Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cazul meu nu cred ca NC750 ofera mai mult decat 500x.

 

Cazul tau fiind...?

 

Eu ti-am recomandat NC750 DCT tocmai pt ca ai zis ca pui accent pe partea practica, avand de ales intre un scuter maxi si mobra asta. Ori NC750x DCT ofera un mix reusit intre motocicleta si scuter. Ai spatiu de depozitare suficient pt o casca, cutie DCT de ultima generatie (nu CVT), pe partea practica, crede-ma, it doesn't get better than this. Iar la varianta "X" pozitia e ca pe adventure.

 

Singurul dezavantaj ar fi greutatea mai mare, dar fiind o mobra cu centrul de greutate f jos se manevreaza (cica) la fel de usor ca un scuter.

 

Stiu ca era cineva pe forum cu o NC750x DCT noua, culoare rosie, ai putea sa afli de la persoana respectiva mai multe despre cum se comporta. Sau cauta pe yt canalul cagerontwowheels, omul ala a avut NC700x si a facut review la CB500x in care le si compara pe cele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Si eu sunt posesor de CB500X 2013, cu ABS.

Achizitionata in ianuarie 2017 SH, 9800km din Italia prin Fam. Biris (pe care ii recomand cu caldura).

Am cautat ceva in jur de 50CP-ideal sau 70-75cp maxim, neaparat cu ABS. Singurele optiuni demne de luat in calcul pentru mine au fost BMW F650GS, Kawasaki Versys si aceasta. Restul care se incadrau nu erau genul meu.

 

Pe Versys m-am urcat si nu prea ajungeam jos (se putea modifica suspensia dar nu am vrut bataie de cap), iar GS-ul l-am lasat deoparte dupa ce am discutat cu alti posesori de BMW cu acel monocilindru Rotax - un motor bun, dar toti mi-au spus ca nu va fi o experienta placuta pentru un incepator (mie mi se parea interesant sunetul de monocilindru).

 

De la inceput va spun ca sunt incepator :) Ea este prima motoreta pe care merg dupa cea de scoala (Kawa ER6N).

Fata de Kawa mi se pare mult mai comoda si ma simt mai "in control", probabil datorita pozitiei mai inalte si perfect drepte de pe CB.

 

Pana acum am facut 3800km, din care 3000km in afara orasului si in mare pot sa subscriu la descrierea lui Silver Arrow, cu toate ca mobra lui este generatia mai noua, deci unele diferente trebuie sa existe.

Unde mie mi se pare altfel:

1. Viteza "de croaziera" unde ma simt comod pe a mea este pe la 110km/h max. Tot ce este peste nu pot spune ca este comod.

2. Suspensia (mai ales spate) nu mi se pare foarte comoda, cu toate ca eu am coborat una sau doua setari la preload - in speranta ca voi ajunge mai bine la pamant - am 1.72 si ajung cam la limita pentru un incepator. Am scapat-o de doua ori din aceasta cauza, din fericire montasem crash-barul de la si doar el s-a zgariat.

In orice caz asa cum eu nu am alte experiente cu care sa compar, luati-o cu masura pe asta.

 

O surpriza foarte placuta pentru mine este consumul: afara la viteze pana la 100-110km/h este in jur de 3l, in oras 4,5-max.5.

 

Ea a venit in configuratia originala, cu cauciucurile originale.

Modificari facute de mine:

Crash-bar SW Motech

Topcase SHAD SH40 Cargo

Genti laterale (Saddlebags) SW Motech Blaze panniers.

Proiectoare (lumini aditionale) no-name de pe Aliexpress

Incarcator USB

Cauciucuri Pirelli Scorpion Trail II, cele originale erau cam intarite deja.

 

Momentan numai de bine despre ea - eu inca mai am multe de invatat.

Noroc ca are rabdare cu mine :)

 

@Silver Arrow, daca esti disponibil poate ne intalnim o data sa povestim putin. Cum eu sunt la inceput mi-ar prinde bine ceva lamuriri la niste dileme pe care le am despre comportamentul ei in anumite cazuri (viteze mici, cu RPM in jur de 2000, franare mai puternica, parbriz, zgomot la viteze peste 60km/h, etc). Multumesc!

 

In incheiere va las cu cateva poze.

post-97681-0-17325000-1504034799_thumb.jpg

post-97681-0-15766000-1504034834_thumb.jpg

post-97681-0-41933900-1504034871_thumb.jpg

post-97681-0-67403600-1504034873_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari.Ti-ai luat un motor foarte fain. La 9800 Km abia avea rodajul facut :)

 

Motorul este pentru fii-mea. Am fost impreuna si am dat o tura de vreo 6.000 Km prin Suedia si Norvegia.

 

I-a placut motorul foarte mult si desi va lua in curand si categoria A, a spus ca nu vrea alt motor.

 

Nu cred ca este o diferenta prea mare intre ce ai tu si motorul cel nou,. Asta nou are un far foarte bun cu LED-uri.

 

Poti sa te plmbi linistit cu el prin tara sau pe afara, Merge minunat.

 

Ne auzim.

 

Uite si ceva poze la zi: cu cutiile laterale si cu crash bar-uri, parbriz mare, protectii la maini

 


post-89376-0-27872700-1504043070_thumb.jpg

post-89376-0-63015900-1504043435_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Si eu sunt posesor de CB500X 2013, cu ABS.

Achizitionata in ianuarie 2017 SH, 9800km din Italia prin Fam. Biris (pe care ii recomand cu caldura).

Am cautat ceva in jur de 50CP-ideal sau 70-75cp maxim, neaparat cu ABS. Singurele optiuni demne de luat in calcul pentru mine au fost BMW F650GS, Kawasaki Versys si aceasta. Restul care se incadrau nu erau genul meu.

 

Pe Versys m-am urcat si nu prea ajungeam jos (se putea modifica suspensia dar nu am vrut bataie de cap), iar GS-ul l-am lasat deoparte dupa ce am discutat cu alti posesori de BMW cu acel monocilindru Rotax - un motor bun, dar toti mi-au spus ca nu va fi o experienta placuta pentru un incepator (mie mi se parea interesant sunetul de monocilindru).

 

De la inceput va spun ca sunt incepator :) Ea este prima motoreta pe care merg dupa cea de scoala (Kawa ER6N).

Fata de Kawa mi se pare mult mai comoda si ma simt mai "in control", probabil datorita pozitiei mai inalte si perfect drepte de pe CB.

 

Pana acum am facut 3800km, din care 3000km in afara orasului si in mare pot sa subscriu la descrierea lui Silver Arrow, cu toate ca mobra lui este generatia mai noua, deci unele diferente trebuie sa existe.

Unde mie mi se pare altfel:

1. Viteza "de croaziera" unde ma simt comod pe a mea este pe la 110km/h max. Tot ce este peste nu pot spune ca este comod.

2. Suspensia (mai ales spate) nu mi se pare foarte comoda, cu toate ca eu am coborat una sau doua setari la preload - in speranta ca voi ajunge mai bine la pamant - am 1.72 si ajung cam la limita pentru un incepator. Am scapat-o de doua ori din aceasta cauza, din fericire montasem crash-barul de la si doar el s-a zgariat.

In orice caz asa cum eu nu am alte experiente cu care sa compar, luati-o cu masura pe asta.

 

O surpriza foarte placuta pentru mine este consumul: afara la viteze pana la 100-110km/h este in jur de 3l, in oras 4,5-max.5.

 

Ea a venit in configuratia originala, cu cauciucurile originale.

Modificari facute de mine:

Crash-bar SW Motech

Topcase SHAD SH40 Cargo

Genti laterale (Saddlebags) SW Motech Blaze panniers.

Proiectoare (lumini aditionale) no-name de pe Aliexpress

Incarcator USB

Cauciucuri Pirelli Scorpion Trail II, cele originale erau cam intarite deja.

 

Momentan numai de bine despre ea - eu inca mai am multe de invatat.

Noroc ca are rabdare cu mine :)

 

@Silver Arrow, daca esti disponibil poate ne intalnim o data sa povestim putin. Cum eu sunt la inceput mi-ar prinde bine ceva lamuriri la niste dileme pe care le am despre comportamentul ei in anumite cazuri (viteze mici, cu RPM in jur de 2000, franare mai puternica, parbriz, zgomot la viteze peste 60km/h, etc). Multumesc!

 

In incheiere va las cu cateva poze.

Salut,

Sa o porti sanatos. Faina scula.

O intrebare am, zici ca la1.72 a trebuit sa o mai cobori un pic ca stai bine pe ea.. Eu am 1.70 si am stat pe un Versys ( care e mai inalta) si desi nu cu toata talpa jos,dar era super ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu atat mai bine pentru tine (asta daca te decizi pentru Honda).

In primul rand nu sunt convins ca modificarea preloadului a coborat-o intr-adevar (am 70kg si nu se lasa prea mult cu mine).

Probabil efectul este mai mult psihologic.

 

Eu fiind la inceput, ideal mi s-ar parea sa ajung cu toata talpa - ceea ce nu se intampla nici pe CB, nici pe Versys.

Probabil ca dupa ce ma obisnuiesc mai bine cu ea nu m-ar deranja nici sa fie mai inalta.

 

Sunt convins ca daca pe Versys a fost ok pentru tine, pe CB va fi si mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Sincer in afara de roata fata de 19'' in loc de 17'' , modelul 2019 fata de 2018 nu are modificari de esenta.

Mergi mai bine pe asflat dar ai cursa mai mica la amortizoare fata, chestie care nu te avantajeaza pe aratura.

ARe cursa mai mare la amortizorul spate, adica sta saua cu 2,5 cm mai sus. Nu mult dar uneori conteza.

Ceva modificari prin electronica, un alt bord, si cam atata.

Asa am vazut la o prima citire.

Dar este o mobra faina.

In luna mai o sa fac o plimbare mai lunga cu CB-ul 500X al lui fii-mea. 

 

Daca e vreun doritor sa vada cum se sta pe ea sa ma caute dupa 20 mai incolo cand o sa am mobra in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow Noutatile (in afara de roata de 19") sunt:

  • furca are acum reglaj de preload
  • "iluminat" full LED (inclusiv semnalizari)
  • noul ecran LCD ca panou de bord (comun pt toata gama CB500)
  • parbriz mai mare
  • ghidon de 28 mm
  • ceva mici modificari la motor (probabil insesizabile).

 

@mihai.i Sunt curios cat va costa un kit de suspensie de la rally raid pt modelul 2019. Sincer, din ce-am vazut pe youtube la lansarea aia, ma refer la partea de offroad filmata in Canare, nu m-a convins...rider-ul parea cumva chinuit cand statea in picioare si parca mobra topaia cam tare pe acel drum. Eu unul vreau sa o testez cand apare la noi, chiar daca nu o am pe "short list".

 

In fine, cel mai bun review pana acum mi se pare cel de mai jos (omul a detinut doua CB500X si compara modelul nou cu generatiile precedente):

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astăzi la Motor Team sa o vad in realitate.

Baaai ..mi-a cam dat planurile peste cap. Îmi vine cam mănușă mie. Am 1.78, dar am picioare lungi, și stau cu talpa pe asfalt și genunchii relaxati. Nu întind piciorul ca sa sustin motorul.

Pe poziția de mers genunchii vin foarte bine langa rezervor si sunt protejați destul de bine împotriva vântului.

Ghidonul se simte foarte ok, fiind ceva mai lat. Îmi place mult ambreiajul, e foarte ușor. 

Per total pare o motocicleta bine făcută, pretabila cam la orice, dar în anumite limite.

Daca as vrea sa am doar o motocicleta, cred că asta ar fi aleasa.

Din păcate încă nu se face drive test... probabil peste vreo luna.

Ce nu mi-a plăcut: atitudinea celor de la Motor Team. Nu am mai întâlnit o așa nesimțire. Ori a avut băiatul ăla vreo problema in ziua aia ori nu știu ce a fost în capul lui.

Singurele persoane cu care am putut discuta au fost doi clienți, din care unul tocmai cumpărase o Africa Twin, iar unul un CB500x și o Africana...pe care "domnul" de la Motor Team l-a mai făcut și în toate felurile, pe la spate, fără să îl audă clientul. Îmi pare rău că oprisem camera de pe cască.

 

In altă ordine de idei, eu planuisem sa cumpăr Tenere 700 anul ăsta, dar din păcate atitudinea Yamaha m-a cam lăsat cu un gust amar. Știu că nu e corecta comparația, dar încep să mă gândesc dacă o să mai am timp de genuri de călătorii pt care ar fi făcută Tenere.

Cb500x e o motocicletă ușor de întreținut, cu costuri minime, ieftina și economică (3.5 consum?).

Ce sa mai zic.. chiar m-a dat peste cap.

 

PS. Pentru cei care consideră motocicleta una de începători nu cred că e corect sa o categorisim așa. Este perfecta pt începători, dar cred că e perfecta și pt persoanele care au ajuns într-un stadiu in care nu trebuie sa dovedească nimic altora.

IMG_20190308_154437.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteapta sa faci ride-test, clar. Ca altfel o sa-ti para rau. M-ai facut curios si pe mine. Sincer, un CB500x cu upgrade de suspensie de la rally raid, niste barkbustere si ceva skid plate te-ar duce in multe locuri. Acum ca are roata de 19 pe fata nu m-ar mai interesa in mod explicit kit-ul de roti cu spite (19-17) care oricum era tubed si ff scump.

 

Din pacate, oricat de mult o sa-mi placa, eu caut ceva care sa se poata misca decent si cu pasager 😐

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neapărat trebuie drive test!

Asta a fost motivul pentru care anul trecut nu am cumpărat Honda Crf 250 Rally. Nu au vrut sa ofere un drive test cu ea si, deși era pe placul meu cam totul la ea, am zis sa aman achiziția. Din fericire, o cunoștință a cumpărat modelul și mi-am dat seama că nu era ce îmi trebuie mie. Deja aveam o motocicleta (XR250L Baja -1993) care făcea cam aceeași treabă.

Într-adevăr, un scut pt baia aia de ulei și niște handguard-uri ar fi prima investiție pt CB500x, alături de un cric central, care pentru mine e un must have.

Sper sa avem pe forum cât mai curând un posesor al noului model sa ne spună și nouă cum este!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe advrider a aparut un review destul de pertinent in legatura cu Cb500x 2019. Tipul e destul de ok si sincer, am mai vorbit cu el pe Facebook. Pun review-ul aici, si un link cu topicul respectiv:

https://advrider.com/f/threads/2019-honda-cb500x.1353357/page-14

 

A little review of the 2019 Honda CB500X:
I took delivery of my Honda CB500X at my local dealer in Haugesund Norway on March 8th. The International Woman Day . After delivery I have now ridden it 600 kms, mostly on cold paved roads. My first impressions is that the CB500X is a great bike and I would like to share some facts and thoughts with you.

What type of bike do I want:
I have owned a lot of different bikes, my first 500ccm was a Honda VT500C, then I bought a Kawasaki Versys 650 (2007 model), followed by a BMW F800GT, then a BMW R1200GS (LC) 2013, then a Honda CRF250L. I have also owned some scooters (125 and 250 ccm) and a 50ccm moped 

The reason for buying the little CRF was because I started to do more unpaved road with my GS and after some time also some offroad. My R1200GS is about 245 kg wet with the extra accessories, too heavy when you sit stuck in the mud . It is also very heavy to lift up when the bike fall over. Even the simple task of maneuver the bike when not sitting on it, is bothersome. I am not a muscle man. The CRF 250L is 146 kg wet and the difference in weight from the GS is very noticeable. The low weight of the CRF makes me a lot more confident when exploring new trails.

But I also want to do gravel- and off road far away from home. Trans Euro Trail as an example. The CRF 250L is a great bike for the trails. It is possible to upgrade it to be a bit more comfortable bike for the long distance travel. The engine is a bit underpowered to be fun to ride long-distance. You have to plan your overtakes very carefully and it will struggle in the uphills when loaded with luggage. I have done a 6500 km trip with it, from south-coast of Norway, in to Sweden, followed swedish Trans Euro Trail north in to Finland and then to North Cape in Norway. Followed the Norwegian coast from North Cape on paved roads back to Haugesund. So everything is of course possible. Steph Jeavons, a british grandmother has traveled world around with a CRF 250 L  But I want better comfort, better fuel range and more power than the 250L offers. And I also want most of its offroad capabilities. I realize it will be a compromise, something between the comfort of the GS and the light weight and easy handling of a CRF 250L. So I started the search:

Search for a new bike:
I soon found the CB500X Adventure (Rally Raid version) in my search. I read a lot of reviews and watched videos on YouTube. It soon became clear that the CB500X Adventure would be a great compromise for me. So maybe I should buy a brand new 2018 model or a second hand bike with low mileage and equip it with the Rally Raid wheels, skid plate and suspension. I think it will be more than enough capable of doing Trans Euro Trail. It also seems to have the comfort for the long distances. It has just enough power. And it has a large petrol tank. And the weight is acceptable. The price of it is also a plus. Before I decided to go for CB500X I also considered a lot of other bikes, among them Honda CRF450L, BMW F800/850 GS, G310GS, Versys X300, Triumph Tiger 800XC, Suzuki DL 650XT, KTM690/1090, Husqvarna 701 to mention some of them. But they are either too uncomfortable, too heavy, too tall, too unreliable or to pricey. I also considered KTM 790 Adventure/R and Yamaha Tenere 700 after they was revealed at EICMA 2018. Both bikes seems to be great bikes but the KTM is too expensive and the Yamaha is not yet available and is a bit tall to me. They are both a bit heavier than the CB500X and the petrol range is lower. I do not need all the power. The Honda is also a proven bike with a very good reputation. When Honda released the 2019 model with a lot of upgrades, among them 19" wheel, I decided to go for it. So I sold my R1200GS and my CRF250L. The plan is to upgrade it when upgrades comes available. Until further stock bike will be great with the exception of a skid plate, which will be necessary very soon.

My first 600km on the CB500X:

Comfort:
The first ting I noticed is that my new bike is looking bigger than it feels when sitting on it. It doesn't feel much more heavy than my CRF250, may be it has something to do with the seat hight (83 cm vs 88cm) and weight distribution. Compared to my R1200GS (with low seat option) I feel the weight difference immediate when pushing the bike up to vertical from side stand. And every time I push the bike into place in my garage. The CB500X is so much easier to handle. The sitting position feels just right, it is upright (very slightly forward) and the distance down to the pegs is just right for my legs and height (176 cm). It will not be necessary for me to rise or move handlebars. Even in standing position the reach to the handlebar is great. Maybe it has something to do with my boots, but the gearshifter feels a bit too low in position. I will adjust it a bit higher. The seat itself is great. Its easy to move back and forward in the front part..about 15 cm. The seat extends up forward on the tank that much that a tank protector is not needed. The windshield is adjustable in two positions, stock delivered in the lowest. The highest position rises it about 4cm. It has to be done when the bike is stopped. Its a 5 min job with tools from the toolkit. I set it in the high position and will leave it there. The wind protection is good enough for me. Far better than no windscreen as on my CRF250. The shape of the front of the bike gives quite good weather protection for your legs. Only the brake lever is adjustable for the grip. Not the clutch. Very strange. But the clutch lever is very light to move...has something to do with the slipper clutch system. The gear shift is very easy and precise. There are no heated grips and no hand guards. Has to be ordered as extras separately. Same with center stand.

Fuel consumption:
It is said that the CB500X may have a range of 510km. It has a tank volume of 17,5 liters according to owners manual. I measured consumption on my last trip of 183 km. Topped tank before and after the trip and it had consumed 5,81 liters. That gives a consumption of 0,32 l/10km or 3,2 liters pr. 100km. In mpg that should read 73.5. The route was approximately horisontal, and the speed mostly 60-80 km/h. Maybe 70 km/h (43,5 mph) average. Did some overtakes and some accelerations to test the bike.

Engine:
The engine feels very torquey. On flat road I use 6th gear down to 50 km/h. Doesn't feel heavy for the bike. It is enough torque to speed the bike up, without any shaking or buzzing. In normal road speed (in Norway mostly 60, 70 and 80 km/h) the engine does not buzz in either rpm in 6th gear:

6th gear:
60 km/h (37,3 mph): 3000 rpm
70km/h (43,5 mph): 3400 rpm
80km/h (50 mph): 3900 rpm
90km/h (56 mph) 4400 rpm
100km/h (62 mph) 4900 rpm

It seems that the gearing is well suited for slow riding on unpaved roads/trails. I didn't feel any jerkiness in throttle at low rpms, as some (one?) has reported
There are no electronic settings of the engine...no rain, enduro or sports mode. No traction control, no need for it on a bike with 48 hp. Fully manageable to a driver with A2 license. But it does not feel underpowered in any way.

Suspension:
It is not possible to adjust neither compression or rebound damping. It feels like Honda has set the damping in a relative sporty setting and that is perfect for a fast pace over twisty paved roads. The bike feels very planted and stable. Very, very fun ... inspiring the rider to keep the pace high 

I do not think the setting is optimal when it comes to more unpaved/offroad oriented use. My CRF had a very soft setup of the suspension and I think that suited me very well. I know that a more experienced rider wants a harder setup. But for an intermediate driver like me I think a softer setup suits my lower pace better.

The only adjustment possible of stock suspension is the preload of the springs. Front is adjustable on both sides and standard position is the 3rd groove. Clockwise adjustment for increased preload. I didn't experiment with it...the sag of the bike front and rear seems right for my weight (87 kg). The rear shock spring preload has 5 positions adjustable with a spanner from the toolkit. Standard position is 2. Position 5 is most preload. It is not easy to adjust because of the limited space (but far better than on my CRF where it was near impossible). An external adjuster would be welcome. A bike like this will be loaded and unloaded with luggage quite often.

Brakes:
I liked the bite of the rear brake. Better than most. And I think the front brake also does its job very well. The bike has ABS, I have not tested it yet. It is not possible to switch the ABS off. I think it should. When doing a lot of offroad..it may be better to lock front wheel to reduce braking distance and avoid an object, than slowly brake/steer into it.

Light:
The headlight is LED and also the blinkers. The headlight beam is not that awesome flooding I had with my 4000 lumen lights from Clearwater Lights on my GS, but it is better than all other motorcycles I have owned. I would like the high beam to be better. We have a lot of dark wet tunnels in Norway and I like to see the moose better in the evening. I will probably mount some extra lights. The blinkers looks like the flexible type we have seen on the new CRF 450L but sadly it isn't.

Instrument panel:
The instrument panel is great. It is easy to read in all light conditions. The digits has a golden look to it when lighting is right, exclusive The clock is choosable 12 or 24 hour, you find a gear indicator !, two trip counters, current fuel consumption, average consumption, reserve fuel consumption, fuel gauge flashing when 2,8 l remains, engine temperature, analog and digital engine rpm indicators, speed, average speed, rev indicator (when to change gear) odometer, backlight adjustment.
The only thing I miss is an outside temperature indicator. The gear indicator is very easy to read and very useful. You won't miss the 7th gear with this 

Accessories:
Connectors: Over the instrument panel you find a crossbar with diameter I measured to 13mm. Probably half inch. I plan to mount my GPS (Garmin Montana) on it. Someone will mount a mobile phone. So you will have to find a mounting system for a half inch crossbar. Not easy. Next you will have to find some outlet to charge your mobile or GPS. I think power outlets, at least a power outlet of the 12V sigarett type should be mandatory on all new bikes. A 12V outlet is offered as accessory. But nowhere I find where it will be connected, probably there is a connector hidden in the panels. But the manual only explains removal of left panel, not left forward panel/cowl. And not the right panels. Why does not Honda show this in the owners manual? I did find a power outlet under the seat. It is probably switched 12V. But to use it you will need the correct connector type or use an other type of connectors. Honda should inform about use of connectors and removal of all panels in the owners manual!

In the accessory list (as shown per march 2019 in Norwegian site) you will find heated grips, a 12V outlet to be mounted in predrilled hole in the left cockpit area, led foglights with a on/off switch to be mounted in the center of the cockpit just under the instruments, a upper cowling bar to mount the led foglight, a centerstand, some tankbags, two different top boxes, a luggage rack for the top boxes, knuckle protector (kind of hand guard NOT solid enduro type) and tinted windscreen. The prices seems to be reasonable. There are still no skid plate, luggage sideracks or sidecases.

Hopefully, in near future, Rally Raid and other aftermarket accessories will be available. A solid skidplate and handguards is on top of my priority list
.„

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

M-am urcat si pe mobra asta la SMAEB, de altfel cred ca a fost una din cele mai calarite mobre din standul Honda.

Ca impresii, frumusica si cu oarecare potential dar cam atat.

Fairing-ul mi-a placut, pozitia pe ea ok, Inaltimea ok desi cu roata de 19 mna poate putea sa fie mai joasa. Una peste altul mi-a lasat o impresie ok spre buna.

Dupa ce m-am uitat pe specs, ce sa zic nascut talent murit speranta.

Adica in stilul deja cunoscut Honda, foarte grea,  si nici macar 50 cai, desi aici sunt aproape carcotas, dar wtf, din 500 cmc nu au putut sa scoata macar 50 de cai, si nici nu e mono si stroke-ul e scurt, adica motor de sosea.

Rezervorul clasic, adica sus, not so nice.

La puncte bune as nota consumul care se pare ca e foarte bun.

Nu discut de suspensii, roti si alte chestii care ar fi putut sa reflecte si ele macar un pic apartenenta la categorie, dar cine stie poate in 2025 ....

Toba iar o chestie care nu mi-a placut, prea jos prea mare ....

Cauciucurile o alegere, cel putin dubioasa, come on 160 latime pt o mobra care nu are nici macar 50 cai ?!?!

 

Cred ca va fi o mobra buna pt comuting, dar cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU

M-ai rupt cu romgleza. Ti-am citit comentariul cu dictionarul langa mine 😂

Cand ai mai bagat si treaba cu stroke-ul m-am gandit ca a facut atac cerebral biata Honda 🤣

 

Eu zic ca nu ai prins scopul CB-ului: sa poata fi condus cu A2, deci max. 48 CP. Daca vrei mai puternica ai de unde alege, Honda sau altceva.

Cand la NC700 au trecut de la 48 CP la 51 CP asta a fost de neinteles. Si-au eliminat o categorie de clienti. Iar cu aia 3 Cp in plus mare smecherie nu au facut.

Motorul este patrat 67 x 66,8 mm, cum ar veni square engine. Adica ''stroke''-ul nu e nici scurt nici lung. E un compromis.

Cand spui stroke scurt - fata de cine? Alte mobre? Daca este scurt fata de alezaj (bore) inseamna ceva.

 

Merge si la drum lung, un pic si pe drum de tara,  nu doar la naveta.

Am verificat personal modelul 2017. Merge si pe un drum de tara fara probleme.

Iar cei 48 de caluti sunt suficienti. Nu spun ca nu este mai frumos cu 60 sau 70 de cai.

Ai in jur de 0,26 CP/Kg care este suficient.

Pina una alta motorul este destinat in principal incepatorilor.

Moto are X-ul in coada asa de fenta, ea nu este o mobra de hingherit pe off-road fara sa umblii mai intai  pe la ea.

 

Daca atunci cand ai judecat CB500X ai avut ca reper BMW-ul tau F800GS normal ca nu a iesit ce trebuie. Sunt mobre complet diferite din toate punctele de vedere.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.04.2019 la 14:49, ERU a spus:

 

Cred ca va fi o mobra buna pt comuting, dar cam atat.

Sunt oameni care bat Europa, Asia, Australia sau US cu motocicleta asta. Valabil si pentru surata (un pic) mai mare NC750X. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.04.2019 la 18:03, Silver Arrow a spus:

@ERU

M-ai rupt cu romgleza. Ti-am citit comentariul cu dictionarul langa mine 😂

Pare ca te-ai descurcat pana la urma.

 

La 25.04.2019 la 18:03, Silver Arrow a spus:

Cand ai mai bagat si treaba cu stroke-ul m-am gandit ca a facut atac cerebral biata Honda 🤣

 

Eu zic ca nu ai prins scopul CB-ului: sa poata fi condus cu A2, deci max. 48 CP. Daca vrei mai puternica ai de unde alege, Honda sau altceva.

Cand la NC700 au trecut de la 48 CP la 51 CP asta a fost de neinteles. Si-au eliminat o categorie de clienti. Iar cu aia 3 Cp in plus mare smecherie nu au facut.

Exista posibilitati de restrictionare hardware la mobre mult mai vechi, imi inchipui ca la astea mai noi e ultra simplu de facut din abacul de bord.

 

La 25.04.2019 la 18:03, Silver Arrow a spus:

Motorul este patrat 67 x 66,8 mm, cum ar veni square engine. Adica ''stroke''-ul nu e nici scurt nici lung. E un compromis.

Cand spui stroke scurt - fata de cine? Alte mobre? Daca este scurt fata de alezaj (bore) inseamna ceva.

 

Motoarele cu stroke-ul lung, [fata de boreda] au cuplu mai mare, asta e o chestie foarte apreciata in segmentul in are vrea sa se incadreze trotineta asta

La 25.04.2019 la 18:03, Silver Arrow a spus:

 

Merge si la drum lung, un pic si pe drum de tara,  nu doar la naveta.

La un drum de tara merge si un CBR

La 25.04.2019 la 18:03, Silver Arrow a spus:

Am verificat personal modelul 2017. Merge si pe un drum de tara fara probleme.

Iar cei 48 de caluti sunt suficienti. Nu spun ca nu este mai frumos cu 60 sau 70 de cai.

La 500 cmc, secolul asta trebuia sa aiba clar peste 50 cai.

 

La 25.04.2019 la 18:03, Silver Arrow a spus:

Ai in jur de 0,26 CP/Kg care este suficient.

Pina una alta motorul este destinat in principal incepatorilor.

Moto are X-ul in coada asa de fenta, ea nu este o mobra de hingherit pe off-road fara sa umblii mai intai  pe la ea.

Cam la toate mobrele din segment, cu foarte putine exceptii ai de modificat pt a le "hingheri in off"

La 25.04.2019 la 18:03, Silver Arrow a spus:

 

Daca atunci cand ai judecat CB500X ai avut ca reper BMW-ul tau F800GS normal ca nu a iesit ce trebuie. Sunt mobre complet diferite din toate punctele de vedere.

 

Nu am comparat-o cu 800, dar daca o compar cu un Dakar de ex, care are 50 de cai si e mai usoara si mai veche cu nici nu-mi dau seama cati ani, iese sifonata rau.

In continuare imi doresc un bicilindru, care sa fie mai usor ca un Dakar, sa fie up to date si sa aiba peste 55 cai. Eu si juma de planeta, poate ne face pe plac KTM cu paralelu' de 500.

La 27.04.2019 la 14:33, xt600 a spus:

Sunt oameni care bat Europa, Asia, Australia sau US cu motocicleta asta. Valabil si pentru surata (un pic) mai mare NC750X. 

 

Si eu stiu pe unu care face RTW cu un R1 si l-am cunoscut personal pe altu' care s-a invartit in juru' planetei de 3 ori pe Harley, cam ce ar trebui sa inteleg sau sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, ERU a spus:

 

La 500 cmc, secolul asta trebuia sa aiba clar peste 50 cai.

Si la ce ar folosi??? 

Acum 22 ore, ERU a spus:

 

Cam la toate mobrele din segment, cu foarte putine exceptii ai de modificat pt a le "hingheri in off"

Ce intelegi prin  "a le hingeri in off"? Suntem unii care mergem normal cu ele, nu le "hingherim" deci nu vad de ce le-am modifica.

Acum 22 ore, ERU a spus:

Nu am comparat-o cu 800, dar daca o compar cu un Dakar de ex, care are 50 de cai si e mai usoara si mai veche cu nici nu-mi dau seama cati ani, iese sifonata rau.

Pai Dakaru' despre care vorbesti, scoate aia 50cp din 650 cmc, daca tin bine minte. Cine iese sifonat in cazul asta?? Insa a compara Dakarul cu CB500X este un nonsens. Doua bicle foarte diferite, pentru utilizari diferite. 

Acum 22 ore, ERU a spus:

Si eu stiu pe unu care face RTW cu un R1 si l-am cunoscut personal pe altu' care s-a invartit in juru' planetei de 3 ori pe Harley, cam ce ar trebui sa inteleg sau sa fac? 

Incercam sa iti sugerez, ca CB500 X este un tourer (unii il baga chiar in categoria adventure, insa nu as merge atat de departe, cu toate ca roata de 19, de pe ultima varianta, ii da un plus de polivalenta) , adica o motoreta pentru trasee lungi si foarte lungi, de care se pare ca se achita cu mult succes. Cred ca tu il "confuzezi" cu CB500, care, da, poate fi folosit pentru commuting. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...