Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru parbriz am vazut ca e suficient un deflector, la 1.78m ai mei nu mi-ar mai trebui mult ca sa imi treaca vantul peste casca.

Suspensiile cred ca daca le pui niste arcuri progresive sunt mai ok si pe camp, cu niste anvelope mai adecvate....am vazut ca a aparut Bridgestone AX41 

Intr-adevar, trebuie niste protectii: un scut pentru baie (mi se pare prea expusa), o protectie pentru motor (mai ales in zona pompei de apa), hand guard-uri...pentru carene nu mi-as bate capul.

In oras mi s-a parut destul de manevrabila si agila. Nu se poate compara cu TU250x, dar e mult mai ok decat CB550.

E foarte placut motorul, nu da sa moara chiar daca e in ture foarte joase și nici nu ”loveste” cand cand accelerezi in viteza 1 sau 2, fiind in ture joase (in trafic). E stabila la viteze mici,  aproape ca  NC750, dar cutia DCT de pe NC o face mult mai linistita.

Nu stiu cum e la viteze mari, nu am testat peste 80km/h ca nu am avut unde, dar protectia la vant e buna in zona picioarelor si pieptului...pentru zona capului am zis deja.

Am avut probleme cu levierul de la frana spate, e destul de mic si bagat inspremotor, iar uneori dadeam pe langa el...chestie de obisnuinta presupun.

 

Concluzie: imi place motocicleta, e in buget, cred ca o sa o cumpar pentru sezonul urmator pentru ca din cate am inteles nu mai exista varianta alba anul asta si vine doar la comanda anul viitor...cu atat mai bina ca pentru mine sezonul se incheie peste doua luni.

 

off topic: e ingrozitoare zona aia si e chiar langa Bulevardul Timisoara! Nu credeam ca mai exista asa ceva....ce apare in filmulet e doar 10% din mizerie!!!!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, mihai.i a spus:

Suspensiile cred ca daca le pui niste arcuri progresive sunt mai ok si pe camp

 

Motocicletele vin stock cu arcuri progresive (poti sa dai mail la Wilbers, Hyperpro, etc, sa iti confirme si ei). Exceptie fac mobrele care vin cu suspensie f scumpa (ex: Ohlins), gen supersport-uri high-end (RSV100R). Daca vrei suspensie mai "adecvata", ori Rally Raid, ori macar arcuri liniare pt greutatea ta + emulatoare (asta e varianta mai ieftina). Ca si info, arcurile progresive vandute de producatori de suspensie pot avea o altfel de rata de "progresie", ca sa zic asa, fata de cele stock. Era un articol pe advrider scris de cineva de la Wilbers parca pe tema asta.

 

off-topic: zona aia este in prelungirea Ghencea, inainte de cimitir/intersectia cu centura ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihai.i Cu 106 Kg ale mele, cutii laterale si top-case, merge fara probleme la 130 Km/h. A mers relativ usor pina pe la 150  km/h dupa care mai usurel. Dar nu are rost sa o omori. La 130 km/h merge bine si e loc si de o mica rezerva de putere sa poti depasi. Cu fii-mea, care este cu gabaritul la jumatate decat al meu,  zburda mobra 😂

 

Cutii si Crash-bar-uri  am pus de la Hepko&Becker, parbrizul cred ca e un Puig ca si Handguard-urile.

 

Ma vad saptamana asta cu fii-mea si fac niste poze mai noi sa vezi cam cum arata echipata. Mie imi place cum arata 😊

 

Asa, sa nu uit, sa ai in vedere si cric central. Tot H&B am pus.

 

Nu stiu daca are arcuri progresive. De ex la Transalp le-am schimbat pe cele originale (Tiberiu Troia mi-a dat ceva corespunzator, nici nu stiu ce 😂) si s-a schimbat total  comportamentul mobrei.

 

Dupa parerea mea este o mobra care merita banii, mai ales daca combini naveta - iesiri de weekend - concediu.

 

Succes si sa nu uiti de poze cand o sa vina calutul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

 

Motocicletele vin stock cu arcuri progresive (poti sa dai mail la Wilbers, Hyperpro, etc, sa iti confirme si ei). 

 

off-topic: zona aia este in prelungirea Ghencea, inainte de cimitir/intersectia cu centura ?

 

Intr-adevar, nu stiu daca sunt sau nu progresive, dar eu le-am simtit destul de liniare prin gropi, linii de tramvai sau la franare brusca. Bine, le compar si cu suspensia de pe XR-ul meu, desi nu prea au nico treaba unele cu altele. Nu e suspensia de pe XR sau nici „prapadul” de pe CB550 sau TU250.

 

off topic: Zona  e chiar aici: https://www.google.com/maps/place/Unnamed+Road,+București/@44.41798,25.9795022,16.75z/data=!4m5!3m4!1s0x40b2008ce781d0eb:0xdd39eeee73bc2d18!8m2!3d44.4182371!4d25.9815964

 

Acum 31 minute, Silver Arrow a spus:

@mihai.i Cu 106 Kg ale mele, cutii laterale si top-case, merge fara probleme la 130 Km/h. A mers relativ usor pina pe la 150  km/h dupa care mai usurel. Dar nu are rost sa o omori. La 130 km/h merge bine si e loc si de o mica rezerva de putere sa poti depasi. Cu fii-mea, care este cu gabaritul la jumatate decat al meu,  zburda mobra 😂

Cutii si Crash-bar-uri  am pus de la Hepko&Becker, parbrizul cred ca e un Puig ca si Handguard-urile.

Ma vad saptamana asta cu fii-mea si fac niste poze mai noi sa vezi cam cum arata echipata. Mie imi place cum arata 😊

Asa, sa nu uit, sa ai in vedere si cric central. Tot H&B am pus.

Dupa parerea mea este o mobra care merita banii, mai ales daca combini naveta - iesiri de weekend - concediu.

Succes si sa nu uiti de poze cand o sa vina calutul.

Eu am 75 de kg si calatoresc singur, cu bagaj destul de usor (doua genti laterale textile si poate un tank bag + cort si izopren/saltea), deci nu o sa o omor.

Nu sunt genul sa merg tare, maxim 130, poate in depasiri 140-150, dar evit autostrada asa ca nu cred ca voi merge mai mult de 120-130 pe drumuri nationale.

Consumul e unul dintre factorii importanti. cand merg in ture si vad ca 70% din bani s-au dus pe benzina ma cam strange spatele și nu imi place nici sa stau cu ochii pe rezervor sau sa caut statii peste tot. Nu car benzina extra si nici nu recomand cuiva sa faca asta! (am facut-o in Apuseni cu XR-ul...pfff...cosmar)!

Chiar cred ca mobra merita banii, la fel cum credeam si despre  Xt660z ca isi facea banii cand a fost lansata (vreo 7.400 de euro parca). 

Daca nu ar fi obsesia de a avea totusi o motocicleta noua probabil as gasi variante SH mai „dotate” la pretul asta, insa am 5  motociclete second, din 1976 pana in 1998, si mereu am avut visul de a avea o motocicleta noua cu care sa pot face cam de toate, in limite rezonabile, si sa nu mai car scule si piese de schimb dupa mine, desi nu prea am avut nevoie. Insa, psihologic vorbind, mereu ai o temere cu o motocicleta de 40 de ani.

Tenere 700 imi place foarte mult, insa nu am banii de asa ceva, iar pozitia de pe ea nu ma face sa ma simt in largul meu. E foarte inalta si saua aia m-ar rupe la fund, iar eu nu cred ca pot sa scot mai mult din Tenere decat as scoate din Cb500x pe drumurile mai desfundate. Nu stiu daca as putea vreodata sa merg cu un Tenere 700 sau Cb500x  pe unde am mers cu XR-ul de 250, insa, daca as ajunge vreodata in astfel de situatii cred ca nu as putea sa controlez un Tenere 700 la fel de bine ca cb500x, avand in vedere inaltimea si greutatea. 

 

 

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i pui folie pe ecran :D 

Mi se pare o motoreta misto la banii ei. Daca as fi incepator sau la locul meu, CB500X e "no brainer".  Nu le are pe toate dar la 6700E sau cat e (poate obtii pret si mai bun la dealer) e perfecta pentru touring. Mi-a placut cutia si ambreiajul. La cat de simpla e motoreta, n-ai probleme cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Silver Arrow a spus:

 

Dupa ce mergi cu un BMW R1200RT orice ambreiaj pare de puf 😂. Dar intr-adevar merge usor.

La noul cb500x ambreiajul e mai usor decat la versiunea anterioara. E foarte ciudata senzatia pentru ca tinzi sa tragi de levier, dar e ca si cum ai strange pumnul in gol...daca nu ar reveni la pozitie, iti da impresia ca ar fi cablul rupt.

 

Acum 2 ore, LimpTA a spus:

Mi se pare o motoreta misto la banii ei. Daca as fi incepator sau la locul meu, CB500X e "no brainer".  Nu le are pe toate dar la 6700E sau cat e (poate obtii pret si mai bun la dealer) e perfecta pentru touring. Mi-a placut cutia si ambreiajul. La cat de simpla e motoreta, n-ai probleme cu ea.

 Incepator cred ca o sa fiu mereu pentru ca intodeauna inveti...mai ales cand faci si niste ”tampenii” sau schimbi categoria/genul de motor, dar incerc sa fiu cat mai mult ”la locul meu”. 

Acum astept ofertele de la dealeri pentru motocicleta si cateva accesorii...vedem!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Silver Arrow a spus:

Dupa ce mergi cu un BMW R1200RT orice ambreiaj pare de puf 😂. Dar intr-adevar merge usor.

Adica cum? Adica ce? e ambreiajul la RT rigid?  Eu as zice ca i acceptabil. sau...nu imi dau eu seama? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Adrian M. a spus:

Adica cum? Adica ce? e ambreiajul la RT frigid?  Eu as zice ca i acceptabil. sau...nu imi dau eu seama? :))

Am corectat o leaca 😂

O sa vezi tu cum este cand schimbi mobra.

Are RT-ul partile lui absolut minunate, doar ca pufosenia ambreiajului nu este printre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Silver Arrow a spus:

Am corectat o leaca 😂

O sa vezi tu cum este cand schimbi mobra.

Are RT-ul partile lui absolut minunate, doar ca pufosenia ambreiajului nu este printre ele.

inseamna ca si mobrele anterioare-2 la numar, tot rigide..pardon, frigide au fost :)))

Ce i drept, la MT09,  naked sau Tracer, si la SuperTenere, era ceva mai lejer. Dar nu mi s-a parut mare diferenta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihai.i Daca ti-e la indemana, fa un test si cu V-Strom 650 si sa decizi daca merita diferenta (are alte capabilitati de touring, putere mai mare, etc). Stai cu un ochi si pe piata second, e posibil sa gasesti ceva cu mai mult pedigree de off-road, cu istoric complet si intretinuta corect. Daca asta vrei - ma refer la off-road.

 

Acum 4 ore, mihai.i a spus:

Nu sunt genul sa merg tare, maxim 130, poate in depasiri 140-150, dar evit autostrada asa ca nu cred ca voi merge mai mult de 120-130 pe drumuri nationale.

 

Cutia e etajata altfel la modelul 2019 fata de generatiile anterioare si se cam plafoneaza la 150 km/h (cu greu ajunge la 160 km/h - probabil in viata reala nu vei reusi asta, mai ales pe o autostrada aglomerata). E unul din punctele negative de care se plangeau oamenii in review-uri. Vezi aici un clip. Nu stiu sincer in ce masura vei putea tine constant 120-130, trebuie sa iei in calcul vibratiile la acea turatie.

Incearca pe cat se poate (chiar si cu bani lasati garantie la dealer) sa faci o tura pe autostrada, sa vezi cum se comporta la acele viteze, daca iti convine cum face depasirile (oricum, pe DN ai nevoie de mai mult "zvac" decat pe autostrada, nu mai zic pe drumuri de munte in urcare). Asta inainte sa semnezi vreun contract.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ovi_ice a spus:

Cutia e etajata altfel la modelul 2019 fata de generatiile anterioare si se cam plafoneaza la 150 km/h (cu greu ajunge la 160 km/h - probabil in viata reala nu vei reusi asta, mai ales pe o autostrada aglomerata). E unul din punctele negative de care se plangeau oamenii in review-uri. Vezi aici un clip. Nu stiu sincer in ce masura vei putea tine constant 120-130, trebuie sa iei in calcul vibratiile la acea turatie.

I

Surpinzator. Modelul 2017 mai avea loc si peste 160 km/h dar nu am vrut sa omor mobra lui fii-mea.

Nu m-au deranjat sub nici o forma galagia sau vibratiile la mers constant 140-150 km/h. Si aici ma refer la 550 km de autostrada neintrerupt (Viena-Timisoara). Ma grabeam sa ajung la programare la ITP, plecasem tarziu. La intoarcere am mers lejer 130 km/h constant.

Ba chiar la plecare am uitat sa imi pun dopuri in urechi si nu mi-au vijait urechile.

image.thumb.png.4396387a2a942de9f44cfe22432585ea.png

Uite am gasit un dezaxat care a scos sufletul din CB-u.

 

Este de vazut si un V-Strom insa costa cam cu 40% in plus de nou 😢, depinde cat doreste sa se dea pe aratura si cat pe sosea. 

 

Recunosc ca mie mi-a placut V-Strom-ul ala nou de 1000 dar si costa....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

 

Sunt foarte incepator in ale motociclismului si iau in considerare achizitia unui CB 500 X.

 

Credeti ca este o varianta buna pentru un incepator? 

Am 173 cm - oare ajung bine cu picioarele pe jos?

Imi puteti recomanda pe cineva care detine una in Cluj? As dori sa vad motorul de aproape.

 

Multumesc,

Mircea Muresan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mircea MuresanEste motocicleta care se poate conduce cu A2, deci este pentru incepatori. Sau si pentru incepatori. Cu saua la 810 mm (modele pre 2019) si 830, model 2019, nu ar trebui sa ai probleme. Sunt femei care merg pe motocicleta asta si nu au 1,73m. Aici poti face o simulare, ca sa vezi cum stai pe ea: http://cycle-ergo.com/

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat comand de un cb500x varianta albă! Termenul de livrare e Ianuarie 2020. 

Soția mea are 1.72 și ajune fara nicio problemă cu picioarele la sol.

Motocicleta am cumpărat-o pentru mine, deși am vreo 10 ani de când merg pe motor și vreo 5 exemplare în garaj.

Am ajuns la concluzia că e momentul sa cumpăr totuși o motocicletă nouă, mai ales că am in plan niște călătorii mai lungi și aveam nevoie de acea încredere pe care ți-o dă un motor nou.

Principalul motiv pt care am ales Honda cb500x a fost bugetul, dar după ce am testat motorul, mi-am dat seama că și dacă aș fi avut bugetul de 10.000 de euro probabil tot cb500x as fi ales....restul de bani i-as fi dat pe benzina, accesorii și ture!

Oricum, recomand cb500x!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

80-110 mi s-a parut potrivit pentru motoreta asta. 
Desi nu-s fan Honda, la banii astia n-ai ce sa-ti iei altceva din segment care sa fie nou, aratos, si simplist cat sa nu te doara capul. Ah, si mi se pare mult mai fun ca NC700X DCT, mai ales comparandu-le side-by-side

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A mai cumparat cineva Cb500x, modelul 2019?

Eu ar trebui sa primesc motocicleta prin februarie, dar pana atunci ma uitam la accesorii pentru protectie si sisteme de bagaje.

A ramas cam asa:

 - protectie motor (doar partea inferioara)  - GIVI -TN117

- hand guard - inca ma gandesc

- protectie radiator - inca ma gandesc

- cric central - Honda

- priza 12V - Honda

- top case - Givi/Kappa - ceva de maxim 40L

- suport topcase - GIVI/KAPPA - 1121fz/KZ1121

- cutii laterale - GIVI/KAPPA - E22N/K22N

- suport cutii laterale - GIVI - PL1121

- contraaripa - PUIG – 3557J 

Initial vroiam SHAD pentru sistemul de bagaje, dar am vazut ca sunt probleme legate de montarea lor pe modelul 2019.

 

Are cineva vreun accesoriu din cele mentionate montat deja?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

În rodaj 🤣🤘

Mai mult decât mă așteptam! 

In primul rand e o motocicletă de stradă, mai ales suspensia, dar poziția înaltă, cuplul la turații joase, plaja vitezelor 2-4 și protecția la vânt o transforma într-o motocicleta foarte versatila.

Până acum am abia 600 de km asa ca urmează...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, mihai.i a spus:

Gata!A venit Samanda!

 

IMG_20200216_133220.jpg

IMG_20200216_161954.jpg

Felicitari si multi km fericiti si sanatosi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Dupa aproape 6 luni si 8.500 de kilometri am ajuns sa ne cunoastem destul de bine.

Motocicleta se comporta destul de bine in orice mediu, cu exceptia zonelor foarte dificile de pe trasee ofroad unde nici nu prea are ce cauta daca nu e echipata cu un kit rally raid si anvelope dedicate.

Partile bune:

- consumul mic si autonomia mare (3,6 l mixt - 4,2 in oras - 400-500 km autonomie)

- foarte manevrabila (unghi de bracare foarte bun, ciclistica  fantastica pe  viraje, pozitie inalta, greutatea motocicletei la manevre pe loc se simte un pic doar cand ii faci plinul de 17 litri si ai ceva bagaje)

- motor versatil, fie ca mergi pe Cheia fie ca mergi pe drumuri de tara motorul trage in atat in ture joase (cuplul de prezent imediat) cat si in ture ridicate (dupa 6 de rotatii isi schimba comprtamentul si devine mai agresiv)

- cutia de viteze - desi multi prefera sa schimbe pinionul fata, adaugand un dinte (16 T) mie mi se pare ca este perfecta asa cum a iesit din fabrica. Treapta 1 este foarte scurta, in oras aproape ca e inutila, dar pe drumurile dificile e exact ce trebuie. Treptele 1-2 par dedicate zonei offroad si 4-5-6 pentru touring. Treapta a 3-a mi se pare universala, aproape ca devine o cutie automata intre 20-80 km/h.

-protectia la vant, mai ales in zona braului si a genunchilor. Protectia la nivelul umerilor si capului este total anapoda in varianta stock. Turbulentele sunt foarte deranjante de la 90 in sus, dar dupa reglarea unghiului parbrizului si a inaltimii, montarea unui deflector si montarea unei protectii de vant la tunelul furcilor in sfarsit pot sa zic ca e ceea ce trebuie.

- sunetul...nu as schimba toba stock pt nimic. E destul de silentioasa cat sa nu ai probleme cu vecini, politie sau cu propriile urechi dar are un sunet specific, grav, cu pocnituri in retrogradarea vitezelor care pot creea dependenta.

- AMBREIAJUL - sa-i dea D-zeu sanatate lu` ala ce l-a facut asa!!! Orasul si off-road-ul au devenit altceva acum :))))

 

PARTI NASOALE!!!!

- SAUA - desi initial pare o sa foarte confortabila, dupa 3 ore de stat pe ea devine insuportabila. Este foarte aderenta si este destul de dificil sa iti schimbi pozitia in timpul mersului fara sa te ridici in scarite. Zona scobita te determina sa revii in aceeasi pozitie. O solutie ar fi retapitarea cu crearea unei zone mai plate pentru pilot. Exista o sa aftermarket de la seatconcepts (plata si inalta) care imi face cu ochiul dar taxele de transport din US adauga 100 de dolari la pretul ei de 199. 

Urmeaza sa incerc vechea mea blana de miel...poate se mai schimba situatia!

- POZITIA SCARITELOR - desi motocicleta este una de touring sa zic, zona picioarelor mi se pare destul de ingramadita, astfel incat  dupa o perioada de timp incepi sa amortesti...cam tot atunci cand ti se face si fundul tigaie! Solutia partiala a fost sa schimb scaritele cu unele de la SW MOTECH (ION), mai late si ceva mai joase 1,5-2 cm. Probabil ca montarea seii de la seatconcepts ar ajuta mai mult, aceasta fiind mai inalta (3-5 cm) decat cea standard si asa as rezolva doua probleme.

- SUSPENSIA SPATE- este destul de rigida, reglabila doar pe partea de preload, si nu are nicio legatura cu zona de off road. E ok pe asfalt, destul de buna in viraje, dar in niciun caz pe denivelari serioase la peste 50 km/h. Probabil urmeaza un amortizor reglabile de la Tractive Suspensions. Fata de cat de cat ok, momentan nu as schimba-o, dar mai vedem dupa ce schimb spatele...

 

Alte parti proaste nu i-am gasit. Intr-adevar, nu e o motocicleta puternica, dar stiam ce cumpar. In mare parte mi-a depasit asteparile, dar m-a dezamagit in alte privinte. Din fericire, dezamagirile alea se pot rezolva in timp!

83210266_3390701964342389_4799326315726411093_o.thumb.jpg.4f0e10930d8109e4405acf72cc2bf561.jpg101657733_3373157466096839_5165360391156804677_o.thumb.jpg.156c43420e90d711b73191d22063fffa.jpg106087660_3428901103855808_5985423412476486507_o.thumb.jpg.393417980a127e8c405cd447d978a7f5.jpg106088264_3428956947183557_4698677482221326417_o.thumb.jpg.1aab2d1f81f5db251c8817614644a36b.jpg106094065_3428901333855785_7029259131800718540_o.thumb.jpg.5a395bfd8855527cbc138f01eef6b080.jpg106130688_3428901920522393_6822924853402549164_o.thumb.jpg.d5bf9a69e0802d8c8c22e6f64d571185.jpg106192945_3428956197183632_3691230336098416967_o.thumb.jpg.32e8449ec547d2b2871dd62e48d73b29.jpg106214114_3428957540516831_2692499074964332921_o.thumb.jpg.37c8578b9343662cd1c3d7df7cd2dd86.jpg

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos review, la fel si pozele :)

 

Am avut ocazia sa vad motocicleta live cu toate modificarile aferente, arata foarte bine in realitate (sincer, mi-a placut mult display-ul TFT si organizarea informatiei de pe acesta). Iar mudguard-ul ala prins de bascula spate ii da un aer de Multistrada :D

 

Sa aveti parte de km cat mai frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...