Sari la conținut

Postări Recomandate

cand comparati cu KTM 790 nu uitrati va rog sa comparati si pretul si sa nu uitam  si consumul.

 

banii cu diferenta de bani care ramane dintre CB500x si 790, la un calcul grosier bani de benzina pt 70.000km (la 2euro benzina si consum de 4%), adica faci un ocol de pamant.

 

exact cum ziceam si mai devreme, fiecare motocicleta are nisa ei. asa cum sunt unii care zic ca 790 nu e motoreta pt calatorii in 2 cu bagaje, sunt altii care pleaca cu cb500x in 2 cu bagaje, catel si purcel in jurul lumii.

 

iar producatorii fac motorete ca sa vanda. nu ca sa faca pe plac fanaticilor. aici deviem prea mult discutia si nu are sens

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 149
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu poti sa le ai pe toate!

Fiecare producator are niste segmente acoperite pe care le mentine si promoveaza

Honda e (la multe modele) in capatul cu fiabilitate,lipsa vibratii,previzibila si mai plictisitoare;KTM la polul opus 

Fiecare alege functie de preferinte,virsta etc

Bine ca am scapat de modelul unic national :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, mihai c a spus:

Nu poti sa le ai pe toate!

Fiecare producator are niste segmente acoperite pe care le mentine si promoveaza

Honda e (la multe modele) in capatul cu fiabilitate,lipsa vibratii,previzibila si mai plictisitoare;KTM la polul opus 

Fiecare alege functie de preferinte,virsta etc

Bine ca am scapat de modelul unic national :)

Mereu m-am intrebat de ce o motocicleta este considerata plictisitoare.

Poti sa imi spui si mie de ce este Honda plicitistoare si KTM-ul nu?

Intrebarea nu este la misto, dar chiar nu inteleg conceptul.

 

Mie imi pare rau ca s-a pierdut brand-ul national. Ca multe altele de altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur ca vor fi nemultumiri dar credeam ca vor sari ceilalti mai intii

Spusesem mai sus ca imi place cum arata cb500x.

Nu uitati ca si eu sunt fan Honda.Plictisitoare in sensul ca e foarte bine gindita si trebuie sa te straduiesti din greu sa o 'dai de gard'

Si in sensul ca poti fi mai atent la trafic/peisaj .

Nu-mi pare rau nici o clipa de Dacia 1300 (am avut 3..) si nici de mobra50s.Mai slaba ca o drujba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci o mobra plictisitoare este una de nu se strica?

Nu stiu de ce, dar am impresia ca ai copiat un sablon aparut mai demult despre CB500 Four, de spuneau diversi analisti ca mobra a "murit" pentru ca era perfecta, nu se strica si motociclistii nu mai aveau nici o bucurie sa surubareasca pe la ea si drept urmare nu au mai vrut-o.

Recunosc ca ma depaseste acest concept cu plictiseala.

 

Nu stiu din ce punct de vedere ai urat tu Dacia.

Am avut si eu 4 buc. 3 Dacii 1300 si o SuperNova. Toate si-au facut datoria.

Cu ultima 1300, un break alb am facut in jur de 100.000 Km intr-un singur an, din care cam jumatate prin Austria si Germania. In afara de faptul ca nu era un model de confort nu am avut ce sa ii reprosez. Nu m-a lasat niciodata in drum. Dar la fiecare 5.000 Km trecea prin service.

Am mai avut si o berlina 1300 cu GPL. Dupa ce i-am pus o chiulasa de Renault a mers si aia peste 150.000 Km. I-am lasat-o la pe 90.000 Km unui coleg care facea de 3 ori pe saptamana Buc-Pitesti dus intors.

La fel si SuperNova. Aia a facut vreo 170.000 Km. Tot asa vreo 70.000 Km prin tarile vorbitoare de germana.

 

Cat despre Mobra Hoinar sunt convins ca ceea ce mi-a ramas in suflet este nostalgia tineretii cand Hoinar aveam si cu ala ne dadeam. Dar eram fericiti pentru ca pe atunci chiar era o placere sa mergi pe drumuri practic goale (prin comparatie cu ce este astazi).

Visurile noastre de motoare se opreau pe la CZ-uri sai JAWA de 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am copiat,nici nu stiam de sablon.

Sunt fan Japan de la masini incepind.

Visul atunci era Jawa,dar parca mai ales cea de 350.Si Manet-ul arata interesant.Si IJ 350 era cel mai bun pt unii.

In ce priveste Daciile,dupa 2-3 sute de mii de km facuti cu ele,a doua zi dupa ce am luat un Astra nu mai stiam sa parchez Dacia.Greu downgrade-ul...

Scuze de off-topic,am deviat cam mult. Sa avem un an fain,cu cit mai multe plimbari!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"It lacks soul"

 

Eu folosesc (de vreo 5 ani) ca motocicleta de touring o Honda CB550k din 1978...și tot ce pot spune e că are un mare suflet!

Mai are un pic și împlinește 60.000 de mile (100.000km), dar nu m-a lăsat niciodată în drum...și am făcut ceva drumuri cu ea!

50 de cai, frane slabe, suspensii și mai slabe...e perfecta!

post-43386-0-23046300-1412168839_thumb.jpgpost-43386-0-17635200-1412282632_thumb.jpgpost-43386-0-38496900-1502920575_thumb.jpgpost-43386-0-14043500-1502921533_thumb.jpgpost-43386-0-85757800-1502921601_thumb.jpgpost-43386-0-21997100-1502921679_thumb.jpgpost-43386-0-27752500-1502921708_thumb.jpgpost-43386-0-66161600-1502921866_thumb.jpg

 

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, mihai.i a spus:

"It lacks soul"

 

Eu folosesc (de vreo 5 ani) ca motocicleta de touring o Honda CB550k din 1978...și tot ce pot spune e că are un mare suflet!

 

 

Cred ca folosesti 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow  cred ca atunci cand zice cineva ca motoreta e fara personalitate/plictisitoare e din cauza ca lipseste acel factor braaaaaapp cand deschizi gazul si simti ca faci salturi in spatiu. eu la asta ma gandesc, ca motorul de pe CB500X e prea domol, liniar si fara verva specifica sa zicem unui KTM 990 adv cu o evacuare Akrapovic ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.05.2019 la 11:37, Silver Arrow a spus:

Pai asta arata ca de fapt in esenta motorul cu ardere interna nu s-a schimbat. S-a schimbat modul de alimentare, de la carburator la injectie, si implicit modul de control al amestecului, au aparut tot felul de electronice care il fac mai eficient si mai putin poluant. Asadar nu vad nici o surpriza.

Pana una alta pretul lui CB500X il face atractiv. Vanzarile sunt cele care conteaza. Ca de multumit pe toata lumea cu un singur model de mobra este imposibil.

 

Si mai arata ca motoarele astea japoneze au fost extrem de bine gandite si executate de la inceput, astfel ca au trecut cu brio si proba timpului. 

La 03.05.2019 la 16:02, einstein1984 a spus:

noh, sunt si oameni care zic ca loganul e mai bun decat un opel astra de exemplu

Chiar gasisem pe undeva o statistica, precum ca Loganul are mai putine intrari in service decat unele modele de.. Opel, de exemplu. Dar nah.. e produs in Romania.. pute. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, xt600 a spus:

Chiar gasisem pe undeva o statistica, precum ca Loganul are mai putine intrari in service decat unele modele de.. Opel, de exemplu. Dar nah.. e produs in Romania.. pute. 

 

Statistica? Am o cunostinta care si-a luat Logan ca masina  de hinghereala si un Audi A4 TDI ca masina de confort. La Logan in 140.000km in afara de intretinere a schimbat un capat de bara in timp ce A4-ul ii mananca bani non stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand mi-a atras astentia topicul asta, simteam ca imi scapa ceva.

Apoi am avut un flashback, dar nu mai gaseam informatia.

Cum ar fi fost ca mobra asta sa aiba 155 kg, la plin?

Pai sa va spun eu, imi luam 2, chiar asa cu doar 48 de cai.

Unii ar spune ca nu se poate, ca ar costa prea mult, ca ar trebui sa fie facuta din unobtainium, dar daca v-as spune ca mobra asta exista, facuta de un baiat si bonus doar cu piese de la honda?

O cheama CRF500L

 

image.png

 

Si pt ca poate sunt oameni interesati de toata povestea, sau unii chiar vor sa se apuce de treaba:

https://advrider.com/f/threads/crf500l-full-build-thread.1077236/page-45

 

 

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe făcute așa.

Inițial au avut la bază Honda CRF250L cu motorul de pe cb500x.

Ulterior, după ce a apărut modelul CRF250 Rally au folosit-o pe aceea, tot cu motorul de cb500x.

Altii au mers cu modificările la extrem, mai ales pe partea de suspensii și partea de motor (pistoane Wiseco, alte axe cu came etc).

Feedbackul a fost foarte pozitiv, însă (momentan) costurile și timpul pentru modificări nu sunt pentru oricine.

Din păcate, in Romania, omologarea unor astfel de modificări ridică și mai mult costurile....nu mai zic de nervii cu cei de la RAR.

Dar ai perfecta dreptate, e motocicleta ideală pentru multi aventurieri!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din nou o dam in diverse, in sensul ca vorbim de motorete custom. care pe langa bani implica si un necesar de abilitati tehnice pe care nu sunt comune. asta va insemna ca trebuie sa apelezi la terti si de aici costul nu va face altceva decat sa creasca...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vreun amator de CB500XA, cand ma uitam si eu pe net ce se mai vinde,  am gasit una pe mobile la un pret foarte bun:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=277358085&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cb500x&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&searchId=e3f3f6d7-e1c2-e455-a85e-750cdec751de

 

In cei 4.800 euro negociabili intra tot ce se vede in poza mai putin gentile laterale pe care le vinde separat.

 

Luati in aeroplan low cost pina la Hanovra si de acolo un tren pana la vanzator. Si apoi o plimbare faina pina in Romanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.05.2019 la 9:07, Cavaleru a spus:

din nou o dam in diverse, in sensul ca vorbim de motorete custom. care pe langa bani implica si un necesar de abilitati tehnice pe care nu sunt comune. asta va insemna ca trebuie sa apelezi la terti si de aici costul nu va face altceva decat sa creasca...

 

Eu cred ca Honda a day-o in balarii. 

Mai scriu odata, baiatu' ala a facut mobra la el in garaj utlizand piese Honda. 

WTF, daca n-au fost in stare, puteau sa-I dea niste bani si sa o produca dupa reteta lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul tau de vedere Honda a dat-o in balarii.

Din punctul de vedere al cifrelor Honda procedeaza corect: este si ramane producatorul mondial nr.1.

Asta nu inseamna ca alte mobre sunt mai proaste, nici vorba, sau ca ei nu mai dau chiftele.

Si eu am considerat ca noul Goldwing nu are mare lucru in plus fata de cel vechi si ca va fi un esec.

Evident ca daca eu am acesta parere,  nu inseamna ca asa va fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ERU a spus:

Eu cred ca Honda a day-o in balarii. 

Mai scriu odata, baiatu' ala a facut mobra la el in garaj utlizand piese Honda. 

WTF, daca n-au fost in stare, puteau sa-I dea niste bani si sa o produca dupa reteta lui. 

 

nu Eru draga, Honda a facut o motoreta pentru o anumita plaja de clienti.

faptul ca sunt to felul de oameni care utilizeaza motorul de pe CB500x in tot felul de conversii pe necesatile lor, nu inseamna ca Honda a dat dat-o in balarii.

E clar pt toata lumea ca asta nu este motoreta facuta pt globetrotteri,  cu anumite modificari poate deveni o platforma buna pt asta. Desi poti pleca cu ea si asa la drum si te vei bucura la fel de mult de calatorie.

 

stie cineva daca poti face pe undeva un test ride cu ea? ca toate conversatiile astea m-au facut curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Motor Team, in București. După ce trec ploile astea o sa merg și eu la un test ride.

Trebuie doar sa dai un telefon înainte la numărul de pe site-ul lor.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ERU a spus:

Eu cred ca Honda a day-o in balarii. 

Mai scriu odata, baiatu' ala a facut mobra la el in garaj utlizand piese Honda. 

WTF, daca n-au fost in stare, puteau sa-I dea niste bani si sa o produca dupa reteta lui. 

Tocmai faptul ca motoreta aia este facuta intr-un garaj, din bucati, ma face sa am rezerve in ceea ce priveste tinuta de drum a acelei motociclete. Motocicleta nu este doar suma componentelor sale (daca ar fi asa, toti ne-am putea face motociclete dupa gustul nostru), ci un sistem unitar, in care toate subansamblele trebuie lucreze perfect impreuna. Un prieten a incercat sa "adventurizeze" un Freewind.. furca cu cursa lunga, roata fata de 21, etc, etc, arata super, insa tot el a recunoscut ca tinuta de drum s-a schimbat, dar, din pacate, nu in bine. Asa ca hai sa lasam prostiile astea cu Honda care nu stie sa faca motociclete, dar stie garajistul... asta e copilarie. 

Faptul ca CB500X nu este pentru tine, nu inseamna ca a dat-o in balarii, pur si simplu se adreseaza unei alte categorii de consumatori, destul de numeroasa, se pare. 

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

E clar pt toata lumea ca asta nu este motoreta facuta pt globetrotteri,  cu anumite modificari poate deveni o platforma buna pt asta. Desi poti pleca cu ea si asa la drum si te vei bucura la fel de mult de calatorie.

 

Motoreta asta trebuie vazuta in primul rand ca un touring de clasa medie, nu un adventure, asa cum il catalogheaza producatorul, insa faptul ca i-au pus o roata de 19, il apropie mai mult de clasa adventure. In esenta, CB500X/2019 face acelasi lucru cu un VStrom. Aici ai mai multe informatii despre model si despre ultimele modificari: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb500x_19.html Imi place foarte mult cum arata si ca specificatii, nu am reusit sa ma urc pe ea, dar cel putin la prima vedere pare mica pentru gabaritul meu si pentru problemele pe care le am cu genunchii. M-am urcat in schimb pe NC750X.. foarte, foarte interesanta motoreta aia, dar aceiasi problema.. stau cu genunchii prea indoiti la cei 1,90 m, ai mei.. Un drive test cu modelele astea doua m-ar lamuri si pe mine.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Rally Raid Products au inceput deja sa prezinte noile kituri pentru modelul CB500x 2019. Din cate am  citit pe forumul advrider.com va exista in curand o sectiune speciala pe site-ul www.rally-raidproducts.co.uk dedicat pentru modelul 2019, iar preturile vor fi ceva mai mici decat cele pentru versiunea anterioara intrucat nu mai sunt necesare anumite modificari.

i-8XcmjnJ-XL.thumb.jpg.14fdc28eb939cc2ee43a1a0cb4e7b6e5.jpg

"Level 2 transformation completed - 170mm travel front and rear by Tractive Suspension and Rally Raid, let’s try it out on the road before a trip up to Scorpion tomorrow for new slip-on silencer to be manufactured specifically for the 2019 model (with its new style headers)"
So as a quick run-down, for the 2019-on bikes there will be two suspension kits offered - LEVEL 1 is standard travel (150mm front and rear, as per the Honda OEM spec), with the fork kit and shock available separately as desired; and the LEVEL 2 kit which offers +20mm travel both front and rear (ie. 170mm total) over the stock bike [pictured above], with a fully adjustable reservoir shock and shim-valve fork internals - which since they raise the bike at each end are sold together as a complete kit.
The UK demo bike above also has the following parts fitted:
• 17/19" heavy-duty spoked wheel kit (available in either black or gold powder-coat finish, both with tube-type and BARTubeless options) - these spoked wheels can be fitted to any 2019-on bike with or without upgraded suspension. note. for 2013-18 bikes, you still need to fit the LEVEL 2 longer-travel suspension first of course.
• Adventure engine guard (featuring the revised mounting system making fitting and removal much more easy).
• Adventure platform foot-pegs (in black, raw stainless also available)
• Barkbuster hand guards with VPS shields (the larger Storm shields are also available)
• Double Take Mirrors (folding 'unbreakable' mirrors with a lifetime warranty from DoubleTake in the US)
• Soft-luggage side racks and additional tail rack assembly.
To answer a recent question from Johnytuono (on the previous page) - now the range of 2019-specific (and continued compatible) parts has been finalised, you can expect to see a dedicated 2019-on section on the Rally-Raid web-shop very soon.
 

It ought to be up and running by the weekend, but to give you an indication, the LEVEL 2 suspension kit is going to be a little cheaper than the current (and continuing) 2013-18 version, as there is now no need to include the stepped triple-clamp and fat-bar risers for the new bike for example.
Regarding the 17/19" spoked wheels - those can of course be fitted with or without any suspension upgrades on the 2019 bikes now, and do not require a 19" front fender to be included in the package as the 2019 bike already has one of course - so you can expect a saving there too, while the 19" Rally-Raid fender will now be available as a separate part for any 2013-18 owners who want to fit the LEVEL 2 suspension and wheels.

 

https://advrider.com/f/threads/rally-raid-products-honda-cb500x.1012021/page-338#post-37545195

https://advrider.com/f/threads/2019-honda-cb500x.1353357/page-31 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

 

nu Eru draga, Honda a facut o motoreta pentru o anumita plaja de clienti.

faptul ca sunt to felul de oameni care utilizeaza motorul de pe CB500x in tot felul de conversii pe necesatile lor, nu inseamna ca Honda a dat dat-o in balarii.

E clar pt toata lumea ca asta nu este motoreta facuta pt globetrotteri,  cu anumite modificari poate deveni o platforma buna pt asta. Desi poti pleca cu ea si asa la drum si te vei bucura la fel de mult de calatorie.

 

stie cineva daca poti face pe undeva un test ride cu ea? ca toate conversatiile astea m-au facut curios :)

 

Fara legatura cu modificarile facute de baiatul ala pentru a fi mai pretabila la offroad, cred ca pot afirma cu dovezi in spate ca Honda putea sa o faca mult mai usoara, dar n-au facut-o.

 

 

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Tocmai faptul ca motoreta aia este facuta intr-un garaj, din bucati, ma face sa am rezerve in ceea ce priveste tinuta de drum a acelei motociclete. Motocicleta nu este doar suma componentelor sale (daca ar fi asa, toti ne-am putea face motociclete dupa gustul nostru), ci un sistem unitar, in care toate subansamblele trebuie lucreze perfect impreuna. Un prieten a incercat sa "adventurizeze" un Freewind.. furca cu cursa lunga, roata fata de 21, etc, etc, arata super, insa tot el a recunoscut ca tinuta de drum s-a schimbat, dar, din pacate, nu in bine. Asa ca hai sa lasam prostiile astea cu Honda care nu stie sa faca motociclete, dar stie garajistul... asta e copilarie. 

 

 

Am mai auzit pareri sau avertismente apocaliptice, despre ce mi s-ar putea intampla daca modific diverse pe la mobra, in special cursele la suspensii. Ghici ce nu a venit nici o apocalipsa, mai mult decat atat, in general, [nu zic de tine] chestiile astea sunt spuse de oameni care nu schimba nici macar un bec cu mainile lor. 

Parerea mea este ca, daca ai ceva cunostiinte tehnice si te documentezi bine pe subiect in prealabil nu ai cum sa o gresesti prea tare.

De altfel stiu ca la un moment dat au existat niste dicutii intre Honda si garajistul in cauza pentru o colaborare, care insa nu cred ca s-au finalizat pozitiv.

Anyway pot sa-ti dau n exemple de greseli ale unor mari producatori de motociclete, care se remediaza cu subansamle aftermarket [aka garajiste], asa ca nu ii mai ridica pe producatori pe un piedestal ca nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, mihai.i a spus:

Cei de la Rally Raid Products au inceput deja sa prezinte noile kituri pentru modelul CB500x 2019. Din cate am  citit pe forumul advrider.com va exista in curand o sectiune speciala pe site-ul www.rally-raidproducts.co.uk dedicat pentru modelul 2019, iar preturile vor fi ceva mai mici decat cele pentru versiunea anterioara intrucat nu mai sunt necesare anumite modificari.

 

Eu imi facusem calculele pe generatia anterioara , achizitie sh (nu-mi permit sa dau 6700 pe una noua si apoi sa mai am bani de conversie completa). In germania gasesc sub 5k euro MY 2017, sa zicem 5k cu tot cu adus. Apoi, suspensia Level 2 + rotile spitate tubeless = 3k euro. Deja ajung la 8k euro (adika toti banii disponibili), fara protectii (crash bar, handguards), evacuare si alte maruntisuri care se mai aduna (gen ghidon tapered + risere, buton dezactivare ABS, etc). E...cam mult...si probabil ca la revanzare pierd enorm. Cu toate modificarile se duce la 9k euro (repet, pe modelul "vechi", luat SH, deci nici macar asta nou). Astia-s bani de Tenere 700 luat cu 0 km...sau mai pun vreo 2k si iau 790 Adventure S, care are de toate, si putere, si electronica.

 

Oricum voi face un drive-test ca sa nu-mi para rau. Poate imi schimb parerea in privinta puterii motorului (desi slabe sanse venind de pe o mobra cu 78 CP).

 

Pentru cine a vazut modelul nou si s-a suit pe el, cred ca e evident ca motocicleta e din aceeasi clasa cu Versys 650, V-Strom 650 ori Tracer 700. Ma refer la concept...un sport touring cu aer de adventure. Ca si cursa a suspensiei si garda la sol (vorbim de stock) e pe acelasi palier. Adica Versys si V-Strom au 170mm garda sol si CB500X 180mm...mare branza. 

 

Ca tot se aduce vorba de 790 Adventure, las aici o comparatie pe spec-uri ca sa intelegem care model a fost gandit (aproape) de la zero pt scopul sau si care e un model de strada pe care s-a improvizat ceva:

  • 2019 CB500X: Seat Height 830mm - Ground Clearance 180mm
  • 790 Adv S: Seat Height 830mm - Ground Clearance 233mm.
  • F700GS (de dragul comparatiei): Seat Height 820mm - Ground Clearance 195mm.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ovi  Nu stiu foarte clar ce conditii trebuie sa indeplineasca motoreta pe care vrei sa o cumperi, dar daca nu include carat de pasager si bagaje concomitent, ti-as putea sugera sa te uiti si la AJP PR7.

Dpdv al calitatii constructiei este foarte bine lucrata, numai componente premium si de asemenea dpdv offroad da clasa cam tuturor constructorilor cunoscuti, vaga exceptie 690/701 ktm , dar spre deosebire de alea vine cu fairing si rezervoare mari, adica e deja adventure usor si nu un enduro mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cb500x să fie din categoria vstrom, versys si tracer ca și dimensiune? Poate tracer 700 DA, dar Vstromul e mult mai masiv decat tracer 700. Chiar și NC750X arată ca o bicicletă chinezească dacă ai mai mult de 180 si 75kg, zic eu, încercate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...