Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai asa o sa fac,o sa-mi caut un vinilin calumea si o sa apelez la un specialist .

Multumesc mult tuturor !!!

am condus un F650, a carei sa arata bine, retapitata cred, insa pantalonii nu aderau la vinilin, senzatia nu era una placuta comparativ cu saua mea originala. Daca aluneca trebuie sa incordezi picioarele la fiecare frana :laugh: . Cel mai probabil de aia pretul e 40 euro... parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

Desi luam amandoi calea muntilor am avut timp sa oprim 5 minute si sa ne bucuram.

post-3763-1255428388_thumb.jpgpost-3763-1255428394_thumb.jpg

 

Pistonul original.

In aproape 20.000 de km de cand suntem impreuna, singura problema a fost o pana ce fixeaza o roata dintata pe arborele cotit. Ca acum este la capatul puterilor si la iarna vom intra in reparatii capitale, se intelege de la sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Resusciteaza-i "vana" ca e o motocicleta care merita. E ca o camila credincioasa. :cheers: Ce pot sa zic? Happy 70k km si la cat mai multi fara evenimente neplacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Resusciteaza-i "vana" ca e o motocicleta care merita. E ca o camila credincioasa. :hug: Ce pot sa zic? Happy 70k km si la cat mai multi fara evenimente neplacute.

Multumesc mult de urare!

Da, asa e. E ca un prieten umil, linistit si care niciodata nu te abandoneaza.

Urmeaza la iarna kit piston, kit ambreiaj complet, kit de lant, disc frana spate, sigurante etrieri si un kit complet de garnituri. Toate piesele acestea trebuie neaparat cumparate, nu sunt un moft.

Vedem cum facem cu revopsitul rezervorului si retapitatul seii in stil rally. Sunt optionale.

La iarna vom incepe cursurile extraprofesionale de demontare totala si invatare.

Pana atunci insa, mai avem putina vara indiana de petrecut impreuna :cheers: .

Cred ca pe la vreo 73.000 "we`ll call it a season".

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi luam amandoi calea muntilor am avut timp sa oprim 5 minute si sa ne bucuram.

post-3763-1255428388_thumb.jpgpost-3763-1255428394_thumb.jpg

 

Pistonul original.

In aproape 20.000 de km de cand suntem impreuna, singura problema a fost o pana ce fixeaza o roata dintata pe arborele cotit. Ca acum este la capatul puterilor si la iarna vom intra in reparatii capitale, se intelege de la sine.

 

La multi km inainte domnu' Raul!

Trebuie sa recunosc ca mai am putin si te ajung .... cam vro 2100 km ....

 

Oricum ... spor la treaba la motor!

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Va rog nu ma huiduiti ca ma bag si eu prin treaba voastra, dar am un mic anunt de facu, si promit sa nu va mai deranjez:

 

Schimb un Suzuki Bandit 650 N, din 2006, cu enduro/touring minim 2005, fara diferenta de bani. Prefer schimburi cu Yamaha XT660X, R sau Z si Transalp.

 

Daca vrea sau cunoasteti pe cineva care ar fi interesat. Am facut gresala sa trec de la enduro la naked si acum regret, si cum nu am bani sa-mi cumpar altceva, apelez la schimburi.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Va rog nu ma huiduiti ca ma bag si eu prin treaba voastra, dar am un mic anunt de facu, si promit sa nu va mai deranjez:

 

Schimb un Suzuki Bandit 650 N, din 2006, cu enduro/touring minim 2005, fara diferenta de bani. Prefer schimburi cu Yamaha XT660X, R sau Z si Transalp.

 

Daca vrea sau cunoasteti pe cineva care ar fi interesat. Am facut gresala sa trec de la enduro la naked si acum regret, si cum nu am bani sa-mi cumpar altceva, apelez la schimburi.

 

Cheers!

sau nu... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
singura problema a fost o pana ce fixeaza o roata dintata pe arborele cotit. Ca acum este la capatul puterilor si la iarna vom intra in reparatii capitale, se intelege de la sine.

Aceeasi problema o are si un ttr al unui prieten, asa ca va rog d-nilor sa ma ajutati cu un manual de yamaha ttr600, caci pe net nu am gasit free.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Aceeasi problema o are si un ttr al unui prieten, asa ca va rog d-nilor sa ma ajutati cu un manual de yamaha ttr600, caci pe net nu am gasit free.

 

Reparatia este simpla si identica cu cea de la XT.

Are nevoie neaparat de o masina de insurubat/desurubat cu impact. Recomandabila ca alternativa preselor de zeci de euro indicate de manual si aproape 100% inutile. In cel mai rau caz o gaseste la orice vulcanizare.

Desface capacul de ambreiaj, desface piulita de la ansamblul ambreiajului, desface piulitele la 2 axe parca (la acestea 3 va avea nevoie de masina cu impact), schimba pana si reia procesul.

Am eu ceva materiale pentru TTR - manual TT600R 1997 (germana), TT600R (microfise engleza) si manualul de service (384 pg, engleza) pentru TT600RE 2004+.

O adresa de mail pe PM si se rezolva.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o are si un ttr al unui prieten, asa ca va rog d-nilor sa ma ajutati cu un manual de yamaha ttr600, caci pe net nu am gasit free.

 

 

http://www.manualedereparatie.info/downloa...ice-Manual.html

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=download

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Mersi , mi-ati fost de ajutor

 

Hai, spune sincer:

Care dintre noi astia trei, Popescu, Mihail si Raul te-a ajutat cel mai mult?

B)

 

Cu placere, mane! Oricand, daca pot si stiu (la capitolul asta nu stau eu asa de bine, dar ma straduiesc :friends: ).

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Apropo de ajutor...daca se paote. Ca tot a venit frigul si , mobra sade frumusel pe dreapta, a cam sosit timpul de ceva reparatii.As avea nevoie de cotele rulmentilor de pe spate ptr XT-ul meu din '92(3tb 600ccm). Multam fain!

 

Pai daca tot sta mobra pe dreapta, da jos rulmentii si simeringurile, masoara-i si purcede sa-i cumperi de la magazinele de profil. (Rulmentii da Alexandria sunt cei mai buni si cei de Barlad sunt cei mai slabi. De Brasov sunt medii. Simeringuri - de Fartec Brasov. Toti sunt mai ieftini si, poate mai buni decat cei de pe Louis).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Apropo de ajutor...daca se paote. Ca tot a venit frigul si , mobra sade frumusel pe dreapta, a cam sosit timpul de ceva reparatii.As avea nevoie de cotele rulmentilor de pe spate ptr XT-ul meu din '92(3tb 600ccm). Multam fain!

alege de acilea

http://www.motomike.eu/lini/category/10200...9/?show=gallery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Pai daca tot sta mobra pe dreapta, da jos rulmentii si simeringurile, masoara-i si purcede sa-i cumperi de la magazinele de profil. (Rulmentii da Alexandria sunt cei mai buni si cei de Barlad sunt cei mai slabi. De Brasov sunt medii. Simeringuri - de Fartec Brasov. Toti sunt mai ieftini si, poate mai buni decat cei de pe Louis).

Andrei, asa, ca o curiozitate, pe unde cauti rulmentii si simerigurile?

Pe la magazine auto sau...?

Fiindca in TM exista o singura firma mare in materie de rulmenti si simeringuri si toata lumea cam merge la ei pentru cumparaturi.

Rulmentii sunt SKF si pretul merge de la 6-7 ron pana la aprox. 20 Ron (parca asa sa zic ca erau prin primavara) in cazul celor mai mici in diametru (imi vin acum in minte cei de la roata fata).

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, asa, ca o curiozitate, pe unde cauti rulmentii si simerigurile?

Pe la magazine auto sau...?

Fiindca in TM exista o singura firma mare in materie de rulmenti si simeringuri si toata lumea cam merge la ei pentru cumparaturi.

Rulmentii sunt SKF si pretul merge de la 6-7 ron pana la aprox. 20 Ron (parca asa sa zic ca erau prin primavara) in cazul celor mai mici in diametru (imi vin acum in minte cei de la roata fata).

 

Pai mi sa uzat un simering si un rulment la roata fata - Yamaha. Eram la Buzau, in delegatie, si nu stiam magazine de profil. Am luat simeringurile din bazar (Fartec) si rulmentii dela un magazinas de la iesirea spre Maracineni (SKF). Am schimbat ambii rulmenti si ambele simeringuri, bineinteles.

Altadata s-au uzat rulmentii si simeringurile de la roata spate KTM. I-am cumparat de la BADI (Baza de Aprovizionare si Desfacere a Industriei) Bucuresti. La dealer-ul KTM pretul era mult mai mare. Triplu, parca. La fel si pe motomike si louis. A trebuit, totusi, sa cumpar niste bucse de duraluminiu pt ca nu am avut vreo cunostinta strungar.

PS Nu stiam dimensiunile rulmentilor sau simeringurile. I-am dat jos si i-am masurat sau citit unde s-a putut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. M-am lamurit. Multam de raspunsuri. Mobra nu-i inca total anihilata de aparitia frigului (azi doar ce-am bagat cca 200km). Intre timp deschisei un pic si manualul de reparatii si lecturai cate ceva despre dimensiuni rulmenti simeringuri etc. Acum sunt la domeniul documentare, strans informatii, cestii d'astia.

Cam peste o luna cand banuiesc eu ca n-am sa mai pot sa ma sui pe motor (o sa fie mai cald in congelator probabil),o s-o iau la puricat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste ceasuri de XT din 95 (3TB). L-am "scaldat" asta vara in apa sarata si s-au lipit limbile de tot. Le-am dat jos, le-am curatat dar daca sta mobra o saptamana se lipesc la loc. E cam naspa sa scrii mereu pe caiet cati km ai facut si nici turatia nu pot sa o dibui...

Poate aveti prin garaj ceva ceasuri de bord pe care nu le folositi, dau pretul corect, merci

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

User-ul @motoristu66 dezmembreaza un XT600 dar din 94. A ta cred ca are doua ceasuri (viteza si turatie), dar vezi daca te intereseaza:

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+net-77584.html

 

Zilele astea sunt intr-un miniconcediu si o sa il sun sa merg si eu pe la el sa ma uit la niste piese. Daca pot sa te ajut cumva, PM.

Mesaj completat

Mai dezmembreaza XT-uri:

 

* http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...rita-69971.html

 

*http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+600-70851.html

 

Vezi ca si la RacsiDepo am vazut mai multe plastice de XT600 DJ02 (ultima generatie de 3TB, ca sa zic asa) si poate are omul si bord.

In general, piesele vandute de ei arata f. bine dar si preturile sunt pe masura (cam mari, adica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15737-1259397381_thumb.jpg

ca tot astept pana in martie sa dau examenul de carnet trebuie sa repar ce mai e pe la ea...

Shaua si maneta de ambreaj.

Mesaj completat

cum desfac toba la xt?? capacul ala de la finala din spate detot care e prins intr-un surub. s-a lipit de la rugina,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...