Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

la 20500 km s-a rupt lantul regina, pt ca a sarit de pe foaie, cred tousi ca din cauza tampoanelor din butuc. Tenereul are turometru, nu prea intereseaza, nu ajunge pe banda rosie 184 kmh pe ceas, dar este important pt reglarea relantiului 1350-1400, are tendinta sa scada, manualul prevede reglaj in fiecare an

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine s-a rupt did-ul original, la peste 30k, cred ca a prins o piatra ceva ca erau SI 2 dinti pe foaie rupti, sau poate erau afectati de lant. Oricum era obosit - metal fatique.

 

damperele din roata spate se uzeaza inediat ce le schimbi. Am pus al treilea set.

 

la 5600 e ca noua ulei, filtru de aer, reglat turatia si lantul, lichid frana si antigel daca sunt prea vechi

 

scuze de greseli scriu fara sa vad tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine s-a rupt did-ul original, la peste 30k, cred ca a prins o piatra ceva ca erau SI 2 dinti pe foaie rupti, sau poate erau afectati de lant. Oricum era obosit - metal fatique.

 

regina. prost. mare minune ca a tinut 30k.

 

damperele din roata spate se uzeaza inediat ce le schimbi. Am pus al treilea set.

 

nu se schimba. se invelesc / completeaza cu camera. rezista mai mult dupa aia decat noi.

 

rulmentul de la jug trebuie uns ca din fabrica vine uscat.

» Post actualizat in 08 Sep 2015 11:06

la 20500 km s-a rupt lantul regina, pt ca a sarit de pe foaie, cred tousi ca din cauza tampoanelor din butuc.

 

nu de la tampoane, de prost ce e...

 

Tenereul are turometru, nu prea intereseaza, nu ajunge pe banda rosie 184 kmh pe ceas, dar este important pt reglarea relantiului 1350-1400, are tendinta sa scada, manualul prevede reglaj in fiecare an

 

cred ca si r-ul are un mod de diagnoza unde afiseaza turatia pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La XT 660 R si X care are acelasi display se poate afisa turometrul in modul diagnoza. Confirm ca la mine merge pentru XT 660 R 2008, dar am reglat si fara.

Se procedeaza in halu urmator:

 

1) cheia in contact pe OFF

2) butonul rosu Kill switch pe OFF

3) butoanele ovale SELECT SI RESET apasate simultan si mentinandu-le apasate se pune cheia pe ON

4) se mentin apasate butoanele SELECT SI RESET pana se afiseaza pe display DIAG, apoi se elibereaza cele doua butoane

5) se apasa butonul SELECT ( cel de sus) pana apare Co in loc de DIAG

6) se apasa simultan SELECT si RESET (un fel de enter) care activeaza selectia: pe display apare C1 si un zero = turometrul digital (motorul este oprit deci turatie zero)

 

De aici e simplu, pornesti motorul

 

7) butonul rosu kill switch pe ON si pornesti motorul

 

E afisaj digital si fluctueaza, urmareste primele doua cifre

Se recomanda 1300-1500 rot /min, dupa ce te obisnuiesti cu motorul si iti vei da seama daca toarce cum trebuie.

Surubul de reglaj e pe stanga langa cablurile de aceleratie, reglajul se face ca la sensul acelor de ceasornic - mai inainte sau mai inapoi.

Filtrul de aer trebuie sa fie schimbat sau curatat si motorul incalzit in prealabil.

 

8) Dupa reglaj opresti motorul din cheie - OFF. Modul diagnoza nu va mai fi afisat la urmatoarea pornire.

 

 

@ Fox sa confirmi daca merge sau mai trebuie adaugat ceva la etape.

Asa o sa gasesc si eu info cand o sa-mi trebuiasa

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se schimba. se invelesc / completeaza cu camera. rezista mai mult dupa aia decat noi.

 

nu de la tampoane, de prost ce e...

erau invelite , dar cred ca s-au deranjat alea si s-a descentrat foaia, acum am noi... vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu un update la tutorialul de mai sus. Mi-am reglat si eu ralantiul in seara asta si avand camera am zis sa pun si un filmulet sa "revergorez" canalul youtube pe care nu l-am mai acesat si nici gmailul, intrucat folosesc windows phone. Supriza cu niste clipuri de la un concert - sterse si ceva balarii copyright school. Bine ca le-au sters ei ca oricum "e multe rebuturi" pe youtube. /offtopic>.

 

Daca merge si nu dispare canalu, acesta ar fi filmuletul (acolo am pus instructiunile doar in engleza)

 

https://www.youtube.com/watch?v=HGECORLwI8k

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cod kappa KN359, cod givi TN359 Nu pot pune link de pe tel dar gasesti dupa codurile astea si oferte si documentatia comuna. Daca e givi mai calitativ ca exexutie nu stiu. Cred ca l-am luat acum 3-4 ani si united nu mai aducea Givi, motiv pentru care am luat kapa de la importator in Ro prin yamaha. Acum nu sriu cine ce mai aduce in Ro. Ai oricum ebay la dispozitie. Sory nu merge sa pun link, am rescris mesajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat?

Wosnner sau Wiseco

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat?

Yamaha original. Aprox. 180 euro kitul piston-bolt-segmenti-sigurante bolt. Cota 1 la 95.5 (in manuale este trecuta ca si cota 2 de reparatie; iar cea de la 96 ca si cota 4).

Nu mai stiu Wosner, dar Wiseco parca sa zic ca sunt pistoane pentru tuning, mai usoare, fuste mai scurte, etc. Vezi si tu ce si cum inainte de a cheltui. Mai exista varianta low cost - TKRJ, o firma japoneză ce operează mai mult pe Asia si A. de Sud. Undeva la 65 euro cu taxe incluse. Cauta ninotecnoshop (sau ceva de genul acesta) pe Ebay. Este un grec ce vinde pistoanele astea. Daca o mai fi. Era acum vreo 5 ani.

Trăgând linie:

- Eu as merge pe originale Yamaha

- La alezatul cilindrului sa duci cu tine, pe langa paginile cu cotele din manual, si pistonul cu segmentii. De fapt, orice atelier serios ar trebui sa nu iti faca alezarea fara pistonul si segmentii noi.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema ce imi mananca zilele cu 2kf-ul meu, poate are cineva vre-un sfat....din senin motorul a inceput sa dea rateuri grave de tot cand il turez peste 4000rpm... bun, am curatat carburatorul si reglat ca la carte, problema persista, am pus alt carburator de pe un tenere si surpriza e ca merge bine doar ca nu sta corect la relantiu, consuma mult si surubul de reglaj aer nu are efect orice i-as face, l-am curatat si reglat si pe aceasta ca la carte, problema persista, ok, pun carburatorul de pe 2kf pe tenere (cel care da rateuri) si surpriza este ca pe tenere nu da rateuri deloc... merge perfect.... am dat iara ambele carburatoare jos, curatat complet si verificat/comparat pana la cele mai mici detalii... ambele sunt reglate identic dar nu merg la fel... CE SA MAI FAC ?! nu stiu ce mai are...nu e prima oara cand umblu la un carburator...am cunostinte cat sa nu mor prost insa problema asta e prea de tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaturile de cauciuc dintre carburator si chiulasa crapate. Trage aer fals.

 

M-am gandit si la asta, dar nu inteleg de ce cu celalalt carburator merge bine dar nu are efect surubul de amestec.... adica la urma urmei daca e de la gaturi de ce nu merge la fel (de prost) cu ambele carburatoare ?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele sunt ambele ok. la fel si cele din coasting enricher, carburatoarele au fost desfacute bucati pana la ultima piesa si inspectate, comparate, sunt perfect identice si curate, trasee neinfundate,.... 2 zile le-am curatat, analizat si reglat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele sunt ambele ok. la fel si cele din coasting enricher, carburatoarele au fost desfacute bucati pana la ultima piesa si inspectate, comparate, sunt perfect identice si curate, trasee neinfundate,.... 2 zile le-am curatat, analizat si reglat....

la carburatorul care face probleme verifica traseul pe care presiunea atmosferica barboteaza in benzina, la tenere este un furtun de vacum care are un filtru metalic, ajunge la membrana (Carburatorul secundar), iar sub membrana este un canal de aer ce duce jos in benzina , are o piesa de calibrare si un cot la 90grade, daca acolo este o impuritate nu poti fi sigur decat daca te uiti ff atent cu o lanterna , sufli pe acolo, te descurci. Motorul nu trage (nu imi aduc aminte de rateuri) daca acolo este o scama oricat de mica. Nu stiu daca sistemul asta este si pe xt, dar pe tenere este defapt "coasting enricher" pe carburatorul secundar, acelasi efect ca si la carbul principal, dar alta solutie constructiva. Rateurile sunt in general de la lipsa de etansare admisie si evacuare.

» Post actualizat in 09 Oct 2015 08:22

M-am gandit si la asta, dar nu inteleg de ce cu celalalt carburator merge bine dar nu are efect surubul de amestec.... adica la urma urmei daca e de la gaturi de ce nu merge la fel (de prost) cu ambele carburatoare ?

surubul de amestec intervine numai pe jetul de relanti , jetul de relanti este total separat de jetul de mers in sarcina. Pui surubul de relanti 2,5ture (verifica cat scrie in manual) apoi daca este cazul reglezi cursa clapetei de acceleratie la 1350 rotatii/min la cald. Si verifica si ele 2 garnituri de pe pistonasul de soc.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele sunt identice, ce-i drept nu au acel furtun gros de vacum, sunt fara....are un orificiu mic sub membrana ce duce in benzina si mai are acul care culiseaza pe jiglor jos... atat, mai este un model care sus deasupra membranei are un cot metalic cu un furtun gros... dar eu nu am acel model.. deci se exclude problema asta. E posibil sa fie crapate gaturile de admisie la cat am tot dat jos carburatoarele... o sa le schimb.

 

Ideea e ca, cu carburatorul lui vechi imi da rateuri oribile in toba peste 4k rpm, la ture mici merge perfect, porneste usor, sta perfect la relantiu.

Cu carburatorul de rezerva pe care il am (de pe un tenere 1vj) imi porneste usor, merge bine si la ture mici si peste 4k RPM fara rateuri, problema intervine ca NU STA LA RELANTIU indiferent cat as regla surubul de amestec (chiar si daca strang surubul amestec de tot motorul continua sa mearga ca si cum n-am modificat nimic, normal era sa se opreasca), se aude motorul parca nu merge rotund la relantiu, dupa ce il turez putin relantiul creste o perioada apoi scade iara si merge rau pana se opreste, nu il pot stabiliza deloc, in schimb daca turez peste 2k RPM merge extrem de bine....aa si am observat ca are un consum demential de mare de benzina cu acest carburator..banuiesc ca asta se intampla deoarece nu imi merge surubul de amestec si nu sta la relantiu corect. Nu imi dau seama ce are... chiar sunt identice, sunt reglate la fel, ca in manual, nu au lipsuri sau crapaturi, jigloare identice, repet ca nu e primul carburator pe care il curat si reglez, am mai facut la multe motoare si a fost ok... in schimb astea de pe XT pur si simplu mi-au mancat zilele si noptile.

 

 

Am modelul din poza.... fara acel cot...

 

2010_02_09_bikepics_1898254_full.jpg

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...