Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Se consuma mult mai repede fata de o anvelopa enduro touring pentru sosea , si mai este si problema aderentei .

 

Pe uscat pe asfalt mai ai aderenta , bine inteles conteaza si stilul de mers , dar pe ploaie sau pe temperaturi scazute , e cam nasoal aderenta .

 

Pe OFF cum zicea si colegul mai sus , SUPERBE !!!

 

 

 

Il poti gasi la noi ,atat rolele cat si ghidajul lantului pe bascula --- daca ne spui modelul si anul de fabricatie , iti putem oferta originala -- aftermarket sau tuning .

 

 

 

 

 

Materialul precizat de tine se numeste MORGOIL , si este foarte rezistent la frecare , daca mai este si uns e si mai bine .

Mersi de info , o sa caut la voi :D . am si eu un Mitas E09 spate si nu l-am incercat inca doar o tura pe zapada si nici nu a plecat de pe loc dar cu putin ajutor pleca in ori ce caz nu e de mers pe zapada , eu l-am pus pentru teren noroi astept sa vine vreme frumoasa sa il testez .

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Mersi de info , o sa caut la voi :D . am si eu un Mitas E09 spate si nu l-am incercat inca doar o tura pe zapada si nici nu a plecat de pe loc dar cu putin ajutor pleca in ori ce caz nu e de mers pe zapada , eu l-am pus pentru teren noroi astept sa vine vreme frumoasa sa il testez .

 

Ramasul blocat in zapada ramane cea mai ciudata intamplare (nefericita) prin care am trecut. Cred ca in afara de senila + schi nimic nu face fata. Cel putin la peste 150 de kg. M-a apucat odata vitejia prin Caras, pe un petec lung si adanc de zapada, ramas in poteca. Cum sa ascult eu de amicii mai batrani in ale endurelii cu care eram in acea tura si care imi spuneau ca nu o sa trec deloc si ca, in final, o sa ne chinum mult si bine sa scoatem motocicleta de acolo...:wink:. Eu vroiam sa vad pe pielea mea, fiindca auzisem tot felul de legende horror pe tema asta. Insa amicii mei au avut dreptate. Roata spate scotea apa din zapada acolo unde sapa si se tot adancea. Fata nu mai zic.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info , o sa caut la voi :D . am si eu un Mitas E09 spate si nu l-am incercat inca doar o tura pe zapada si nici nu a plecat de pe loc dar cu putin ajutor pleca in ori ce caz nu e de mers pe zapada , eu l-am pus pentru teren noroi astept sa vine vreme frumoasa sa il testez .

 

Am dat o tura dupa Craciun de unde am si poze ( cu care revin ) , si am mers cu anvelope de strada - enduro touring SHINKO e 705 , care pe off road sunt brici , dar pe zapada .....

 

Am facut pe cea mai dificala parte 2 km in 2 ore !!!

 

 

REVIN CU POZE !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM si eu o rugaminte la posesori de XT 600 an 1990-2000 daca au ceva poze ale motorului (Doar motorul nu comple cu cadru cu tot ) daca au niste poze sub motor sau chiar ori ce fel de poze cu motorul mai ales daca sunt urme de cazaturi sau fisuri mersi mult , sunt intesesat de accea parte ca sa stiu daca la al meu sunt ceva fisuri sau e doar de la vopse cum a curs cand a fost vopsit ,

Si o intrebare ce se poate intampla daca pornesti motrul la rece chiar foarte rece - 15 -25... cand uleiul e foarte gros (sau din propria experienta ce a patit motorul dvs.)

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si o intrebare ce se poate intampla daca pornesti motrul la rece chiar foarte rece - 15 -25... cand uleiul e foarte gros (sau din propria experienta ce a patit motorul dvs.)

 

Chiar ieri intre -14 -16 grade , am dat cheie la tenere , si a pornit la a 2-a cheie . Si in el am ulei 15w50 .

 

Tinut cu socul tras pana sa incalzit , dupaia lasat fara soc sa se incalzeasca bine , si dat cateva ture prin zapadoi .

 

Dupa care adaugat niste stabilizator / conditionant in benzina , lasat sa merga inca 10 minute sa ajunga benzina tratata si in carburatoarele , si la pastrat pentru inca o perioada :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare rugaminte la cei ce calaresc SuperTenere din Bucuresti. Vreau sa probez un cdi sh de DTM 850 3VD, inainte de cumparare.La TDM pe forum nu am gasit pe nimeni disponibil (adica cu motorul bagat la iernat in garaj , unde ii mai pot da o cheie si pe timp de iarna la -17 grade C)asa ca apelez la voi :friends:

Eu sunt cu scarbicul in Bucuresti iar motorul nu-l am aici..

Cine, din Bucuresti, ma poate ajuta zilele astea sa vin cu cdi-ul sa il probez pe motorul lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cei de pe topicul Super Tenere.

/index.php?/topic/304491-super-tenere/page__pid__3008828__st__810#entry3008828

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult de raspunsuri, poze nu prea am, insa am sa incerc sa atasez una. Am luat-o duminica din jud. Alba si am dus-o la Cluj, am bagat-o in garsoniera (stau la parter-slava domnului) si luni am venit acasa (campulung mold). Saptamana viitoare urmeaza sa merg inapoi la Cj si sa o mai pun la punct ca mai are cateva chichitze (rulment roata spate, pana fata...etc). Manual de reparatie am primit de la precedentul proprietar, e in engleza si f fain structurat...pana si eu il inteleg, dar am apelat la forum in privinta uleiului pt ca am considerat ca tipurile de ulei mentionate in manual poate se potrivesc mai bine cu un motor mai putin uzat ca al meu+ca de atunci de cand s-a scris manualul s-au mai schimbat lucrurile, au aparut noi tipuri de ulei s.a.m.d. Am sa ii pun, cred, un ulei pt. anotimpul calduros ca iarna nu ma dau cu ea si prefer sa faca fata la regimul in care o voi utiliza eu (deal+oras)...mi-ati sugerat cateva firme, am sa incerc sa le caut:)

 

@LCA, nu te cunosc, dar am un prieten care a dat un XT mai demult in Radauti la schimb cu un CBR F2 (parca), daca aia-i mobra, at sa stii ca ti-am purtat pica mult timp ca tare-mi placea XT-ul ala :)) si daca nu e ala, probabil ca stiu oricum XT-ul cu pricina pt ca nu misca nimic in Campulung fara sa stiu eu :))

Despre verificarea nivelului de ulei citisem mai demult ca se lasa pornita ceva timp la relanti, dupa care se verifica joja..ma mai documentez eu si cum sa il schimb corect inainte sa ma apuc.

xt-ul meu a fost al lui mihai lupescu,n-are legatura cu nici un cbr f2...o sa-ti atasez niste poze cu mobra cum arata in campulung si cum arata mai apoi la mine poate o recunosti.numai bine!

post-54162-0-89665500-1329077571_thumb.jpg

post-54162-0-87074800-1329077587_thumb.jpg

post-54162-0-45019400-1329077607_thumb.jpg

post-54162-0-52334200-1329077636_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos :D cauciucul pe spate cross e cumva mefo stone master ?

E mitas C-02,il gaseam la 2 mil in perioada respectiva,observ totusi ca seamana foarte bine cu stone master :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt-ul meu a fost al lui mihai lupescu,n-are legatura cu nici un cbr f2...o sa-ti atasez niste poze cu mobra cum arata in campulung si cum arata mai apoi la mine poate o recunosti.numai bine!

 

Nu, nu e cel la care m-am gandit eu, dar arata cel putin la fel de bine ca acela. Pe Mihai Lupescu cred ca-l stiu din vedere...lumea-i zice "Mishu" si mai avea el ceva mobre cu numarul ala (daca e cel care cred eu ca e). Oricum...foarte fain XT-ul...vazandu-l mi s-a facut si mai dor de al meu si abia astept sa-l incalt cu guma de strada pe fata, sa-i schimb uleiul si sa ii schimb si un rulment la roata de pe spate si apoi sa dau o tura :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

cine stie sa-mi spuna unde pot gasi in bucuresti un service autorizat pentru motocicletele yamaha?

 

La Dual Tours:

http://www.motoflash.ro/stiri/evenimente/inaugurarea_noului_show-room_dual_tours_-_yamaha.html

 

Site-ul lor nu merge la ora la care doream sa pun un link. In cel de mai sus gasesti adresa.

Cea mai rapida modalitate este sa il contactezi pe user-ul @ciprian (Ciprian Popescu):

/index.php?/user/68-ciprian/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema si cam banui dar nu sunt sigur ca asta este problema si anume : Xt-ul meu porneste cam greu dupa ce se incalzeste dar doar uneori,de obicei porneste mai greu dupa ce il las vreo 5 minute , adica trebuie sa dau vreo 15-20 pedale si ma gandesc ca este din carburator.Dimineata porneste asa cam la a 3-4a pedala avand in vedere ca e iarna si nu prea am umblat cu el.La voi cum e ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie sa-mi spuna unde pot gasi in bucuresti un service autorizat pentru motocicletele yamaha?

 

Moto Dynamics - centura, intre dn1 si a1, http://www.yamaha-motor.eu/ro/index.aspx

 

Dual Tours - pipera, http://motociclete.com.ro/

 

K&Log - A1, la iesirea pe centura - http://klg.ro/

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti ce roti se potrivesc pe xt de la alte modele si de la neamu lui yamaha . mersi

 

De la Tenere-ul de 660 se potrivesc, cu o singura observatie - discul de frana de la XT este putin mai mic in diametru fata de cel

de pe Tenere, dar suruburile de prindere sunt identice si pot fi schimbate.

Ar trebui sa mai mearga de la Tenere-ul de 600, poate chiar si XT-urile mai vechi de '90, dar nu stiu sigur.

 

Care-i problema cu ale tale, de ce iti cauti?

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi fata e lovita in mai multe locurii , si ma informez din timp si as vrea sa am un set cu roti de sosea ca merg cu motorul la lucru si in weekend merg cu gasca off road .

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi fata e lovita in mai multe locurii , si ma informez din timp si as vrea sa am un set cu roti de sosea ca merg cu motorul la lucru si in weekend merg cu gasca off road .

 

Pe rotile de Tenere ii bataie mare, cum mai iasa cate un rand la vanzare se dau rapid :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand aveam xt-ul din 92 si aveam si roti de tenere era cum spune alex,diferenta la discul fata,a cumparat rotile un prieten cu xt din 98-99 si au mers puse fara probleme.intr-adevar rotile de tabla de xt le-am cam facut si eu patrate la gropi si borduri.vara asta o sa fac tot posibilul sa le cumpar inapoi.atasez poze cu rotile vandute de mine.vi se pare mult ca am cerut 5 mil p ele ?

post-54162-0-85110300-1330368097_thumb.jpg

post-54162-0-61793000-1330368112_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand aveam xt-ul din 92 si aveam si roti de tenere era cum spune alex,diferenta la discul fata,a cumparat rotile un prieten cu xt din 98-99 si au mers puse fara probleme.intr-adevar rotile de tabla de xt le-am cam facut si eu patrate la gropi si borduri.vara asta o sa fac tot posibilul sa le cumpar inapoi.atasez poze cu rotile vandute de mine.vi se pare mult ca am cerut 5 mil p ele ?

 

Si eu tot pe la 5 mil le-am dat, cu Tourance-uri DOT 04.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...