Sari la conținut

VN 800 merge intr-un cilindru


Postări Recomandate

Buna ziua! Ma scuzati de deranj dar am o problema enorma la motorul meu , am un kawasaki VN 800 2001 si ma lupt cu aceeasi problema de la inceputul anului, cilindrul din spate tot prajeste bujiile , momentam am schimbat si bagat bani in el in prostie , am verificat carburatoarele , favut test de compresie si a iesit bine , schimbat releu ca avea probleme , bateria e buna , am schimbat bujia si merge dar la relsnti tot nu merge cilindrul din spate cum trebuie , ce pot face ? Mecanicul la care am fost si-a pus mana in cap si nu stie ce poate sa fie altceva , niste pareri ,opinii, orice ajuta , va multumesc anticipat , o zi buna si asfalt uscat !!

» Post actualizat in 31 May 2017 17:11

Asa suna la relanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mergi la alt mecanic, simplu. Vezi ce reglaj trebuie la carb pt cil spate. Vezi pipa de la bujie, vezi cablu, bobina tot ce tine de scanteie si benzina. Cel mai bine e sa cauti in manualul de service sau pe international

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un joc supape a verificat cineva ?


» Post actualizat in 31 May 2017 17:40

Mergi la alt mecanic, simplu. Vezi ce reglaj trebuie la carb pt cil spate. Vezi pipa de la bujie, vezi cablu, bobina tot ce tine de scanteie si benzina. Cel mai bine e sa cauti in manualul de service sau pe international

Care din ele ca are doar unu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data, daca folosesti bujie CR8 incearca sa o schimbi cu CR7 si vezi daca da rezultate. Daca nici asa, cu siguranta va functiona cu CR6E. Cand le-au calculat japonezii, din cauza ca un cilindru va fi mai cald decat celalalt ( ca deh, e un V transversal ) , au calculat de asemenea ca trebuie bujii diferite pentru fiecare cilindru.

Ca si info, R = rezistivitate(rezistenta de balast) .

Incearca ce ti-am zis si revino cu un feedback :D

Succesuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e insuficienta de compresie in ralanti, am reparat deja doua anul asta.

Trebuie demontat motorul de pe cadru, scoase chiulasele, refacute supapele, verificati segmentii si cilindrii.

Pentru o oferta de reparatie, trimite un e-mail pe office@zenklawagarage.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general elimina din ecuatie cauzele simple: inlocuire bujii, verificat fise, conectori electrici, masoara CDI-ul (ai in manualul de service valorile), schimba bobinele intre ele. Daca niciuna din variante nu da rezultate, treci la urmatorul nivel. Si aici iti spun din experienta, pentru ca am avut aceleasi simptome. Am masurat si eu compresia si era in parametrii. Am reglat jocul supapelor cu pastile noi, dupa nomenclatorul din manual. Nici asta nu a dat rezultate. Ultima solutie a fost sa dau motorul jos si sa desfac cilindrul spate. Asta am facut iarna trecuta. Am dat chiulasa jos si am trimis-o la Targu Mures, la o firma foarte buna in chiulase. Concluzia: supapele de admisie strambe, ghiduri defecte, scaune supape defecte, simeringuri supape uzate. Comandat piese, inlocuite, montat totul la loc si: toate problemele au disparut. Motor ca nou. Bine, pentru siguranta mea si avand si motorul desfacut, am comandat si un set nou de segmenti (doar pentru cilindrul spate) si i-am montat. Dar sigur problema era din chiulasa. Dar, repet, poate la tine e de natura electrica, ceva mic si greu de depistat. Elimina cauzele obisnuite. Daca ai intrebari, da-mi pm. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai reparat DOAR cilindrul spate, e ca si cum te-ai spala pe jumatate de corp...ca doar acolo esti murdar :))

Asa ceva....nu credeam ca se poate :)))


» Post actualizat in 31 May 2017 21:38

Nu mai zice ca ai un motor CA NOU, ai in cel mai bun caz JUMATATE DE MOTOR CA NOU si jumatate UZAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reparat ce s-a stricat. in general cilindrul acela se defecteaza primul. chiar daca motorul de vulcan e destul de fiabil. si pana la urma, eu imi lucrez la motor si il demontez ori de cate ori e nevoie. de ce sa inlocuiesc ceva ce functioneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca daca desfaceai cilindrul din fata constatai ca si ala are nevoie de servisare, pierde si ala compresie, dar nu la fel de mult ca si cel din spate, care deja nu se mai "aprindea" in ralanti (adica avea sub 100 PSI).

La ce munca e sa dai jos motorul si sa-l pui la loc, doar un masochist ar prefera sa faca asta "cand moare" si celalalt cilindru. Dude, era motorul pe masa, motorul are doi cilindrii, cum sa desfaci doar unu?!?!? Dar lasa, ca tu ai timp, si curand o sa moara si ala din fata si il repari si pe ala, nu? La furca la fel faci? Servisezi doar jamba care curge? :)))))) Esti PILAF!


» Post actualizat in 31 May 2017 21:47

Motorul tau chiar acum cand avem acesta discutie ARE COMPRESIE INEGALA pe cilindrii, iar acet fapt genereaz VIBRATII si mers neregulat. Vibratiile distrug un motor, mersul neregulat duce la un consum ridicat de benzina.

Daca aveai curiozitatea sa intrebi pe oricine se pricepe, ti-ar fi zis exact ce iti zic si eu, ca trebuie servisati amandoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai dat tu vreun ban pentru motorul meu. Si asa "pilaf" cum zici ca sunt, sunt unul din cei care nu vor apela niciodata la vreun service. Nu sunt habarnist. Daca nu apelez la cei "ca tine", nu trebuie sa fii sarcastic. Si nu, servisarea furcii o fac la ambele jambe. Motorul meu, banii mei, timpul meu. Si apoi, nu e topicul meu si am vrut doar sa ajut omul. Puteai face o completare, tot in ajutorul omului. BTW, am citit acum si topicul cu mega service-ul tau. Si m-am lamurit.

 

Crede-ma, motorul merge foarte bine! Iar compresia e in parametrii la ambii cilindrii. Fara mari diferente.

Editat de alin_zbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce repede ai citi 74 de pagini, dar in manualul de serivice nu te puteai uita sa vezi ce prostii faci cand desfaci doar un cilindru din doi :)))

Dude, pilafule, omule sef pe banii tai, mi se rupe ca nu mergi la service, e treaba ta! Astia viteji ca si tine sunt atat de putini, care se incumeta sa puna mana pe o surubelnita, incat ma amuz sa va vad cum va chinuiti si faceti tot felul de tampenii :))


» Post actualizat in 31 May 2017 22:12


PS: Diavolul sta in detalii - ia masoara tu compresia la RALANTI, la ambii cilindri si o sa te dumiresti. Ca sa faci asta, pui bujia la masa si in locul ei bagi compresmetrul, iar celalalt cilindru o sa porneasca.Pune CIFRE aici sa vad si io, poate invat ceva de la tine, pilafule.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data, daca folosesti bujie CR8 incearca sa o schimbi cu CR7 si vezi daca da rezultate. Daca nici asa, cu siguranta va functiona cu CR6E. Cand le-au calculat japonezii, din cauza ca un cilindru va fi mai cald decat celalalt ( ca deh, e un V transversal ) , au calculat de asemenea ca trebuie bujii diferite pentru fiecare cilindru.

 

E racit cu lichid, ambii cilindri se incalzesc la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

PS: Diavolul sta in detalii - ia masoara tu compresia la RALANTI, la ambii cilindri si o sa te dumiresti. Ca sa faci asta, pui bujia la masa si in locul ei bagi compresmetrul, iar celalalt cilindru o sa porneasca.Pune CIFRE aici sa vad si io, poate invat ceva de la tine, pilafule.

Christosul motocicletelor strike again !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e insuficienta de compresie in ralanti, am reparat deja doua anul asta.

Trebuie demontat motorul de pe cadru, scoase chiulasele, refacute supapele, verificati segmentii si cilindrii.

Pentru o oferta de reparatie, trimite un e-mail pe office@zenklawagarage.ro.

Testul de compresie a iesit super okey , nu are legatura ...

» Post actualizat in 01 Jun 2017 09:19

 

E racit cu lichid, ambii cilindri se incalzesc la fel.

Nu , cel din spate se incalzeste mai greu , mereu e asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt aproape total atehnic (vorbesc serios) asa ca te rog sa imi raspunzi si mie la intrebarea asta. De ce ai lasa motorul sa porneasca intr-un cilindru si sa masori compresia la celalalt? Ca procedura in general eu stiam ca se scot fisele bujiilor si se inlocuiesc pe rand bujiile cu un compresmetru, apoi se da la automat de cateva ori pana cand se citeste valoarea compresiei.

Ca sa vezi cat este compresia simuland un ralanti. Compresmetrul se comporta ca si o bujie adica opune rezistenta si astfel creezi presiune in cilindru. La masuratorile pe care le-am facut la cele doua VN-uri reparate anul acesta, compresia masurata clasic avea valori bune, dar existau diferente de 10-12% intre cilindri (ceea ce nu este bine), iar cu metoda specificata de mine, cu simulare de ralanti, cilindrul din spate avea compresia de 90-95 PSI (adica "nu se aprinde", nu porneste) iar cilindrul din fata avea 105 PSI (pe muchie de cutit si el, dar se aprinde, porneste).

 

PT. Bec : pentru pontul asta imi datorezi cateva beri. Nu-mi spune ca stiai?!

» Post actualizat in 01 Jun 2017 10:21

Testul de compresie a iesit super okey , nu are legatura ...

» Post actualizat in 01 Jun 2017 09:19

Pune valorile.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Daca nici asa, cu siguranta va functiona cu CR6E. Cand le-au calculat japonezii, din cauza ca un cilindru va fi mai cald decat celalalt ( ca deh, e un V transversal ) , au calculat de asemenea ca trebuie bujii diferite pentru fiecare cilindru.

...

E un V longitudinal,ca majoritatea V-urilor,nu V transversal.

V transversal au majoritatea Moto Guzzi-urilor,Honda CX 500.La astea se racesc cilindrii la fel,in mod normal de functionare. :)

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi cat este compresia simuland un ralanti. Compresmetrul se comporta ca si o bujie adica opune rezistenta si astfel creezi presiune in cilindru. La masuratorile pe care le-am facut la cele doua VN-uri reparate anul acesta, compresia masurata clasic avea valori bune, dar existau diferente de 10-12% intre cilindri (ceea ce nu este bine), iar cu metoda specificata de mine, cu simulare de ralanti, cilindrul din spate avea compresia de 90-95 PSI (adica "nu se aprinde", nu porneste) iar cilindrul din fata avea 105 PSI (pe muchie de cutit si el, dar se aprinde, porneste).

 

PT. Bec : pentru pontul asta imi datorezi cateva beri. Nu-mi spune ca stiai?!

» Post actualizat in 01 Jun 2017 10:21

 

Pune valorile.

Si daca dai la automat ce are fara bujie ce are? Aceiasi branza...

 

O sa obtii/masori cea mai mare compresie posibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...