Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Nici Champion nu mai vine cu oring. Ultimul cu oring l-am luat in 2011 din Louis.

Probabil s-ar gasi unul daca mergi cu el intr-un magazin de piese pentru camioane/tractoare. O sa incerc cand prind ceva timp liber, ca am cateva vechi de model prin garaj.

 

LE. Prin 2010 am cumparat cateva de la KEDO. Parca pe la 1.5-2 euro bucata. Atunci am cumparat mai multe piese. Numai pt. oringuri te rupe transportul. Eventual daca ai vreun prieten prin Germania care sa le primeasca ieftin si sa le trimita intr-un plic prin posta iesi convenabil...

 

LLE. Uite aici: http://kedo.com/ssl/php/art_detail.php?PHPSESSID=6dbb7e2ff377bad3774afcecff1fc4b3&f_page=ArtDetail&f_param=91003

Dar cu transportul nu iesi bine: http://kedo.com/ssl/php/html-text-ext.php?f_page=164&f_param=portinfo.html&f_sub=1&PHPSESSID=6dbb7e2ff377bad3774afcecff1fc4b3

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exista o gramada de magazine auto cu truse de oringuri. Sunt absolut convins ca voi gasi acolo, numai ca tre sa am valorile, ca sa zic asa!. Si cum doar ce am schimbat uleiul, nu mai pot acum sa il scot si sa il masor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

belea! nu mai sta la relanti

cum nu mai tragea motorul si scotea fum negru turat spre maxim, ma apuc sa desfac carburatorul, (nu am desfacut capacul de la plutitor pt ca e greu sa pun garnitura -trebuie sa astept o zi ca sa revina la marimea normala),am drenat carburatorul principal (in caz ca ar fi avut ceva pe fund), cobor ambele ace de dozaj la minim(principalul era la mijloc si secundarul a mai avut o treapta) ca sa mai saracesc amestecul . Am mai verificat tubul emulsor de la secundar, membrana, dar si membraba aia mica de la carburatorul principal si am montat carburatorul. Am verificat si bujia, era afumata (mai mult pe exterior, mai putin in mijloc) si i-am dat un jet de spray pt contacte si am sters cu o carpa. A pornit usor scurt si din prima, pana mi-am pus casca si l-am scos in strada s-a si incalzit. Trage bine, dau cateva ture pe 4-5 strazi, se ridica usor intr-o roata (periculos de usor :) chiar) ... bucurie mare. Pana mai strang toate surububurile si brizbrizurile nu prea apuca sa se raceasca si plec spre casa 5 km , a inceput sa moara la semafoare la relanti, dar pornea usor, cand ajung acasa observ ca desi temperatura era la 1/2 si relantiul la 1500 murea dintr-o data, fara sa mai scada spre 1000 !!? Surubul de aer era 2,5 ture . Am incercat 3 ture, 2 ture, 2.5 ture - la fel "moare" dupa 20-30 secunde de functionare la 1500 apoi porneste foarte usor.

ce dracu' ?

verific senzorul de la cric, ala de ambreaj l-am curatat cu spray si functioneaza cand cricul este ridicat si este bagat in viteza (se aude releul), am dat cu spray in intrerupatorul de oprire , se aude releul ... toate contactele sunt ok, dat tot asa: moare la relantiu direct de la 1500, fara ca turatia sa scada spre 1000.

 

Maine voi schimba bujia, iar cand voi gasi la magazin voi schimba o-ringul de pe pistonasul socului.

Altceva nu mai am in minte , poate ma ajutati cu o idee...

ps- in ture trage foarte bine, se accelereaza ok , nu sunt semne ca amestecul este sarac, defapt dupa 6000 rotatii spre 7000 mai scoate putin fum negru, probabil tuburile sunt uzate, iar coborarea acelor la maxim pare ok, oricum astea nu au treaba cu jetul de relanti

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este facut in urma cu 2000 km, nu erau probleme cu relantiul inainte sa umblu la carburator, cred ca am deranjat un contact electric :) poate fisa bujiei ... am mai desfacut capacul "air cut ventil" sa vad membrana si l-am pus la loc, si inevitabil socul ca altfel nu poti da jos carburatorul, restul interventiilor nu au treaba cu jetul de relanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe xt am problema asta acuma , trebuie sa schimb Kit flansa admisie trage aer fals la rece scoate fum ca drecu zici ca merge doar pe ulei ( nu exagerat :P ) si la relanti nu sta doar cateva secunde 10,15 daca nu il tin cat de cat din acceleratie am improvizat un sistem cu coliere sa nu mai traga aer dar singura diferenta este ca nu mai ramane turat si asta nu tot timpul , adica cand il accelerez revine mai greu . dar la mine bujia e curata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, sper sa nu supar mai vchii ai site-ului dar in fiecare an, ficare luna, fiecare zi apar sugestii, recomandari, impresii, experienta , etc, cu privire la fiecare moto. Asa dar, va rog, daca aveti sugestii, recomandari sau tot altceva legat de Yamaha xt600( poate si de unde as putea cumpara la un pret acceptabil in zona Bucuresti ,( bineinteles fara a face reclama la vre'un site !) , va multumesc pentru recomandari. Cu multa stima pentru comunitatea MOTOCICLISM.RO , astept recomandari, SERBAN V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut tot jetul de relanti, jigloare, reglaj/aer, soc si ala cu membrana mica ...nu am gasit nimic suspect, dar acum merge bine !!! Sita de la cui era curata. Acum scoate putin fum numai dupa 6000 la accelerari violente, dar la principal pot sa mai cobor acul o treapta. A mers cam 20 minute la relanti si inca 15 minute "forja". :10:



Eu pe xt am problema asta acuma , trebuie sa schimb Kit flansa admisie trage aer fals la rece scoate fum ca drecu zici ca merge doar pe ulei ( nu exagerat :P ) si la relanti nu sta doar cateva secunde 10,15 daca nu il tin cat de cat din acceleratie am improvizat un sistem cu coliere sa nu mai traga aer dar singura diferenta este ca nu mai ramane turat si asta nu tot timpul , adica cand il accelerez revine mai greu . dar la mine bujia e curata .

daca trage aer fals, cred ca poti merge cu socul tras, dar daca sunt flansele "duse" oricum reglajele nu au nici o relevanta.

 

ps- buna treaba lista aia din manual cu posibile cauze pentru fiecare problema !

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yuk: Intr-un timp al meu se oprea la intervale aleatore de timp, indiferent de turatia motorului. Destul de rar, odata la cateva zile. Numai cand eram pe offroad si-l zdruncinam bine de tot. I-am curatat toate contactele mai ales cele din jurul TCI-ului si de atunci nu mai face.

La tine nu cred ca-i o problema electrica... La cum vibreaza Tenere-ul, s-ar fi manifestat in mers cand motorul ii turat.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot uitat la releul ala din poza si nu prea poti sa-l adaptezi usor. Mai bine cauta unul second la rubrica de dezmembrari. Se potriveste de pe XJ 600, XT 600, Virago 535, Pegaso 650, etc. Daca vrei lista cu toate uita-te la lista returnata de Google: https://www.google.ro/#q=site:wemoto.ro+%224KD-81940-00%22

 

Sa ma dau mare... Mi-am pus aripa de enduro. Mai uzez K60-urile inca vreo 1000km si dupa ii pun un set de Mitas E09.

69623_480649571997963_1219062761_n.jpg

 

Am rezolvat-o cu releul ala de pornire cu o comanda pe wemoto.

Dar spune-mi ce-ai castigat tu cu aripa aia? Ca doar nu traversezi albii de rau cu mobra ? Banuiesc ca nici radiatorul nu mai e bine ventilat, pt ca se deviaza oarecum curentii de aer .

Btw, m-ai sfatuit candva sa golesc toba de esapament pt un sunet mai inspre bass. Nu vreau s-o golesc, dar vreau s-o vopsesc si daca tot o dau jos m-am gandit sa verific sitele, amortizorul de sunet si alte elemente de tubulatura care sunt prin ea.

Intrebare : se pot da toate alea jos si puse ulterior la loc?

db killer-ul, la o inspectie vizuala, e ok si nici nu prea inteleg cum poate fi demontat, altfel decat "operand" corpul tobei cu flexul.

Alta intrebare: cum corpul tobei pare din tabla ordinara, ai cumva cunostinta sa exista in interior vreun strat de vata fonotermica? Urechile de prindere a tobei pe cadru si suportii pt placa aia de inox sunt sudati, asa ca ma gandesc ca-i putin probabil sa existe vata in interior, ca nu prea vad cum ar fi putut rezista la temperatura degajata de sudura.

Experienta ta ce imi poate spune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobbele originale se taie se face ce vrei in ea si se sudeaza la loc :P , pentru bass in toba eu stiam ca trebuie sa fie cat mai cimprimata vata multa poate ma insel nu stiu sigur :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am interesat aici de o toba noua : /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/

insa configuratia dorita de mine ( o rotunda de 100mm, care pornea initial de la 100 euro) cu db killer, 2 coliere de prindere si cotul ala care costa vreo 50 euro, ajungea pe la 200 euro.

cam atat e una dedicata si cu omologare aici : http://www.ricambiautomarket.it/public/paginaprodotti.asp?prodotto=5819

cum zilele trecute mi-am luat un set de dunlop trailmax si camere noi, la care se vor mai adauga si alte consumabile, nu-mi prea vine sa scot alte 10 milioane pe toba. cel putin nu acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai scule timp si chef fa ce vrei din ea :P , avantajul care il are alex xt cu aripa e ca nu mai duce asa mult noroi acasa si nu mai trebui sa sea sa il curete cand se umple si nu se mai invarte roata :P tipu merge pe la minte si toate cele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat-o cu releul ala de pornire cu o comanda pe wemoto.

Dar spune-mi ce-ai castigat tu cu aripa aia? Ca doar nu traversezi albii de rau cu mobra ? Banuiesc ca nici radiatorul nu mai e bine ventilat, pt ca se deviaza oarecum curentii de aer .

Btw, m-ai sfatuit candva sa golesc toba de esapament pt un sunet mai inspre bass. Nu vreau s-o golesc, dar vreau s-o vopsesc si daca tot o dau jos m-am gandit sa verific sitele, amortizorul de sunet si alte elemente de tubulatura care sunt prin ea.

Intrebare : se pot da toate alea jos si puse ulterior la loc?

db killer-ul, la o inspectie vizuala, e ok si nici nu prea inteleg cum poate fi demontat, altfel decat "operand" corpul tobei cu flexul.

Alta intrebare: cum corpul tobei pare din tabla ordinara, ai cumva cunostinta sa exista in interior vreun strat de vata fonotermica? Urechile de prindere a tobei pe cadru si suportii pt placa aia de inox sunt sudati, asa ca ma gandesc ca-i putin probabil sa existe vata in interior, ca nu prea vad cum ar fi putut rezista la temperatura degajata de sudura.

Experienta ta ce imi poate spune?

 

In ultima vreme o inceput sa-mi placa namolul :)

617238_424806237582297_1039038694_o.jpg

 

Cand am luat Tenere-ul avea toba originala, dar golita. Lipsea partea din spate, era ca o "palnie". Duduia foarte tare si cu destul de multe joase. Nu mi-o placut si am facut schimb cu o toba standard.

 

dot977 : te sfatuiesc sa cauti ceva de genul , nu se merita sa operezi toba originala ,tine-o acolo deoparte.

 

Asa zic si eu. Nu trebuie sa fie neaparat pt. Tenere si noua, gasesti un meserias s-o adapteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta si pe mine sa-mi completez mobra pana da ghiocelul,caut doua piese de plastic de pe bascula .Reperele 10,respectiv 13 . poate are cineva asa cv pe acasa sau de pe o mobra dezmembrata sau ceva (noi nu se merita sa le cumpar si nici nu-mi permit )

post-54162-0-23661600-1362138347_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...