Sari la conținut

Yamaha R6 2000


Postări Recomandate

Salut!

 

Am un R6 2000 care a inceput sa mearga in 3 pistoane.

I-am dat carburatoarele jos sa le curat si am observat ca supapele de la un cilndru sunt mereu deschise. Daca ii dau la automat se muta pe alt cilindru dar mereu sunt deschise.

Mai am sanse sa le reglez la service sau ii pun alt motor?

Diferenta e destul de mare. 5mm poate mai mult . Ma gandesc ca a am stricat si altele pe acolo.

 

Motorul asa l-am cumparat. Era clar ca e ceva defect la el dar m-am gandit ca poate ii dau de cap.

 

Multumesc!

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are rost sa ii masor compresia cu problema asta?

Cred ca o sa am niste valori de ma doare capu.

Voiam sa stiu daca e si cilindru fisurat fara sa il desfac.

poate doar cu un test de compresie....cam aproape tot ce inseamna r6 pana in 2003 ....observ ca incepe sa le sune ceasul....nu esti singurul cu problema asta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe toti pe care ii cunosc cu minunatul R6 au avut probleme la motor sau la cutie, nu a scapat nici unul !

Eu am avut unul timp de 6 ani pana acum 3 ani si nu am avut probleme nici la motor nici la cutie. Il cunosc pe noul proprietar si de 3 ani de cand e la el motorul e tot ok. Dar motocicleta a fost intretinuta ca la carte tot timpul si cand am cumparato eu avea 20.000 reali.

Editat de NeoZealot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile sunt negre. Am sa atasez poze.

Compresia am verificato la rece dar nu am reductie de 10 si a prins doar 1/4 din filet. Am testat asa...

1-105

2-110

3-105

4-80.

Am curatat bujiile si le-am uscat putin sa vad daca da scanteie dar nimic. Am incercat la fiecare bobina si nimic.

Cand dau la automat se aude un click de la releu de pornire.

 

 

post-37676-0-08744900-1496424366_thumb.png

post-37676-0-85291700-1496424377_thumb.png

post-37676-0-84325000-1496424384_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mai inteleg ...

Ai zis asa:

Am un r6 care A INCEPUT sa mearga in 3 (deci mergea in 4)

Dupaia zici ca ai curatat bujiile dar nu scanteiaza niciuna ... cum vine asta? Mergea sau nu mergea in 3 sau 4?

E normal sa faca click releul ... altfel n-ar fi releu.

Compresia trebuie testata cu reductia de marimea bujiei, altfel e degeaba.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt mecanic am fost doar ucenic la un baiat din Bucuresti i am uitat numele. Stiu doar ca a murit la putin timp dupa ce am plecat eu. A cazut masina pe el.

 

Am fost prost si nu am verificat bujia cu bobinele puse. Era doar una pusa.

L am pornit pana la urma si merg asa pana crapa de tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu da scantei la bujii...ia-o sistematic,verifica intai fise,bobine,cdi

Acu vreo 2 saptamani am ramas si eu in mers fara pistoanele 1si 4

Am luat pe rand,am schimbat bujii,verificat bobine,fise,cdi(toate bune)...ce sa fie oare??? Apoi a venit un electrician si s-a fus din prima la problema-firul de masa care venea la una din bobine intrerupt pe traseu(inlocuit firul,dat la automat....sfert)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...