Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Ninja 650 / Z650


Postări Recomandate

Salutare!

De aproximativ o luna am intrat in posesia unui Kawasaki Ninja 650 2017, mandrul succesor al liniei ER6F/ER6N.
Nu am reusit sa fac mai mult de 1000km in aceste saptamani, dar va pot spune ca motocicleta este una extraordinara.
Pozitie confortabila, cuplu mare, acceleratie buna, consum redus, aspect placut, toate calitatile pe care le cautam.
Incet, incet, astept sa ne strangem cat mai multi!

Incercand sa nu fac rodajul in oras, in primele zile am facut o mini excursie de 130km si una de 550km si sunt incantat de stabilitate si manevrabilitate.

Totusi, se simt destule vibratii in rezervor si manete la anumite turatii, motorul avand 2 cilindrii, nu 4.

Am reusit sa ii fac 2 upgrade-uri: un set nou de anvelope Pirelli Diablo Rosso 3 si niste crashpad-uri R&G.

 

Asfalt uscat!

post-67865-0-73830400-1494867881_thumb.jpg

Editat de StormStalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa motocicleta,sa o stapanesti sanatos,cu vibratiile ar trebuii sa te astepti,e un 2L si cred ca e normal sa vibreze,pune si tu mai multe poze sa ne limpezim ochii,feelingul de motocicleta noua e senzational !!!

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pretul motocicletei a crescut cu vreo 200EURO fata de modelul anterior, una noua fiind in jur de 7000 EURO. Mai adaugi ceva daca vrei modelul verde, cu stickere si mai scazi daca alegi 2 ani de garantie in loc de 4.(eu am optat pentru reducere :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mereu mi-a placut designul la er-6f,dar ninja asta intrece toate generatiile de er6F,ideala pentru incepatori si nu numai,pacat ca e motorul cam mic(pt mn si nivelul meu de experienta ca mi-as fi cumparat una),cati mai multi km cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Nu va suparati, dar as vrea sa mi se explice faza cu vibratiile. Eu am un Er6f din 2016, luat de nou, merge foarte lin, saptamana trecuta i am pus quickshifter si power commander si merge si mai lin. Chiar nu simt asa zisa vibratie. Si pe recenzii la fel, multe persoane se plang de acestea. Si am mers cu mai multe tipuri de motociclete ca sa pot sa compar. Intr adevar, pe modele mai vechi de Er6 sunt sesizabile vibratiile, dar pe cele noi nu. Iar acum citesc ca se simt vibratii pe modelul din 2017, unde se presupune ca nu ar trebui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu va suparati, dar as vrea sa mi se explice faza cu vibratiile. Eu am un Er6f din 2016, luat de nou, merge foarte lin, saptamana trecuta i am pus quickshifter si power commander si merge si mai lin. Chiar nu simt asa zisa vibratie. Si pe recenzii la fel, multe persoane se plang de acestea. Si am mers cu mai multe tipuri de motociclete ca sa pot sa compar. Intr adevar, pe modele mai vechi de Er6 sunt sesizabile vibratiile, dar pe cele noi nu. Iar acum citesc ca se simt vibratii pe modelul din 2017, unde se presupune ca nu ar trebui.

Salut!

Vibratiile nu sunt atat de deranjante, dar isi fac simtita prezenta destul de mult.

De exemplu, ghidonul este montat pe un mic strat de cauciuc. Scaritele au un strat de 2cm de cauciuc pe partea superioara si un alt mecanism pe parte inferioara pentru reducerea vibratiilor. Toate acestea cresc nivelul de confort.

Eu sunt foarte multumit de motocicleta, fiind una echilibrata, cu un aspect placut.

» Post actualizat in 10 May 2018 08:59

"Vibratiile nu sunt atat de deranjante, dar isi fac simtita prezenta destul de mult."

Dau un exemplu ca sa clarific:

Daca esti in treapta 4 la 4000rpm, totul este lapte si miere. Daca esti in treapta 3 la +7500rmp si vrei sa ramai la turatia aceea mai mult timp, poveste se schimba.

Din fericire, motocicleta are un cuplu destul de bun si accepta 2500rpm in treapta 2, 3100 in treapta 3, 3900 in treapta 4, etc. , fara sa se chinuie la accelerare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dupa ce ti faci rodajul, iti recomand sa ti pui un power commander + quickshifter, la Masinuta la reprezentanta United Motors. Atunci sa vezi cuplu ce ti va dezvolta. Si mai castigi si vreo 12 cai putere. Iar in oras, diferenta de acceleratie iti va folosi prin trafic. Pe scurt, vei prinde suta in 3 secunde.

» Post actualizat in 14 Jun 2018 09:36

Referitor la vibratii, nici la turatii mari nu le simt. Si am mai facut comparatii cu alte motociclete cu 4 cilindri. Asta e, poate sunt eu nesimtit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Chiar m am suit, dar nu am mers pe ea. Doar suit la reprezentanta. Mi s a parut foarte confortabila si in acelasi timp usoara. Pozitia se apropie de cea de pe un naked, doar ca scaritele sunt ca la chopper. Daca mi as cumpara chopper, Vulcan ul ar fi prima optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare. Am si eu o intrebare cu privire la mesajul de mai jos.

La 18.06.2018 la 21:50, TNG a spus:

Se poate resofta calculatorul acestui model,diferenta enorma de abordare fata de un powercomander

Imi puteti recomanda si mie un service in Bucuresti care sa faca resoftarea la un Er6N 2012? Si cine stie sigur ce castig am daca motorul are esapamentul standard si filtru de aer normal? Eventual si ce costuri implica daca a facut cineva de curand? Multumesc anticipat

PS: O poza cu motorul

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...