Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Cat pot inalta maxim ghidonul pana sa imi trebuiasca alte furtune de frana ?

 

Mi-am luat nijte inaltatoare (http://www.aliexpress.com/item/ZJMOTO-Aluminum-7-8-Handlebar-Clamp-Silver-Polished-Motorcycle-Handlebar-Risers-Univesal-Parts-Fit-KTM/32321115893.html) care imi dau un max de 5cm extra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,Craciun Fericit,am o intrebare. http://www.horizonsunlimited.com/hubb/attachments/yamaha-tech/2918d1265065621-carb-jetting-xt600-carburetor.jpg aici la NR.48 ,exista un arculet sau nu?ca am desfacut si mi se pare ca e pierdut si totusi am mers o perioada fara el,dar azi am vazut ca am probleme la reglarea carbului...are cineva la indemana un card sa se uite?raman recunsocator!


» Post actualizat in 25 Dec 2015 14:13

am rezolvat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vei avea nevoie de prelungirea cablurilor de acceleratie

» Post actualizat in 26 Dec 2015 19:40

Cat pot inalta maxim ghidonul pana sa imi trebuiasca alte furtune de frana ?

 

Mi-am luat nijte inaltatoare (http://www.aliexpress.com/item/ZJMOTO-Aluminum-7-8-Handlebar-Clamp-Silver-Polished-Motorcycle-Handlebar-Risers-Univesal-Parts-Fit-KTM/32321115893.html) care imi dau un max de 5cm extra.

.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare din nou. Am o mare dilema in legatura cu saua mea. Eu o consider mai inalta decat cea stock si cred ca a fost modificata prin insertie de burete, lucru care ma dezavantajeaza destul de mult. Inainte de a cumpara mobra asta https://www.dropbox.com/sh/t46p2tcbcq6tq0t/AACSqYU8FXLKIrG5m4EVh2O1a?dl=0 am incercat sa ma urc pe cateva XT-uri si stateam destul de bine, foarte putin inaltat de calcaie, vreo 1-2 cm pe fiecare picior. Acum, pe mobra mea, abia ajung cu varfurile ghetelor la sol. Am intrebat fostul proprietar daca a modificat saua dar nu am primit nici un raspuns... inca. Este adusa din Italia, deci, fostul proprietar este italian.

Are cineva putin timp sa verifice daca intr-adevar cotele pozate de mine sunt diferite de altele de pe sei similare? M-ar ajuta f mult sa stiu daca trebuie sa-mi caut alta sa sau sa o modific pe a mea.

Atasez cateva poze cu saua mea, scoasa de pe motor. Ca sa aveti o idee cum se vede pe motorul meu va rog sa va uitati pe linkul de mai sus.

 

Multumesc anticipat pentru pareri.

 

 

post-64940-0-24714600-1452612343_thumb.jpg

post-64940-0-22315000-1452612350_thumb.jpg

post-64940-0-83819000-1452612362_thumb.jpg

post-64940-0-69761300-1452612372_thumb.jpg

post-64940-0-82574900-1452612378_thumb.jpg

post-64940-0-79040400-1452612384_thumb.jpg

post-64940-0-47514900-1452612390_thumb.jpg

post-64940-0-44511600-1452612398_thumb.jpg

post-64940-0-34491400-1452612405_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vei gasi cele 3 cote, numai sa masori lungimea la tine si sa compari pe o mobra standard.

 

Asta era si ideea. Poate cineva se indura si masoara in dreptul sectiunilor din poze si asa pot sa-mi dau seama de diferente...

» Post actualizat in 15 Jan 2016 10:24

Salut din nou. Am rezolvat cu saua de xt. Am luat una de la dezmembrari, de la un baiat din Baia Mare si este semnificativ mai joasa. Mai exact, in zona in care stau predilect pe sa sunt cu 5 cm mai jos, iar in spate de tot cu 7 cm. Este exact diferenta de care aveam nevoie pentru a ma simti confortabil. Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, Xt meu la prima pornire(rece)scoate ceva sunete la distributie ..4 5 secunde apoi totul revine la normal, am ulei motul 5100 10w40 ...cu vechiul ulei mobil nu se auzea nimic

Yamaha XT 600e 2003

» Post actualizat in 31 Jan 2016 13:04

Alta intrebare,a schimbat cineva foaia pe spate ? Stock are 41 dinti ...eu vreau sa ii pun 47

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!!! Am si eu o batrana xtz 660 3yf si de ceva timp nu a mai vrut sa porneasca...ok... dupa mai multe incercari am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina. Vazand ca "pompa de benzina" nu trage am demontato am spalato cu benzina am verificat membrana, care ii dintr-un plastic, arata in regula nu avea vreo gaura, am suflat fiecare furtun inclusiv cele de la carburator si am montat "pompa". Cu toate puse la locul lor incerc iar sa pornesc, ii dau de cateva ori sa traga benzina dupa care incerc cu socul tras si nu porneste ma gandesc sa acopar gura de la filtrul de aer si ii dau iar, de data asta am batrana mea porneste sta cateva secunde pornita si moare din nou [mentionez ca si ultima data cand am pornito a stat cateva secunde si a murit dar din lipsa de timp liber nu iam facut nimic pana acuma] daca scot iar benzina din "pompa" iar porneste pt cateva secunde.

Se poate sa nu functioneze acea pompa vacuumatica sau cum io zice cu toate ca ii intreaga???

As incerca sa anulez pompa deci benzina sa mearga direct in carburator din rezervor dar avand in vedere forma rezervorului si locul unde se afla robinetul fata de stutul carburatorului nu stiu daca gravitatia si-ar cam face treaba. A mai incercat cineva ceva de genu????

Ar putea fi de la altceva buba???

Multumesc anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai mai mult de jumatate din rezervor plin cu benzina ar trebui sa mearga si pe direct, fara pompa de benzina. Ca un test poti incerca sa ridici rezervorul 20-30cm si sa folosesti un furtun de la robinet direct la carburator. Daca pompa este problema poti pune una vacuumatica de la ceva model de scuter ca se gasesc usor si sunt ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!! Am si eu o batrana xtz 660 3yf si de ceva timp nu a mai vrut sa porneasca...ok... dupa mai multe incercari am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina. Vazand ca "pompa de benzina" nu trage am demontato am spalato cu benzina am verificat membrana, care ii dintr-un plastic, arata in regula nu avea vreo gaura, am suflat fiecare furtun inclusiv cele de la carburator si am montat "pompa". Cu toate puse la locul lor incerc iar sa pornesc, ii dau de cateva ori sa traga benzina dupa care incerc cu socul tras si nu porneste ma gandesc sa acopar gura de la filtrul de aer si ii dau iar, de data asta am batrana mea porneste sta cateva secunde pornita si moare din nou [mentionez ca si ultima data cand am pornito a stat cateva secunde si a murit dar din lipsa de timp liber nu iam facut nimic pana acuma] daca scot iar benzina din "pompa" iar porneste pt cateva secunde.

Se poate sa nu functioneze acea pompa vacuumatica sau cum io zice cu toate ca ii intreaga???

As incerca sa anulez pompa deci benzina sa mearga direct in carburator din rezervor dar avand in vedere forma rezervorului si locul unde se afla robinetul fata de stutul carburatorului nu stiu daca gravitatia si-ar cam face treaba. A mai incercat cineva ceva de genu????

Ar putea fi de la altceva buba???

Multumesc anticipat!!!

daca scoti furtunul de pe carburator si deschizi robinetul ar trebui sa curga putina benzina, cand dai la automat ar trebui sa creasca debitul. Daca este asa , atunci inainte sa dai la automat trebuie sa invarti acceleratia la maxim si sa o eliberezi direct, daca nu "agata" pistonasul va crea un soc in corpul carburatorului care va elibera cuiul poantou cu varf de cauciuc. Daca acceleratia nu iti merge normal poti ciocani cu coada de la surubelnita in corpul carburatorului, este acelasi lucru. Tragi socul la maxim, daca cablul nu sta la maxim (nu mai are bila cu arc ce face cele3 clickuri / trepte ale socului) il ti tu sus si dai la automat. Deasemenea in cazul de fatza este de bn simt sa desfaci robineltul de pe rezervor si sa inspectezi starea sitelor. deasemenea intre stiutzul de intrare in corpul carburatorului si cuiul poantou este o sita ff fina . Si eu am pus filtru universal, inainte sa vad cum arata sitele alea, insa filtrul il consider inutil.Ca sa ajungi la sita cuiului poantou trebuie sa fi foarte atent ca boltul plutitorului iese numai intr-un sens,daca insisti invers vei rupe o ureche de antimoniu de pe corpul carburatorului, degi buba grav de tot. Vei avea nevoie de un cleste cu varf ff ascutit. AAAA si pune robinetul pe rezerva ca sa fie sigura traba... totusi :)

» Post actualizat in 17 Feb 2016 13:23

OFF TOPIC- Am facut pe FB un grup intitulat "Yamaha XT-Romania" pentru a putea tine legatura mai usor,cei interesati puteti arunca un ochi! Mersi si scuze deranjul !

 

https://www.facebook.com/groups/860674730644014/?fref=ts

... ma rog

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici.

Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009.

Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici.

Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009.

Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche.

multumesc.

 

daca nu-s pt cutiile tale si dai si bani pe suport s-ar putea ca banii care-i dai + adaptari sa iasa cat iese cosher ceva nou pt cutiile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici.

Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009.

Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche.

multumesc.

http://hds.heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660zr.html

asta daca nu ai cutiile yamaha, daca le ai gasesti suporti yamaha

» Post actualizat in 29 Feb 2016 13:19

a mai pus cineva motor de 1VJ pe cadru de 2KF ? Se potriveste la prinderi ? Am un tenere 1VJ care sta degeaba si vreau sa pun motorul pe cadrul de 2KF pt a avea pornire electrica.

pai nu scrie codul pe carter ?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 29 Feb 2016 13:19

 

pai nu scrie codul pe carter ?

 

cum adica ? eu am intrebat daca se potriveste la prinderi motorul 1VJ pe cadrul de la 2KF.... la ochi pare sa fie la fel doar ca are capacul din stanga mai lat din cauza pornirii electrice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...