Sari la conținut

Accident mortal Sabina -Northern Freyja


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Vad ca nu m-am facut inteleasa. Pe Raducu si Madalina nu i-am cunoscut si tot i-am plans. Insa in 10 ani am sperat sa nu fiu nevoita sa imi conduc prietenii pe ultimul drum. Asa e mai usor pentru mine sa continui pasiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 320
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Speram încă să nu fie domnișoara cu care m-am întîlnit accidental de două ori pe șosele, ultima dată în 23 iulie cînd mă întorceam de la întrunirea MAN de la Cumpăna. Ne-am văzut în peco-ul de după Șelimbăr și de data asta am stat puțin de vorbă ne-am făcut un selfie și ne-am urat drumuri faine! Dar se pare că al ei s-a terminat în mod tragic, dovadă că se poate întâmpla oricând și oricui. :(

Din păcate tocmai mi s-a confirmat pe grupul fb unde am postat poza că e ea. Regret profund, era drăguță și isteață, dar timidă, nu voia poze publice cu ea sau cu motorul ei. Pe aceasta o postez totuși în semn de omagiu. Să se odihnească în pace!

post-4028-0-11750000-1501658004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Vad ca nu m-am facut inteleasa. Pe Raducu si Madalina nu i-am cunoscut si tot i-am plans. Insa in 10 ani am sperat sa nu fiu nevoita sa imi conduc prietenii pe ultimul drum. Asa e mai usor pentru mine sa continui pasiunea."

 

Colegii au vrut sa sublinieze probabil faptul ca fiecare viata este la fel de importanta ca si a prietenilor tai, de aici si confuzia :) Este trist ce se intampla zilnic pe strazile din oras si pe cele din afara. Fiecare din noi este responsabil pentru actiunile proprii si ca motociclist sunt de parere ca este vital sa ii feresti tu pe ceilalti si sa ii anticipezi decat sa astepti sa te fereasca ei sau sa mergi pe ideea "las ca am prioritate, se opresc ei". De altfel, strada nu e circuit, nu trebuie exersat si depasit anumite limite, am facut si eu la randul meu greseala aceasta dar din fericire am scapat cu bine, insa de invatat din experienta asta.

 

Pe Sabina am cunoscut-o personal acum cativa ani, din pacate intamplarea a facut sa ne cunoastem intr-o intersectie pe Calea Floreasca unde a avut un acrosaj cu un taxi, vina fiind a ei, am ajutat-o sa se ridice, sa mute motocicleta, sa se inteleaga cu soferul etc. Dumnezeu sa o odihneasca in pace :(

Editat de b52izgodlike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........... nu voia poze publice cu ea sau cu motorul ei. Pe aceasta o postez totuși în semn de omagiu.

in semn de omagiu ii respectai dorinta si nu-i postai poza.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a postat singura poze cu ea si motorul pe blogul pe care scria.

Odihnestete in pace Sabina ! Lumea moto e mai saraca fara tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balen,lumea are dreptate.:)

Daca ea n-a vrut poze publice,ar fi ok sa stergi poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as adauga cateva povesti/morale pentru cei care citesc aceste topicuri cu scopul de a invata cu adevarat ceva folositor pt viitor:

 

1. obisnuiesc sa urmaresc fff multe filmulete cu accidente moto, nu avand placeri macabre, ci considerandu-le lectii filmate. din ce am vazut, tendinta generala atunci cand cazi si nu esti singur e sa te ridici cat mai repede, daca poti chiar sa sari pe motor si sa continui sa mergi, sau daca nu poti, sa zici macar ca esti bine, sa dai cumva incredere celor cu care esti ca vei fi ok. orice durere care nu este la membre, solduri sau umeri, poate avea o cauza fff grava, care pe loc de la adrenalina nu va fi simtita. cunosc caz de accidentat moto externat a doua zi care dupa o saptamana a murit din cauza unui cheag imens in creier, pt ca s-a omis o tomografie.

 

2. anul trecut mergeam Buc - Targoviste. pe la Tartasesti cateva masini oprite. incetinesc, ma strecor si in fata lor un tir pe dreapta si un scuterist la vreo 60-70 de ani intins pe o parte cu hemoragie masiva la cap. abia se intamplase, balta era cat o palma, nu pierduse mult sange, dar in jur erau 4-5 oameni coborati din masini si din tir, toti stateau la 10m de el si se uitau. sunasera la salvare, dar se uitau. era inconstient. m-am dus si l-am ridicat in fund si l-am sprijinit de picioarele unui om pe care l-am rugat sa stea. pana la agravarea eventualelor traumatisme ale coloanei, ar fi murit de hemoragie. hemoragia s-a oprit total. nu se putea face compresie fiind traumatism cranian. apoi am intrebat de salvare. mi s-a spus ca vine de la Racari. am facut socoteala, am sunat imediat iar la 112, am explicat exact starea grava a omului si va jur ca de cand am inchis, in 6 minute pe ceas a aterizat pe marginea drumului elicopterul. respect SMURD pt asta. da, bancheta din spate a oricarei masini poate fi folosita pt a ajunge in imediata apropiere in locul unde poate ateriza elicopterul. nu ezitati sa il solicitati, mai bine sa vina degeaba decat sa fie prea tarziu.

 

3. nu vreau sa judec si nu contest capacitatea ei de a conduce o motoreta de 1000, pana la urma eu am inceput pe 1000... insa pe langa motoreta de 500, 600, 1000 de sub tine, mai exista in opinia mea si mentalitatea de 500, de 600, de 1000,care necultivata cum trebuie, uneori poate sa traga spre necaz mai tare ca motorul.

 

sincere condoleante!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, poti sa mori pe 500 , 600 si 1000 foarte usor. Probabil ca pe 1000 lumea te va uita mai greu... sau deloc, iti vor ridica in gand monumente...pana vor muri si ei... Nu conteaza ca ai murit pe greseala ta, clar! Ce mai conteaza acum? Parerea mea e ca ar trebui sa va scoateti ,,fluturasii din creier'' caci altfel vi-i scoate hazardul si soarta, cat de premianti ati fi si orice motor ati avea! Toti suntem supusi greselii si toti ne ducem intr-o zi...dar diferenta este cand ne ducem...daca mai putem povesti nepotilor prin viu grai, cu pozele pe masa sau isi vor aminti de noi din povestile supravietuitorilor...E trist sa mori la doar 30 de ani! E trist sa mori si la 80 de ani! Au mai fost cazuri...multe vor mai fi! Imi e mila de familie... caci ei sufera nevinovati consecintele acestei nefericite greseli!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jenel

@fast_arrow

 

Niste comentarii mai mult decat pertinente.

 

Vreau sa va spun ca de cand am aflat de nenorocire am o alta perspectiva asupra motociclismului, iar asta nu pentru ca nu mai aflasem de accidente in trecut, de oameni stiuti sau nestiuti care au sfarsit tragic pe doua roti, ci pentru ca Sabina a fost (cat de dramatic suna timpul trecut in context) un fel de reper pentru mine. Ea a facut ceea ce eu mi-as fi dorit enorm sa pot face: sa-mi traiesc viata in mers pe doua roti. Privind retrospectiv, poate ca nu este atat de lipsit de sens un comentariu din paginile precedente in care se spunea cam asa "Sabina a trait cateva sezoane pe doua roti cat nu ati trait voi intr-o viata..." Evident ca nu este vorba despre km parcursi, ci despre locurile vazute, oamenii pe care i-a simtit in calatorii, ploile care au udat-o pana la piele dar fara sa-i inunde starea/fiinta interioara si multe altele. Ar fi enorm de multe de spus dar... (fiecare e liber sa completeze ce vrea pe punctele de suspensie).

Draga Sabina, nu pot decat sa-ti doresc sa te plimbi o eternitate printre ingeri si sa vezi locuri nemaivazute de muritori, pe jos, pe motocicleta sau in zbor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am abtinut pana acum ca sa las oamenii sa se mai linisteasca. Si ca sa nu le raspund unora care au debitat ineptii majore p-aici.

Dar acum, ca sa invat si eu ceva din accidentul fetei, asa cum ne sfatuieste subtitlul sectiunii, va intreb si eu, pe cei care o cunosteati:

* de cand avea permis? (la ea pe profil apare 1900 toamna)

* de cand mergea pe mobre? (ca poate bn-a avut mobra imediat dupa ce si-a luat permisu)

* cam cati kim avea la activ? (ca una e sa faci un concediu de 5000 km prin Europa pe an si alta e sa mergi zi de zi prin oras+ weekendurile prin tara si sa bagi 15.000 km pe an)

* de cand avea mobra asta si cat mersese pe ea?

 

Raspunsurile astea m-ar ajuta sa inteleg eu niste lucruri pentru mine si mobrele mele trecute, prezente si viitoare.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihneasca-se in pace.

Nu are nici o relevanta de cand avea permis,cati km avea in sa, de cand avea mobra.

indiferent de km parcursi sau de vechimea permisului exista- la intervale destul de regulate pentru fiecare din noi - cate un moment cand apare inevitabilul.

Nimeni nu poate fi 100% pregatit la orice in fiecare moment, de fapt. e suficienta relaxarea o zecime de secunda in curba si gata.

 

Virajele si mersul pe serpentine se fac intai cu creierul, acolo trebuie sa fie trasa bine intiparita; dupa aceea se franeaza usor si se inclina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent de km parcursi sau de vechimea permisului exista- la intervale destul de regulate pentru fiecare din noi - cate un moment cand apare inevitabilul.

Nimeni nu poate fi 100% pregatit la orice in fiecare moment, de fapt. e suficienta relaxarea o zecime de secunda in curba si gata.

de ani de zile tot repet chestia asta.

nu poti fi 100% din timp lipsit de orice greseala.

oricine poate gresi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce ma intristeaza este ca Sabina nu a murit din cauza accidentului in sine ci din cauza noastra ca popor.

A comis 2 greseli - nu a apreciat corect viteza in curba si nu a apreciat riscul unei eventuale cazaturi intr-o zona cu trafic intens. De cate ori nu am gresit si noi cu asa ceva? Sau cu altceva?

A cazut dar nici cazatura si nici impactul cu masina nu i-au fost fatale. Nu avea de ce sa moara din acest motiv.

@Speedy.K - putea sa aiba carnet de 30 de ani, 1.000.000 Km pe nspe tipuri de mobre si sa alunece pe o pata de ulei - din momentul accidentului soarta ei a fost pecetluita pentru ca accidentul s-a petrecut in RO.

Moartea a venit prin faptul ca in aceasta tara in care probabil ca cei de la ambulanta aveau o singura ambulanta cu medic si se gandeau la cine o sa o trimita mai intai, tara in care la un spital (doar cu titlul) din afara marilor orase tratamentul medical se rezuma probabil la un plasture si un piramidon (imi cer iertare acelor medici devotati care totusi incearca sa isi faca meseria in conditii de pauperitate), pur si simplu nu avea cine sa o salveze in timp util.

Prin pasivitatea sau chiar complicitatea cu care noi am privit evolutia, poate uneori involutia, Romaniei de dupa 1989, am omorat-o pe Sabina. Ca si pe copii care au murit de la o raceala, sau de la o fractura sau ''de la alint'' precum a pus un diagnosticul un nemernic de medic.Si din pacate si pe cei care vor mai avea aceeasi soarta.

Acest tragic eveniment, care cu siguranta ne-a impresionat, ne-a schimbat cumva pe cativa dintre noi. Unii poate isi vor schimba stilul de condus, altii poate vor avea alte prioritati in viata, depinde de fiecare. Altii, probabil cei mai multi, vor trece pe linga toata povestea asta ca si cum nu a fost,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virajele si mersul pe serpentine se fac intai cu creierul, acolo trebuie sa fie trasa bine intiparita; dupa aceea se franeaza usor si se inclina.

Serios? Si dupa ce stabilesti trasa, franezi, inclini (daca tot vroiai sa fii smecher trebuia sa adaugi "accelerezi") ce faci cand apar lucruri neprevazute? Vaci, gropi, balegi, se strange curba, APARE O MASINA PE CONTRASENS ?!

 

Terminati, frate, cu teoriile astea de motogp. Pe strada nu e mereu cu apex, hang-on si alte asemenea.

Pe strada tre' sa te adaptezi, altfel ti-o iei.

Si, cand ti-o iei ai doua variante: noroc (nu vine masina pe contrasens, nu zbori in prapastie ca tine parapetu, vine salvarea repede si are si medic etc) - supravietuiesti; ai ghinion (pe dos decat in primul caz) - mori.

» Post actualizat in 02 Aug 2017 12:58

 

A comis 2 greseli - nu a apreciat corect viteza in curba si nu a apreciat riscul unei eventuale cazaturi intr-o zona cu trafic intens. De cate ori nu am gresit si noi cu asa ceva? Sau cu altceva?

@Speedy.K - putea sa aiba carnet de 30 de ani, 1.000.000 Km pe nspe tipuri de mobre si sa alunece pe o pata de ulei - din momentul accidentului soarta ei a fost pecetluita pentru ca accidentul s-a petrecut in RO.

Pai aia e, ca n-a alunecat pe o pata de ulei ci a gresit ceva. Eu vreau sa inteleg ce a gresit (si asta am inteles din povestea lui Marius) si DE CE a gresit. Ca sa nu fac aceleasi greseli daca o fi vreodata. Poate o sa fac altele, dar as vrea sa nu le repet nici pe ale mele din trecut, nici pe ale altora.

 

 

In rest ai dreptate, n-a murit ca a cazut, a murit ca a cazut in mizeria asta de tara. Dar tocmai d-asta eu incerc sa inteleg ca sa am sanse cat mai mici sa cad. Ca daca cad sansele de supravietuire sunt oricum mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moartea a venit prin faptul ca in aceasta tara in care probabil ca cei de la ambulanta aveau o singura ambulanta cu medic si se gandeau la cine o sa o trimita mai intai, tara in care la un spital (doar cu titlul) din afara marilor orase tratamentul medical se rezuma probabil la un plasture si un piramidon (imi cer iertare acelor medici devotati care totusi incearca sa isi faca meseria in conditii de pauperitate), pur si simplu nu avea cine sa o salveze in timp util.

Prin pasivitatea sau chiar complicitatea cu care noi am privit evolutia, poate uneori involutia, Romaniei de dupa 1989, am omorat-o pe Sabina.

A drepate dar doar partial.

Masinaria asta infernala numita stat e forte greu de controlat de catre populus.

Deciziile le iau unii putini de acolo din varf.

Sistemul medical este la pamant, da, din lipsa de bani. bani care se folosesc aiurea sau se voalitizeaza...

 

Ce sa fac eu ca cetatatean? sa ma iau la tranta cu aparatul de represiune? ma rup aia in bucati...

Daca totata lumea ar gandi ca tine... ar fi ceva dar majoritatea se complace in sistem pentru ca asa a fost "dresata" din copilarie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ speedy.k - ai vazut tu curba fara apex ? nu ma pasioneaza pilotajul de moto gp, dar daca mergi pe curbe trebuie totusi sa le anticipezi, sa iesi din ele cu minim de risc, indiferent de ce se apropie pe contrasens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kollare, poti sa iti debitezi teoriile pe alt topic?

Multumesc!

De ce, boss, tu le stii pe toate, nu vrei sa mai inveti nimic?!

» Post actualizat in 02 Aug 2017 13:42

@ speedy.k - ai vazut tu curba fara apex ? nu ma pasioneaza pilotajul de moto gp, dar daca mergi pe curbe trebuie totusi sa le anticipezi, sa iesi din ele cu minim de risc, indiferent de ce se apropie pe contrasens.

 

 

Eu cred ca puteti sa discutati despre apexuri prin alte parti totusi....

 

Asa e, hai sa ramanem la discutii despre accidentul in cauza.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit mai tot ce s-a scris aici, pe fata nu am cunoscut-o, avea un stil mai siripos si metaforic de a relata aventurile pe 2 roti,pacat, mai avea multe de facut si vazut pe lumea asta.Ma irita cand vad perfectionisti care nu au comis nici o gresala cu moto (vorba vine... pe forum au km de tastat si in practica stiu sa mearga doar pe drum drept).

jerry_mcrie si Silver Arrow

Au scris ce am vrut sa spun si eu cu o mica obiectie, mai trebuie sa ai si noroc/sansa de partea ta, putea sa se intample in Germania sa aibe aia spital de 5 stele la 10km si tot degeaba daca astrele nu sunt aliniate si ai un ghinion maxim.

Impactul moto cu orice fier,tabla,plastic,obiect exterior si la viteze mici este foarte periculos, unii nu constientizeaza.

 

Drumuri bune si mai multa atentie la toti mobristi,sa nu mai avem evenimente soldate cu -(minus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incidentul rutier reprezinta cauza, mai precis eroare de pilotaj, iar restul sunt factori contributivi.

Exact. D-aia ziceam ca vreau sa incerc sa nu cad deloc, ca sa nu ma poata afecta factorii contributivi!

 

Daca poate si are chef careva sa-mi raspunda la intrebarile alea bine, daca nu iarasi bine. Altceva despre cauza accidentului nu vad de discutat.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...