Sari la conținut

Problema incarcare?


skvj
 Share

Postări Recomandate

Avem urmatoarele: Cbr900RR '95, releu de incarcare after market, becurile din faruri Philips ceva cu 30% mai multa lumina.

De vre.o saptamana i-am montat un voltmetru de ala mic, cu afisaj de 2 cifre. Acesta imi indica urmatoarele:

-la rece ~12.7v

-in mers pana in 14.7v

-la relanti ~13.7v

-la relanti cu low si high beam aprinse ~ 12.7, uneori si ~12.5v

-la relanti cu low beam, high beam si ventilator pica in 11.2v.

-la mers de oras, pana in 5-6k rpm cu low beam, high beam si ventilator urca pana ~13.7v.

Cel mai tare ma deranjeaza ca ventilatorul se invarte slabut cand stau la semafor de ex si sunt nevoit sa sting luminile ca sa-i dea bine, sa se raceasca.

 

Mentionez urmatoarele:

-porneste "la sfert"

-nu cunosc istoricul bateriei

-bateria e conform cu manualul

 

Ce suspectez:

-contacte oxidate

-baterie in faza terminala (desi nu se descarca si porneste perfect)

 

Ce vreau sa aflu:

-daca v-ati intalnit de problema asta

-cum s-a rezolvat

 

De ce nu ma apuc se verificat contactele? Pentru ca nu prea am timp liber si atunci prefer sa "dau o tura", vara-i scurta.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem urmatoarele: Cbr900RR '95, releu de incarcare after market, becurile din faruri Philips ceva cu 30% mai multa lumina.

De vre.o saptamana i-am montat un voltmetru de ala mic, cu afisaj de 2 cifre. Acesta imi indica urmatoarele:

-la rece ~12.7v

-in mers pana in 14.7v

-la relanti ~13.7v

-la relanti cu low si high beam aprinse ~ 12.7, uneori si ~12.5v

-la relanti cu low beam, high beam si ventilator pica in 11.2v.

-la mers de oras, pana in 5-6k rpm cu low beam, high beam si ventilator urca pana ~13.7v.

Cel mai tare ma deranjeaza ca ventilatorul se invarte slabut cand stau la semafor de ex si sunt nevoit sa sting luminile ca sa-i dea bine, sa se raceasca.

 

Mentionez urmatoarele:

-porneste "la sfert"

-nu cunosc istoricul bateriei

-bateria e conform cu manualul

 

Ce suspectez:

-contacte oxidate

-baterie in faza terminala (desi nu se descarca si porneste perfect)

 

Ce vreau sa aflu:

-daca v-ati intalnit de problema asta

-cum s-a rezolvat

 

De ce nu ma apuc se verificat contactele? Pentru ca nu prea am timp liber si atunci prefer sa "dau o tura", vara-i scurta.

 

Asfalt uscat!

 

Ha, ha! Mai tii minte :) Eu te tin. Ma bucur ca ai pb pt ca asta inseamna ca te dai. Sa traiesti o mie de ani! Eu speram fara pb. Bai, eu zic ca nu duce alternatorul. Mai verifica si tu specificatia. Daca esti 100% ca ar trebui sa duca, mai vorbim. Pune ce becuri ai, cit consuma, cit produce alternatorul. Intelegi unde bat..

PS: Carburatie vs Injectie :)

Ideea ar fi: Ce sarcina ai tu pe baterie/alternator si cit stie el sa faca..

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MIG nu, nu mai tin minte. Adu-mi aminte, te rog :)).

Am probleme, deci sunt viu.

Nu m-am gandit la puterea alternatorului, dar teoretic nu am nimic adaugat pe instalatia electrica care sa consume mai mult decat stock, cu exceptia acelui mic voltmetru care e neglijabil.

De aia topicul se numeste "Problema incarcare?", pentru ca nu stiu sigur daca e o problema sau e normal.

Pana sa ii montez voltmetrul nu pricepeam de ce se incinge motoreta si de ce nu se raceste, apoi m-am prins de faza cu stinsul luminilor si de atunci viata mi s-a schimbat. Abis.

 

Deci, normal ori anormal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voltmetru unde masoara?

Daca + si - e pe baterie - caderea mi se pare un pic cam mult, poate e baterie obosita sau ai contact prost la borne

Daca e legat undeva in bord, s-ar putea sa fie din cauza fire subtiri, contacte proaste (mufe, sigurante).

 

La model asta de mobra tot tine 2 becuri aprinse in far? Parca aveau o putere mai mica decat cele uzuale? Tu ce ai montat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puterea becurilor e ce trebuie? adica ce scrie in carte ca trebuie sa pui?

Daca masori cu un voltmetru dedicat ce valori obtii? poate ai ceva abatere la voltmetrul din bord.

Curata toate mufele in cazul in care ai in continuare valori nasoale.

Masoara infasurarile alternatorului (ai in manual valorile necesare). Masoara si tensiunea data in alternativ.

E posibil sa se fi inmuiat magnetii rotorului (unul din defectele posibile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becuri au 45W conform manual, daca m-am uitat bine, deci nimic deosebit.

Daca masori pe cadru si la panoul de sigurante s-ar putea sa-ti arata mai putin decat ce ai la baterie, in functie de pierderi pe instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee releul acela aftermarket ce curent poate duce?

 

2 becuri H4 pe faza lunga consuma 110W (parca e 55W pe bec pe faza lunga). Deci cam 9 amperi e curentul cu faza lunga aprinsa. Filamentul de faza scurta se stinge cand pui faza lunga? Daca nu, trebuie adunat si curentul asta. Apoi ventilatorul consuma si el. Nu stiu cat din pacate. Plus curentul care incarca bateria (daca bateria e incarcata, asta e mai mic).

 

Deci, prin releul acela trebuie sa "curga" tot curentul asta si in acelasi timp sa tina si tensiunea la valorile corecte. Poate ca fiind aftermarket nu prea poate sa faca treaba asta?!

 

Primul lucru verifica tensiunea pe baterie, cu un multimetru/voltmetru dedicat, in toate cazurile mentionate de tine si vezi ce rezultate ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur a pus unul china, asta daca e pus de el, el e mare fan chinezarii, ca duce si ie ieftine ... :lol:

 

Da nu-i problema, sa ii zica lui cineva care e problema ca el vrea sa se plimbe ...

 

Fa pool si pune acolo ca variante:

-Infasurare stator arsa;

-Contact imperfect/mufa topita pe iesirea generator curent;

-Contact imperfect/mufa topita pe intrare/iesire releu;

-Contact Imperfect/mufa topita undeva pe traseu(uneori mai trece prin alte relee/mufe pana la baterie);

-Releu incarcare pe duca;

-Becuri care prea puternice => consum prea mare => sistem incarcare subdimensionat.

Apoi vezi ce iese. :)

 

De ce nu duci motocicleta in service nene daca nu ai timp. Cand ceri sfaturi ti se dau sugestii, ce sa faci si de unde sa incepi, apoi tu trebuie sa pui in practica. Tu vrei solutia finala, ori nu se poate asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becuri au 45W conform manual, daca m-am uitat bine, deci nimic deosebit.

Daca masori pe cadru si la panoul de sigurante s-ar putea sa-ti arata mai putin decat ce ai la baterie, in functie de pierderi pe instalatie.

link - 55W scrie aici

 

 

Pe releu scrie TourMax, l-am vazut la vanzare pe louis.de .

Mai mult ca sigur a pus unul china, asta daca e pus de el, el e mare fan chinezarii, ca duce si ie ieftine ... :lol:

 

Da nu-i problema, sa ii zica lui cineva care e problema ca el vrea sa se plimbe ...

 

Fa pool si pune acolo ca variante:

-Infasurare stator arsa;

-Contact imperfect/mufa topita pe iesirea generator curent;

-Contact imperfect/mufa topita pe intrare/iesire releu;

-Contact Imperfect/mufa topita undeva pe traseu(uneori mai trece prin alte relee/mufe pana la baterie);

-Releu incarcare pe duca;

-Becuri care prea puternice => consum prea mare => sistem incarcare subdimensionat.

Apoi vezi ce iese. :)

 

De ce nu duci motocicleta in service nene daca nu ai timp. Cand ceri sfaturi ti se dau sugestii, ce sa faci si de unde sa incepi, apoi tu trebuie sa pui in practica. Tu vrei solutia finala, ori nu se poate asa ceva. As vrea solutia intermediara atunci.

 

Pentru ca motocicleta e si ea de fapt chinezeasca.

Si pentru ca nu e asa un big deal si pentru ca daca am timp o zi ii dau singur de cap.

Si ca ai adus vorba de service ... ha ha .. ha ha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MIG nu, nu mai tin minte. Adu-mi aminte, te rog :)).

Am probleme, deci sunt viu.ha ha

Mai, dupa ce zici tu, initial, ti-as zice asa: Verifica mufa dintre alternator si releu. La mine, un R1 la vremea aia, era scrum ( O problema nu f rara la ele). Eu aveam releul sub sa (aia a pilotului). Nu pare sa ai alti consumatori (din ce descrii, ma rog un bec mai tare, dar na), eu nu stiu alte cauze, verific-o pe aia. Daca e buna, ai 3 variante ( Dupa mine, da eu nu-s Biblie): Ai o baterie care vrea sa mearga intr-un anume loc si tu nu o lasi ( :)) sau releul de incarcare e japonez (marca futachi). Daca bateria are 2 -3 ani +, poate mai mult.. eu as incepe cu aia. N-as vrea sa te pun sa cumperi piese noi, dar tre sa intelegi ca o baterie are si ea o viata..Daca nu e aia, e releul futachi. Poate era releul din prima, dar o baterie de x-ani merita schimbata, n-ai pierdut nimic. E alegerea ta. Ei, si daca nu sint alea (care oricum merita efortul), atunci e alternatorul..

PS: Din masuratori nu reiese. Cel putin eu nu-ti pot zice. Pare a fi bateria dupa mine.

PS1. Ordinea ar fi: Baterie, releu, alternator (considerind ca sarcina e cam stock, nu i-a pus proiectoare de 1000w bucata)

PS2: Altceva??

PS 45: Esti viu. Restul e irelevant. Si nu-mi face nici mie cinste :)

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, bateria e posibil sa fie pe stop, mai ales ca din ce stiu a stat mai bine de jumate de an pe dreapta, desi repet, nu caraie nu maraie la porniri.

 

Releul fiind futachi poate poate de putin retard.

 

Problema cu mufa scrum m.a izbit la vechiul FZR600, care apropo, m-a dat de pamant la 100km/h, dar vorba ta, sunt viu si fara oase rupte, cicatrici si altele ( lucky me).

 

Fiind motor maricel sunt putin obligat sa stau in ture relativ mici in oras (obligat de lege) pentru ca la 5000rpm in a1a am ~55km/h daca nu ma minte ceasul.

 

Releul ars pe FZR imi descarca bateria in cateva ore, dar la CBR nu e cazul.

 

Culmea e ca am un releu nou pt CBR900, cumparat in 2014.

Si mai culmea e ca in 2017 am reusit sa-mi cumpar o motoreta compatibila cu el :)). Buna, buna gluma.

 

MIGulet, cred ca ne-am certat putin acu ceva ani in topicul mentionat de tine, sa stii ca inca sunt de parere ca injectia da mumu la carburi.

 

Totusi multumesc pentru ca te bucuri ca sunt viu.

De cand am inceput sa bantui iar forumul am vazut multi useri ce nu au mai postat de cativa ani. Sper sa fie si ei vii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, bateria e posibil sa fie pe stop, mai ales ca din ce stiu a stat mai bine de jumate de an pe dreapta, desi repet, nu caraie nu maraie la porniri.

 

Releul fiind futachi poate poate de putin retard.

 

Problema cu mufa scrum m.a izbit la vechiul FZR600, care apropo, m-a dat de pamant la 100km/h, dar vorba ta, sunt viu si fara oase rupte, cicatrici si altele ( lucky me).

 

Fiind motor maricel sunt putin obligat sa stau in ture relativ mici in oras (obligat de lege) pentru ca la 5000rpm in a1a am ~55km/h daca nu ma minte ceasul.

 

Releul ars pe FZR imi descarca bateria in cateva ore, dar la CBR nu e cazul.

 

Culmea e ca am un releu nou pt CBR900, cumparat in 2014.

Si mai culmea e ca in 2017 am reusit sa-mi cumpar o motoreta compatibila cu el :)). Buna, buna gluma.

 

MIGulet, cred ca ne-am certat putin acu ceva ani in topicul mentionat de tine, sa stii ca inca sunt de parere ca injectia da mumu la carburi.

 

Totusi multumesc pentru ca te bucuri ca sunt viu.

De cand am inceput sa bantui iar forumul am vazut multi useri ce nu au mai postat de cativa ani. Sper sa fie si ei vii.

 

In primul rind: Ai inceput ca ventilatorul e slab. Ventilatorul e slab din 1-2 cauze: Bateria e slaba sau alternatorul + releul nu il duc.

Poate fi bateria, poate fi releul + alterntorul. Bateria singura ar trebui sa duca sau releul si alternatorul ar tebui Ai putea scoate bateria in timp ce merge si vezi. O baterie naspa poate avea consum.

Daca nu duce nici asa.. E pe ce-i mai ieftin...Releul sau alternatorul

 

PS: M-as fi bucurat oricum ca esti viu, fara incidente, tu crezi "ca co" nteaza daca crezi in carburi sau injectie?? Eu iti zic ca le am pe ambele si reglate ca la mama lor si sa mor daca stiu..Eu ma stiu intim cu ambele...Daca tu esti decis, fie...Ce vroiam eu ara sa-ti zic ca daca le stii f bine pe ambele, devine complicat.

PS1: Da. Ma bucur sa vad ca esti viu, intreg, n-ai sechele. E important, sa stii...Nici nu realizezi. Tine-o tot asa.

PS2. M-am intrebat si eu de multe ori...Ce s-o fi intimplat cu userii aia??

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, treaba cu bateria scoasa in mers nu e asa pont :)).

Cu multimetru nu am apucat sa verific, nu am avut timp sa mai stau de vorba cu motoreta.

 

Si legat de userii ce nh mai posteaza ... poate unii s-au lasat de motociclism pentru ca motive, dar crudul adevar e ca unii nu se mai afla pe lumea asta.

Weekendul asta am fost pe tihuta (cu masina) si e trist ce e prin zona, chiar am prins si un accident, un coleg cu 600rr a lovit un pieton beat. Motoreta parea a fi intreaga, statea pe cric, dar betivul facea spectacol pe asfalt.

E trist ca se moare pe capete, durerea populatiei e fix fix nici in penis, taximetristi ce pleaca de pe loc si intorc pe continua (n.r accidentul de zilele trecute, din Miroslava, Iasi, is01fug).

Ma bucur ca am trecut de perioada de zmeism de la inceput, sincer nu prea-mi mai place sa ma dau tare, desi acum as avea posibilitatea, vorba aia, 900rr, carene,bord intreg, anvelope noi :)) nu tu dot 2005, nu tu telescop curs..

 

 

Si sa fiu ontopic, nu-i bai, ma descurc, ceva mufe curatate, un releu nou, nu-i bai.

Noi sa fim activi pe forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun sfat!

Ok. Ar putea fi chiar ventilatorul. Se poate intimpla, ii poti masura curentul.

Mie-mi place ca esti criptic. Crezi ca-i crapa electronica in el? Acuma pe bune. Din experianta ta.

PS: Si daca un contact e imperfect? Sare rabla in aer??

» Post actualizat in 05 Jul 2017 00:57

PS2: Un alternator + un releu tre sa duca toata incarcarea. Daca nu o duc, e o chestiune de timp pina moare bateria. Putem face calculele daca vrei.

PS3: Contactele de la borna bateriei pot fi intrerupte. Se poate intimpla. Pai eu ca proiectant, n-as vrea ca ceva din sistem sa-mi strice jucaria. Cum ar fi sa-ti sara mufa de pe o borna si sa prajesti ecu??Eu nu zic ca nu se poate, intrebarea e, se intimpla? Si ce, porneste ventilatorul si arde alternatorul? Sau releu? Nu-i nici o siguranta? Crapa releul?

» Post actualizat in 05 Jul 2017 01:48

PS4: OK. NU MERGE CU BATERIA SCOASA. Probabil ca ecu are o logica sa taie motorul cind nu e acolo. Probabil un rezistor ar face diferenta, da' nu-i cazul sa testez, probabil ca aia e. Nu e la toate moto, asa ca MEA CULPA.

» Post actualizat in 05 Jul 2017 01:54

Noi sa fim activi pe forum!

 

Ca bine zici. Sa traiesti 1000 ani fara reparatii

» Post actualizat in 05 Jul 2017 02:35

PS5: @TNG: Eu n-am nici service si nici pretentii de mare mecanic. Nici macar in devenire. Dar ma cam stiu si eu cu moto ( sa stii, fara sa ma dau mare..ma stiu de mic)desi n-am experianta ta (modele, alea). Si cam cite sfaturi dau, in principiu merg cam ca la doctori: Sa nu faci rau. Am un respect deosebit pt aviatie si pt mecanicii de acolo. Am inteles ca stii unu :) Eu as zice ca sintem amindoi oameni si avem dreptul sa gresim. Dar nici mie si sint sigur ca nici tie nu ti-ar placea tonul asta. Intr-o oarecare masura /index.php?/topic/747623-ulei-in-antigel/ nu-ti face nici tie cinste. Nush ce sa zic. Pot sa ma duc acolo la o adica. N-am vrut pt ca nu merita. Adica ar merita oarecum clarificat fenomenul, dar fara alte alea.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Ar putea fi chiar ventilatorul. Se poate intimpla, ii poti masura curentul.

Mie-mi place ca esti criptic. Crezi ca-i crapa electronica in el? Acuma pe bune. Din experianta ta.

PS: Si daca un contact e imperfect? Sare rabla in aer??

» Post actualizat in 05 Jul 2017 00:57

 

PS2: Un alternator + un releu tre sa duca toata incarcarea. Daca nu o duc, e o chestiune de timp pina moare bateria. Putem face calculele daca vrei.

PS3: Contactele de la borna bateriei pot fi intrerupte. Se poate intimpla. Pai eu ca proiectant, n-as vrea ca ceva din sistem sa-mi strice jucaria. Cum ar fi sa-ti sara mufa de pe o borna si sa prajesti ecu??Eu nu zic ca nu se poate, intrebarea e, se intimpla? Si ce, porneste ventilatorul si arde alternatorul? Sau releu? Nu-i nici o siguranta? Crapa releul?

» Post actualizat in 05 Jul 2017 01:48

 

PS4: OK. NU MERGE CU BATERIA SCOASA. Probabil ca ecu are o logica sa taie motorul cind nu e acolo. Probabil un rezistor ar face diferenta, da' nu-i cazul sa testez, probabil ca aia e. Nu e la toate moto, asa ca MEA CULPA.

 

 

Ca bine zici. Sa traiesti 1000 ani fara reparatii

» Post actualizat in 05 Jul 2017 02:35

 

PS5: @TNG: Eu n-am nici service si nici pretentii de mare mecanic. Nici macar in devenire. Dar ma cam stiu si eu cu moto ( sa stii, fara sa ma dau mare..ma stiu de mic)desi n-am experianta ta (modele, alea). Si cam cite sfaturi dau, in principiu merg cam ca la doctori: Sa nu faci rau. Am un respect deosebit pt aviatie si pt mecanicii de acolo. Am inteles ca stii unu :) Eu as zice ca sintem amindoi oameni si avem dreptul sa gresim. Dar nici mie si sint sigur ca nici tie nu ti-ar placea tonul asta. Intr-o oarecare masura /index.php?/topic/747623-ulei-in-antigel/ nu-ti face nici tie cinste. Nush ce sa zic. Pot sa ma duc acolo la o adica. N-am vrut pt ca nu merita. Adica ar merita oarecum clarificat fenomenul, dar fara alte alea.

Sincer nu inteleg ce ai vrut sa spui legat de "tonul asta"??? Am jignit pe cineva? Eu cred ca toata lumea inclusiv tu ai inteles ce am vrut sa spun prin mesajul pe cate l-am scris.Mesajul este simplu si pe cate l-ai confirmat si tu. Acea motocicleta nu functioneaza fara baterie.

Si imi poti spune te rog, unde am gresit in legatura cu topicul acesta si cel pe care l-ai semnalat mai sus?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu inteleg ce ai vrut sa spui legat de "tonul asta"???

Imi poti spune te rog unde am gresit in legatura cu topicul acesta si cel pe care l-ai semnalat mai sus?

 

Bun sfat!

 

OK. Intre astea. Poti dezvolta? Intelegi unde bat? Pai normal ca am pornit zx10-le si i-am scos-o, tu chiar credeai ca nu cred in ce i-am zis baiatului? Daca stiai dinainte, stii ce ai de facut. Daca nu, e ok. M-am obisnuit sa fiu inconjurat de oameni fara carater, si macar tu n-ai avut pretentia ca-mi esti prieten. DAR. Esti un coleg motorist.

» Post actualizat in 05 Jul 2017 03:15

OK. Am vazut ca ti-ai editat topicul. Intre "Bun sfat" si "Da bai (cuvant jignitor), nu merge fara, pt ca...", e o diferenta. Sincer, poate m-as fi atacat la a ultima, da' na, puteai sa zici si tu "Pt bovine, nu incercati fara ca e moooo" =)) Ma rog. Daca n-ai inteles, e ok, nu-i bai. Te costa putin si cumpai mult. Dar pina la urma aia e..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...nu vad de ce te-a "deranjat" atat de tare postul meu, si sincer nu-ti inteleg atitudinea ostila.

Nu am jignit niciodata pe nimeni pe acest forum si si nici nu o voi face indiferent cat voi fi de provocat...

PS.As fi curios si cred ca si comunitatea moto ar avea ce invata daca ai posta un filmulet cum scoti bateria la un ZX10 si motocicleta functioneaza.

Cu respect TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...nu vad de ce te-a "deranjat" atat de tare postul meu, si sincer nu-ti inteleg atitudinea ostila.

Nu am jignit niciodata pe nimeni pe acest forum si si nici nu o voi face indiferent cat voi fi de provocat...

PS.As fi curios si cred ca si comunitatea moto ar avea ce invata daca ai posta un filmulet cum scoti bateria la un ZX10 si motocicleta functioneaza.

Cu respect TNG.

Bwa ha ha. Nu functioneaza. Am incercat eu, bai ...P. Si ti-am si zis-o in postul anterior. MEA CULPA ...le. Si da, nu merge, ca se prinde ecu. Mama, ce te stii.. Da si eu as vrea sa vad un videoclip cum o pompa de ulei baga ulei apa, sau invers, mai ales cind e oprita..Ca vb pulii tale, 5 bari > 1 bar?? Si unde se duce drenul?? In vid?? Pe luna?? Mama ce s-au degradat raspunsurile pe forum.. Vai ba.. Din cauza mea,..Sa mori tu..De cind nu ai mai intrat, ne ducem pe pix vere. Bai, fara tine..Nush ce ne faceam...Esti slab ba, facut in palma, ca si multi aia de le zici tu colegi. Ti-a zis-o un mig, un 29, ia-o acasa. Eu am vrut sa fim colegi, da n-ai cu cine, n-ai caracter, esti doar unu cu 5 bari =)) .

Mai povesteste-mi cum e cu abs-ul, cu traductoare pasive si active si alea, ca ma ia cu somnul si vreau sa ma trezesc...Ti-a zis Nervul cu argumente ca esti p-afarist, da' tu nu, Batman, Batman...N-am vrut sa ma iau de tine pt ca greseala e omeneasca, la fel si cu pompa de ulei, da' vad ca unii..chiar nu merita. Pune tu intre timp un videoclip cu o pompa oleo-pasivo-inductiva si na..Poate comunitatea moto ar vrea s-o vada..Eu iti pun intre timp un clip pt tine: https://www.youtube.com/watch?v=FBMt_PVSXHg. Tu esti, tata???

Fara respect. Mig 29 UB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca tu nu ai nici o retinere in a ma jigni.

Ok,daca asta este nivelul tau la care poti discuta, eu ma retrag.

Iti doresc succes!

Pari surprins. Sint sigur ca nu te poti cobori la nivelul meu. Si eu iti doresc succes.

Tot mig, tot MiG 29 UB

 

PS: De ce as avea? Nici tu n-ai. Fii barbat. Tu ai inceput. Nu-mi aduc aminte sa fii inceput una de multa vreme..

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramaneti on topic. Mutati cearta in privat daca e importanta.

Secventa de verificare e data mai sus. Pana cand omu nu o parcurge si spune rezultate nu avem ce sa facem.

@mig - ai mentionat cateva manevre periculoase sau irelevante. Daca nu ai realizat despre ce e vorba iti pot explica in privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...