Sari la conținut

Power commander pe Yamaha MT 03?


Postări Recomandate

Andrei,io zic sa lasi motorul ala asa cum la facut fabrica.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sub 50 de km/h iti merge inegal?

in oras, printre masini, trebuie sa tot folosesti ambreiajul?

 

daca astea sunt citeste pe aici: http://www.xt660.com/showpost.php?p=178307&postcount=7

 

da, o sa-ti mearga cu power commander, dar pentru chestiile astea exista rezolvari mai simple si mai ieftine, alea pe care ti le-am dat mai sus

 

am avut un xt660x 2007, imi tot dadea in nas la viteza mica (si mai rau dupa ce am schimbat galeriile cu tot cu tobe) si s-a rezolvat ce ti-am dat mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu imi da in nas, pe liber daca o accelerez usor in 3500 cand mai ciup putin acceleratia imi scade in 3000 apoi dupa ce o mai accelerez putin creste in 4000. Iar relantiul ma obliga sa il tin putin mai mare 1900, sub 1700 asa daca ii dau o acceleratie rapida(pe liber) moare motorul(se accelereaza apoi cand sa ajunga la relanti parca nu mai exista si se opreste).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu imi da in nas, pe liber daca o accelerez usor in 3500 cand mai ciup putin acceleratia imi scade in 3000 apoi dupa ce o mai accelerez putin creste in 4000. Iar relantiul ma obliga sa il tin putin mai mare 1900, sub 1700 asa daca ii dau o acceleratie rapida(pe liber) moare motorul(se accelereaza apoi cand sa ajunga la relanti parca nu mai exista si se opreste).

Cum stai cu filtrul de aer?E curat?Dar cu bujia?E ceea ce trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal relantiul trebuie sa-ti fie pe la max 1600 de ture,cu motorul cald si faza lunga aprinsa(adica sa ai consumator mare in functiune).

Daca motorul e rece,asa fac toate,ezita la "sprit".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare suplimentara care are legatura tot cu acest topic: Se poate schimba mersul motorului daca pun ulei mai "vascos"? Pe 20.07.2016 cand i-am facut schimbul cei de la mymoto au tinut mortis sa iau 15w50(motul 7100) nu mai stiu exact ce zicea baiatul pe acolo dar dupa schimb aveam relanti instabil, cand bagam in treapta 1 era destul de galagioasa*in conditiile in care tampoanele de la roata spate sunt noi iar astazi am dupa 1000 si ceva de km rulati m-am decis sa schimb cu 10w40(cum este in carte) si parca totul s-a schimbat, de data asta am bagat 3,1l(cum spune manualul mt-ului 3l fara schimb de filtru si 3,1 cu schimb de filtru) iar tipul de la mymoto mi-a spus ca trebuie sa bag 3,3(asta am si facut la schimbul din 2016, am bagat 3,3). Precizez ca am facut totul cum spune manualul si dupa 3,1l am pe joja nivelul la Full. Acum intra mult mai frumos in treapta 1, imi da impresia ca se tureaza mult mai relaxat motorul si relantiul dupa 2-3 porniri este mult mai stabil.

Editat de Andrei-LKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,1 l este cantitatea corecta."Prietenul" tau de la Mymoto sa faca bine sa respecte cantitatea spusa de producatorul.

3,3 l fac presiune interna mai mare,de unde si alte simptome.Sa nu mai spun ca-ti puteau pusca ceva garnituri.

Eu am folosit la acelasi tip de propulsor 10w-50,caci face ungere la cald mai buna decat 10W-40.

Cat priveste prima bagare in viteza dupa ce l-ai pornit,toate motoarele Minarelli de 660 "bufnesc" la fel.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,15-le e un pic mai gros ca 10-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Buna seara Andrei,

 

Da-mi voie sa aduc niste clarificari la afirmatiile de mai sus.

"Baietii de la MYMOTO", respectiv colegii mei de la MYMOTO Craiova, sunt la un nivel tehnic si comercial suficient pentru a-ti face recomandarile corecte. Noi niciodata "nu tinem mortis", ci recomandam. Decizia insa, apartine intotdeauna clientului.

 

In cazul tau, solicitarea ta a fost foarte clara: MOTUL 300V 15W50, pentru ca asa "ti s-a recomandat" de catre alti motociclisti. Noi ti-am explicat ca 300V nu este un ulei recomandat pentru mersul stradal, si ti s-a recomandat sa treci pe 7100, un ulei mult mai potrivit si mai "rezistent". La vascozitate insa nu ai acceptat altceva. Vazand ca pentru motocicleta ta se poate merge cu vascozitati de la 10W30 la 20W50 (pe site-urile MOTOREX si MOTUL), probabil ca nu s-a mai incercat "schimbarea" deciziei tale, pentru ca erai destul de ferm pentru 15W50. Cum am spus mai sus, clientul decide.

In ceea ce priveste cantitatea, la motocicleta ta volumul este de 3.1 pentru servisare, cu 0.1 pentru filtrul de ulei, si 3.4 pentru umplere totala (prima umplere). Noi verificam intotdeauna online, pe site-urile MOTOREX si MOTUL, pentru a avea informatiile corecte. La orice schimb de ulei, insa, se verifica nivelul dupa efectuarea operatiunii.

 

Cu stima,

Echipa MYMOTO.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul de la mymoto mi-a zis clar 3,3l la schimb de ulei, in ambele cazuri este vorba de 7100, nu am adus vorba de 300v nu stiu unde s-a inteles asta.

Nu asta este problema, bine ca s-a rezolvat si totul este ok acum, respect echipa mymoto dar o sa imi aleg singur de acum inainte produsele nu am sa ma iau dupa recomandari(am sa tin doar cont de ele si sa verific).

Editat de Andrei-LKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pune si 1/2l in plus, nu pusca nici o garnitura. Mai ales la Yamaha R6 2006+, la curse se pune mai mult ulei decit recomanda celebra "carte". La aplecare mare pe viraj, sorbul de ulei trage aer in loc de ulei, si poc motorul. Si la curse se merge mai mereu in blana. Prin 2004 mi-am luat de la un proaspat importator de second-hand-uri, un XJ600, proaspat alimentata cu ulei. Dupa 5000km, cind am dat drumul la buson, mi-a curs o cantitate dubla de ulei. Mecanicul lu' peste neavind habar de nimic, a pus noul ulei peste cel vechi. In 5000km, nu s-a intimplat nimic spectaculos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi,nu-s de comparat 4 in linie(R6,XJ600)cu monopistonul,iar MT-03 e motor cu carter uscat,R6 nu este.

Toate aceste sfaturi i le-am dat lui Andrei caci vreme de cativa ani buni,am avut motorul Minarelli intre picioare(cam vreo 40k si ceva de km).

Si de ce nu trebuie luat in calcul manualul motocicletei? :)

Nu in ultimul rand,omul nu se da la curse pe genunchi,ci in oras daily-use.

 

Andrei,sa-i pui ulei cat iti spune cartea.

Restul is basme de Petre Ispirescu...

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si legat de viscozotate. Nu stiu cum se face, ca la toate mobrele cu care am mers, atunci cind uleiul este rece si viscos, treptele se schimba mult mai silentios. La 100grd pe bord, trozneste in draci cind bagi din treapta N in a 1-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...