Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am cautat si n-am gasit nimic pe aici despre acest model. Anul trecut am vindut cruiser-ul ( kawasaki en500) si anul asta vreau sa trec la un touring. Pe aici pe unde ma aflu eu piata e extrem de mica si scumpa. Dupa ce am citit si m-am documentat mi-am pus ochii pe 2 modele:

1. Versys 650 ( am citit topicul de aceasta categorie plus alte sute de review-uri)

2. Honda cb500X

 

Nu este nimeni pe aici detinator de asa ceva? Vad ca si la versys cam bate vintul.

 

Nici unu nu e un model cu care sa strabati lumea sau sa vezi nu stiu ce deserturi prin Namibia, dar ca un overall de vacanta mi se par foarte ok.

Ce pareri aveti despre Honda? Din review-uri , din ce am citit sint numai cuvinte de lauda.

Aici la mine, cele 2 modele sint f apropiate ca pret asa ca bugetul nu joaca un mare rol in alegere.

 

Astept pareri

 

Mersi

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am luat un CB500X. Doream sa scriu despre ea pe forum dar inca nu am apucat. Scriu de pe telefon si nu ma pricep sa pun poze.
Parerea mea pe scurt: foarte buna pentru touring mai ales daca 130-140 km/h ti se par suficienti ca viteza de croaziera.
Momentan sunt plecat cu treaba chiar cu ea pe la Dej.
Drumul Bucuresti-Dej, prin Brasov TgMures nu a fost absolut nici o problema. Poti merge cu ea lejer 500 -600 km fara sa te oboseasca.
Cand ma intorc la Buc iti dau un mesaj sa vi sa o vezi.
» Post actualizat in 01 Aug 2017 06:32
Acuma am vazut ca esti prin Malayesia. Cam greu sa ne vedem :).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu sa dea o fuga din Kuala Lumpur la Bucuresti sa vada o mobra ... :crack:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar ce nu facem noi de dragul motoarelor :)

O tura scurta KL- Buc... pe cb500x :hug: sint sigur ca merge

Ok innapoi la realitate.

Mersi de o prima parere. Daca nu te superi, da si ceva detalii despre mobra ( an, km, etc) si bineintales si poze.

 

140km/h e deja prea mult si nu am ce face cu atita. Ideea de a atinge cit mai putin autostrazile. si a merge numai pe coclauri (99% asfalt) iar daca e o ulilta la dreapta neasfaltata ce duce spre o cascada faina, sa ma pot baga pe ea.

Tocmai ce m-am intors acu o sapt de umblat teleleu prin nordul Tailandei ( pe un scuter de 100c) .

post-45131-0-93229400-1501579263_thumb.jpg

post-45131-0-45679300-1501579279_thumb.jpg

post-45131-0-85099500-1501579298_thumb.jpg

post-45131-0-21719000-1501579316_thumb.jpg

post-45131-0-91158500-1501579347_thumb.jpg

post-45131-0-04746800-1501579369_thumb.jpg

post-45131-0-97110200-1501579676_thumb.jpg

post-45131-0-47444300-1501579696_thumb.jpg

post-45131-0-34877900-1501579721_thumb.jpg

post-45131-0-52039100-1501579738_thumb.jpg

post-45131-0-44408900-1501579764_thumb.jpg

post-45131-0-43756600-1501579782_thumb.jpg

 

 

Asta asa ca idee de locurile de pe acolo.

Cind ma intorc din Nepal in Septembrie, vreau neparat sa-mi iau mobra ( cb-ul sau versys ) si sa ma intorc in Tailanda vreo 3 sapt sa strabat toti muntii aia. E nebuine curata ce e acolo In ultima poza, haleam ceva pe malul Mekongului ( in Tailanda) vizavi ce se vede pagoda aurita e Laos si in stinga e Myanmar.

Deci pt asa drumetii imi trebe motorul.

Niste sidebags cu niste toale si un topcase cu laptop, app foto si drona si la drum.

Eventual de bagat niste Shinko 705 ca incaltari in caz de ultia mentionata mai sus.

Hai ca astept un "review" mai detaliat si bineintales poze cu mobra.

 

Bafta si la drumuri cit mai faine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

crf250l sau rally nu e mai ok pt muntii aia? zic si eu, cu un cb500x cand il incarci de lut, s-a cam terminat distractia.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

crf250l sau rally nu e mai ok pt muntii aia? zic si eu, cu un cb500x cand il incarci de lut, s-a cam terminat distractia.

Mersi de parere, desi dupa cum am zis la inceput, am ochii doar pe Versys sau CB500x.

De asta am cam si inceput un topic special pt Cb500x avind in vedere ca pt versys exista.

 

Dar sa-ti explic de ce nu cf250cl sau nimic ceva asemanator:

1. dupa cum ziceam la inceput... piata aici e foarte mica ( putine modele) si scumpa. De asta m-am rezumat la cele doua modele.

2. O fi femeia buna gospodina dar trebuie sa iti mai si placa la ochi sa o poti calari ( gusturile nu se discuta, dar enduro mi se par urite in draci)

3. Din Kuala Lumpur ( capitala) pina la granita cu Tailanda am vreo 1000km care din pacate ar cam trebui facuti pe autostrada ca nu ai ce vedea si stiu drumul pe de rost. De la granita cu Thai pina in nord sint vreo 1500km. Din cind in cind mai bagi si o autostrada si vrei si un minim de viteza de craoziera 120-130km/h . Cum a zis si Silver Arrow, iti trebuie si ceva comod la drum intins, sa si mai ai loc de pus un bagaj si eventual un pasager. Plus ca iti mai trebuie si ceva autonomie. Stiu ca ambele modele ( honda si kawa) au cam vreo 300+ la un plin. Am ramas fara benzina in miljocul lui nimanui cu scuterasul si am impins la el de m-am spart ( 15km).

 

Diferentele in Cb si versys ar fi:

 

versys e un pic mai inaltuta, mai greluta dar si cu vreo 20 de cai in plus. Restul sint cam mofturi ( 2 discuri pe fata vs 1, niste reglaje in plus la suspensii)

Editat de reverend

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru calatoriile pe care vrei sa le faci, mai util ti-ar fi noul Versys X-300. ADN-ul de adventure este mai pregnant (roata de 19 pe fata, rezervor de 17l, accesorii touring-adventure in oferta), plus ca motocicleta este mult mai usoara decat ambele variante dorite de tine. In orice caz, daca as fi nevoit sa aleg strict intre cele doua, as alege Versys 650.


» Post actualizat in 01 Aug 2017 11:17

La cele doua s-ar mai adauga Yamaha MT 07 Tracer, care in anumite privinte este peste Versys, dar pe partea de confort si suspensii, Versys 650 ramane lider.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru calatoriile pe care vrei sa le faci, mai util ti-ar fi noul Versys X-300. ADN-ul de adventure este mai pregnant (roata de 19 pe fata, rezervor de 17l, accesorii touring-adventure in oferta), plus ca motocicleta este mult mai usoara decat ambele variante dorite de tine. In orice caz, daca as fi nevoit sa aleg strict intre cele doua, as alege Versys 650.

» Post actualizat in 01 Aug 2017 11:17

La cele doua s-ar mai adauga Yamaha MT 07 Tracer, care in anumite privinte este peste Versys, dar pe partea de confort si suspensii, Versys 650 ramane lider.

Ai punctat f bine cu versys-ul de 250. Bifeaza tot. In afara de un singur lucru...efectiv nu-mi place cum arata ;-) si la asta n-ai ce-i face. Nu stiu ce are sau n-are. Stiu ai sa zici ca e ca cel de 650 doar ca mai mic.. Dar am fost in weekend la Art of Speed ( show de masini si moto), si era expus. Am stat vreo juma de ora si m-am uitat la el, l-am calarit.. Si e ceva acolo care ...nu.

Oricum si la cel de 650 imi place mai mult modelul vechi ( cu farurile suprapuse nu paralel)

 

Deci sa raminem pe topic intre CB si Versys... tu ai merge pe versys. Sint curios de ce Silver Arrow a ales Cb-ul de ex.

Cum ziceam si initial, piata aici e mica si f scumpa. Tracer-ul de 700 nu exista , e cel doar de 900 care de nou sare de 13k euro... si oricum e prea mare/mult pt ce vreau eu.

 

Ca sa va dau idei de piata/ scoruri..

Eu ma uit la un sh ( cb./versys) de prin 2012-13 la vreo max 40km in bord ( eventual cu ceva accesorii gen genti laterale) cam preturile sint in jur de 5k euro pt asa ceva. Versys-ul de 250 nou e cam la 6k euro.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

orienteaza-te spre cb500x .. daca nu-s finante sa-l cumperi de nou, vezi ca pe mobile.de , sh , e relativ accesibil si cam in jurul sumei de 4-5000 euro. Nou e cam 6500. Abs,usurica, motor de 500, eu zica n-ai de ce sa te bagi la 250-300cc daca vrei un pic de touring

Editat de blue_nightwishX

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

orienteaza-te spre cb500x .. daca nu-s finante sa-l cumperi de nou, vezi ca pe mobile.de , sh , e relativ accesibil si cam in jurul sumei de 4-5000 euro. Nou e cam 6500. Abs,usurica, motor de 500, eu zica n-ai de ce sa te bagi la 250-300cc daca vrei un pic de touring

 

 

Mersi de sfat cu mobile.de am sa ma uit dar cred ca trasportul pina acasa m-ar costa destul de mult. Iar de adus pe doua roti mi-ar lua cam mult.;-)

 

 

cu 250-300cc iti dau dreptate, daca vrei sa bagi kilometri la greu cred totusi ca versys-ul de 300 cam sufera un pic.. nici nu mai zic daca il mai incarci si cu bagaje /pasagera

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oricum si la cel de 650 imi place mai mult modelul vechi ( cu farurile suprapuse nu paralel)

 

Deci sa raminem pe topic intre CB si Versys... tu ai merge pe versys. Sint curios de ce Silver Arrow a ales Cb-ul de ex.

Cum ziceam si initial, piata aici e mica si f scumpa. Tracer-ul de 700 nu exista , e cel doar de 900 care de nou sare de 13k euro... si oricum e prea mare/mult pt ce vreau eu.

 

Ca sa va dau idei de piata/ scoruri..

Eu ma uit la un sh ( cb./versys) de prin 2012-13 la vreo max 40km in bord ( eventual cu ceva accesorii gen genti laterale) cam preturile sint in jur de 5k euro pt asa ceva. Versys-ul de 250 nou e cam la 6k euro.

Da! Si mie imi place mai mult versiunea cu farurile suprapuse, insa vezi ca sunt doua versiuni de fairing: 2007-2008 si 2009-2014, dupa care apare stilul manga. Probabil de asta nu iti place nici Versys X-300.. desi este mai atenuat, se inscrie in aceiasi linie de design manga.

 

Acum catva timp am inceput si eu o documentare pentru o eventuala schimbare de clasa. In prezent detin modelul de la nickname-ul meu, un dual sport foarte potrivit pentru ceea ce fac cu el: drumuri de macadam, forestiere, dar si oras. Ei bine, chiar daca sunt tentat de ceva mai stradal, nu vreau sa pierd total avantajele unui dual sport. Ori Versys 650 mai pastreaza cate ceva din aceste caracteristici: are garda la sol mai inalta fata de alte modele concurente, suspensia mai lunga si.. un avantaj, reglabila. Asta mi-ar permite sa intru si pe drumuri neasfaltate mai decente. De asemenea, review-urile userilor o dau ca fiind cea mai comoda din clasa, ceea ce pentru mine reprezinta o conditie (am 1,90 m si 105+ kg). Tocmai pozitia in sa m-a facut sa ma uit si la Versys-ul cu motor de 300cmc (in Europa se vinde cel de 300cmc ,39cp , nu cel de 250cmc). Simularile pe cycle-ergo.com imi arata o pozitie mai buna decat pe Versys-ul 650, ori in conditiile in care nu sunt disperat dupa cilindree si sute de cai putere, imi pot face mai mult decat decent treaba cu ea (mai als ca este mult mai usoara: 175kg cu ulei, lichid de racire si plinul facut). Pe continentul american si australian se vinde foarte bine (ca alternativa la celebrul KLR 650, care in lumea adventure-touring este un fel de motocicleta nationala. Din pacate, la noi nu se vinde modelul ala...) si baga oamenii ture de sute de mile pe zi (vezi thread-ul dedicat pe advrider.com).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@xt600

sintem pe aceeas lungime de unda doar la inaltimi diferite precum si mobrele in discutie. noi 1.90 vs 1.71. versys 845 vs honda 810 iar ca greutate... 105kg vs 65kg si 215 ( versys) vs 195 ( honda)

M-am suit pe versys si sint relativ ok, nu cu talpa full jos, dar ok. daca ii mai bag un kit de coborire ( nu e necesar) e super ok.

 

Din punct de vedere al "offroad" ambele sint la fel de capabile. La versys ai punctat f bine avantajele dar cam atit ai ce poti modifica. E stock cu niste reglaje. La honda daca vrei ( desi nu e nevoie) au baietii de la Raid niste kituri de o faci sa se ia la intrecere cu "marii adv"

Am vazut niste teste facute de australieni in Outback cu o honda stock ( in afara de cauciucuri ) si a facut fata cu brio.

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta, mergi linistit pe Honda, cum spune si colegul Silver Arrow. 4 cm in minus, la sa, nu sunt de ici de colo, plus ca este mai usoara. Din ce am inteles de prin review-uri si la consum sta foarte bine. Pentru mine, insa, pare mica (ca dimensiuni).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

m-am intors acuma 3 ore de la Dej.

 

Haide ca povestea cu alesul CB-ului o sa te amuze, este un pic de carul in fata boilor. Fata mea are A2 si desi va lua in curand si A-ul am zis ca primii 2-3 ani si vreo 30-40.000 Km sa ii faca oricum pe una de A2, respectiv un 48 CP. Eu ma uitam pe la un Honda NC700 dar avand in vedere ca ea a facut scoala pe un CB500 si a spus ca s-a simtit foarte bine pe ea, am zis sa ma cautam un CB500X. M-am tot uitat pe la SH-uri si am bagat de seama ca una cat de cat buna, care sa aiba si ABS, costa cu circa 1500 euro mai putin decat una noua. Drept urmare am luat de la Honda Nord Bucresti una noua, ba mi-au dat si un discount de cateva sute de euro.

 

Asadar moto este luata de noua din magazin si a costat 6.100 euro. Abia a facut prima revizie de 1000 Km si are cu totul aproape 2000 Km.

 

Cand m-am suit pe ea prima oara nu am avut nici o parare de dinainte formata asadar zic eu ca ceea ce iti spun despre ea este destul de obiectiv:

- putere absolut suficienta pentru cine doreste sa se plimbe cu un moto

- pozitie buna pe motor. Aici pot sa iti spun ca desi sunt destul de inalt, am 190 cm si 125 Kg, stau foarte comod pe ea. Singur :). Nu stiu cum ar fi cu pasager. Evident ca la dimeniunea mea ajung cu toata talpa pe sol.

- nu te oboseste la drum lung

- manete de comanda "moi" nu tragi de ele din greu (ma rog, moto noua)

- frane bune, raspund rapid, ABS lucreaza OK. Are ABS combinat

- desi are un far mititel da o lumina foarte buna, de culoare alba. Este cu LED

- arcuri si amortizoare destul de pufoase si drept urmare, cel putin pentru mine care am probleme cu spatele, foarte bune, Nu am simtit nimica in coloana la hopuri.

 

Comportamentul motorului cu un magar de 125 Kg in carca si vreo 20 Kg bagaj:

- pina pe la 90-100 km/h este foarte apriga, In oras te descurci de minune

- de la 100 pina pe la 120 Km/h se infinge, te poti baza pe ea la o depasire

- de la 120 la 140 Km/h urca rapid dar trebuie sa fi constient ca nu ca de la 80 la 100. Asa ca o iei mai usurel,

- mai sus de 140 Km/h ajunge dar trebuie un pic de rabdare si incepi sa simti vibratiile motorului

Mie mi s-a parut ca 120-130 Km/h este viteza de croaziera la care se simte bine motorul, nu vibreaza ca sa furnice degetele.

 

Comportamentul pe curbe:

- foarte stabila, se poate inclina suficient avand scaritele sus

- desi a mers cu 125 Kg cocotate sus pe ea, s-a comportat foarte bine pe curbe

- nu stiu ce gume are pe ea, dar o sa ma uit maine

 

Suprinzator de stabila pe drum de pamant pietruit, si pe mizeriile de sosele unde au chelit asfaltul si pe care cu Goldwing-ul dansez elegant stanga-dreapta de zici ca-s beat :)

 

Consum: in jur de 4.5 - 5 L/100 Km, alergata binisor si cu cutiile pe ea. Probabail ca o sa mai scada

 

 

Ce a mai primit fata de echiparea standard:

- parbriz toruing de la PUIG, Si cel original este rezonabil, dar asta nou este cu 10 cm mai inalt si se simte

- protectii la maini (hand guard) tot de la PUIG. Foarte bune cand mergi mai pe racoare sau ploaie, sau cand iti deschide unul usa de la masina in fata (patit asta cu BMW-ul)

- genti laterale si topcase de la Hepko&Becker. Bune, dar putin dezamagit de sistemul de prindere cam stramb facut, Nu rau dar te asteptai sa dea la mililmetru. Da cam la centimetru :).

- crash bar motor si rezervor

- trebuie sa mai apara un cric central , priza de 12 V si niste proiectoare

 

Parerea mea despre CB500X:

- foarte buna pentru un incepator indiferent ca este de A2 sau de A. Nu te smuceste, te iarta cand te dai la ea, prin stabilitate iti confera un sentiment de incredere

- duce fara probleme 2 tineri sau un elefant ca mine

- un drum de 600 Km pe zi pe sosea nu este o problema

- se comporta bine pe drum de tara (pamant uscat sau cu piatra maruntita)

- nu am incercat cum se comporta pe noroi

- bine echilibrata si distribuita greutatea fata-spate ceea ce face frinarea eficienta cu ambele frane. Am mers pe un motor al unui prieten, cum apasai frana spate intra direct ABS-ul asa ca am vazut cum este si cu una naspa pe spate

 

Ce cred eu ca ar mai avea nevoie, sau ar fi chiar util sa aiba din fabrica:

- indicator de treapta de viteza. Fiind un motor pentru debutanti nu ar strica sa stie omul prin ce treapta este

- niste arcuri progresive. Te cam duci in jos cand pui o frina cu fata. Aceeasi treaba am facut si la Transalp si s-a imbunatatit vizibil comportamentul mai ales la franare

- o priza de 12 V, daca tot se doreste un toruring

- indicator de temperatura (poate are si nu l-am vazut eu )

 

Asadar cam asta este din punctul meu de vedere Honda CB500X. Nu am mers pe Versys asa ca nu pot sa le compar.

Sincer motocicleta a fost mult peste asteptarile mele si cred ca este foarte buna pentru cineva caruia ii plac plimbarile sau are nevoie de ea pentru naveta.

 

Am sa incerc sa fac maine niste poze sa o vezi cam cum arata.

 

Sper sa iti fi fost de folos. Daca mai ai intrebari te astept.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Silver arrow

 

Multumesc de poveste si de idei. Din cite am intales tu ai luat-o pentru fata ta, dar ti-a placut tie asa de mult incit ti-ai lasat goldwingul la o parte si te tragi tu pe 'ondita ;-)

Cbx-ul tau are ABS? Pe aici prin zona mea, nu prea exsita standard nici pe Vesrys nici pe Cbx doar la modelele noi ( 2017) .

Pot zice ca dupa povestea ta, inclin mai mult spre Honda decit spre versys, dar cred ca pina la urma alegerea v-a consta in momentul cind efectiv ma apuc de "shopping"acum inca fiind in faza de research.

Cum am zis de la inceput, sint atit de similare incit e 49%-51% cu 51 spre honda. Dar de exemplu daca in momentul cumpararii gasesc un versys la un pret/calitate mai buna..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

interesant....

 

ai si ceva poze cu vinovatul? :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iata si ceva poze.

 

Legat de CB500 vs Goldwing. Desi cu GW-ul ai comfortul la superlativ totusi are o problema (ca si R1200RT sau probabil la toate astea carenate cum trebuie): vara cand sunt 35 grade pe afara, din cauza protectiei foarte bune la vant nu te flutura nici un firisor de aer si behai de caldura. Asa ca la caldura mare prefer cu CB-ul sau cu Transalp-ul.

Cand am fost acuma 2 ani in Norvegia si am dat vara de 5 grade pe la Cercul Polar si ploua marunt a fost foarte bine pe BMW-u :).

 

Cred ca din 2011 ABS-ul este standarcd la toate hondele.

 

Am plecat cu CB-ul pina la Dej si inapoi intrucat am vrut sa vad cum se comporta cu cutiile incarcate, in curbe, la deal, la vale etc, sa stiu ce motor ii dau lui fii-mea. Concluzia este ca e ceea ce trebuie.

 

M-am uitat si eu peste Versys 650. Ai un motor mai mare si mai puternic, dai si un ban in plus :), nu stiu saua cum este. Eu fiind inalt mi-a convenit saua de la CB-u putand sa stau mai in spate (de accea nu stiu cat de comod mi-ar fi cu pasager). Cu cea de la Versys s-ar putea sa imi fie mai incomod pentru ca ma forteaza sa stau mai in fata, dar pentru unul mai scurt posibil sa fie confortabila.

 

Ideal ar fi sa poti face o proba cu amandoua.

 


post-89376-0-46366200-1501657385_thumb.jpg

post-89376-0-92022800-1501657431_thumb.jpg

post-89376-0-40848400-1501657460_thumb.jpg

post-89376-0-60797200-1501657481_thumb.jpg

post-89376-0-39572100-1501657521_thumb.jpg


» Post actualizat in 02 Aug 2017 07:15

Ultima poza este inainte sa ii pun parbrizul de touriung ca sa poti sa vezi diferenta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ silverarrow.

frumoasa bestie. Cred ca ai facut o alegere extrem de buna pt fiica ta. Sper sa aiba grija una de alta. Frumos gest sa ai grija sa testezi un motor in toate capacitatile lui innainte de al preda fiicei tale.

Desi nu am mers inca cu asa ceva, de pe zecile de forumuri pe care le-am citit si despre un model si despre altul, pe linga acessoriile mentionate de tine, as schimba imediat incaltarile. Ceva macar un 80 strada-20 off. Cum ziceam mai sus ori shinko 705 ori heidenau k60 . Nu e vorba de mers prin namoale si deserturi dar chiar pe ud sau prinzi nisip/griblura intr-un viraj si esti dus ( am patit asta acu 2 ani aici cu fostul meu vulcan)

Zici de caldura? pai aici zilnic ( 365 de zile pe an) am o medie de 34grade cu umiditate 80%. pe ceva mega carenat m-as coace numai cum as iesi pe poarta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam mai sus ori shinko 705 ori heidenau k60 . Nu e vorba de mers prin namoale si deserturi dar chiar pe ud sau prinzi nisip/griblura intr-un viraj si esti dus ( am patit asta acu 2 ani aici cu fostul meu vulcan)

As recomanda chiar versiunea K60 Scout, mult mai buna pe ud, insa mare grija pe noroi cu K60, pentru ca se incarca si devin slickuri. In alta ordine de idei, nu stiu daca vei gasi K60/K60 Scout pentru roata de fata, pe 17. Pentru spate gasesti fie 150/70 fie 170/60, insa pentru fata nu stiu... ai nevoie de un 120/60. O varianta mai buna, pentru genul asta de motocicleta, ar fi K73 Super Rain. Baietii de pe topicul Versys spun ca sunt excelente atat pe uscat cat si pe ud, doar ca se uzeaza cam repede (sunt pneuri cu profil si compozitie pentru supermoto, deci nu pot sa nu fie foarte aderente). Pana la urma, aderenta si siguranta conteaza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recunsoc ca sunt un fan al anvelopelor Michelin. Si la auto, si la duba si la moto.

 

Am folosit pe BMW anvelope Michelin PR4 (sunt la al doilea rand) si m-am convins de eficienta lor mai ales pe ud si apoi si in anotimpul rece.

 

Am decis sa o echipez tot cu Pilot Road 4.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ms de pont. Cind si daca o sa fie, am sa ma uit si dupa Michelin. Singura chestie e ca eu aici nu am anotimpuri.. si nici nu e rece ;-)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt foarte interesat pentru sezonul urmator de un CB500x. De advrider este foarte apreciata si sunt multe care au facut multi km.

 

Silver Arrow​, ai gasit-o pe stoc la ei sau a venit la comanda si daca da cam in cat timp?

 

​Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt foarte interesat pentru sezonul urmator de un CB500x. De advrider este foarte apreciata si sunt multe care au facut multi km.

 

Silver Arrow​, ai gasit-o pe stoc la ei sau a venit la comanda si daca da cam in cat timp?

 

​Multumesc!

Era pe stoc. De fapt acesta a mai fost un criteriu pentru alegere. Asa cum am spus nu tineam musai la acest model. Dupa ce l-am luat am zis ''buna masinarie'' :).

De altfel am avut noroc intrucat era ultima pe stoc.

In general daca ai sa te uiti pe forumuri, Honda are si pro si contra ca orice motocicleta, dar cand vine vorba de fiabilitatea motorului toata lumea este de aceeasi parare - excelenta.

Banuiesc ca o sa aduca la inceputul sezonului viitor vreo 2-3 bucati asa ca bani sa ai :). Vorbeste cu cei de la Honda Nord. O sa primesti si cu siguranta si un mic discount.

Daca vrei ne auzm si trec intr-o zi pe la tine sa o vezi in direct :).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut in gr una fara accesorii. Doar daca nu e deranj mare deoarece nu prea am experienta legata de motociclete. Din pacate la mine importanta este partea practica, alegerea fiind la limita cu un scuter maxi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×