Sari la conținut
Edd

Plimbare 1 Mai Bucuresti - Ostrov (Manastirea Dervent)

Postări Recomandate

Salut. Vezi ca de la minutul 24, cand ne zici multam ca ne am uitat, mai ai 4 minute de film negru. Si, parere personala, eu as fi taiat si facut un colaj de maxim 7-8 minute. E plictisitor. Adica, ai de exemplu la inceput 2 minute cum stai la semafor,apoi cum alimentezi, etc.

Nu e deloc ...captivant :D

Asfalt uscat!

Editat de mathe adrian

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand fac colaje cu lucruri importante din trafic (evenimente, intalniri, accidente), tai si compilez doar ce este important. La plimbari, prefer sa las cat mai mult. Nu stiu de ce a generat youtube acea parte neagra, pt ca pe filmul original nu exista. Multumesc de feedback!

» Post actualizat in 03 May 2017 23:50

Am re-randat clip-ul deoarece in multe cadre iesise pixelat, desi pe original nu era asa. Sunt inca incepator in domeniu si deabia incep sa inteleg mai in profunzime optiunile din Sony Vegas.

» Post actualizat in 03 May 2017 23:52

Editat de Edd

Partajează acest post

Link spre post

Stai linistit, eu sunt si mai pe langa. Am patit si eu cu pixelarea. Ai dat sa faca softul compresie? Sau sa reduca rezolutia, fps urile? Mie de acolo mi a rezultat asta.

Partajează acest post

Link spre post

Au fost mai multe chestii combinate: resample era activ, variable bit rate era activ, proiectul nu era setat pe "use highest quality". Colac peste pupaza, nu intelegeam de ce a iesit asa luminos in anumite cadre si am descoperit ca aveam niste zgarieturi fine pe carcasa de protectie a camerei si astea reflectau razele soarelui. Am comandat 2 carcase noi si niste baterii de rezerva, iar acum vedem ce iese la urmatoarea plimbare.

Partajează acest post

Link spre post

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont