Sari la conținut

Honda CBF1000


christensen
 Share

Postări Recomandate

Buna,

 

Am tot cautat pe forum, dar nu am dat de nici un subiect depre Honda CBF1000.

 

Detine cineva acest motor? ceva detalii nu ar prinde rau.(mentenanta/probleme technice....)

 

Atasez manualele de utilizare si mentenanta, sper sa va prinda de folos:

 

Mentenanta(engleza):

2006-2008-CBF1000-A-4 MAINTENANCE.pdf

 

Utilizare(engleza/spaniola):

CBF1000A_06.pdf

 

Specificatii:
http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbf1000/2006/

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca este comoda,fiabila,consuma putin(daca nu abuzezi de acceleratie),are motorul dupa cbr,numa ca este detunat pentru mai mult cuplu la turatii mici si cica pentru nu a compromite fiabilitatea motorului,de ce nu incerci sa iei modelul 2010 in sus ?arata mult mai fain

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar aberezi

 

motorul e praf, cbr-u 600rr trage paradoxal mai bine in orice situatie , au vrut ei sa faca ceva dar nu le-a iesit ...cuplu pauza, putere pauza ... e perfect comparabila cu fz6

 

suspensia e pentru plimbari linistite pe faleza, cu iubita de mana

 

altceva? hmmm daca nu adormi la primul drum probabil ca esti fermecat de numarul 1000 ... practic e singurul lucru de luat in seama ... a si are abs(optional)... nu ca ar merge suficient de repede sa ai nevoie neaparat dar sa fie acolo

 

you meet the nicest ppl on a honda, eu binenteles nu am honda :)

 

este un commuter, bland,banal,nici macar economic , tot ce reprezinta honda in universul moto , lobotomie pe 2 roti

 

p.s. cred ca am avut mai mult fun/emotii pe 500cc decat pe bivolitza asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar aberezi

 

motorul e praf, cbr-u 600rr trage paradoxal mai bine in orice situatie , au vrut ei sa faca ceva dar nu le-a iesit ...cuplu pauza, putere pauza ... e perfect comparabila cu fz6

 

suspensia e pentru plimbari linistite pe faleza, cu iubita de mana

 

altceva? hmmm daca nu adormi la primul drum probabil ca esti fermecat de numarul 1000 ... practic e singurul lucru de luat in seama ... a si are abs(optional)... nu ca ar merge suficient de repede sa ai nevoie neaparat dar sa fie acolo

 

you meet the nicest ppl on a honda, eu binenteles nu am honda :)

 

este un commuter, bland,banal,nici macar economic , tot ce reprezinta honda in universul moto , lobotomie pe 2 roti

 

p.s. cred ca am avut mai mult fun/emotii pe 500cc decat pe bivolitza asta ...

Nu aberez,zic din ce am vazut pe net,teste youtube,sigur trage mai tare 600rr nu contest,dar aia are totusi 90-95 nm ar trebuii sa se simta fata de un 60-63 nm,nu zic ca tot ce scrie pe net e si adevarat,dar nu totul se rezuma la putere la o motocicleta,corect?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becule, si ce alternative ai avea la cbf 1000?

alternativa la ce? ce vrei de la motocicleta?

semicarenat mare, corect , dinamic etc ... uite ce are Robert ... asta in price range-u lu cbf piftie....

la un buget mai mare apar alte optiuni , dar conteaza ce vrei de la motocicleta ...

 

 

 

 

 

Nu aberez,zic din ce am vazut pe net,teste youtube,

does not compute ... errorrrrr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mno atunci am aberat :D asa nasoala e motoreta?auzisem ca e cam lesinata dar nah...nu inteleg de ce suzuki cu gsxf1250 si honda cu cbf 1000 au pus 98 cp pe o moto de 1000 si 250-260 kg.

Vrei o alternativa mai ieftina ia un fzs 1000 ,143 cp ,carburatie,faina motoreta chiar daca are cadrul de otel,rezervor 21 litri,ori un fz1 fazer varianta Gt e mai scump,eu am fz1 fazer semicarenat si sunt mai mult decat multumit de el,e tot ce mi-am dorit,,sau daca ai bani ,z 1000 sx,bmw s 1000 xr,vfr 1200 desi e cam balena,cu alte cuvinte uita honda :D

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta pentru ca majoritatea se dau pe grupul de CBF600 :)))

 

CBF e de touring. Adica sa faci 1000 km intr-o zi fara sa pici de pe motor. E mai lenes decat un speeder de 1000? DA! normal... NU E SPEEDER!!!
Asa cum si Diversionul de 900 are doar 98 CP ...asa si CBF1000 are doar 98.

In schimb trage din orice treapta si ajunge peste 200km/h daca chiar vrei.

Totul depinde ce cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternative ai garla in ziua de azi. Plecand de la FZ1, Z1000, GSR750/1000, bandit1250 la tracer si asa mai departe...

 

De regula motocicleta o cumperi dupa suflet nu neaparat dupa specificatii.

 

Tehnic nu este o motocicleta de varf, nici nu cred ca au avut intentia asta.

 

Nu am mers cu una si nu pot zice daca este sau nu puturoasa, dar pot zice sigur ca nu este genul meu( fara sa jignesc pe nimeni).

 

Poate ne zic posesorii ce motociclete au avut inainte(daca au avut) si cum se compara cu ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad pareri destul de radicale. Hai sa zic si eu.

 

Am o CBF 1000, varianta 2010+ (107 cp), si nu m-am plictisit de ea inca (desi cel mai mult am tinut o motocicleta 2 ani inainte).

 

Avantaje:

- E perfecta pentru long-distance touring, nu obosesti pe ea, are cuplu cat sa nu ai niciun fel de emotii pe serpentine in varf de munte incarcat cu bagaje.

- Pe strada se conduce incredibil de "smooth" si usor, nu simti deloc cele 245 kg, cu gumele potrivite poti merge tare si pe ploaie fara probleme.

- Se aseaza bine pe drum, senzatie de stabilitate - s-a mai intamplat sa alunece dar nu am avut senzatia ca pierd controlul grav. Chiar si cu rulmentii de jug aproape dusi, nu se simtea extrem de instabila pe serpentine.

- Comfortabila - mergi 700 km lejer intr-o zi, sau 3000+ in 6 zile fara sa mori de dureri dupa.

- Consuma, in mod paradoxal, mai putin decat 600-le.

- Depasirile se fac in cateva secunde, nu e nevoie sa schimbi viteza, are un cuplu foarte fain, pe care nu il banuiesti initial la cat de usor se conduce. Mi se pare suficient de "fun" o motocicleta care raspunde atat de prompt... si ca raspuns la aia cu "am avut mai mult fun/emotii pe 500cc": :)

 

Dezavantaje:

- Nu e CHIAR asa de "fun" in sensul apreciat de multi - am facut test drive si cu Yamaha MT-10 si intr-adevar nu se compara. Cand m-am suit la loc pe CBF 1000 dupa MT-10 m-am simtit iar pe 600. Dar nu asta e ideea CBF-ului. Prefer o motocicleta mai putin "sensibila" si mai previzibila pentru drumurile din Romania si toate conditiile meteo/de trafic, unde nu stii ce iti sare in fata.

- Mananca gumele mult mai repede decat CBF 600-le (18.000 km m-au tinut ultimele pe 1000, pe 600 primele ma tinusera si 25.000 km, apoi nu stiu daca am avut gume mai proaste de la acelasi producator sau am mers eu mai agresiv).

- Greoaie la viteze mici - daca trebuie miscata inainte nu e problema, cuplul face treaba. Dar la alte manevre de pe loc care nu implica acceleratia, e destul de problematica.

- Nu "ii place" foarte mult la viteze peste 160 km/h - merge OK dar vibreaza ceva mai tare. Motor detunat de 1000 RR - mai "lesinata" la viteze mari. Oricum, avand in vedere ca pe majoritatea drumurilor (in afara de autostrazile din Germania) limita de viteza e pana "acolo", plus faptul ca mie nu-mi place neam sa merg pe autostrada decat daca "chiar trebuie" - pentru mine chestia asta nu e un mare dezavantaj. Prefer cuplul la viteze mai mici senzatiilor tari si spike-urilor de putere la viteze mari.

- Nu "ii place" prin oras - dar nu imi place nici mie sa o fierb in semafoare. Merg cu ea exclusiv la drum lung.

 

Sper ca review-ul meu sa fie folositor. Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiva - nu e cea mai buna motocicleta pentru ca e "a mea". Dar mie mi se potriveste. Oameni diferiti si nevoi diferite. Unii vor choppere, altii vitezane, altii animale mari care mananca km. :)


» Post actualizat in 19 Jun 2017 13:14

P.S: Am motocicleta de 1 an si un pic. E pe injectie.

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce spui tu pot confirma din ce am citit pe net si din filmarile dupa youtube,aveam de ales intre fz1,cbf,gsxf 1250 si kawa z 1000 sx care era optiunea nr 1 dar din cauza pretului nu am aleso,am ales fz1 pentru lookul mai sportiv,pentru ca motocicleta este mai sport si are o ciclistica mult mai buna pentru abordat viraje,mers mai sportiv,cbful si gsxful nu le-am ales din cauza kglor mai multe si nu se justificau nrul de km facuti per sezon(5000-7000) pentru a lua o moto mai comoda si mai domola desi gsxfu are106 nm la 3600 ture :o ,alege cu inima si cumparati moto in functie de nevoi,daca mergi cu pasager,cu bagaje,si mergi multi km pe an si mersul e numa touring ia cbf 1000 sau gsxf1250,vrei o moto mai sportiva ,cu ceva mai multe rezerve de putere,cu ciclistica mai buna si look mai sportiv/agresiv ia un fz1 gt,z 1000 sx,bmw s 1000 xr daca ai banet

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce spui tu pot confirma din ce am citit pe net si din filmarile dupa youtube,aveam de ales intre fz1,cbf,gsxf 1250 si kawa z 1000 sx care era optiunea nr 1 dar din cauza pretului nu am aleso,am ales fz1 pentru lookul mai sportiv,pentru ca motocicleta este mai sport si are o ciclistica mult mai buna pentru abordat viraje,mers mai sportiv,cbful si gsxful nu le-am ales din cauza kglor mai multe si nu se justificau nrul de km facuti per sezon(5000-7000) pentru a lua o moto mai comoda si mai domola desi gsxfu are106 nm la 3600 ture :o ,alege cu inima si cumparati moto in functie de nevoi,daca mergi cu pasager,cu bagaje,si mergi multi km pe an si mersul e numa touring ia cbf 1000 sau gsxf1250,vrei o moto mai sportiva ,cu ceva mai multe rezerve de putere,cu ciclistica mai buna si look mai sportiv/agresiv ia un fz1 gt,z 1000 sx,bmw s 1000 xr daca ai banet

 

Exact despre ce vorbeam. Felicitari pentru achizitie!

Northern Freyja...asteptam sa sari cu review-ul ...ti-as fi dat tag dar nu mere ca pe faisbuci. :)

Trebuie sa gasesti motorul ideal pentru TINE!. Eu am facut turul Europei pe CBF cu sotia plus bagaje si s-a descurcta de minune. Culmea e ca amandoi suntem de acord ca ar trebuii un motor poate mai puternic la drumuri lungi dar nu cred ca o sa trec pe CBF1000 si singurul motor care l-am gasit ca ar fi upgrade pentru mine e FJR1300. Care probabil e si limita max la touring cu cei 145 CP. Dar e cam inalt pentru mine plus super greu de manevrat in oras, ce fac mai des acuma decat drumuri lungi de cand avem bebe. :)

 

Asa ca asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect @dragonlord, tu mergi cu pasager si ti-ar trebui un motor care sa traga si mai ok cu bagaje cu tot. Te vad cu un FJR, sa stea si sotia comod in spate. CBF1000 e ok dar nu mi se pare cea mai comoda pentru pasager, saua aia pare cam...cocotata. Poate e ok, nu stiu. :)

 

Have fun cu bebe... inca putin si plecati si in ture mai lungi... sa mai creasca nitel ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fjr e motoreta doar pentru touring,sa faci sute/mii km la plimbari,nu e motoreta pentru oras sau pt cineva mai scund cu 300 kg + pasager si bagaje e cam mult,,pt asta exista sport-touring de 800-1000,sa le poti folosi si in oras si in afara orasului,eu am 1.67 si st cam la limita cu fz1,ating cu aprox un sfert de talpa si merg si cu pasager si bagaje,de 65-85 kg le am mereu pe plus,dar sa mai merg si cu un fjr care e mai greu si sa abea ating jos....miroase a tranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate se dadea man,daca era ditamai iapa nu avea de ce sa aibe probleme,sa imi dea si mie astia care au de la 1.80 in sus inca 2-3 cm si imi iau si eu fjr :D

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.70 si in functie de sezon 65-79 kg.

 

Momentan ma dau cu un ST 1300 si pot spune ca toata discutia asta cu cata talpa pui jos nu e altceva decat o justificare.

 

Avand in vedere ca sunt acasa in concediu, sunt dispus sa fac o Cheia impreuna cu nenea care sustine ca FZ-ul lui e mai agil. Sper sa te poti tine dupa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducetiva mai bine pe cheile siriului sau pe lepsa de nespe mii de ori mai fain drumul,cheia e cam stricata,nu mai e ce era acum 3-4 ani,gixule daca cunosti traseul si motocicleta poti avea si un 250-300 cc ca poti face pe multi care nu isi cunosc mobrele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.70 si in functie de sezon 65-79 kg.

 

Momentan ma dau cu un ST 1300 si pot spune ca toata discutia asta cu cata talpa pui jos nu e altceva decat o justificare.

 

Avand in vedere ca sunt acasa in concediu, sunt dispus sa fac o Cheia impreuna cu nenea care sustine ca FZ-ul lui e mai agil. Sper sa te poti tine dupa :)

au ciclistica buna hondele dar daca nenea cu fz se da ca si tine io zic ca ai puso. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.70 si in functie de sezon 65-79 kg.

 

Momentan ma dau cu un ST 1300 si pot spune ca toata discutia asta cu cata talpa pui jos nu e altceva decat o justificare.

 

Avand in vedere ca sunt acasa in concediu, sunt dispus sa fac o Cheia impreuna cu nenea care sustine ca FZ-ul lui e mai agil. Sper sa te poti tine dupa :)

eu te-am mai invitat acum cativa ani , ai fost ocupe , sa-mi spui unde incepem si unde vrei sa te astept :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ofer sa vin sa va filmez ,asta daca nu va depasesc pe amandoi(glumeam),pot veni sa trag un ochi,mai fur o manevra,stilurile celor experimentati ajuta si pe noi astia mai mici sa invatam una alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...