Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

daca are cineva un schimbator de xtz 660 sau ceva ce sa se potriveasca, as fi interesat sa-l cumpar, poate sa aibe canelurile stricate, o sa-l sudam pe un tt 600, ca se potriveste.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o pata latenta pe creier cu xt660z, adica asta noua. S-a acumulat frustrarea din toate drumurile pe varadero, cand am vazut ceva frumos pe langa drum dar nu m-a tinut s-o bag pe acolo :)

 

E cineva din Bucuresti, proprietar al modelului asta, dispus sa mi-o dea putin la o tura? Bineinteles, ofer schimbul de experienta cu mobra mea (2004 injectie) si orice numar de beri/multumiri.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ajung la smaeb , nici o problema. Lasa-mi nr tau PM.

Fiind la munte, namolul ala are jos piatra, deci cu tkc80 nu sunt probleme.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cnairda

 

Eu sunt din Bucuresti si chiar am una de vanzare... :moto: :moto:

 

 

 

 

 

 

 

```

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmneaza sa fac niste oase de inaltat/coborat, din inox. Mai vrea careva? Sunt pt. xt660 2010 da cred ca merge si pe alti ani cu aceeasi arhitectura de motor/bicicleta(2008->azi).

150 ron + transport la voi (20 ron la curier). Dati un PM si facem.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmneaza sa fac niste oase de inaltat/coborat, din inox. Mai vrea careva? Sunt pt. xt660 2010 da cred ca merge si pe alti ani cu aceeasi arhitectura de motor/bicicleta(2008->azi).

150 ron + transport la voi (20 ron la curier). Dati un PM si facem.

 

s-ar putea sa fie diferente la non abs vs abs... la non abs ar trebui sa fie acelasi drac din 2008 pana acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o intrebare, xt-ul meu merge prost si scoate fum excesiv, am desfacut tot motorul si e in specificatii, am impresia ca problemele au aparut odata cu schimbul de ulei, azi am pus acelas ulei intr-un generator de curent cu motor honda de 163cc 4t si a inceput sa scoata fum albastru excesiv exact ca si xt-ul, e cumva uleiul devina ???? e vorba de un ulei de la Kaufland marca K-Classic 15w40 made in germany care a fost ieftin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmneaza sa fac niste oase de inaltat/coborat, din inox. Mai vrea careva? Sunt pt. xt660 2010 da cred ca merge si pe alti ani cu aceeasi arhitectura de motor/bicicleta(2008->azi).

150 ron + transport la voi (20 ron la curier). Dati un PM si facem.

vreau eu de inaltat, varianta fara abs, sigur difera. Vazusem undeva ca standard ar fi 131 mm si de inaltare 150 mm dar nu stiu unde se masoara

» Post actualizat in 12 Apr 2015 17:30

sau invers :)

» Post actualizat in 12 Apr 2015 17:31

pare ca scurte sunt de inaltare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus castrol magnatec 10w40 A3/B4 API SL/CF, merge ok nu mai scoate fum deloc insa cand e motorul foarte cald imi patineaza putin ambreiajul cand il fortez, banuiesc ca nu e bun nici acest ulei, stiu ca in manual spune sa folosesc 20w40 insa nu gasesc nicaieri asa ceva, singurul care l-am gasit 20w40 e un ulei mineral romanesc foarte ieftin.... recomandati-mi unul care sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact,cu uleiul ala prost nu imi patina deloc, acest castrol este pt autoturisme si are aditivi, deci ar trebui sa ma orientez spre un ulei special pt moto fara aditivi ca sa nu patineze ambreiajul, este vre-o problema daca pun ulei moto 10w40 in loc de 15w40 / 20w40 ? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact,cu uleiul ala prost nu imi patina deloc, acest castrol este pt autoturisme si are aditivi, deci ar trebui sa ma orientez spre un ulei special pt moto fara aditivi ca sa nu patineze ambreiajul, este vre-o problema daca pun ulei moto 10w40 in loc de 15w40 / 20w40 ? Multumesc!

pune ulei pt ambreaje umede! (sunt motociclete cu ambreaj uscat la care cred ca se poate pune ulei auto) . Daca manualul zice 20W40 , 10W40 este mai bun oricum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://mymoto.ro/yamaha.php?cod=11df511100&submit=Cauta

115 euro+tva butuc nou oem, nu cred ca iti vinde cineva janta mai ieftin, trebuie totusi sa sti ca si cercul are obiceiul sa fisureze (Cristake stie) si atunci cred ca este mai bine sa pui unul aftermarket

PS - iti cauti catalogul cu coduri

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...