Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

 

nu Eru draga, Honda a facut o motoreta pentru o anumita plaja de clienti.

faptul ca sunt to felul de oameni care utilizeaza motorul de pe CB500x in tot felul de conversii pe necesatile lor, nu inseamna ca Honda a dat dat-o in balarii.

E clar pt toata lumea ca asta nu este motoreta facuta pt globetrotteri,  cu anumite modificari poate deveni o platforma buna pt asta. Desi poti pleca cu ea si asa la drum si te vei bucura la fel de mult de calatorie.

 

stie cineva daca poti face pe undeva un test ride cu ea? ca toate conversatiile astea m-au facut curios :)

 

Fara legatura cu modificarile facute de baiatul ala pentru a fi mai pretabila la offroad, cred ca pot afirma cu dovezi in spate ca Honda putea sa o faca mult mai usoara, dar n-au facut-o.

 

 

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Tocmai faptul ca motoreta aia este facuta intr-un garaj, din bucati, ma face sa am rezerve in ceea ce priveste tinuta de drum a acelei motociclete. Motocicleta nu este doar suma componentelor sale (daca ar fi asa, toti ne-am putea face motociclete dupa gustul nostru), ci un sistem unitar, in care toate subansamblele trebuie lucreze perfect impreuna. Un prieten a incercat sa "adventurizeze" un Freewind.. furca cu cursa lunga, roata fata de 21, etc, etc, arata super, insa tot el a recunoscut ca tinuta de drum s-a schimbat, dar, din pacate, nu in bine. Asa ca hai sa lasam prostiile astea cu Honda care nu stie sa faca motociclete, dar stie garajistul... asta e copilarie. 

 

 

Am mai auzit pareri sau avertismente apocaliptice, despre ce mi s-ar putea intampla daca modific diverse pe la mobra, in special cursele la suspensii. Ghici ce nu a venit nici o apocalipsa, mai mult decat atat, in general, [nu zic de tine] chestiile astea sunt spuse de oameni care nu schimba nici macar un bec cu mainile lor. 

Parerea mea este ca, daca ai ceva cunostiinte tehnice si te documentezi bine pe subiect in prealabil nu ai cum sa o gresesti prea tare.

De altfel stiu ca la un moment dat au existat niste dicutii intre Honda si garajistul in cauza pentru o colaborare, care insa nu cred ca s-au finalizat pozitiv.

Anyway pot sa-ti dau n exemple de greseli ale unor mari producatori de motociclete, care se remediaza cu subansamle aftermarket [aka garajiste], asa ca nu ii mai ridica pe producatori pe un piedestal ca nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 50 minute, mihai.i a spus:

Cei de la Rally Raid Products au inceput deja sa prezinte noile kituri pentru modelul CB500x 2019. Din cate am  citit pe forumul advrider.com va exista in curand o sectiune speciala pe site-ul www.rally-raidproducts.co.uk dedicat pentru modelul 2019, iar preturile vor fi ceva mai mici decat cele pentru versiunea anterioara intrucat nu mai sunt necesare anumite modificari.

 

Eu imi facusem calculele pe generatia anterioara , achizitie sh (nu-mi permit sa dau 6700 pe una noua si apoi sa mai am bani de conversie completa). In germania gasesc sub 5k euro MY 2017, sa zicem 5k cu tot cu adus. Apoi, suspensia Level 2 + rotile spitate tubeless = 3k euro. Deja ajung la 8k euro (adika toti banii disponibili), fara protectii (crash bar, handguards), evacuare si alte maruntisuri care se mai aduna (gen ghidon tapered + risere, buton dezactivare ABS, etc). E...cam mult...si probabil ca la revanzare pierd enorm. Cu toate modificarile se duce la 9k euro (repet, pe modelul "vechi", luat SH, deci nici macar asta nou). Astia-s bani de Tenere 700 luat cu 0 km...sau mai pun vreo 2k si iau 790 Adventure S, care are de toate, si putere, si electronica.

 

Oricum voi face un drive-test ca sa nu-mi para rau. Poate imi schimb parerea in privinta puterii motorului (desi slabe sanse venind de pe o mobra cu 78 CP).

 

Pentru cine a vazut modelul nou si s-a suit pe el, cred ca e evident ca motocicleta e din aceeasi clasa cu Versys 650, V-Strom 650 ori Tracer 700. Ma refer la concept...un sport touring cu aer de adventure. Ca si cursa a suspensiei si garda la sol (vorbim de stock) e pe acelasi palier. Adica Versys si V-Strom au 170mm garda sol si CB500X 180mm...mare branza. 

 

Ca tot se aduce vorba de 790 Adventure, las aici o comparatie pe spec-uri ca sa intelegem care model a fost gandit (aproape) de la zero pt scopul sau si care e un model de strada pe care s-a improvizat ceva:

  • 2019 CB500X: Seat Height 830mm - Ground Clearance 180mm
  • 790 Adv S: Seat Height 830mm - Ground Clearance 233mm.
  • F700GS (de dragul comparatiei): Seat Height 820mm - Ground Clearance 195mm.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ovi  Nu stiu foarte clar ce conditii trebuie sa indeplineasca motoreta pe care vrei sa o cumperi, dar daca nu include carat de pasager si bagaje concomitent, ti-as putea sugera sa te uiti si la AJP PR7.

Dpdv al calitatii constructiei este foarte bine lucrata, numai componente premium si de asemenea dpdv offroad da clasa cam tuturor constructorilor cunoscuti, vaga exceptie 690/701 ktm , dar spre deosebire de alea vine cu fairing si rezervoare mari, adica e deja adventure usor si nu un enduro mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cb500x să fie din categoria vstrom, versys si tracer ca și dimensiune? Poate tracer 700 DA, dar Vstromul e mult mai masiv decat tracer 700. Chiar și NC750X arată ca o bicicletă chinezească dacă ai mai mult de 180 si 75kg, zic eu, încercate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, xt600 said:

Motocicleta nu este doar suma componentelor sale (daca ar fi asa, toti ne-am putea face motociclete dupa gustul nostru), ci un sistem unitar, in care toate subansamblele trebuie lucreze perfect impreuna. Un prieten a incercat sa "adventurizeze" un Freewind.. furca cu cursa lunga, roata fata de 21, etc, etc, arata super, insa tot el a recunoscut ca tinuta de drum s-a schimbat, dar, din pacate, nu in bine. Asa ca hai sa lasam prostiile astea cu Honda care nu stie sa faca motociclete, dar stie garajistul... asta e copilarie.

O sa fi surprins dar... chiar asa si este, si chiar ne putem face motociclete dupa gustul nostru. Doar ca in multe cazuri e nevoie de mai mult decat "dorel schimba piese". Cum ar fi de exemplu a invata si intelege macar cat de cat ce-i aia geometria cadrului si a furcii, si a te duce capul sa masori inainte si dupa si sa faci ajustarile necesare, ca sa nu ai surprize negative precum prietenul tau care cel mai probabil a modificat rake-ul si offset-ul si apoi s-a mirat ca se conduce prost (asta pe langa faptul ca o crestere prea mare a cursei poate rupe gatul cadrului).

 

Daca cineva nu poate nu inseamna ca toata lumea e la fel, iar ce face Honda sau aproape orice alt producator este facut mai degraba ca raspuns la "ce ar fi cel mai ieftin si care s-ar preta la cat mai multi utilizatori" decat "ce ar fi mai bun pentru cineva de x kg care merge doar in y loc". Inginerii aia, desi cu siguranta mai bine pregatiti decat orice "amator", nu fac ce vor ei sau ce cred ei ca e mai bine, ci ce le spun niste gaturi de creion dupa ce plimba prin excel cifre privind costurile si profitul.

 

Editat de walking^human
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ERU a spus:

 

Fara legatura cu modificarile facute de baiatul ala pentru a fi mai pretabila la offroad, cred ca pot afirma cu dovezi in spate ca Honda putea sa o faca mult mai usoara, dar n-au facut-o.

 

 

ai atentia mea, te rog detalizaza, pt ca sunt curios!

Acum 2 ore, severoprisan a spus:

Cb500x să fie din categoria vstrom, versys si tracer ca și dimensiune? Poate tracer 700 DA, dar Vstromul e mult mai masiv decat tracer 700. Chiar și NC750X arată ca o bicicletă chinezească dacă ai mai mult de 180 si 75kg, zic eu, încercate.

 

mi s-a parut mai mare CB500x decat tracer 700. pt 1.71 ai mei amandoua par croite pt mine, tracerul chiar l-am barait un week-end intreg si m-a cucerit. CBul m-a facut curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, walking^human a spus:

O sa fi surprins dar... chiar asa si este, si chiar ne putem face motociclete dupa gustul nostru. Doar ca in multe cazuri e nevoie de mai mult decat "dorel schimba piese". Cum ar fi de exemplu a invata si intelege macar cat de cat ce-i aia geometria cadrului si a furcii, si a te duce capul sa masori inainte si dupa.....

 

Nu sunt deloc surprins, pentru ca urmaresc  constant pe internet sau pe Insta customeri care scot adevarate bijuterii moto. Numai ca una e estetica unei motociclete si alta este partea inginereasca, daca ma pot exprima asa, aspectele care tin de arhitectura motocicletei, de centralizarea maselor, triunghiuri centroide, jocul subtil dintre rigiditatea si elasticitatea sasiului, etc, etc. Una este sa ai ceva cunostinte generale despre geometria cadrului si a furcii si una este sa si poti proiecta un cadru functional. Constructia unui sasiu nu se reduce doar la a masura inaine  si dupa, este vorba  de multa cercetare, proiectare, simulare, etc, etc.. este o munca pe care nu o poate face un simplu garajist. Eu asta am incercat sa ii sugerez colegului. Aa, ca ulterior achizitionarii poti sa iti personalizezi motoreta cu un arc progresiv,  cu o furca aftermarket, un rezervor, o sa,  este alta poveste, insa aceste repere sunt proiectate si dedicate unui model anume, cum este de pilda cazul acelui kit adventure dedicat modelului in discutie de pe acest topic. 

In rest, total de acord cu ceea ce spui in partea  a doua a interventiei tale.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nevoie sa proiectezi un cadru de la zero, sau sa modifici radical unul existent, desi exista oameni care au facut cu succes si asta. Asa cum nu ai nevoie nici sa reinventezi roata- deja au facut altii munca necesara de R&D pentru gasirea geometriei optime. Nu e o coincidenta faptul ca toate modelele dintr-o categorie au o geometrie aproape identica...

 

Din fericire exista deja suficient de multe modele pe piata incat pentru a avea o motocicleta cum vrei tu e suficient sa te bazezi pe piese si principii deja existente. Daca trasezi bine cerintele poti descoperi ca poti scapa cu modificari minime- de exemplu pentru in loc sa faci un "CRF500L" poti scapa doar cu un KTM 690r + parbriz+ un rezervor mai mare- poate sunt variantii de calitate la KTM sau poate sunt eu mai nesimtit dar nu mi s-au parut asa tragice vibratiile.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, severoprisan a spus:

Cb500x să fie din categoria vstrom, versys si tracer ca și dimensiune? Poate tracer 700 DA, dar Vstromul e mult mai masiv decat tracer 700. Chiar și NC750X arată ca o bicicletă chinezească dacă ai mai mult de 180 si 75kg, zic eu, încercate.

 

Reciteste paragraful scris de mine. Am zis ca e similar ca si concept, cursa a suspensiei, garda la sol. In rest, de acord cu colegul, si mie mi s-a parut CB500x mai "spatioasa" ca un Tracer 700. V-Strom 650 e cea mai mare pt clasa ei, un fel de Octavia in clasa compacta la masini. Fun fact, V-Strom 650 e mai lunga cu 8 cm(!!) decat un R1200GS.

 

@ERU: La AJP ma uitasem mai demult cand am luat la rand toate marcile "exotice" (SWM, CCM). E prea hardcore pt mine. Genul de moto pe care-l caut e unul cu care sa pot face touring pe distante lungi pe asfalt, sa pot merge si spre Est, eventual poate si ceva din TET (probabil aici se preteaza ceva din categoria 690R). Si sa-l folosesc si pt naveta zilnica, deci trebuie sa ajung cat de cat jos cu ambele picioare (pt "crawling" printre masini). Din ce exista acum pe piata, 790 Adv S bifeaza absolut tot. Doar ca azi nu am buget sa-l cumpar. Asa ca m-am reorientat momentan spre Tiger 800XC stock ori F800GS cu lowering kit de 35mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Asa ca m-am reorientat momentan spre Tiger 800XC stock ori F800GS cu lowering kit de 35mm.

As fi jurat ca 800GS are saua mai joasa ca 800XC.

 

In alta ordine de idei si eu mi-as schimba 800-le cu un 790 dar R, insa banii astia ......

Acum 16 ore, Cavaleru a spus:

 

ai atentia mea, te rog detalizaza, pt ca sunt curios!

 

 

Nu prea am rabdare sa dezvolt acum subiectul [sunt la munca], dar in principiu daca te uiti pe respectivul thread de pe ADV o sa iti fie evident repede. In principiu, omul nostru a construit motoreta aia folosind numia piese Honda, astfel incat, daca el a reusit sa o scoata la 150 kg uda, ar fi fost posibil si pt Honda sa o scoata la  macar 150 uscata [emision shit & stuff].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ERU a spus:

As fi jurat ca 800GS are saua mai joasa ca 800XC.

 

800GS are 880mm, 800XC cica 840-860mm (reglabila). La 840mm eu (1.77m) ajung cam cu jumate de talpa jos, probat pe Multistrada 950. Bine, depinde mult si de forma/latimea seii.

 

Acu ramane sa ma lamuresc care se simte mai top heavy si care nu. 800GS gasesc la toate firmele de inchirieri de la noi, Tiger vad o data la 2 ani in trafic :))))

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.05.2019 la 15:08, ovi_ice a spus:

 

800GS are 880mm, 800XC cica 840-860mm (reglabila). La 840mm eu (1.77m) ajung cam cu jumate de talpa jos, probat pe Multistrada 950. Bine, depinde mult si de forma/latimea seii.

 

Acu ramane sa ma lamuresc care se simte mai top heavy si care nu. 800GS gasesc la toate firmele de inchirieri de la noi, Tiger vad o data la 2 ani in trafic :))))

 

 

Eu sunt semnificativ mai scund ca tine si ma descurc cu 800 GS inclusiv in off, dar recunosc ca am saua joasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut de facut un drum Viena-Timisoara si retur si daca tot aveam CB-ul 500X la indemana m-am dus cu el ca sa ii fac si ITP-ul.

 

M-a convins inca o data ca este o motocicleta rezonabila de touring. Am parcurs vreo 550 Km dus si inca o data pe atata la intors. Asadar in total 1.100 km.

 

Tinuta de drum buna, pozitia buna pe sa, parbrizul montat aftermarket isi face datoria. Nu te oboseste sa o pilotezi.

 

Are putere suficienta ca sa nu gafaie cand urci un deal, sau daca trebuie sa accelerezi intr-o depasire de la 130 km/h la 150. O face, nu fulgerator dar la 130 km/h are inca rezerve.

 

Consum bun pe autostrada: circa 4,8 l/100Km viteza 130-140 km/h, vant destul de puternic din toate partile 🤪

 

Consumul mediu pe cei 10.000 km parcursi pana acuma este de 3,8 l/100km.

 

O singura remarca: nu  ar fi indicat sa te dai cu el daca prinzi vreme urata. In afara de protectia data de parbriz si cea de la handguard-uri (fara de care imi inghetau mainile cand s-a lasat intunericul) te cam flutura vantul.

 

Asadar o tura data vara prin Europa centrala, Sudul Europei sau Blacani este OK. Daca insa te hotaresti sa faci un drum pina la Nordkapp trebuie sa ai grija cu ce te imbraci.

 

Nu mi-a fost prea frig - temperatura a fost dupa ora 9 seara cam de vreo 10 grade C, dar a fost cam racorel avand in vedere ca am mers pe autostrada constant cu 130 km/h, desi am avut ghete de touring si jacheta+pantaloni Rukka. Cateva grade mai putin si ar fi fost cam nasol. Ar fi trebuit sa o las mai incetisor.

 

Farul LED da o lumina buna.

 

Una peste alta motocicleta este un compromis bun intre o motocicleta de facut naveta si un tourer.

 

Asa inca o chestie legata de frane: parca cineva s-a plans ca are un singur disc de frana fata si ca ar fi trebuit doua. Franele tin foarte bine, chiar si asa cu un disc fata.

Ceea ce sigur am sa fac o sa fie sa inlocuiesc arcurile actuale cu unele progresive.

 

Pentru cine are nevoie de o mobra de oras/naveta dar mai are si chef de cutreierat Europa, pe asflat, parerea mea este ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Silver Arrow a spus:

Ceea ce sigur am sa fac o sa fie sa inlocuiesc arcurile actuale cu unele progresive.

 

Motocicletele de strada vin cu arcuri progresive din fabrica. Le vei schimba probabil cu unele adecvate greutatii tale.

 

In general, cele liniare sunt pt "competition bikes", fie circuit, fie enduro/motocross. De aceea vei vedea ca producatorii care se axeaza pe suspensii performante comercializeaza arcuri liniare. Imi vin in minte Bitubo, Mupo si Ohlins cunoscuti pt cele de circuit si Tactive pt cele de off-road (btw, Kitul de suspensie de la Rally Raid pt CB500x e facut de Tractive).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, walking^human a spus:

Silver- si totusi... daca ai schimba RT-ul din profil... ai lua CB500? N-as crede :)

RT-ul a plecat pentru Goldwing 😎

Ar trebui sa schimb poza de profil.

Depinde ce vrei de la mobra. Daca 90% faci oras si 10% plimbari atunci poate fi un motiv sa schimbi RT-ul.

Apoi vorbim de ce bani ai disponibili la achizitie: un RT vechi de 10 ani si cu 70-80.000 km costa cat un CB500X nou nout si cu accesorii. La RT la peste 70.000 km te poti astepta sa inlocuiesti ambreiajul, rulmentii spate, sonda litrometrica aia e una pe an 😂 si asa mai departe ...

Sigur ca daca judeci treaba strict tehnic bietul CB nu are nici o sansa. Dar cum banii ai si ei rolul lor....

Daca iti iei mobra sa bagi in ea benzina de 30 de lei si apoi sa stai sa spargi seminte la Victoriei e un aspect, daca vrei o mobra cu care sa te si plimbi faci o socoteala cat dai pe fier, cat te costa sa o tii si sa te plimbi si hotaresti cum e mai bine, chestie care este cu totul alt aspect.

Voi studia treaba cu arcurile. Oricum sunt moi rau de tot. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.05.2019 la 3:20, Silver Arrow a spus:

Am parcurs vreo 550 Km dus si inca o data pe atata la intors. Asadar in total 1.100 km.

Tinuta de drum buna, pozitia buna pe sa, parbrizul montat aftermarket isi face datoria. Nu te oboseste sa o pilotezi.

 

Stiu ca esti inalt si avand in vedere experienta ta cu acest model, la drum lung, as vrea sa te intreb daca genunchii nu sunt prea indoiti si cum ii resimti dupa mai multe sute de km? Pentru mine, asta este o mare problema. Cum spuneam intr-un post mai sus, m-am urcat pe NC750X... motocicleta mi-a placut foarte mult, dar unghiul genunchilor era prea ascutit si cred ca la drum lung as avea o reala problema. De asemenea, cum ti se pare saua, din punct de vedere al confortului pentru posterior?  Motocicleta nu ti se pare mica pentru inaltimea ta? Multumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pare a fi NC750X. La 1,90 m ai mei si 117 kg, cat am in prezent :D , nu mi s-a parut neincapator, stateam bine pe sa, pozitia ghidonului era ok, insa pozitia scaritelor ma obliga la unghiuri neconfortabile ale genunchilor. Pe simulator insa, CB-ul pare sa ofere o pozitie o idee mai relaxata.. Cel mai bun compromis, dintre modelele pe care am stat pana acum, il ofera VStrom-ul 650 XT. Asta ca sa ma pastrez in plaja 500cmc-700cmc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600  Am mers pe CB500X in doua variante de gabarit personal 😂:  acuma doi ani cand aveam vreo 125 kg si saptamana trecuta cand avea, 106 Kg. Inaltimea precum a ta: 1,90 m

Nu am suferit cu genunchii nici acuma 2 ani nici saptamana trecuta. Dar eu fac intotdeauna cate o pauza la 2-3 ore. De obicei treaba este inevitabila pentru ca trebuie sa alimentezi. Iar pauza nu este pe fuga - bagi benzina si ai plecat - , mai bei o cafea sau o apa, te mai misti si tu vrei 10 minute.

Poponeata, mai generoasa acuma 2 ani 🤪 decat in ziua de astazi nu a avut nici ea e suferit, nici atunci si nici acuma.

Cel mai important este ca la sfarsitul zilei nu m-am resimtit dupa cei 1100 km.

Daca vrei sa dau niste cifre si daca luam Goldwing-ul ca reper cu nota 10 pentru confort, atunci as spune ca CB500X se incadreaza pe la nota 8. Ca si Transalp-ul de altfel. In schimb de exemplu, Honda Shadow VT750 ar fi cam de nota 6.

Aceste note se refera la drumuri lungi.

La un drum de naveta de 20-30 minute, sau prin oras, CB-ul este de nota 10.

Am avut ocazia anul trecut sa ma dau cu un DL650XT 2018 si mi-a placut. Centrul de greutate un pic cam sus, dar te inveti imediat cu el. Nu stiu cum ar fi fost la drum intins.

 

Asadar ca sa iti raspund si la intrebare: nu mi se pare mica mobra pentru mine.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Silver Arrow a spus:

@xt600  Am mers pe CB500X ...

 

Asadar ca sa iti raspund si la intrebare: nu mi se pare mica mobra pentru mine.

Multumesc mult pentru raspunsuri, @Silver Arrow. Informatiile sunt foarte utile si sugestive. :cheers: Avand in vedere ca ai experienta pe modelul pana in 2018, ar fi interesant sa faci un test drive cu modelul 2019 si sa prezinti aici impresiile. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Vineri m-am dat și eu o ora cu CB-ul (varianta 2019).

Ce îmi place foarte mult la motoretă:

- ambreiajul ( nici nu îl simți)

- șaua ( cred că e dedicată bărbaților...după forma ei)

- sunetul motorului.

- cuplul la ture joase

- greutatea (sau mai degrabă lipsa ei)

- bordul

Ce nu îmi place:

- parbrizul...îmi dă vântul direct in față

- suspensia...îmi place pe șosea dar pe uliță m-a cam zdruncinat și mi se părea un pic instabilă

- afurisitul de buton pt claxon și cel de semnalizare

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul se inlocuieste rapid. A fost primul lucru pe care l-am facut. 

Suspensia... nu e de aratura. Si nici anvelopele asa ca nu ma mira instabilitatea.

Nu ma intreba de cate ori claxonez cu ea in loc sa semnalizez 😂. Te inveti pina la urma cu ele.

Dupa ce mergi cu un BMW R1200RT orice ambreiaj pare de puf 😂. Dar intr-adevar merge usor.

Daca te vei hotari la ea iti recomand si protectii de maini - hand guard-uri. Sunt foarte bune mai ales la drum lung.

Si intr-adevar dupa ce te dai jos de pe un 1200RT sau un Goldwing parca mergi pe bicicleta cu motor.

Pentru naveta si oras este excelenta. Si merge bine si de plimbari lungi, asa ca eu zic ca mai degraba touring decat off-road (Maxim genul de drumuri pe unde te-ai dat). Chiar daca ii spun ei X.

Sa fi avut o astfel de mobra acu' 30 de ani cred ca as fi mers 50.000 km pe an cu ea. 

Offtopic: te apuca dracii, parca suntem popor de lacuste. Distrugem tot pe unde trecem. In ce hal arata campurile alea cu gunoaie. 10-20 lei te costa sa arunci gunoiul la groapa de gunoi....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...