Sari la conținut

Accident KTM 1290 ADV B-dul Expozitiei-Bucuresti


wawessh
 Share

Postări Recomandate

Sa nu-i faca vreo nefacuta, cum se mai intampla, si sa-l scoata pe el vinovat ca n-a pastrat distanta regulamentara... Asta daca i-a intrat in fundul taxiului, daca a lovit lateralul, nu prea sunt sanse de interpretare.

 

Oricum, greul de abia acum incepe. :( Medici, operatii, ghips, spital, recuperare, dureri post recuperatorii, distractia cu asigurarile, drumuri pe la politie, declaratii...

 

Aveti grija sa nu-i lipseasca nimic din spital, mai ales sa aibe un moral pozitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa imi bag...p..la in toti astia care fac numai ca...ca..turi ,taximetristi(si eu sunt taximetrist) livratori, femei care vb la tel si le doare fix in pi..zda sa se asigure , curieri etc etc , frate, e un haos total in Bucurestiul asta

Am foat sapt trecuta la RAR cu motorul, am pus toba stock , pana la voluntari si inapoi erau sa ma omoare doi cu masinile, am venit acasa si am pus inapoi TwoBrother'u inapoi pe mobra, nu se poate frate asa ceva, de nu o sa le dau la acceleratii si pocnituri cand trec pe langa ei , de or sa le sara pu..lili din ei in masini

 

Sanatate baiatului !!!

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ieri ca poate chiar asta a fost ghinionul lui. E mai greu cu una cu care nu esti obisnuit sa eviti orice imbecil...

motoreta se misca mai usor decat 954 pe care l-a avut inainte. A fost ceasul rau. Ghinionul e ca el a lasat faza sa curga... si taximetristul nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta Expozitiei e cam dat dracu de bulevard, acuma era un C4 care sigur luase un pieton de avea far dreapta spart si o gaura in parbriz pe central dreapta de zici ca a dat cu mingea de basket.. politie alea alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ceva, si eu lucrez la Hiubi si mi-au zis colegii. Locuiesc in zona de ceva ani, s-a imputit rau traficul in zona, asa multe accidente in ultima perioada....

Daca baiatul are nevoie de ceva si pot ajuta, just ask

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos.

E acasa, ia medicatie. Moralul ok la fel cum il stim. Are ghips pana la umar la ambele, si asteapta ca la cea buna sa ii taie ghipsul si sa il lase doar in zona afectata, ca sa poata sa isi foloseasca mana. Dreapta e cea "ok", stanga e cea bulita mai rau. Nu are taietura ci are piroane din alea puse cu sarme. Dupa ce ii scoate piroanele mai urmeaza vreo 3 sapt de ghips, apoi recuperarea.

Overall in Oct-Nov o sa fie apt full. Moto nu-si mai ia anul asta ca nu mai are sens (dupa o inspectie mai amanuntita si furcile si jugul sunt strambe, deci sigur e dauna totala)
Acum vorbeste cu avocati. O sa incerce sa obtina de la asigurarea taximetristului ce poate, apoi trece pe penal.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fury - din ce am inteles eu taxiul era pe sensul de mers al colegului. A facut stanga, moto a vrut sa ocoleasca prin dreapta iar ei s-au intalnit pe banda 1 in portbagajul loganului

post-13322-0-89442300-1495186479_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar dacă te oprești să-l interpelezi tot el e cocoș. Care e bă problema ta? Nu m-ai văzut? Este discontinuă la 20m mai încolo.

 

Mergem pe barba noastră :)

Gresit. O baga pe aia cu nu ai vazut ca am semnalizat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi situatie, acelas loc.

dc l-ai claxonat pe ala? te-a incomodat cu ceva?

trebuie sa faca partie toata lumea ca vine cioperistu pi drum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta se misca mai usor decat 954 pe care l-a avut inainte. A fost ceasul rau. Ghinionul e ca el a lasat faza sa curga... si taximetristul nu.

 

Blestemul HRC :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Cesar. Cam grea tranzitia de la o lesinatura de honda, la KTM POWER-READY TO RACE. :eek:

Care ca nici lui si nici mie nu mi se pare ca trage in halul ala de ready to race cum au zis jurnalistii aia pe youtube. Adica trage ea asa dar nu e vreun monster warp nush'ce de ziceau astia. M-am urcat dupa la o tura pe GS '17 si mi s-a parut un pic mai sugrumat. Dar in niciun caz 1290-ul asta nu e o motoreta violenta. Da' e ok asa ca nu trebuie sa mai fii stresat cu gazul si nici nu trebuie s-o accelerezi foarte tare. Desi suna cr3tin, mi se pare de 2x mai usor de condus in oras fata de vitezana.

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesare, eu vorbeam serios de Honda. Acum daca si tu ai avut 954 stiu ca te simti atacat la orgoliu. Imi dadusem seama de gluma ta, dar nu am ratat sansa sa atac BRANDUL HONDA. :rusinica:

 

LimpTa, nu are cum sa fie un monster warp la 230-240 kg la ud, comparandu-l cu o sportiva. Compara-l cu ce e in clasa lui si o sa vezi ca gena "READY to RACE" o sa se evidentieze.

 

Si in legatura cu noile KTM-uri, ele nu mai sunt asa READY to RACE, tocmai pentru a se mula pe mai multe tipologii de clienti. Stigmatul READY TO RACE era in trecut insotit si de anumite caracteristici care nu erau pe placul Hondistilor si BMWistilor. In momentul de fata, KTM-ul vrea sa vanda cat mai mult. Nu mai e asa nisat ca in trecut, astfel incat propozitia lor celebra denota mai nou doar o inclinare spre sportivitate a modelelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LimpTa, nu are cum sa fie un monster warp la 230-240 kg la ud, comparandu-l cu o sportiva. Compara-l cu ce e in clasa lui si o sa vezi ca gena "READY to RACE" o sa se evidentieze.

Doar ce-am zis ca m-am dat cu 1200GS '17 si se vede ca e un pic mai lenes BMW-ul. Nu-s nebun sa compar 190kg de sprotiva vs 250 insa ma asteptam sa-mi fie frica de ea, gen 1300cc 160hp 140nm sa imi rupa capu' fata de sportiva mai ales din cauza de V2. Avand in cap ca harta de la Multistrada-950 mi s-a parut nervoasa rau, la care adaugi faptul ca la lansarea oficiala, toate site-urile au zis ca, mama ce warp, mama ce monstru, si vorba aia.. aia-s rideri trecuti prin multe motorete.

 

Mai nou zic unii pe advrider ca stai ca sa vezi ca pe dyno scoate 130 (cam ca trasul in piept cu Multistrada1200 DVT). N-am dyno, nu pot sa ma pronunt... INSA -> nu ma intereseaza. Motoreta e perfecta asa cum e, face fix ce am nevoie. Am mers si pe drumuri de tara din alea nasoale, am intrat cu ea si pe circuit in vreo 2 sesiuni si am ramas perplex. Plus ca nu imi mai pasa de linii de tramvai pana la munca.

 

Acum ca m-am invatat cu ea la inaltime as alege-o din nou din toata oferta de autobuze. De altfel si colegul din topic(caruia ii uram recuperare rapida la mainile rupte in hardguard-uri) o sa si-o mai cumpere o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...