, care altminteri probabil ca ar folosi masina sau ar merge pe jos.

 

Iar d.p.d.v tehnic, nu sunt deloc niste mizerii... dar si preturile sunt pe masura :))

https://www.liquid-life.de/e-bikes/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am slăbit 7kg cu ajutorul bicicletei când sărisem binișor de 90.

Și la 95kg pedalam la 40grade cate 80km fara stres

Nu știu care va fi evoluția fracturii pe viitor și dacă o să rămân cu ceva sechele altfel.tot la trekking rămân ,sa ii rup lantul

Mă gândeam la achiziția unei cursiere triban 500,înainte de accident.poate totul evoluează bine și pot să cumpăr in primavara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sant pe aceeasi lungime de unda cu Christian , pt mine motocicleta / bicicleta sant pt placere  , nu le folosesc din necesitate . Zgomotul motorului , vantul in piept , trepidatiile , schimbatul vitezelor,  mirosul de benzina , /  datul la pedale etc mi se par indispensabile pt factorul fun . Nu contest utilitatea lor pt unii , nu am nimic impotriva electricelor , fiecare isi cumpara pe banii lui ce vrea .

@vladf : le ce zici tu ''downhill '' cu bicicleta electrica care are  25kg+ e de fapt o simpla coborare pe o poteca de munte  , fara +3000 euro nu gasesti nimic cu baterii care sa iti permita sa visezi macar ca faci downhill .  

Share this post


Link to post
Share on other sites

De  cand ti am zis de el, nu ai mai pomenit tot la a doua postare ca ai dat 40 ron . Daca mai aveai scuter iti trimiteam de Craciun unul cadou , asa nu primesti nimic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scuter,mi au mai ramas 3.

Așa că aștept cado' de moș crăciun,sau de Sf Ion(ziua lui je)

Chiar insist

Under-motors top.acolo găsești sprayurilor de frana cu 40 lei.in caș că ai uitat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, JUST4TNT a spus:

@vladf : le ce zici tu ''downhill '' cu bicicleta electrica care are  25kg+ e de fapt o simpla coborare pe o poteca de munte  , fara +3000 euro nu gasesti nimic cu baterii care sa iti permita sa visezi macar ca faci downhill .  

 

Glumesti nu? In conditiile in care majoritatea dh-urilor pe care le intalnesti pe traseu au in jur de 20kg iar un xDuro electric 2019 are 24kg. 

Edited by vladf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto electrice ....bune la scoala moto, pt job prin oras, enduro sa circuit

pentru AVENTURE’ PASS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...